hallo allemaal, ik ben dr ook weer eens een keer! hoe is het met iedereen hier? met ons gaat het goed, vrijdag 20 weken echo gehad en alles is perfect de baby groeit zelfs boven gemiddeld. pfff ja dat is ook wel te zien, de dierenarts van onze hond vroeg al of het een kerstkindje zou worden. ik ben pas 21 april uitgerekend! ik heb een paar echofoto's op mijn hyves staan. jillenluuk.hyves.nl lexy: ook weer hier! jullie hadden toch een pauze ingelast. Of heb ik nou de verkeerde voor me? (sorry anders hoor zwangerschapsdementie he ) iedereen die getest heeft of nog moet testen gefeliciteerd en succes! Oh en ik vergeet mienieme! hoe is het meid? ook alles goed. zie dat je een jongen krijgt. wij weten het nog niet maar iedereen zegt een jongen, begin het zelf ook te denken maar ja vriendlief wil het niet weten helaas
Hey meiden.. Hoe is het hier? Nog nieuws? @ yvo: go girl, klus ze! haha @ Meisje1987: hmz, wachten duurt lang he.. Morgen krijg je de uitslag, spannend hoor! Dat ze maar op mogen schieten.. Proficiat met je contract, fijn zeg! @ MieniMe: hoe is het met mijn kleintjes? Leuk om je verhaaltje te lezen, ben stiekem iedere dag al aan t kijken in mijn mail of ik al foto's heb.. Typisch he, alsof de katjes wisten dat ze gingen verhuizen.. Ik hou mezelf duidelijk voor dat ze mij toen al misten.. hahaha Ik mis mijn kleintjes nog steeds, en ben echt blij dat ik Yasmine gehouden heb.. Zij en mama zijn nu echt onafscheidelijk, en ze wordt al wat aanhankelijker.. En het is echt een klein terroristje, ze hangt over aan en in en maakt de meest rare bokkesprongen.. haha.. De slangen zijn ook vreselijk trouwens.. Vind ik ook! De meeste slangen zitten boven op een aparte kamer.. Behalve dat 'designterrarium'... Jawel.. Design.. @ Sharon: ja joh, wij van zwangerschapspagina zijn toch ook wel een beetje BN'ers hihi @ Lexy: nog twee daagjes, dan kan je testen! Heb je een positief gevoel? @ Miss: fijn dat je echo goed was Miss! Leuk! Dus jullie kleintje groeit vlotjes! Had jij wel graag willen weten wat het gaat worden? Met mij gaat overigens alles goed.. Heb net met een collega een nepboom van de zolder gehaald en opgezet in de gang.. En ons kantoor gezellig gemaakt.. Alle TL-buizen uit, op twee kleintjes na.. En nu is het lekker donker hier! Wat een lol, op de vroege morgen Ik ga thuis ook maar eens wat regelen, ik wil echt graag een kerstboom.. Dan maar nep, met nepballen... En het kleintje wat ik thuis heb neem ik mee naar mijn werk Voor op mijn kantoor.. Zo, de plannen zijn gemaakt, nu nog uitvoeren.. Even op de VT van de belasting wachten tot ik een mooie boom etc kan kopen.. Eventjes geduld nog dus.. Liefs!
Goedemorgen meiden, Ben weer helemaal bijgelezen, maar heb geen tijd om te reageren op iedereen, sorry Maar wilde toch even laten weten dat ik er ben en aan jullie denk XXX mij
Meisje:nog 1 dag geduld opbrengen, pfff.Gelukkig heb je het druk, dan gaat het allemaal wat sneller! Lexy:spannend, zeg!Overmorgen testen Wat zegt je gevoel? Heb goede hoop, hoor Je bent verder nooit "overtijd" geweest, toch? Jill: Fijn dat alles goed gaat!Jammer dat je vriend niet wil weten of jullie een jongen of meisje verwachten, maar knap dat je daar in mee bent gegaan, wel het beste!Geloof me als ik zeg, dat het NIET werkt, als de 1 het wel weet en de ander niet hihi Hier verder alles prima...Voel me een regenton zo rond, merk dat het wel al wat zwaarder wordt-maar vooralsnog-ik klaag niet, gaat echt goed Daphne:Helemaal in de Kerststemming aan het komen?haha Ik nog steeds niet hier, hoor-Komt bij mij altijd wat later (of soms ook niet-maar dat is een ander verhaal). Met de kleintjes gaat het heel goed Heb ze zelf niet meer gezien, mn vriend wel-echt een fiasco die kleintjes, erg leuk en grappig wat ik allemaal hoorde Van de tafel naar de bank springen, maar net niet halen en dus met nagels en al langs de bank naar beneden, met nagels over de benen en rug van mn zwager, lampen die om zijn gevallen- Ge-wel-dig! hihi Ze spelen en rollebollen en doen samen, ook net als Yasmine van die bokkensprongen ed.De poes blaast wel tegen ze, maarja..Dat is even wennen, komt wel goed Ze hebben het iig erg leuk samen! (de poes is toch va(a)k(er) buiten en zij lekker binnen) Ik weet niet of er al foto's gemaakt zijn, zal het eens vragen OMG, dus er zijn meer van die glibberige beesten in je huis?Ieuuww hahaha Watvoor slangen zijn het eigenlijk?En wat eten ze? Pasgeleden hoorde ik nog van mijn ouders, dat ze onze konijntjes aan onze kleuterjuf hadden gegeven, voor haar wurgslang(en)!Kan het me nog erg goed herinneren die kleuterjuf, ze had er toen ook eens mee naar de klas genomen toen, maar dat mijn ouders toen die konijntjes had gegeven, dat wist ik niet tot pasgeleden dus haha Northern: Fijn dat je aan ons denkt Wij ook aan jou, hoor Voor iedereen maar weer even de welbekende: GROUPHUG!!!!
Hallo allemaal @ sharon: ik stoei nog een beetje met mijn cyclus. Ik zit zo rond de 39 dagen... zit nu op dag 42! Weet niet of dit nou te maken heeft met de pillen die ik halverwege de vorige cyclus ben gaan slikken of dat ik nu ziek ben of dat het met een zwangerschap te maken heeft. Ik voel me alleen niet echt zwanger, dus denk niet dat het erin zit deze ronde. Maar goed, zolang er nog geen bloed is ga ik zaterdag wel even een testje wagen. Hoe is je beoordelingsgesprek vandaag gegaan? @ meisje: gefeliciteerd met je contract! Dat is wel even een last van je schouders of niet! Morgen krijg je hopelijk de uitslag, hou je ons wel even op de hoogte? Ben je deze slopende dagen een beetje doorgekomen? Ik was trouwens degene van de afscheiding. Heb er momenteel niet echt meer last van. Weet nog steeds niet wat het was, maar goed ben dan ook nog steeds niet ongi. @miss: heey meis! jaja ikke ben weer terug! De pauze is voorbij! We gaan er nu helemaal voor! Blij om te horen dat het bij jou ook allemaal goed gaat! Lijkt me wel vervelend dat je vriend niet wil weten wat het wordt, of maakt het jou niet zoveel uit? Ik zou het wel graag willen weten en mijn vriend gelukkig ook als het zover is. Daar heb ik dus geen last van. Geniet nog lekker van je zwangerschap en leuk dat je weer even kwam kletsen hier! Ik check zo nu en dan je hyves om een beetje op de hoogte te blijven @ Daphne: ik heb nog niet echt een positief gevoel Ben bang dat het er niet in zit deze ronde. Heb namelijk nergens last van, ja alleen van een flinke verkoudheid, dus ben bang dat ik gewoon weer de volgende ronde in ga. @ Mienime: ik ben nog een beetje aan het stoeien met mijn cyclus. Dat dat die de laatste 2 keer wel redelijk constant was... maar nu helaas niet. Heb er wel dagen van 46 bij gehad, dus het kan nog steeds alle kanten op. Hoorde dat het misschien ook kan komen doordat ik de etos zwanger worden pillen halverwege mijn cyclus geslikt heb en dat dan de eerste ongi langer uitblijft. Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte! Verder alles goed hier?
Meisje: morgen weet je het. Nog even geduld, Ik duim voor je. Gefeliciteerd met je vaste contract! Daphne: gezellig he die kerstboom. Wij hebben em ook opgezet op het werk. heerlijk. Sharon: heb je je beoordelingsgesprek al gehad? En heeft het wat opgeleverd? Mienime: schatiig en leuk als twee van die katjes de boel afbreken, zeker als het niet bij jezelf is haha Miss: Wat fijn dat je even langskomt. Dus het gata goed met jullie. Mooi en al weer 21 weken, wat vliegt de tijd. Geniet ervan, je bent al over de helft Verder ale meiden: alles goed?
hoi allemaal. ja ik zou wel willen weten wat het word maar dat is gewoon nieuwschierigheid denk ik. ik vind het zo ook goed hoor. oh lexy leuk dat je op mijn hyves kijkt! nou ik ga dr weer vandoor zo ff bij de buurtjes op de koffie! doeiiii
Hey meiden, Zo, best veel geschreven zeg! Moeten we volhouden Nou, vandaag dus idd m'n beoordelingsgesprek gehad. Het ging op zich wel goed, alleen vindt mijn leidinggevende niet dat ik al helemaal klaar ben voor een functie hoger. En daar ben ik het zelf niet helemaal mee eens.... maar ja, dat haalt helaas niets uit. Waarschijnlijk volgend jaar wel, maar ja, da's weer een jaar wachten. Terwijl ik er nu al bijna 8 jaar werk! Het is niet zo dat ik heel star alleen maar bezig ben met die hogere functie, maar ik heb een beetje het idee dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden. Er is steeds wel íets waardoor het nog niet kan. Maar ik ben wel gegroeid in m'n huidige functie, dus wie weet zie ik dat straks terug in m'n salaris. Dat gesprek krijg ik nog. Ik ben benieuwd, zo héél vrijgevig zijn ze bij ons niet. Maar deze maand wel 13e maand, da's wel fijn met de feestdagen Maar goed, ondertussen houd ik wel de vacatures in de kranten enzo in de gaten. Je weet nooit of er iets leuks tussen staat! @Miss: mooie echo. Fijn dat het allemaal goed met je gaat, leuk om weer even van je te horen. Geniet nog lekker! 21 Weken alweer zeg! @Meisje: nog even in spanning! Ik ben erg benieuwd of je morgen al nieuws hebt, en we duimen uiteraard voor goed nieuws! @Daphne: wij hebben ook een kerstboom op het werk. Een echt 'mini', en bij ons dus ook de lichten aan één kant van het kantoor uit voor het gezellige effect In de ontvangsthal staat wel een grote, die kleine staat bij ons op kantoor. @Lexy: jij bent toch aan de Etos pillen? Ik ook, en ik hoop dat ze helpen voor deze ronde. Of zwanger natuurlijk (duim, duim!) of een normale cyclus, dan zijn we iig op de goede weg! En je hoeft toch helemaal geen klachten te hebben als je zwanger bent? Dus wie weet..... @Yvo: hoest bij jou? Nog druk met de ovulatietesten in de weer? @Northern: bij jou ook alles goed? Fijn dat je aan ons denkt Wij ook aan jou natuurlijk! Nu even weer verder met GTST, héél zielig want Dorothea is overleden Oh ja, ik doe nog even mee: GROUPHUG!!!
Hey meiden! Fijn te lezen dat jullie ook aan mij denken @Miss, leuk dat je even langskwam op het forum, ook ik kijk af en toe op je hyves @Meisje, ik hoop voor je dat je vandaag de uitslag krijgt, moet gewoon Enne nog gefeliciteerd met je vaste contract. @Sharon78, wat vervelend meid dat je baas het nog niet zo ziet Maar wie weet wat de toekomst bied, en vind je en andere leuke baan of kom je uiteindelijk toch nog hogerop bij je huidige baas. En natuurlijk sluit ik me ook aan bij de GROUPHUG XXX mij
Hoi allemaal, hoe is het hier? Beetje rustig hé? :-s @Meisje: heb je al iets gehoord! We zijn erg benieuwd! @Northern: Ja, hoop ik ook. We zien het wel. En ach, hopelijk ben ik heel snel een gelukkige (aanstaande) moeder! Dan is m'n carriére helemaal niet meer belangrijk! Niet dat ik nu zo'n carriéretijger ben, hoor! Werkplezier vind ik nog altijd het belangrijkste! Groetjes Sharon
Heerlijk weekend. Meisje: heb je al wat gehoord? We wachten hier met spanning af. Is er verder nog wat spannends gebeurd hier vandaag? Bij mij niet zo, ben weer met ovutesten begonnen en we wachten dus rustig af Hebben er nog meiden wilde plannen voor het weekend? Hier een vrij rustig weekend, maar dat is na alle drukke weekenden wel lekker. Gan nu ven Ranking with the stars verder kijken
Hallo meiden, Even snel een berichtje terug ik lees morgen alles terug maar heb helaas nog geen uitslag dus is nog even afwachten :s
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 25-11 tummetje (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 19-12 Sakina (ronde 5) 30-12 Yvo JANUARI ? Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) 03-01 Northern 24-01 lexy * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
heey meiden even snel een bericht van mij. Ik ben vandaag ongi geworden Cyclus van 43 dagen! Acht ja.... Zal morgen mijn banner even aanpassen. Ben nu echt kapot en nog steeds ziekjes dus ga snel naar bed! kussie
@ Meisje, Balen dat je nog geen uitslag hebt, hopelijk een druk weekend voor jou dat je er niet teveel aan denkt. @ Lexy, Balen meid van de *KNUFF* @ Sharon78: Nee ik ben ook niet zo`n carieretijger, vind het net zoals jij belangrijker dat je plezier hebt in je werk en dat het gezellig is. Voor iedereen een GROUPHUG Goed weekend! Groetjes Nicole
Had ik vanmiddag een heel verhaal getypt en toen vloog de site eruit! Dus nog een keer, alleen iets korter @Lexy: Balen van de . Maar gelukkig wel duidelijkheid. *KNUFFEL* @Meisje: Nog geen uitslag, balen zeg! Veel sterkte met wachten dit weekend! @Yvo: Ik hoop dat je snel je ei vindt! Leuk hé, Ranking the Stars? Kijken wij ook altijd, liggen steeds weer dubbel En daarna kijken naar Ruben vs. Sophie, vinden we ook errug leuk! Verder weinig te melden. Vandaag had ik me buitengesloten, niet erg slim! Man was naar voetbal (in een andere plaats, dus kon daar niet heen lopen) en ik was met de hond gaan wandelen maar vergeten sleutel mee te nemen. Dom ](*,) Gelukkig wilde de buurvrouw met mij naar de voetbal rijden zodat ik de sleutel van m'n man kon ophalen. Had ik de middag mooi kapot! Lekker rustig weekend verder, morgen gaan we naar een oom van mij. Maar verder geen plannen. Héérlijk! Groetjes Sharon
heey meiden, zo heb mijn banner weer aangepast. Beetje jammer dat de banner maar tot 38 dagen gaat en ik nu op een cyclus van 43 dagen zit. Maar ja daar doen we niets aan! Meisje wat jammer dat je het hele weekend nog in onzekerheid zit! Hopelijk heb je maandag meer duidelijkheid. Sharon: niet echt handig he je buiten te sluiten! Gelukkig was je buurvrouw zo lief om met je mee te gaan naar het voetballen. Met dit weer in de kou zitten is ook niks! Wel jammer dat je middag zo voorbij moest gaan! Meiden, dank je wel voor jullie knuffel. Heb even gebaald maar we gaan nu op naar de volgende ronde. Hopelijk is de ongi snel weg en kunnen we weer klussen. Helaas voor mij geen 2008 kindje... maar ja. Hopelijk brengt het begin van 2009 veel goed nieuws! Hopelijk sluiten jullie 2008 beter af. Ga nu naar een vriend en daarna misschien nog even de stad in! kussie
Meisje: jammer dat je nog geen uitslag hebt. Spanning is ook niets. Lexy: balen van je ongi meid, Nu het jaar 2009 maar goed beginnen! Hier nog geen ei, maar dat kan eigenlijk ook nog niet. Gaan mooi door met testen. Fijne zondag allemaal