oow mensen ik kan nu al vertellen dat het deze maand cker niet raak is... me vriend kon ni komen hij moet morgen weg voor zijn werk.. dus helaas... maja volgende nieuwe ronde nieuwe kansen hehehe...
Hee meiden, Bedankt voor het warme welkom! * Sharon* antwoord op je vraag: Bij ons zoontje was het de eerste ronde meteen raak, echt te gek natuurlijk. Maar het zegt niets, het kan bij de tweede heel anders zijn. We zullen zien... Allemaal een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 gewenst! Onze jaarwisseling was nogal spannend. Het huis van onze buren stond namelijk in brand. Dit gebeurde om elf uur dus dat was erg heftig! Aangezien we in een rijtjeswoning wonen... Ik vond het doodeng. Gelukkig was het even voor twaalf 'sein brandmeester', dus konden we opgelucht het nieuwe jaar in. We gaan duimen voor elkaar en hopen dat die rotzakken wegblijven. Wie pendelen eigenlijk? En hoe kan ik mijzelf laten pendelen? Ik ben wel erg benieuwd.
Hier nog geen ! Testen wacht ik nog even mee.........mijn cyclus zit ergens tussen de 27 en 32 dagen......en mijn gevoel zegt dat ik ongi wordt, dus wacht nog even af. GROUPHUG
@Sandrina: Hopelijk is het bij de 2e ook zo snel raak! Informatie over pendelen vind je hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 (onder Lounge, daar kun je kiezen voor Pendelen). Hier staat wie er pendelt, diegene kun je een PB-tje sturen met je vragen. @Northern: Spannend meid! Hopelijk blijven de weg en kun je over een aantal dagen testen! Ik doe nog even mee: GROUPHUG
Zie net de foto's van je zoontje, mooi mannetje! Jeetje, een brand dat is toch ook wat! Kan me voorstellen dat je dat eng vond, brr. Maar gelukkig is het goed afgelopen! Hoe is het gebeurd, weten ze dat?
Blijft spannend hoor Northern. De duimen draaien voor je. Sandrina: Jeetje een brand bij de buren, dat is wel heel eng. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik kan me voorstellen dta je em wel even kneep. Hier verder ggen bijzonderheden, vanaf morgen begin ik weer met ovutesten, dan zien we wel weer wat het nieuwe jaar ons gaat brengen.
Sandrina, jeetje wat een spannende jaarwisseling, dat wens je niemand toe... gelukkig was de brand vrij snel uit... Northern, spannende dagen voor je nu, ik hoop met je mee hoor! Sakira, jammer dat het er deze maand even niet in zit. Bloempjee heel veel succes met klussen! Hier druk aan de klus, de vruchtbare dagen zijn gearriveerd...
@Sandrina, oh meid wat vreselijk eng lijkt me dat! Gelukkig is alles goed afgelopen. Hier zijn de in aantocht Heb bruine afscheiding en hoofdpijn, dus vanavond of morgen zal het wel doorzetten Dus heb me nu op de bank gesetteld met een bus smarties, en voel me K*T Kus mij
heey northern! Dikke knuffel voor jou! Wat klote zeg, niet echt een leuk begin van het jaar! Even lekker balen meid en dan weer op naar de volgende ronde. Nogmaals dikke knuffel voor jou!
Northern: Een heel dikke knuffel voor jou meid Even heel goed balen en dan weer met goede moed door. Die k#t .
Na pilstop in oktober eindelijk weer eens ongesteld geworden na 80 dagen ! Heb 7 jr Diane 35 geslikt.... NOOIT MEER! We gaan nu de 1e ronde in
Northern balen meis, dit is niet wat je had gehoopt.... Sunshine veel succes met klussen, dat het maar snel raak mag zijn... Ik klus gezellig met je mee.......