Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej Meintje,

Als jij een onttrekkingsbloeding hebt gehad, heeft daar nog geen eisprong plaatsgevonden *of bedoelde je dat ook niet?*

Na je onttrekkingsbloeding ben je officieel in ronde 1 terecht gekomen. Omdat je lijf aan het ontpillen is, kan het volgens mij dus heel lang duren voor je een eisprong hebt. Als jij bent uitgegaan van een normale 28 daagse cyclus, maar door het ontpillen je cyclus deze maand bijv. 45 dagen is, heb je dus ook veel later een eisprong gehad...

Is dit wat je bedoelde?

Liefs

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey ja weet er alles van. Wij hebben zo`n beetje ook al het hele huis aangepakt. Die slaapkamer is het laatste en de bijkeuken is een grotere klus dan verwacht, moet een heel nieuw dak op :( Maar samen zijn we een goed team, en het is ook gezellig zo samen bezig te zijn.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ja, geloof het wel.
    Ik weet dat de bloeding van 6 juli een ontrekkingsbloeding van de pil was. Daarna 1ste rond ingegaan en de natuur zijn gang laten gaan.
    Ik heb dus nog geen natuurlijke ongi gehad en negatief getest op 35 dagen na die ontrekkingsbloeding van 6 juli.

Maar als ik jou goed begrijp dan kan je bv in een lange cyclus (bv 50 dagen ofzo) pas veel later je eisprong hebben gehad en zou er dus misschien een kansje zijn dat je toch nog zwanger aan het worden bent (klinkt raar ;) )

Heel kort door de bocht vraag ik me af of ik toch nog een sprakje hoop mag/kan hebben dat ik gewoon veel later pas een eisprong heb gehad en dat ik dan dus misschien te vroeg heb getest. En dat deze ronde dus nog niet echt voorbij is zonder een positieve test of een ongesteldheid?

Maarre, als je uiteindelijk ongesteld wordt, heb je dan sowieso een eisprong gehad of kun je uiteindelijk ook zonder eisprong ongesteld worden?

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Je hoeft geen eisprong te hebben gehad als je ongi wordt... Ongi heeft te maken met het afvloeien van het baarmoederslijm, heeft niet te maken met het wel of niet een ei gehad hebben. Sommige mensen hebben nooit een eisprong (bijv. te nauwe eileiders) maar zijn wel iedere maand regelmatig ongi.

Het zou idd kunnen dat je pas later een eisprong hebt gehad en dat je nu dus nog steeds een kans(je) hebt om zwanger te zijn.

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hoi lieke

ik kan je ook wat tips geven.. pruimen en cranberrys

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik kwam gewoon even koffie zetten en kijken..

mamaline, ik dacht al dat je vanacht ermee bezig zou zijn :p
    snuffie.. goede text. ben met je eens over de calculator eigenllijk..

ik denk dat ik mijn banner ga veranderen.. alhoewel ik toch de 30 wil testen..

ei dag 13 (omdat de test pas posi ovutest was op dag 12 om 18.00)
    dpo (neem gewoon 16)
    oh.. dan zit ik op een cyclys van 29.. worden jullie ook zo gek van het berekenen? haahahah 2 dagen geleden dacht is 25.

oh ik ben weer even weg :D

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi hoi lieve meisjes. Hier weer een berichtje van Daantje. Ik probeer weer wat actiever aanwezig te zijn. Heb jullie heel veel beetjes gemist.
    Kus voor iedereen.

Ga denk ik niet proberen terug te lezen, maar als er iemand is die me even de laatste nieuwtjes kan bijpraten zou dat helemaal geweldig zijn natuurlijk.

8. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoi hoi Lieve Daan,

Wat fijn dat je er weer bent!
    Nou zoals je ziet zitten we in een nieuw topic eerste ronde (de andere vonden ze vol genoeg na 540 pagina's).

Laatste tijd wel een stuk rustiger geweest, we waren jou en Bren kwijt...

Er zijn al weer een hoop nieuwe meiden bij gekomen, heel gezellig!

Pixie heeft voor ons een w8kasteel ingericht op de lijst, echt supermooi met fatboys, hangmatten, masseurs, een kok en ga zo maar door. Je moet er maar eens ff naar kijken...

Miss en ik zijn de laatste twee zwangeren uit dit topic (ik weet het ook pas sinds gisteren...)

Fijn dat je d'r weer bent meis!
    Liefs Mamaline

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow een wachtkasteel, hihi hoe komt ze er op.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn zeg. En de pendel had het voorspeld zo te zien. Das helemaal gaaf.

Miss ook zwanger? Super duper!

Dat is allemaal goed nieuws.

Ik ga even een grande tour door het kasteel maken.

Thanx voor de update!

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    goedemorgen meiden,

hoe is het hier?
    Hier nog steeds geen :evil: heb gister avond is me cyclus lopen rekenen, maar snap er niks meer van ff hahah.
    06-05-2008 tot 12-06-2008 menstruatie
    03-06-2008 tot 08-06-2008 menstuatie
    08-07-2008 tot 13-07-2008 menstruatie
    dan zijn mijn cyclus dus: 27 dgn-35dgn.
    Of heb ik het nou helemaal verkeerd?

haha ff tel helemaal k,wijt geraakt :O

liefs bloem

11. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hey allemaal, kom ook even koekeloeren, heb verder niets te vertellen. Gewoon even kijken hoet het met iedereen gaat.
    Is het allemaal al een beetje tot je doorgedrongen?

12. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Mamaline! Gefeliciteerd! Helemaal super, dat je zwanger bent! Ben heel erg blij voor je!
    knuffel..

Ga weer snel aan t werk :)

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dames wat zijn jullie rustig vandaag.
    Ik ben hier even illegaal, wilde even melden dat er nog geen rood te bekennen is. Gisteravond in bed echte krampen, waarvan ik dacht dat het ongi was...dus niet? Ik snap er echt niks meer van.

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Goodmorning ladies!

Daan!Leuk je weer te zien, alels goed met jou?

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hello daan *dikke kus*
    je bent terug meis. wat goed je weer te zien. Vind erg jammer voor je dat je man nog niet ervoor klaar is. Of heb je hem kunnen overtuigen nu?

Mamaline heeft je al een beetje bijgepraat. Wel Jantsjuh vergete.. is ook zwanger. Spannendetijden is ook terug.. en vlinderfladder ook terug en al zwanger weer (alleen zie we ze hier niet meer)

Verder zijn er een heleboel nieuwe gezichten :D

oh en de wachtruimte plaatje heb ik gemaakt nadat miss, mamaline en BMD het hadden verzonnen :D (volgens mij nog iemand maar kan niet meer onthouden..lang geleden haha)

*dikke knuffel*

16. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @cin jij zit al en hele tijd in onzekerheid he?
    Ik zou echt gek worden..leef met je mee.

Ohja gisteren zwangerschastestjes besteld op sensitest. Denk dat ze morgen binnenkomen. Het heeft geen haast duurt sowieso nog 11 dagen voordat ik uberhaupt zou kunnen testen..nu maar hopen dat ik ze nodig heb :)

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Jammer Cin, had stiekum gehoopt dat bij de mede-wachtbankers er wel al meer duidelijkheid zou zijn....
    Duurt lang zo he....

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    selle en meintje: Ja het duurt laaaang. Maar om één of andere reden voel ik me er vandaag beter bij dan de afgelopen week.
    Net las ik weer ergens dat er ook meiden zijn die ongipijnen hebben terwijl ze zwanger zijn, dus krijg ik weer een beetje (valse?) hoop.
    Op andere momenten weet ik gewoon zeker dat m'n cyclus van slag is door het sporten.
    En zo maal ik, bij vlagen, maar door.

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik snap hoe je je voelt, cin!
    Ik wil er absoluut niet aan denken en probeer zo relaxed mogelijk te blijven, maar ergens op de achtergrond in mn hoofd blijft het toch denken en overtuigen:is ontpillen, je bent niet zwanger, maak je niet gek, denk er niet aan, je ongi komt eraan (vroeg of laat) etc etc

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx minimie, mamaline en Pix, man heeft een maand op de strafbank gezeten en ik heb hem goed duidelijk gemaakt hoe ik er over denk. Dus geen testen voor mij, want er valt niets te testen. Moest er via een bannercheck ook achter komen dat ik morgen ongesteld moet worden hihi. (goh, dan gaat het wel snel hihi).

Verder ben ik wel heel erg benieuwd hoe het met jullie is.

Ikzelf ben nu voor 50% in de ziektewet wegens pfeiffer. Verdomd vervelend allemaal, maar wel prettig. Moet mezelf wel dwingen om die rust te nemen.

Deel Deze Pagina