Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh, spannend Yvo! Wie weet......
    Ga je binnenkort nog een keer testen als de :evil: :evil: er nog niet zijn?

Ik duim voor je!

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik ben door Primolut wel ongi geworden, dus dat heeft wel geholpen. Nu word ik wel ongi uit mezelf, alleen nog niet regelmatig. Maar ik hoop dat dat snel beter gaat!
    Ik ben op cyclusdag 75 naar de HA geweest, ze heeft me toen meteen Primolut voorgeschreven. Ze zei wel dat het idd langer kan duren, maar dat het wel fijn voor me zou zijn om met een 'schone lei' te beginnen.

Sterkte! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hmz.. Ei alleen 's ochtends of 's avonds waar te nemen? Ok, kzal het meenemen voor de volgende ronde.. Want dit is de eerste ronde dat ik geen hoop heb om zwanger te zijn/worden! Weet zeker dat ik later deze maand ongesteld word...
    Ook slecht kunnen klussen.. Mijn vriend vind het vast niet tof dat ik dit op internet zet... Maar doe het toch.. Hij slikt sinds kort medicijnen waardoor hij bijna niet/helemaal niet klaar kan komen.. Dus het heeft toch allemaal niet zo'n zin... Zit er zelfs aan te denken om onze kinderwens maar even op te schuiven, maar we willen het allebei zo graag... Maar de teleurstelling en frustratie die er nu steeds bij komt kijken (bij hem, maar net zo goed bij mij), maakt het erg lastig..

En gister, zat ik gtst te kijken... Was alweer ff geleden.. En werkelijk, in één aflevering: twee personages zwanger... Tis wel nep, een soap.. Maar ik word er wel een beetje verdrietig van..
    Zo... genoeg gezeurd.. Misschien moet ik aan het werk...

Yvo, klote zeg... Ik hoop echt dat je posi gaat testen... Al nieuws?
    Northern.. Oud bloed.. Hmz.. Lijkt op... :) Ik hoop het! Al meer nieuws?
    Sharon, fijn dat je huisarts zich in je kan verplaatsen en je meteen medicatie voorschrijft.. genoeg artsen die een gebrek aan sociale vaardigheden hebben en je gewoon laten kwakkelen.. Inderdaad hopen dat je snel regelmatig ongi wordt...

x Daphne

4. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hopelijk vind je snel je ei. Maar waarom slikt je vriend medicijnen als ik vragen mag? Misschien dat er ook wel een vergelijkbaar ander medicijn is die dit niet zo beinvloed.........lijkt me allemaal erg vervelend voor jullie.

Hier nog steeds wat oud bloed, en stekende buikpijn :(
    Vandaag een nieuwe pendel gekregen, die zegt dat ik nu zwanger ben van een meid en zaterdag posi test..............zal het dan toch?

XXX

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hier helaas toch de :evil: :evil: op bezoek gekregen.
    We balen er echt wel weer van.
    Hebben elkaar even weer getroost en gaan er over een paar dagen weer helemaal voor, maar wat ga je overal aan twijfelen.

Northern: spannend meid, hoop dat je beter nieuws hebt dan ik. :D
    Ik duim voor je
    en voor iedereen hier natuurlijk :D

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden,

@Yvo: Kl*te meid! :( Kan me voorstellen dat jullie ervan balen. Ik hoop dat jullie heel veel geluk hebben in de volgende ronde!

@Daphne: Ja, dat in GTST heb ik ook gezien. Ik dacht ook wel even bij mezelf, het is een soap, in het echt gaat het allemaal niet zo makkelijk!
    Wat wordt het toch allemaal simpel neergezet dan hé?
    Vervelend dat je vriend medicijnen moet slikken, is dat voor langere tijd?
    Maar als jullie graag allebei een kindje willen, zou ik daar nog gewoon voor gaan hoor! Je moet er nu rekening mee houden dat het misschien wat langer kan duren, maar ik zou het zeker niet opgeven! Maar goed, je moet natuurlijk doen wat jullie zelf het beste lijkt. Sterkte!

@Northern: hopelijk komt die pendel uit! Van wie was die? Ik had ook zo'n pendel ongeveer een week geleden. Zij dacht ook dat ik nu zwanger zou zijn, maar dat klopte helaas niet.... Hopelijk bij jou wel!
    Ga je zaterdag testen als de :evil: :evil: wegblijven?

Liefs Sharon

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hmz Yvo.. Balen meid, dat je ongi bent... :( Echt kl*te... Bah.. Hoop echt dat jullie de volgende ronde ook op roze mogen!

Northern.. Ik heb nog steeds goeie hoop dat je zwanger bent! Zou super zijn.. En hoop dus dat je pendel uit komt! Kan je wachten tot zaterdag met testen?

Wat betreft mijn vriend, hij slikt antidepressiva in verband met een vervelende gebeurtenis die hij op zijn werk heeft meegemaakt.. Daar wordt hij nu voor behandeld, maar heeft zijn boosheid dan niet zo onder controle.. Dus voor zijn behandeling moet hij ze slikken.. Hij slikt ze nu vier weken...

Maar we gaan het er vanavond even over hebben samen.. Want ik heb op internet gevonden dat er inderdaad een vertraagde ejaculatie kan zijn en dat het zelfs de kwaliteit van zijn sperma negatief kan beïnvloeden.. Terwijl hij bij zijn psy heeft aangegeven dat hij niks wil dat daar invloed op heeft, omdat we graag zwanger willen worden! Hebben die lui daar geen boodschap aan ofzo? Smeren ze hem gewoon vanalles aan zodat zij hem gemakkelijker kunnen behandelen? Grr.. Ik heb de apotheek gebeld om navraag te doen over de invloed op het sperma en de vruchtbaarheid.. Daar bellen ze morgen over terug.. En daarna zal ik de psy eens bellen..
    Mijn vriend wil nu meteen stoppen met de medicijnen, die voelt zich niet bepaald serieus genomen en baalt ontzettend...
    Dus, dat wordt nog vervolgd...

X

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh, niet leuk Daphne :(
    Veel succes en sterkte ermee!

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Thnx Sharon, komt wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in :)

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik zit niet meer in de soap GTST, kijk heel af en toe nog wel even maar ben nu wel even nieuwsgierig wie er soapzwanger zijn ;)

De pendel dat ik nu zwanger ben is van Que, en dat ik zaterdag posi test.
    Heb al 2 dagen wat oud bloed verlies...........dus heb de hoop al een beetje opgegeven, maar denk dat ik anders wel even een testje ertegenaan gooi.

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja ik kan prima wachten tot zaterdag, het rommeld hier nog steeds wat oud bloed enz. Dus heb niet veel hoop meer :( Maar denk dat ik er anders toch even een testje tegenaan gooi, je weet maar nooit hè ;)

Kan me voorstellen dat je vriend zich bedonderd voelt met de medicijnen, dat lijkt me ook zeker niet goed voor zijn herstel.........Hopelijk heb je vandaag een beetje duidelijkheid en hoeven jullie niet een heel weekend zo in onzekerheid te zitten. Sterkte meid!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ sharon; ga je me nu achterna met je cyclussen? :eek: :eek:

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @northern, heel erg veel succes als je gaat testen!

@daphne, idd daar zou ik toch ook even contact over op nemen kan me voorstellen hoe hij zich voelt! Is niet juist gehandeld he!

Dat van gtst heb ik ook gezien zo geen en zo zijn er 2 voelde me ook best klote en dan ben ik nog niet zo lang bezig!
    Mijn vriend zegt maar iedere keer en nog niks, nu weet ik dus wel zeker dat hij het ook graag wilt!
    Hier zijn ook nog steeds niks te bekennen alleen dat is sinds gisteravond met vlagen best veel witvloed beetje slijmerig verlies waar dat vandaan komt of wat het inhoud geen idee is weer nieuw voor mij iemand hier een antwoord op misschien?

Nou meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne pakjesavond!:D
    Ik mag werken vanavond waren weer met te weinig personeel zoals gewoonlijk dus mag nu de lange route draaien ipv de korte maar ja!

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    oh ja primolut kun je dat alleen via de huisarts krijgen of is er ook een andere optie?

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Haha, lijkt er wel op hé? :D ;)

Laten we hopen dat we die lange cyclussen een keer achter de rug hebben!

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Primolut wordt idd voorgeschreven door de huisarts.

Balen dat je vanavond moet werken! Wat voor werk doe je?

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Toch spannend! Laten weten wanneer je hebt getest hé :D
    We duimen voor je!

Anita en Ronja (zij is nieuw in GTST) zijn soapzwanger :rolleyes: Jaja, de één ongewenst en bij de ander meteen raak :eek:

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heeey meiden hoe is het hier? Iedereen druk geweest met sinterklaas? Zijn er nog mensen die vanavond pakjesavond vieren?

Hier bijna mijn nod.... erg benieuwd wat dit weekend brengt!

19. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hmm dan moet ik toch maar eens gaan overwegen om na de huisarts te gaan!
    Ik werk als wijkziekenverzorgende in de thuiszorg (verpleging)

Hey wat een leuke binnenkomst heb een cadeautje van mijn schoonouders gekregen en van een client een chocolade letter:D dus toch nog een beetje sinterklaas voor mij:D

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Je kunt in ieder geval een keer bellen. Ik heb wel gemerkt dat de ene huisarts je langer laat wachten dan een andere.

Leuk dat je een cadeautje hebt gehad! Idd toch nog een beetje Sinterklaas!

Deel Deze Pagina