Goedemorgen, Zie dat er nog geen zwangeren bij zijn gekomen Jammer hoor. Met mij gaat het de laatste week niet zo Ben er heel ziek van overdag heel erg misselijk, 's avonds wordt het iets beter. Heb afgelopen donderdag mijn laatste werkdag gehad bij mijn huidige baas. Mijn contract loopt 3 december af en wordt niet verlengt, omdat er geen verbetering in mijn pols zit(ze weten niet dat ik zwanger ben) Heb nog heel veel uren staan en die ga ik nu opmaken. Komt me wel goed uit nu ik me zo beroerd voel. Heb vrijdag een gesprek bij het CWI kijken wat ze daar zeggen. Iedereen hier veel succes met het klussen Donderdag de intake bij de verloskundige, ben benieuwd.
Tamtam: jammer dat je contract niet verlend wordt en dat het met je pols ook nog niet echt goed gaat. Dat je nu even rustig aan kan doen is wel lekker nu je zo vreselijk beroerd bent. Ik hoop voor je dat dat snl beter wordt. Veel plezier bij de intake donderdag.
Veel last gehad van ontpillen, Primolut geslikt om de boel weer een beetje op gang te krijgen. In juni gestopt met pil en vorige maand pas 'uit mezelf' ongesteld geworden, dus vandaar dat ik niet weet hoe het deze maand zal gaan. Groetjes
Hej meiden! Hoe is het met jullie? De zijn vannacht gekomen... Hmz, beetje jammer! Was eventjes teleurgesteld, en zelfs mijn mannetje liet een spoortje teleurstelling zien (merk nu echt aan hem dat ie ook graag een beebje wil).. Hij is normaal gesproken niet zo van de emoties maar nu zag ik duidelijk teleurstelling... Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mijn cyclus zat deze maand op 32 dagen.. Vorige maand 30 dagen, ben benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen.. Meer dan 32 dagen verwacht ik niet.. Dus ik hou t maar op 32 dagen.. Lees dat er meer meiden negatief getest hebben of ongi zijn geworden.. Deze maand moet t ons allemaal lukken meiden! Kga maar eens even een nieuwe banner zoeken... Kheb trouwens een nieuwe verslaving! Zoek&vind spelletjes op via Zylom.. Ben er af en toe niet bij vandaan te slepen haha
Daphne: balen meid. Succes in de volgende ronde. We gaan er nog wel voor meiden dit jaar Wat een lieve kittens, hoe oud zijn ze? Northern: we gaan inderdaad aardig gelijk op. Volgens mij wel meer hier die gelijk op gaan met ons.
Gezellig Wordt nou weleens tijd dat we allemaal +testen of niet? Als we de pendels moeten geloven, zou het goed moeten komen We blijven hopen
@ Yvo, de kittens zijn nu bijna vier weken oud! @ Northern & Yvo: ikke ga ook gelijk met jullie op! Yvo, hoe lang is je cyclus (ongeveer)? Die van Northern is zo ongeveer net als de mijne (op mijn eerste uitschieter van 45 dagen na dan)... Ben benieuwd dames! Ik stem dat we allemaal voor t eind van het jaar nog posi testen! Heeft er nog iemand een nieuwe baan voor me? Haha, kzoek iets nieuws!
ik heb een korte cyclus. 25 dagen, dus ik hoef niet zo lang te wachten als jullie. Heb even een nieuwe banner gedaan haha
Daphne1984, ja we gaan gelijk op, hebben ook zowat dezelfde cyclus duur. nu nog zwanger We doen ons best
daphne: wat schattig die kittens, 4 weken oud. Gaan jullie zelf ook nog wat houden of moeten ze allemaal weg straks?
Ik hou er sowieso eentje! Misschien wel twee als ik mijn mannetje zover krijg.. Maar dan wordt het wel erg druk in huis... hihi
Hoi meiden Iedereen een leuk weekend gehad? Zaterdag hebben we de verjaardag van onze zoon gevierd! Was erg gezellig maar ook vreselijk druk! Vandaag een testje gedaan kon me niet bedwingen maar negatief dus nu echt afwachten tot donderdag/vrijdag of ik ongie word ja of nee en dan weer testen! Heb hele duidelijke aders naar mn borsten lopen en af en toe steekjes in mn borsten ! oooh wat is dat afwachten moeilijk zeg! Iedereen een hele fijne avond
Aliki, ik zie dat de weer gekomen zijn. Balen meid. Succes in de volgende ronde. Nog gefelicteerd met jullie zoon. Hoe oud is hij geworden? Hier is het St Maarten. Blijf naar de deur lopen. Hier is de ongi weer weg. We kunnen weer aan de slag