Mienimie: van harte gefeliciteerd een jongen! En ook gefeliciteerd met je verjaardag hihi Heb je straks van alle soorten een Sharon: Balen dat de gekomen zijn, maar wel eindelijk duidelijkheid. Duimen dat het de laatste keer is met de enige reden aarom we hier zo veel te vinden zijn Hier nog geen ongi, wel al sinds zondagavond buikpijn alsos de ongi eraan komt. We proberen rustig af te wachten
Hallo meiden, Mienieme gefeliciteerd met je verjaardag en met de goede berichten van je ZOON! Van harte meid! Alles gaat nog naar wens? Yvo woensdag testen! Hoop het zo voor je meid. Ik duim voor je! 8 december is mijn nod! Ben benieuwd. Weet alleen niet wanneer ik moet testen. Mijn vriend heeft die week nachtdiensten en hij wil niet dat ik zonder hem ga testen. Wat zeggen jullie meiden, zondag de 7e testen of wachten tot zaterdag 13 december? Welkom voor de nieuwe meiden trouwens! Heel veel succes en blijf lekker meekletsen hier. liefs lexy
Lexy, Yvo en Sharon bedankt voor alle felicitaties Alles gaat naar wens, ja Het valt me tot nu toe ook nog 100% mee, had zwaarder verwacht met nog een 1 jarige rondhuppelend Yvo:spannend joh...Die ongiklachten hoeven nog niks te betekenen, ik duim voor je! Lexy:Ik persoonlijk zou de 13e testen, maar dat ben ik Dan weet je zeker dat je je NOD voorbij bent en mocht je toch ongi worden in die week, dan heb je geen test verspild.
WAUW gefeliciteerd Nu van allebei 1 Ennuh lees ook net dat je jarig was gister, GEFELICITEERD! Das zeker een mooi cadeau!
Hey Meiden... Kheb mijn ei nog niet gevonden! Denk dat mijn cyclus deze maand ineens weer een stuk langer is, en daar baal ik een beetje van! Mijn ei kwam de vorige maanden steeds rond dag 21/22/23... En nu zit ik al op dag 24 en nog geen positieve ovulatietest.. Hmz.. Vreemd, dat het nu ineens weer langer wordt.. MieniMe: nog gefeliciteerd met je verjaardag! En idd, wat een prachtcadeau... Jullie beebje is gezond en 't is een mannetje! Super! Leuk zeg Hebben jullie het dochterlief al verteld of laten jullie t een verrassing voor haar? Lexy: ik zou ook de 13e testen... Sharon: daar gaan we gewoon voor, dat dit je laatste ongi was.. Net als bij alle andere meiden! Zo, nog ff snel wat doen.. Zo de maandelijkse unitvergadering.. Pff, zo saai altijd.................. x
Goedemorgen! Daphne en Nothern bedankt voor de felicitaties nog Heb wel gekscherig tegen mn dochter gezegd: " Ja, dan wordt je grote zus van een broertje, je krijgt ene broertje!" Maar ze is pas net 15mnd, dus ze snapt er " de ballen" nog niet van, hoor hahahaah Daphne, balen dat je je ei nog niet hebt gevonden!Succes en sterkte met de unitvergadering!
Goedemiddag dames, WOW MieniMe dat is idd een super cadeau op je verjaardag ook nog een meisje en een jongen is het helemaal compleet he! en uiteraard nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Daphne1984: Hopelijk een goed teken, ik heb dat helaas ook gehad eerst 2 korte cyclussen en nu nog steeds niks te bekennen:s hoop dat je snel duidelijkheid hebt duim voor je! @Yvo alvast heel erg veel succes met testen hoop voor je dat het raak is! @Sharon: balen dat de zijn gekomen maar aan de andere kant wel ook weer wat duidelijkheid dat lange wachten is ook niets he. Zow heb nog een uurtje pauze dalijk weer druk aan de slag tot 18 uur pff was druk vanmorgen hopen dat het dadelijk wat rustiger is! Hier is uiteraard nog steeds niks te bekennen het enige wat er het voordeel van is kan gelukkig iedere dag na het toilet dat was voorheen een ramp moest ik echt ruim de tijd ervoor nemen met een boekje erbij en dan nog maar de vraag als het lukte (sorry voor details)! Nou meiden een hele fijne dag vandaag!
Ben wel blij dat het afwachten nu voorbij is, dat is echt niets! Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. Wel raar hé, eerst 2 korte cyclussen en ineens zo lang.....raar lichaam
Oeps, zie dat ik dit berichtje bij de verkeerde persoon heb geplaatst Was voor Meisje1987! @Daphne: voor jou wilde ik typen: ik hoop dat je snel je ei vindt!
@ sharon: Ja helaas hebben we dat niet zelf in de hand, ik zie nu ook dat je zelfs ook al primolut hebt gebruikt, helpt dat iets of heb je er geen goeie ervaring mee? Wil ook wel graag na de ha gaan maar denk dat ik als antwoord krijg afwachten :s Maar ja heb zo iets als de ongi toch moet komen dan het liefst zonder die hele tijd spanning maar ja! Nou ik duim je mag nu wel raak zijn he
Help ladies! In de afgelopen week geen posi ovutest gezien.. Gister een pas redelijke streep, maar op lange na niet zo donker als de controlelijn... En vandaag: niks meer! Geen tweede streep te zien.. Huh?! Voor de zekerheid nog een ovutest gedaan.. Weer niks... Hoe KAN dat nou?! Is mijn ei nu al geweest dan en heb ik m gewoon gemist? Of is mijn lichaam, na een redelijke regelmaat, ineens super van slag? Help... Snap het niet meer.. iemand een idee? Liefs
Ja, ongeveer wel ja... Ben echt bang dat ik weer een super lange cyclus ga hebben.. Net als de eerste ronde.. We gaan t zien :S x
hmm ja wazig, ik heb ook een tijdje de ovulatietesten gebruikt maar ik blijf 2 strepen zien en ze zijn toch echt duidelijk van hetbegin af aan eigelijk dus bij mij werkt het helaas niet zoals het moet zijn! Heb mij laten vertellen als het waar is weet ik dus niet, dat je ei ook alleen smorgens of savonds te zien is ligt eraan wanneer je test dus zou je eigelijk als je ei er bijna aan komt 2 keer per dag moeten testen dan zou je hem niet mis mogen lopen maar weet dus niet als dit waar is natuurlijk is maar een tip je gooit er dan alleen de dubbele testen tegen aan maar als het helpt! Nou ik ga verder house kijken en dan na mijn bedje toe morgen heerlijk weer eens wat langer blijven liggen en avond dienst! Welterusten allemaal en tot morgen!
Hoi hoi Allemaal, Het is allemaal wat met die cyclussen van ons, kon je er maar even in kijken Hier vandaag ook weer iets vaags beetje bloedverlies, donker, dus oud bloed Dag 25! Zie linksboven hoe mijn cyclus de afgelopen maanden is geweest...........Of kan dat komen omdat ik nu de griep heb en veel moet hoesten : XXX mij
Wat een gedoe hier allemaal Hier ook geen duidelijkheid. Geen en geen positieve test. Mijn ongi is nog nooit te laat geweest Snap er niets meer van. We blijven maar even afwachten.