Ik zie nu idd dat mienime, cin en meintje in het zelfde schuitje zitten. Onzekerheid, jakkes...echt heel irritant. Ik heb mijn NOD op vakantie, hoop dat ik het door de vakantie allemaal los kan laten en dat het dan gewoon vanzelf op gang komt of juist niet natuulijk
hm, jammer datie van het strafbankje niet geleerd heeft dan.. jeejtje wat vervelend dat je pfeiffer hebt!ben je net wakker, of moet ik je naar de bank of bedje schoppen?dit moet je echt goed laten "uitzieken" hoor, meid, anders duurd het alleen maar langer, nog vervelender.
oh daan wat erg..hoe kwam jij aan pfeifer? goed dat je je man op de strafbank heb laten zitten. zijn jullie er nu uit.. jullie gaan er weer voor? of wacht je even tot je beter bent? bij mij geen nieuws... blijkbaar deed mijn pil niet zijn werk goed al die 10 jaar (heb altijd ei gevoeld wist ik veel) en ik heb een nieuwe hobby. zie mijn album..
Heel gek, ik ben al een paar dagen om 7 uur wakker (Diegene die mij een beetje kennen hier, weten dat ik niet functioneer 's ochtends hih), dan kijk ik een uurtje olympische spelen en duik ik er om 8 uur weer in, lig ik een uur wakker en ben ik om 9 uur weer uit mijn bed. Vanaf die tijd zit/lig ik dus op de bank. Ik ga straks weer even slapen tot een uurtje of 3, dat lukt dan weer wel :-S Lig er wel 's avonds voor 12-en in. (Das ook raar voor mij, maar goed, dan kan ik echt niet meer) Wel jammer idd van dat strafbankje, maar goed. je moet er beiden wel achter staan he. Verder wil ik zowieso wel even rustig aan doen. Mijn vader is nu in de terminale fase. Het is een kwestie van dagen/weken, dus moet er zowieso even niet aan denken, wat komt dat komt. @pix, ik las het al ergens. Ik heb dezelfde hobby, leuk leuk! Ziet er echt mooi uit. Wat voor verf gebruik je? En welke ondergrond (hout?). Leuk kunnen we ideetjes uitwisselen. Hoezo werkte je pil niet goed? je hebt toch een kunstmatige eisprong met de pil? (of ben ik nu verkeerd geinformeerd? Hoe kunnen vrouwen anders zwanger worden door de pil heen?) En nu?
@daan78, ik dacht idd ook dat je wel een eisprong krijgt tijdens het gebruik vd pil, maar dat de stoffen in de pil ervoor zorgen dat dit eitje niet bevrucht kan worden..
daan..wat naar van je vader meid *knuffel* ik gebruik acryl op canvas. (uuhmm... af en toe een water kleurtje ssshhhh) ik ga ze wel vernissen. denk ik.. al weet ik niet of dat kan. kunstmatig eisprong heb ik nooit van gehoord.. blijkbaar is mijn pil dus niet zwaar genoeg voor mij en daarom had ik toch altijd een ei.. kom ik nu achter he.. (al nam ik de pil niet als anticonceptie maar voor mijn pijnen, pukkels,enz maar dacht echt dat je dan veilig bent.) vrouwen raken dus zwanger door de pil heen als ie niet sterk genoeg is (dus ei).
Goh Daan, wat erg van je vader... ....wil je heel erg veel sterkte toewensen! Geef toe aan de vermoeidheid van je lijf en rust lekker uit! Go Pixie, go Pixie....heb je nog sigaretten in huis? Je weet waar je het voor doet en dus lukt het je!
ah nee joh.. ieder zijn eigen manier.. valt me wel op dat het moeilijker gaat als je het eenmaal besloten heb. rook al vrij weinig en ging makkelijk. kan namelijk hele dag zonder en pas savonds eentje (zonder om aan te denken) maar nu als vriend een maakt, denk ik gelijk aan...
Je moet idd goed naar je lichaam luisteren nu, Daan en wat vreselijk van je vader!heel veel betrschap en sterkte voor jou deze moeilijke tijd *knuffels* Betreft het ei, denk ik dat selle gelijk heeft en daarom KAN je zwanger raken wanneer je de pil 1 of meerdere keren (ind e 1e week) vergeet of om andere redenen niet inneemt.