Hey meiden, bij een aantal zijn de alweer gekomen zie ik bij mij zijn ze nog steeds niet te bekennen, als het toch moet komen laat ze dan nu maar komen dat lange wachten is ook niks:s Mijn vriend vraagt al een paar dagen per dag en nog niks maar er is idd nog niks denk dat ik deze week maar eens een kruidvat test ga kopen die schijnen ook goed te zijn heb nu die van matcare, iemand hier ervaring mee? Oh leuk sint maarten deed ik vroeger ook vond ik super met mijn lampionnetje haha.. hier hebben ze een toch gehouden met lampionnen was leuk om te zien
Goedemorgen Tummetje, Ik was ook al helemaal verbaasd dat er vandaag nog niet gepost was! Die meiden zijn er meestal zo lekker vroeg bij! Hoe gaat t met jou? Ik zit op t wachtbankje... Afgelopen weekend ei gehad als het goed is (is doe nog niet aan ovutesten ofzo), maar gister tijdens het koken een hele felle steek onder in m'n buik dus... voor de zekerheid nog maar even geklust. You never know! Hoeplijk komt er snel roze voor ons allemaal! Liefs
Inderdaad niet druk hier. Heb eigenlijk ook niet veel te melden. Kijk elke keer weer met spanning of er alweer roze bij is, maar helass. Kom op hoor meiden, wij willen roze! ga nog even stofzuigen en zet daarna een lekkere pot thee. Tot later
Zou willen dat ik thuis was... Pfff ik zit op m'n werk. Mijn baas heeft net verteld dat hij weg gaat, dat betekend voor mij dat ik een nieuwe baas krijg. Vanmiddag om half 4 nog een overleg notuleren maar voor de rest is er niets te doen! Erg vervelend. Vanavond maar extra gezellig maken thuis. Mijn vriend smste net dat hij aankomende 5 weken werk heeft! (hij is net voor zichzelf begonnen in de vloeren) Dus dat is een heel erg goed teken! Liefs Debby
dat is zeker goed nieuws van je vriend Debby. Kan zo 5 weken verder denken. Heerlijk. Wanneer is hij voor zichzelf begonnen? En jij een nieuwe baas. Altijd afwachten wat er dan gaat gebeuren.
Goedemorgen! Hij is sinds 2 weken voor zichzelf begonnen. In het begin is het erg veel regelen. Alle parketzaken langs, zichzelf voor zover hij dat nog niet is bekend maken. KvK, Prijslijsten, visitekaartjes, bankzaken, verzekeringen, autootje etc etc... Het wordt wel tijd voor hem om gewoon weer aan het werk te kunnen, want de hele dag thuis zitten en dingen regelen is niets voor hem. En ik word er ook niet vrolijker op als ik thuis kom en er is nog niets in huis gedaan! Dus hup aan het werk! En ik een nieuwe baas inderdaad, vind het best spannend... ook al is het pas in januari/februari. Nu heb ik vaak niets te doen omdat mijn huidige baas heel erg makkelijk is. Hopelijk krijg ik dan wel wat meer te doen. Zit er toch nog een positieve kant aan. Hoe gaat het met jullie? Liefs Debby
Helloowwww @ deb; gaat goed hoor! ik duim voor je! Heb ineens een tempstijging.. haha ben dr een beetje ondersteboven van.. even kijken wat mn temp morgen doet In welke topic's kletsen jullie mee dan?
hihihi Ik zal ook voor jou duimen! Ik klets eigenlijk overal en nergens mee... hihihi In een Topic waar een interresant onderwerp aan de orde komt. Ik geloof dat ook veel meiden in de NOC topics kletsen. Liefs Debby
Hallo allemaal, Tummetje toch mooi dat er eindelijk wat te zien is met tempen, je hebt er lang genoeg op moeten wachten Nu op naar 25 november dat je op roze mag. De rest van de meiden natuurlijk ook. Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan, dus we gaan er weer voor.
hallo meiden, zie dat er nog geen roze is gekomen! Kom op, daar moet wat aan gedaan worden! We willen toch met zn allen een uniek kerstkado. Hup aan de klus allemaal. Hoe is het verder met jullie? Tummetje 25 november denk je dat je kunt testen? Hoop voor je op een positieve test. We wachten vol spanning met je mee. Hier is alles rustig. Hier volgend weekend de vruchtbare dagen, tenminste als mijn cyclus 39 dagen blijft. Ben nu aan de etos zwanger worden pillen en hoor dat je cyclus er korter van kan worden, dus het is even afwachten. Heb er net een week zonder mijn mannetje opzitten. Vanavond is zijn laatste nachtdienst en dan zijn we weer samen en kunnen we druk klussen. Vind het altijd zo vervelend als hij de nachtdienst in gaat. Ik spreek hem dan een hele week niet. Als ik thuis kom van het werk is hij al weg en als hij thuis komt lig ik al te slapen. Tijd voor weer wat gezellige dagen samen! Zal eens even een banner aanmaken, altijd handig. kus
Hmmm, weinig te doen hier.... @Lexy: Ik ben ook begonnen met de Etos pillen, maar merk er nog niet zoveel van. Maar goed, we zien wel! Ik slik ze nu ongeveer een maand.
thnx meiden.. ik zit rustig heen en weer te wiebelen op het wachtbankje iemand binnenkort nog testen?
Hier nog druk aan de klus. Deze week moet het er van komen... hopelijk! Het is hier idd rust. Ben wel anders gewent hier! Tummetje dus 'lekker' op de wachtbank. Hopelijk is het deze keer raak! Duim voor je. Iemand anders nog binnenkort testen? liefs
Ik ga, denk ik, volgend weekend testen. Cyclus is nu al langer dan de vorige keer, maar durf nog niet te testen Ben bang dat ik weer lange cyclus heb en dus negatief ga testen....en daar heb ik niet zo'n zin in Dus ik wacht (hoe moeilijk het ook is) nog een weekje af! @Tummetje: Hopelijk is het het wachten waard deze maand! @Lexy: Veel klusplezier!
Goedemorgen dames, een nieuwe werkweek is weer begonnen. En ook thuis deze week druk aan de klus. Geeft niets, blijft leuk Verder deze week maar eens beginnen met de sinterklaaskadootjes binnen te halen. Misschien hoeft deze piet dan niet alles op het laatst te doen Iedereen een fijne dag vandaag