WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie & Aliki83 ronde 4 - tamtam78 ronde 7 - Daan78 NOD OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) NOVEMBER 18-11 mama suus (ronde 3) 28-11 Debby86 (ronde 2) JANUARI 10-01 Sharon78 rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 02-01 Daphne1984 (ronde 6) 03-01 Northern 16-01 Sakina (ronde 6) 19-01 Charpi (ronde 1) 22-01 Yvo 24-01 Lexy * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
jaa mensen dat was cker balen mijn kerst.. maar gelukkig is het nu weer allemaal goed... en hopelijk blijft het ook zoo @yvo balen meid van je ongi ... ik hoop egt dat we vanaf januari allemaal roze gaan krijgen,, werdt wel eens tijd vind ik
Charpi welkom op dit forum klets gezellig met ons mee! Iedereen hoopt snel zwanger te worden, helaas is dit niet voor ons allemaal weggelegd. We gunnen het iedereen van harte om zo snel mogelijk zwanger te worden. Hopelijk geeft begin 2009 een positieve start hier met veel roze! Yvo ik had het al gezegd, maar hier nogmaals erg klote van je ongi! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Hier vandaag naar mijn schoonzus geweest. Haar ventje wordt woensdag 2, maar wij zijn vandaag al even bij hun langs gegaan. Was weer erg gezellig. Zij probeert ook weer zwanger te worden, dus we hebben lekker bij kunnen kletsen. Volgende week nog werken tot en met woensdag en dan weer lekker lang weekend. Kijk er nu al naar uit! kus
Dag meiden, Hier een nieuweling, althans.... Twee jaar geleden was ik ook dagelijks op de zwangerschapspagina. Wij hebben een zoontje van bijna twee. Nu voor een tweede... Ik heb er zin in. Succes allemaal. Kus, Sandrina
Welkom Sandrina! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.... Dankjewel Lexy en Yvo voor het welkom! Ik ga me al thuisvoelen hier.... Yvo, balen dat je ongi bent geworden, helaas is er niets aan te doen, ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt... Sharon, inderdaad ik kan aan bijna niets anders meer denken dan zwanger worden, ik ben er heel de dag mee bezig met alles wat ik doe... pffff nog 3 weken wachten voor ik mijn NOD heb *zucht*
Yvo, ik heb ook altijd even zo`n enorme dip als de duivels gekomen zijn, herken het helemaal. Daarom een dikke knuffel voor jou.
@Sandrina: Welkom en veel succes met zwanger worden van jullie 2e kindje! Was het bij jullie 1e snel raak? Groetjes Sharon
Ook ik wil niet achterblijven: Meiden een hele fijne jaarwisseling en dat in 2009 al onze roze dromen uit mogen komen!
Ook ik kan nu niet meer achterblijven he... Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2009!!!
@ Charpi & Sandrina: welkom! Enne, heel veel succes deze ronde, veel klusplezier en dat t maar snel raak mag zijn! Sakina! Wat een verhaal zeg, hoop dat je oudjaarsavond gezelliger zal worden.. pff.. En dat die etterbakken niet terug komen! Zo meiden, ik heb mijn spelletje op de computer uitgespeeld.. Druk dagje gehad vandaag.. Veel boodschappen gedaan voor morgenavond.. Verder mijn gekregen laarzen geruild in de winkel, ik paste ze toch niet zo goed als ik mezelf wilde doen geloven (dat heb je wel eens he ) Maar kheb nu weer leuke gevonden.. Blauw met wit.. Enne druk aan de poets geweest.. Ben bezig geweest met alles waar k nogmaal niet zo aan toe kom.. De grote beurt zeg maar.. Morgenochtend weer verder, want t is nog niet klaar, ik was even toe aan ontspanning. Mannetje ligt al op bed... En vol verwachting klopt ons hart.. Bijna twee januari, ben benieuwd.. Hoop op een posi test, en dan kan ik meteen stoppen met drinken en roken.. Ik heb zeer goede voornemens voor als ik zwanger ben! Na ruim een half jaar vind gun ik ons toch eens een keer een positieve test.. Jullie allemaal overigens, maar dat weten jullie wel he?! Ikke doe duimen voor ons allemaal... Yvo, balen dat je ongi geworden bent meid.. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is.... Nu zal ik mijn bedje eens op gaan zoeken. Het wordt tijd, kom er net achter dat ik de wasmachine heb laten draaien met... een lege trommel! jawel.. lekker snugger! Morgen komen mijn broertje en zusje met hun aanhang.. Gezellig.. Dat wordt aan de Canei, Kolonisten van Catan, en vuurwerk afsteken Vind vuurwerk eng, maar ook leuk! Gaan jullie nog knallen ladies? Voor als ik morgen niet meer op t forum kom: Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en dat we allemaal in het nieuwe jaar maar gauw op roze mogen! Doe allemaal voorzichtig, en vooral: genieten! Ik proost, op een heel gelukkig 2009 voor jullie allemaal! Liefs..
Daphne, spannend hoor, bijna je NOD, ik duim voor jullie! Wij blijven met de jaarwisseling gewoon thuis bij de honden. Mam komt bij ons eten, gezellig... we maken er een mooie avond van... Ik wens jullie een knallend uiteinde en een super mooi 2009! Groetjes, Charpi
Dames, Ik wil jullie ook een hele fijne jaarwisseling toewensen en ik duim voor jullie dat er snel veel roze bij komt. Hier gaat alles goed. We hebben maandag het hartje voor de eerste keer gehoord De misselijkheid wordt minder en mijn buik begint te groeien. Ik gun het jullie ook allemaal [-o<