Oh, balen meid! En hoe nu verder? Afwachten, of krijg je iets om de menstruatie op gang te helpen? Sterkte en succes! Liefs Sharon
Meisje: balen hoor, en nu? Wat gaan ze nu doen? Hoop dat de ongi snel op gang gebracht wordt, dan kun je tenminste verder. sterkte hoor
Hey meiden, Even snel een berichtje van mij.. Deze week ben ik erg druk op mijn werk, zo voor mijn vakantie.. Moest vanochtend nog ff snel verhuizen naar een andere kamer, maar ik ben weer gesetteld! Errug gezellig, bij een vriendin van mij... Ze zat vroeger bij mij op de havo, daarna is het contact even minder geweest, maar nu is het contact eigenlijk beter dan op de havo! Erg leuk dus! Iedere dag maar ff overwerken, want t werk van de laatste twee weken moet nu in de helft van de tijd gebeuren.. Dus nog ff heeeeel hard werken en dan heb ik lekker vakantie, en dan zorg ik dak hier ook weer wat vaker ben... Ovulatietesten brengen nog weinig goed nieuws.. Maar het klussen lukt de laatste week helemaal super! Goeie hoop dus, al is alleen klussen geen garantie om zwanger te worden.. Maar we gaan ervoor! Hier verder nog nieuws? Balen meisje, dat alle testjes negatief waren.. Ik had t zo gehoopt voor je... Ooooowwwww, ik hoop echt zo dat we allemaal op korte termijn zwanger zullen raken... We verdienen het zo he... hihi... Nou, meiden! Succes allemaal, zet m op enne tot heel snel maar weer! Liefs... x
@Meisje, balen meid! Wat gaan ze er nu aan doen dan? Want neem aan dat ze nu toch wel je ongi gaan opwekken ofzo? XXX
Hey hallo allemaal hier, Ja lekker druk op het werk voor de feestdagen. Alles moet toch wel even gedaan worden. Maar daarna ook lekker vrij. Nog een week en dan heb ik vakantie, heerlijk! Verder nog nieuws hier?
heej meiden ben ik weer meisje1987 balen dat het negatief is ik wens je HEEL VEEL geluk in de volgende ronde,, hoe staar het verder hier met de meiden? oow en daphne ik baal egt man dat ik niet zoon katje kon aannemen Pff praat er tot nu toe nog over met mijn vriend had me er erg op verheugtt.. zijn ze al weg of niet? groetjes sakina
Hey meiden, Ik heb het erg druk momenteel op het werk, dus weer even een kort berichtje! Nou mijn uitslag was dus negatief helaas:s Ben vandaag terug geweest naar de huisarts, heb ik een inwendig onderzoek gehad, hier uit kon hij opmaken dat er geen afwijkingen waren! Ik heb een verwijsbrief gekregen voor een echoscopie hier kan ik helaas pas 7 janauri terecht is alleen maar op woensdag avond:s Daarna moet ik weer terug naar de huisarts en als daar uit niks is uitgekomen word ik doorverwezen naar een gyneacoloog, dus het wordt nog een hele rit te gaan:s Nou meiden hoop dat ik deze week nog een gaatje vind om alles terug te lezen en te reageren!
sjow meisje je heb heel wat te gaan ja zie ik... hoe komt het eigenlijk dat het zo gelopen is? slikte je van te voren de pil of hoe is dit gebeurt zoo dit is egt balen voor je jo.. *KNUFFEL*
ik heb een hele tijd de pil geslikt en 4 maanden van te voren was mijn menstruatie al niet goed ondanks pil gebruik en nu blijft het helemaal weg nu ik gestopt ben dus willen toch graag verder gaan kijken
oow sjow jaa snap het jaa.. wat erg jo.. maar vind het ook klote van die ziekehuizen dat het altijd zoo lang duurt jo,, maar ja ik wens je heel veel succes meid.. liefs sakina
Balen meisje dat het allemaal zolang duurt, maar er komen gezellige drukke dagen aan dus hopelijk gaat de tijd voor jou een beetje snel. Ik heb net m`n verstandskies laten trekken Hopelijk niet teveel napijn, want de vruchtbare dagen staan voor de deur, dus er moet geklust worden GROUPHUG
oh meisje: dat wordt nog een hele rij met onderzoeken, maar wel goed dat er nu wat gebeurd. Sterkte met alles en ik duim voor je dat er snel wat dingen duidelijl worden. Verder is het hier weer rustig. Heb m'n ei gisteravond gehad denk ik. Na een positieve ovutest heb ik de volgende dag een paar uur lang het gevoel van ongikrampen. Nu al drie rondes lang dus ik denk dat dat m'n ei is. We hebben gister einde van de ochtend ook nog geklust, dus dat is in ieder geval goed gegaan. Nu mogen we weer afwachten Gelukkig genoeg afleiding de komende tijd met al die feestdagen Northern, ondanks eventuele napijn, wel aan de klus GROUPHUG
Dat klinkt goed Yvo, hopelijk posi test eind van de maand Hier nog aardig wat last van de getrokken verstandskies, ben gisteravond nog naar de tandarts geweest om er hechtingen en een sponsje in te laten zetten om het bloeden te stoppen. Dus niet aan de klus geweest Maar vanavond komt het vast wel goed XXX
meisje: ik herken het verhaal misschien een beetje. Ik weet niet hoe lang je nu van de pil af bent, maar misschien als ik mijn verhaal vertel ga je wat positiever denken en loopt het voor jou ook zo. Toen ik net gestopt was met de pil (had toen geen vriend) ben ik 1 keer ongesteld geworden en daarna 9 maanden niet meer. Toen heb ik een strip van de pil geslikt (op aanraden van de gyn). Hij had een onderzoek gedaan en kon niks vinden. Nu heb ik in de tussentijd wel weer even de pil geslikt, maar er toch weer vanaf gestapt omdat ik niet tegen de hormonen kon (werd erg moe). Nu is mijn cyclus nog wel lang, maar ik wordt wel ongesteld. Zat de laatste keer op een cyclus van 43 dagen, maar goed dat is beter dan helemaal niet ongesteld worden. Hopelijk kun jij je een beetje vinden in dit verhaal en komt het bij jullie ook helemaal goed. Northern sterkte met de pijn. Gaat het inmiddels al wat beter? Yvo eitje gehad? Hopelijk is deze keer succesvol voor jullie! Ennuh je hebt nu vakantie of niet? Lekker hoor! Al helemaal klaar voor de kerst of moet je nog kado's halen? Hier gaat alles goed. Wel nog steeds erg verkouden en flink hoesten. Heb sinds vandaag ook last van mijn linker schouderblad, ben bang dat dit wel eens wat met mijn longen te maken kan hebben. Weekend maar even afwachten en als het dan niet beter is maar even een afspraak bij de ha maken. Helaas heb ik geen vrije dagen meer dit jaar, dus moet tot kerst en tussen kerst en oud en nieuw wel werken, maar 2 januari ben ik lekker vrij! Iedereen fijn weekend! Zijn er nog mensen die mogen testen dit weekend? kussie
Hey meiden, ik meld me ook weer even. Lekker weekend! Nog 3 daagjes werken, en dan lekker vrij. Héérlijk Hier verder alles goed, alleen soms een beetje weeïg in de buik. Dacht eerst dat ik misschien griep zou krijgen, maar dan zet het niet door denk ik. Had wel slijmverlies met ietsjes bloed erdoor Wat dat nou kan betekenen : : Gisteravond kerstdiner gehad van m'n werk. Was gezellig, lekker gegeten. 7 Januari hebben we dan alweer nieuwjaarsbijeenkomst. Wel op leuke locatie, in voetbalstadion. Er is een nieuw gedeelte bij gebouwd, en we kunnen dan ook een rondleiding krijgen. En natuurlijk het traditionele stamppot-buffet! Hier nog meer meiden die kerstdiner of i.d. hebben van het werk? @Meisje: wel goed dat er actie wordt ondernomen. Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen, dat iig je menstruatie weer op gang komt. Succes! @Northern: hé bah, verstandskies laten trekken! Wordt de pijn nu iets minder? Lekker getimed in je vruchtbare periode @Yvo: hopelijk was het je ei! Jullie hebben iig goed jullie best gedaan! Nu is het wachten weer begonnen..... @Lexy: beetje in de lappenmand dus? Niet leuk! Kan je zere schouderblad niet komen van het vele hoesten? Of herken je dit gevoel omdat je weleens iets met je longen hebt gehad? Veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt! @Iedereen: een heel goed weekend! Groetjes Sharon
Heey Sharon, ik heb eigenlijk nog nooit iets aan mijn longen gehad. Het kan natuurlijk zijn dat het te maken heeft met het vele hoesten, alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al maanden last heb. Niet continue maar als ik bijv. op een bepaalde manier lig, mijn arm op een bepaalde manier neerleg, etc. dan krijg ik soms hele erge steken dat ik bijna niet kan ademhalen van de pijn. Ik moet dus eigenlijk al veel eerder naar de ha.. maar ben niet zo'n ha loper. Ga er liever niet heen. Maar ben bang dat ik er nu niet meer omheen kan. Dus jij hebt een weeïg gevoel in je buik..... vreemd! Hopelijk heeft het iets positiefs te betekenen! Het kerstdiner was dus geslaagd! Altijd leuk als het bedrijf er iets aan doet. Wij hebben woensdag een kerstborrel. Dit is mijn eerste kerst bij dit kantoor dus weet niet wat ze nog meer doen. Als ik mijn collega's zo hoor doen ze er eigenlijk weinig aan. Vooral nu zal het wel niets zijn aangezien we te maken hebben met een crisis! Beetje jammer, maar ja. Gelukkig heeft vriendlief wel een leuk kerstpakket gekregen. kus
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 13-11 Aliki83 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 25-11 tummetje (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) DECEMBER 30-12 Yvo JANUARI ? Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) 03-01 Northern 16-01 Sakina (ronde 6) 24-01 lexy * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
ben ongi geworden jaa alweer pff wordt een gewoonte heheh maja miss dat de pendel gelijk heeft en dat het dan volgende maand mag lukken hoe is het verder hier nog zwangere?
heey sakina, wat klote van je ongi! Hopelijk is het dan de volgende ronde wel raak! Wat ik weet zijn er nog geen zwangere bijgekomen, helaas! Het roze wil niet echt lukken hier voor de meiden. Hopelijk hebben we straks van Yvo goed nieuws. Volgens de lijst is zij de enige nog die dit jaar zwanger kan raken. Ik zit hier nog op mijn vruchtbare dagen te wachten... Weet alleen niet wanneer die precies gaat komen. Heb van northern begrepen dat zij de eerste keer dat zij ongi werd nadat zij aan de folium was ook een langere cyclus had en daarna ineens veel korter. Ga dus gewoon uit van een langere cyclus maar met het klussen moeten we ook even rekening houden met de kortere... maar ja dan moet er wel geklust worden! We hebben inmiddels al 2 weken niet meer geklust. 1 week was omdat ik ongi was en de andere week was omdat vriend in de nachtdienst zat. Hopelijk gaat het de komende weken wat beter.