jaa echt balen jaa mar nisk aan te doen, had eigenlijk al verw8. maar door de foto's van de kittens ben ik al heeel blij..mooi katjes zijn het
Hallo allemaal, eindelijk weekend na een drukke week. Maar nu 2 dagen vrij. Ook wel druk. Morgen het huis schoon maken (houdt nooit op) en zondag feestje van m'n schoonouders. Zij zijn 40 jaar getrouwd Dat wordt wel gezellig Sakina: Balen van de Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Weer op naar de volgende ronde. En soms heb ik dat gevoel ook dat we allemaal voor het einde van het jaar op roze staan Hoe is het hier met de rest van de meiden?
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 08-11 Yvo08 (ronde 5) 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 19-12 Sakina (ronde 5) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist zo naar lang zoeken heb ik hem eindelijke trug gevonden heheheh... en daan heb je ook meteen bij de zwangeren gezet..
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 19-12 Sakina (ronde 5) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist (ik zet mezelf ook weer op de lijst als jullie dat goed vinden )
Sakina wat klote dat de gekomen zijn! Hopelijk de volgende ronde meer succes! We houden er gewoon nog steeds in dat we voor het einde van het jaar op roze staan! Heb je al besloten of je een katje neemt? Wij hebben er 2 rondlopen. Allebei erg ondeugend maar wel leuk. Vind het heerlijk om thuis te komen en deze 2 kleine doerrakken op mij wachten. Helaas heeft 1 nierproblemen (ze zijn allebei nog maar 2,5 jaar oud). Hij moet dus ook altijd aan de medicijnen blijven. Maar het is echt een scheet van een kat dus heb het allemaal voor hem over! Verder is het hier klustijd... maar mannetje is niet echt te porren! Hij is ziek geweest, last van zijn rug.. dus er is nog niks spannends gebeurd. Ben bang dat deze ronde voor mij over gaat, maar de belangrijkste klusdagen zijn vandaag en morgen dus dan moet hij maar even aan de bak! haha. Verder voor het weekend nog geen plannen. Vandaag het huis schoonmaken, morgen is Rene naar tilburg, fc groningen kijken. Ik krijg dan een vriend op visite om voetbal thuis te kijken en om even aan zijn profiel op relatieplanet te werken. Hier nog plannen? kus lexy
Hoi meiden, vanochtend een test gedaan, helaas....negatief Ik baal er echt ontzettend van, had nl. wel steeds vage klachten als rugpijn, weeïg gevoel in buik, af en toe gevoelige (.)(.). Dus héél stiekem had ik toch een beetje hoop. Maar niet dus, zit echt een beetje in een dipje nu. Want ook nog steeds geen enkel teken van naderende ongi, en zit ondertussen al op dag 45. Vanochtend Sinterklaasfeest gehad van m'n werk (ik organiseer dat altijd met een collega), dus allemaal klein grut en zwangere vrouwen om me heen. Slik, soms een beetje moeilijk Nu is het dus maar weer afwachten. Heb vanaf 24 oktober paar daagjes bruinverlies gehad, met héél weinig helderrood bloedverlies. Misschien moet ik dat ook als menstruatie tellen? Ik denk dat ik m'n banner daar maar op aan pas. En als het weer lang duurt misschien weer de HA bellen. Sorry voor dit ego-berichtje, maar moest het even van me aftypen! Hoe gaat het verder met iedereen? Groetjes Sharon
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 07-12 Northern 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
@Sharon78: Logisch meid dat je even in een dippie zit, en dan is het dubbel moeilijk om al die kinderen en zwangeren te zien. Net alsof er dan ook ineens heel veel zwanger zijn hè. *KNUFF* @Sakina, balen van je ongi meid *KNUFF* Dit jaar willen we op ROZE !!!!!!! XXX Northern
heej jaa echt klote, ik hoop echt dat het volgende maand voor ons allemaal raak is.. en jaah hoor heb er over nagedacht ik wil er een hihihi vind ze zooo schattiig katjes zijn echt schattig.. en wat jammer zeg van je katje.. maar hij doet het tog goed neem ik aan aangezien het probleempje wat hij heeft..
Ja hoor met Boris gaat alles weer goed. Voordat we wisten dat hij nierproblemen had was hij echt half dood. Er zat geen energie meer in en hij werd steeds dunner. Gelukkig is hij nu weer een beetje de oude met de medicijnen en aangepast voer. Heel erg oud zal hij niet worden, omdat hij altijd een nierpatientje blijft. Maar we gaan er wel vanuit dat hij zeker nog jaren meegaat! Meiden die negatief getest hebben en ongi geworden zijn.... hele dikke knuffel voor jullie! kus lexy
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 07-12 Northern 08-12 Lexy 10-12 Daphne1984 (ronde 5) 19-12 Sakina (ronde 5) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist Zo, kheb mijn datum ook weer aangepast op de lijst..
Zo, kheb net de kittenkamer maar weer eens opgeruimd en schoongemaakt.. Afgelopen vrijdagmiddag had ik dat voor t laatst gedaan.. Wat een lieve monstertjes zijn het toch! Pff Weet waar je aan begint, Sakina haha! Nee hoor, ik krijg t nog moeilijk als ik ze af ga staan! Ben echt zo gek op alledrie! We zijn nog maar met weinig meiden over trouwens, in dit forumpje! En er komen ook maar weinig meiden bij.. Jammer eigenlijk, 't was hier voorheen zo druk! Maare, hoe is t met iedereen? Hier gaat alles goed.. Klustijd nog niet echt aangebroken.. Doe nog steeds ovutestjes.. En mijn eisprong is meestal redelijk laat.. Dus nog even geduld en ondertussen maar oefenen he Kga nog maar even een zoek- en vind spelletje doen, want mijn mannetje ligt al te pitten op de bank En af en toe wordt hij wakker en dan zegt ie: waar is daphne'tje.. Haha, schatje..
dat wachten duurt ook zo lang. Nog een week pffff, hoe kom ik die nu weer door. Moet gelukkig druk met de sinterklaaskadootjes aan de gang, heb ik wat afleiding. Zie dat er meer mensen moeten wachten, gezellig met z'n allen op d wachtbank.
Ja he, Yvo, het wachten duurt steeds erg lang... Eerst tot de eisprong, dan weer wachten op je NOD.. Waarom hebben ze hierboven geen cyclus van 10 dagen uitgevonden, dan ging t allemaal wat sneller.. En Yvo, als je de tijd echt niet door komt.. Dan mag je wel een sinterklaar surprise voor me maken Ik doe al jaren pogingen om mijn familie zover te krijgen, want ik vind dat super leuk! Maar ook dit jaar is het me weer niet gelukt.. Gaan jullie leuke dingen doen met sinterklaas? Kga trouwens slapen, morgen gaat de wekker weer om half zes.. Wordt een lange dag.. van 07:00 - 19:00 werken.. Hmz.. Slaap lekker ladies! x
Zitten we weer op de w8bank met z`n allen? Zullen we het dan maar als klein cluppie even gezellie maken? Let`s begin........ GROUPHUG
Dames, Ik zie dat het voor een aantal weer afwachten is. Ik duim voor jullie [-o< Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en alles was goed Het hartje klopte en het kindje bewoog. De echo staat in mijn album. Het is zo mooi om te zien. Ik hoop dat jullie dat snel zelf mogen meemaken.
Wauw Tamtam, mooie echo hoor! Nu kun je er nog meer van genieten, nu je weet dat alles goed gaat! Ik doe nog even mee: GROUPHUG