@Northern: heb je al getest? Laat even weten, ik ben erg benieuwd! @Lexy: Jij kunt dus misschien ook dit weekend testen? Spannend! Veel succes! @Iedereen: wanneer gaan jullie de kerstboom zetten? Wij gaan waarschijnlijk vandaag wel een kerstboom halen, maar denk niet dat ik hem nu al ga zetten. Maar de verkoop begint vandaag en we willen er een beetje op tijd bij zijn. Vorig jaar waren we blijkbaar iets aan de late kant want alle mooie bomen waren al weg! En we hebben geen zin om stad en land af te reizen voor een beetje mooie boom Oh ja, een nepperd of een echte boom? Wat hebben jullie? Liefs Sharon
Oja gaat ook zo lekker makkelijk in een soap hè Maar eh...wij gaan voor het echie en geen soapzwangerschap Maar niet leuk om dat te zien dan en te horen, ben blij dat ik die aflevering gemist heb
De zijn vanmorgen gekomen Helaas klopten m`n pendels dus niet. Oktober en november was er gependeld maar zijn beide niet uitgekomen, we gaan nu voor december, 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch altijd NOD 3 jan 2009 dus helaas zal ik niet roze het nieuwe jaar ingaan, althans dan weet ik het pas achteraf XXX mij Oja wij hebben trouwens een echte neppertboom
Oh, balen! *Knuffel* Laten we hopen dat je heel goed het nieuwe jaar begint, dat hoop ik dan voor ons allemaal! ROZE ROZE ROZE!!! We hebben vanmiddag de boom gehaald, mooi boompje hoor! Niet te groot, en mooi van vorm. Een nordmann, die prikt niet. Wel zo fijn met het versieren!
Jammer dat de duivels je hebben gevonden Northern! Sharon, wij hebben een hele mooie neppert Ik weet nog niet wanneer we hem gaan zetten. Meisje, succes! Daphne, heb je nog een lief kitten over?Wij zitten aan mijn zwager te denken, die wil eigenlijk nog een kleintje
Hey meiden! @ Northern: BALEN! Ik dacht echt dat je op roze zou mogen.. Nee dus.. Dan op 3 januari! Misschien kan je dan al voor je NOD testen.. Ik stem roze! @ Sharon: toen ik op kamers zat heb ik een heeeeeeeele kleine nepkerstboom gekocht met net zulke hele kleine miniballetjes erin en een minipiek.. hihi Vorig jaar woonde ik al samen en heeft ie ook op gestaan.. Nu willen we eigenlijk een echte kerstboom en dus ook een iets grotere.. Maar eerlijk gezegd durf ik het niet goed met de katten.. Vorig jaar zijn er ook genoeg kerstballen gesneuveld.. Misschien dat we de boom ergens op kunnen zetten.. We gaan het zien haha! Vind het altijd wel heeeeel gezellig staan, een kerstboom! @ MieniMe: we hebben nog een kitten over! Heb Sakina net gemaild of ze er nog steeds een wil hebben.. Maar we hebben sowieso nog een katertje over.. Zelf houden we het grijze kittenmeisje.. De andere twee zijn katertjes, en aanhankelijker dan het poesje! Waar woont je zwager? Wij wonen in Wijchen (dat ligt bij Nijmegen) en ik werk in Eindhoven.. Laat maar weten of je zwager er een wil.. Als hij er goed voor zorgt (vast wel!) mag hij m gratis hebben.. Nou ladies, raar maar waar.. Ik was nog niet eens bezig met broekgluren, maar vanmiddag zijn de op bezoek gekomen.. En ik maar denken dat ik ineens weer een hele lange cyclus zou hebben.. Niet dus! 28 daagjes maar dit keer.. Dus, op naar de volgende ronde! Ben blij dat hij is aangebroken, deze ronde was het toch niks geworden.. Enne, misschien wel even leuk om met jullie te delen.. Het is gelukt gister, het klussen hihi.. Wij zijn dus weer happy! Kzal ff de lijst enzo aanpassen, en mijn banner.. Liefs!
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 07-12 Northern 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) JANUARI ? Sharon78 02-01 Daphne1984 (ronde 6) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Daphne, jammer van de Maar een mooie cyclus en wat fijn dat het gelukt is weer! (bij ons ook gisteren na een mislukte poging eergisteren, buikje zit al aardig in de weg hahaha). Stuur maar wat foto's vd katertjes!Ik zal zo wel even mn email doorsturen Groetjes!
heey meiden, Alles goed hier? Sinterklaas de deur uit, kerstman erin! Haha. Ik heb gister ook al de kerstballen tevoorschijn gehaald. Helaas niet voor een boom, aangezien wij erg ondeugende katten hebben en ze niet naar buiten kunnen omdat we in een flat wonen, maar heb ze in een vaas op tafel gezet. Toch een beetje kerstsfeer. Ik heb vanmorgen getest, maar was negatief, kutzooi! Mischien te vroeg getest, maar denk dat de duivels komende week wel op bezoek komen. Even afwachten wanneer en dan zal ik de lijst weer aanpassen. Zit nu nog steeds op een cyclus van 39 dagen! Dus voor mij gaat 2008 ook nog niet lukken. Ben vrijdag ook nog eens 2 keer afgewezen voor de sollicitaties die ik had, dus gaat weer lekker allemaal! Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Ik denk dat ik even met de douche bezig ga vandaag. Niks spannends dus. kussie
tis niet te hopen voor je meid.. ik word er een beetje moedeloos van.. en zeker nu ik een flinke dip in mn temperatuur heb gehad.. hihi kon je maar van te voren weten hoe lang je cyclus was he verder alles goed hier meiden?
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 25-11 tummetje (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 02-12 Yvo 07-12 Northern 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) JANUARI ? Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Hoi meiden, @Daphne: Balen dat de zijn gekomen! Maar wel een mooie cyclus, da's wel fijn omdat je zelf dacht dat je een lange cyclus zou krijgen. Dat is dus gelukkig niet zo! Enneh, fijn dat het gelukt is @Lexy: Negatief getest, echt niet leuk Misschien idd iets te vroeg getest, anders hopen dat de snel komen als je dan niet zwanger bent. Die onduidelijkheid is ook niets! Balen dat je afgewezen bent met solliciteren! Waar heb je op gesolliciteerd? *KNUFFEL* @Tummetje: Ik begrijp wat je bedoelt. Ik dacht de goede kant op te gaan met m'n 36-dagen cyclus, maar nu dus toch weer langer. Al heb ik wel een beter gevoel bij deze cyclus, menstruatie duurde nu iets langer en ja, kan het niet goed uitleggen. Maar voelde nu pas als een 'echte' menstruatie.... Hopelijk doen de Etos pillen goed hun werk. Nou, wij hebben de kerstboom staan! Gezellie hoor! We hebben er nu zo'n kleedje bij, die je om de standaard heen kunt doen. Onze hond vond dat erg interessant, maar nu kijkt 'ie er niet echt meer naar. Paar keer met z'n neusje onder een kerstbal, maar verder doet hij er niets mee. Kan me voorstellen dat katten een kerstboom met ballen véél interessanter vinden Nog 2,5 week werken, dan lekker vrij t/m 2 januari. Héérlijk! Zijn jullie ook nog lekker een paar daagjes vrij met de feestdagen? Groetjes Sharon
@ Sharon. Wat lekker dat je nog maar even hoeft te werken en dan lekker een paar dagen vrij bent! Ik heb niet echt dagen vrij. Ben de 24ste om 4 uur vrij en de 31ste ook. Heb 2 januari wel vrijgenomen. Ze willen niet met een hele bezetting werken, dus dacht dan neem ik wel vrij. Mijn vriend is dan ook nog vrij, dus wel zo gezellig. Heb voor dit jaar geen vrije dagen meer, helaas. Had graag nog wat vrij gewild. Dus jullie hebben de kerstboom ook al staan. Gezellig altijd he. Wat voor kleur heb je in de kerstboom hangen? Het hondje vond het wel interessant, maar niet dermate interessant dat hij de boom alle hoeken van de kamer heeft laten zien, haha gelukkig maar. Ik heb gesolliciteerd bij de rechtbank 1 keer als vakgericht administratief medewerker en de andere als juridisch medewerker. Beide voor afgewezen. Ben bang dat ik nog te weinig werkervaring heb ofzo. Voor de eerste functie had ik namelijk alles! De juiste opleiding (misschien iets te hoog geschoold) en werk nu met hetzelfde rechtsgebied. Maar ja werk nog maar sinds juli dus ben bang dat dat het geweest is. Maar goed, ik blijf het wel in de gaten houden. Zolang ik niets anders heb is het ook prima. Ik heb tenminste werk! Daar ben ik allang blij mee. Vanmiddag even bij mijn zus geweest. Die ging ook de kerstboom opzetten. Lekker met mijn kleine nichtje gespeeld. Vanavond helemaal niks. Lekker achter de laptop en een beetje tv kijken. Misschien nog even lezen zometeen. kuss
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 25-11 tummetje (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 07-12 Northern 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) 30-12 Yvo JANUARI ? Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Hallo allemaal, dus nog geen roze erbij hier. Wordt wel tijd hier hoor. Hier een druk weekend achter de riu, maar erg gezellig. Had mijn nichtje van 15 te logeren, dus was erg leuk. Iedereen weer druk bezig om alles in Kerstsfeer te maken? Hier ook hoor, maar de boom komt volgende week. Gaan nu even eten, zijn we lekker laat mee op zondag
Hey daar, Yvo: ja het gaat wel, ben nog steeds moe en wat misselijk als ik niet op tijd eet maar soms heb je dat ook niet helemaal voor het zeggen. Met de zaak gaat het goed, buiten wat opstartprobleempjes natuurlijk, maar geen stress verder ofzo... Beeb doet het goed, afgelopen donderdag 12 weken echo gehad en alles zat er (voor zover ze kunnen zien natuurlijk) op en aan. Het zwaaide, schopte en bewoog behoorlijk behalve toen de vk de nekplooi wilde meten... toen lag ie doodstil met zn armen boven zn hoofd hahaha 3 kwartier over gedaan! Die dacht zeker, mama rustig aan dan ik ook rustig aan hahaha! Horen deze week of er IETS is. Best raar, je hoort het wel als er iets is wat er te melden valt Zoals in: geen nieuws is goed nieuws.. ach we vertrouwen er maar op! 12 weken echo is te zien op www.dmi.nu/baby Voor diegene die een voorproefje willen! Veel succes weer hier! xxx
Hoi Esmee, leuk om weer even te horen hoe het met je gaat. Fijn dat je verder goed te pas bent, gelukkig niet al teveel kwaaltjes! Mooi ook dat het goed gaat met de zaak, ook belangrijk. Mooie echo hoor! Groetjes Sharon
Wij zijn ook de 24e om 16:00 uur vrij, met Sinterklaas ook. Dat is wel lekker, woont dichtbij m'n werk dus binnen een kwartiertje ben ik dan ook thuis. Dan heb je ook echt iets aan dat uurtje. Ik heb nog wel een paar dagen over en we nemen in overleg met elkaar (ik werk met nog 2 collega's op onze afdeling) vrij. We hebben wel het geluk dat we 31/12 en 02/01 gesloten zijn. Bij ons is het dan zo dat degene die wil werken kan werken, maar in principe is het kantoor gesloten. Het ligt er ook een beetje aan hoe de feestdagen vallen. Jammer dat je afgewezen zou zijn om je gebrek aan ervaring. Hoe moet je dan aan die ervaring komen, denk ik dan? En als je aan een nieuwe baan begint, moet je toch altijd weer wennen en nieuwe dingen leren. Het is maar net hoe snel je dat oppakt. Bevalt het niet waar je nu werkt? In ieder geval veel succes met het zoeken! Liefs
heey sharon, het bevalt me wel op mijn werk hoor maar zie hier niet echt een stijging in doorgroeien en salaris. Ook vallen de secundaire voorwaarden tegen, maar dat wist ik toen ik daar ging werken. Ik heb hier afgestudeerd en kon er gelijk blijven werken. Ben dan ook gek als ik zou zeggen dat ik dat niet wou. Heb wel altijd in mijn achterhoofd gehad dat ik hier niet altijd zou blijven en dit eerst een mooie oplossing is. Maar hetgeen wat ik erg mis is het doorgroeien. Ik ben erg leergierig en wil dan ook steeds mijn grenzen verleggen. Ik kan hier alleen qua kennis hoger opkomen en niet qua functie en dat vind ik jammer. Het is zeker lekker als jullie sowieso de 31 en de 2e vrij zijn! Dat geluk heb ik helaas niet. Ik heb maar 25 vrije dagen in een jaar. Omdat ik dit jaar maar een half jaar daar werk had ik maar 12,5 dagen en daar zat ik al over heen omdat ik 3 weken vakantie geboekt had. Beetje jammer dus. Ik zag net wel weer een nieuwe vacature staan bij de rechtbank. Dit zou betekenen dat ik voor de 3e keer naar dezelfde persoon een brief stuur. Had vanavond niet al te veel motivatie, dus ik probeer het morgen weer. Het is op het gebied van strafrecht en dat vind ik wel erg leuk. Het is alleen vooralsnog een functie voor een jaar. Maar ik ben van mening dat als je eenmaal binnen bent, je goed zit. Wel denk ik dat ik dan in dat eerste jaar niet zwanger moet worden... dat is wel weer een minpunt! Wil het zo graag! Esmee wat lekker dat alles zo goed gaat! Gelukkig met de zaak ook, dat scheelt weer wat stress! Zal zo je echo nog even bekijken, wou even snel bijlezen hier! Geniet er lekker van meid!
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 25-11 tummetje (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 08-12 Lexy 19-12 Sakina (ronde 5) 30-12 Yvo JANUARI ? Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) 03-01 Northern * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist