Hallo meiden, het is weer weekend, heerlijk. Ga vanavond naar FC Groningen, dus ook een beetje koukleumen, maar wel leuk voor een keer (als je zoals ik wel van voetbal houdt haha) Verder geen bijzonderheden hier heb nog genoeg afleiding haha.
Oh, zo schattig hé! Ze hebben een nestje Duitse Herder pups, ze zijn nu ongeveer 4 weken oud. Het zijn er 6, 3 teefjes en 3 reutjes. Zo lief! Die kleine koppies en ze zijn zo lekker wollig, om op te vreten hahaha!
Welkom Dana en succes. En mocht het niet lukken, die eerste ronde is bij mij al een poosje terug Gewoon hier blijven kletsen. Maar we gaan duimen voor je hoor Ben je ook net gestopt met de pil of ben je al een poosje pilvrij?
Hey Yvo, leuke avond gehad gisteren? Ondanks het verlies van Groningen? Was wel koud denk ik of niet? Brrr!
Hallo meiden, Eindelijk kan ik weer het internet op is eindelijk geregeld kan nu weer geregeld mee kletsen heb het gemist Nou hier is nog steeds geen ongi te bekennen :s Heeft nu wel lang genoeg geduurt vind ik! Ik heb wel een aantal pendels binnen zijn erg kortbij dus er is hoop in de buurt Ik heb zo snel terug gelezen zag dat Hemeltje83 en Danna nieuw zijn Welkom hier en heel veel succes en klusplezier Groetjessss
jeetje meisje: wordt wel tijd voor enige duidelijkheid. Dit is ook niets. Ben er weer, was een erg druk weekend en nu morgen alweer werken. Maar nog eeven een uurtje bankhangen. Tot morgen
OOhhhh wat scheetig Jammer dat ze zo snel groot worden. Ons hondje was een propje van 1 kilo toen we hem kregen en nu een jaar later alweer volwassen. Gaat echt zo snel.
Hallo allemaal, Allemaal een fijn weekend gehad? Zijn er nog meer dames die deze week gaan testen? (als de duiveltjes wegblijven?)
Spannend Yvo, hoop het zo voor je! Ga woensdag meteen kijken als ik wakker ben, ben veelste nieuwsierig. Verder nog testers deze week? Mijn NOD als ik uitga van 28 dagen is zondag. Maar wil wachten met testen tot vrijdag 12 december. Dit omdat mijn cyclus ergens rond de 28-36 dagen ligt.
Ik duim voor iedereen dat de testen posi zullen zijn! Dochterlief wordt wakker, maar wil jullie dit even laten weten snel: Hadden vandaag de 20 wkn echo, alles dik in orde, zover het natuurlijk gezien kan worden, ennuh..het is een..... jongen!
Oh gaaf MieniMe, een jongen! En mooi dat alles goed is met de kleine frummel. Leuk zeg, een meid en een jochie
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 07-12 Northern 08-12 Lexy 10-12 Daphne1984 (ronde 5) 19-12 Sakina (ronde 5) JANUARI ? Sharon78 * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Dank je wel, Sharon Vind het ook echt super, ik hoopte het stiekem een beetje Een mooier verjaardagscadeau kan ik me niet wensen, op de 1e plaats uiteraard omdat zover gezien alles in orde lijkt
Ben je vandaag jarig? Of binnenkort? In ieder geval gefeliciteerd! Echt heel leuk, een jongen én een meisje is natuurlijk helemaal super. Maar nog belangrijker dat alles goed gaat met de kleine, wat een ontzettend fijn gevoel! Geniet er lekker van met je gezinnetje!
Dank je, ben idd vandaag jarig Zit helemaal in de 7e hemel idd Bij jou de duivels net weer op bezoek zie ik! Cyclus nog steeds vrij lang, maar gelukkig niet als ronde 1! En nu niet meer ongi worden Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja, inderdaad ongi. Eindelijk, duurde wel weer lang. Ik hoop ook dat het de laatste keer is (en dan met een goede reden uiteraard!) Nogmaals gefeliciteerd met alle mooie gebeurtenissen vandaag!