Goh, komt me bekend voor Welkom en veel succes met zwanger worden! Hopelijk is je cyclus snel weer op de rit!
@Northern: Balen meid! Ook dikke knuffel van mij! @Charpi: Veel klusplezier! @Iedereen: De vakantie zit er weer op! Voor mij tenmiste wel, morgen weer aan de bak.... Zucht...wat gaat dat toch snel Hier verder geen bijzonderheden, nog geen gesignaleerd dus ben bang dat ik weer op een lange cyclus afsteven...
Euhhh.... hier word ik bang van! Heb die rot pil 8 jaar geslikt. Ik vind het ontpillen vreselijk. Word er onzeker van, omdat je vanalles voelt wat lijkt op zwangerschap. Hopenlijk komt de ongi snel!
Hey meiden,' Bedankt voor de lieve knuffels Doen me goed Vanmorgen zijn de goed doorgebroken. Of moet je tellen vanaf de dag dat je bruinverlies hebt? Want dat was vrijdag al @Yvie, hopelijk heb je je cyclus snel op de rit. @Sunshine01, balen meid dat je zo`n lange cyclus hebt, hopelijk snel een beetje op de rit. Hier begint de werkweek weer Vakantie weer voorbij Liefs Mij
hey chicas wat gaat de tijd snel... de vorige keer dat ik er was is alweer de vorige echo geweest. Vandaag weer een gehad, gewoon voor de lol! en het word een tadadadadadadadadadadadaaaaaa JONGETJE! Garantie tot aan de deur natuurlijk met 16 en een halve week maar vanaf twee punten was het naar alle waarschijnlijkheid een piemeltje wat we zagen... agossie... alle opa's, oom's en papa blij... het is je toch gelukt jongen! grappig allemaal en mijn gevoel klopte... zo weer einde ego bericht, hoe is het hier? nog teveel ongi's zie ik! iig succes in dit nieuwe jaar! xxies aan iedereen!
Esmee van harte! Leuk dat je weet dat je een mannetje erbij krijgt! Kom je snel nog even weer een (ego) berichtje plaatsen? Houden wij van! Succes verder meid en geniet er lekker van!
@Sharon: Dankje! Jij ook succes! Ja als je na zoveel dagen eindelijk ongi bent is het toch wel fijn! @Yvie: Ja is echt een rotpil, heb ook last gehad van ontpillen!De dokter vertelde zelfs dat die pil nauwelijks nog wordt voorgeschreven... Fijn om te weten..Ik had echt zo iets van kunnen ze huidige pilgebruikers niet beter inlichten ofzo..want die slikken maar door met die pil.. Ben je wel al ongi geworden sinds pilstop? @Nothern: tnx!
Hey meiden, @Esmee: GAAAFF! Een jochie, hartstikke leuk! Hoe voel je je verder? Geniet nog lekker van dat kleine wondertje in je buik. @Yvie & Sunshine: Veel succes met jullie lange cyclus. Ik hoop echt dat we 'm snel regelmatig hebben! Of dat 'ie om een héél goede reden uitblijft Ik wist trouwens niet dat die pil niet meer vaak voorgeschreven wordt. Ik heb 2 of 3 verschillende pilsoorten geslikt. Maar omdat ik hier steeds niet tegen kon, heeft de HA me Diane 35 voorgeschreven. @Northern: Hopelijk zijn de weer snel weg, en dan op naar de volgende ronde! @Lexy: Hoe gaat het met jou? =X=
Esmee wat leuk een jongen! Geniet maar lekker van je zwangerschap meid, wij volgen zo snel mogelijk.... Northern, volgens mij moet je de eerste dag nemen dat je echt vloeit, dus niet de voorbodes...
Hey meiden, Thanx voor de reacties, ik hou m`n banner dan maar gewoon aan zoals die nu is. Heb ook een aantal pendels voor januari dus wie weet komen ze deze keer wel uit Liefs mij
Heey Sharon, hier gaat het wel goed. Ben alleen weer grieperig geworden, baal daar flink van! Verder zit ik hier nu op de wachtbank. Laatste dagen niet optimaal benut, maar we zien wel weer. Volgende periode (als die komt) ga ik denk ik beginnen met ovulatietesten. Wil nu toch wel eens weten wanneer mijn eisprong is. Hoe is het daar bij jou?
Hallo meiden, er is lekker geklets hier. Leuk een aantal nieuwe meiden erbij: veel succes allemaal dat het maar snel raak mag zijn En dat jullie in ieder geval jullie cyclus snel duidelijk hebben. Esmee: leuk dat je ons even op de hoogte houd. En natuurlijk gefeliciteerd, een jongetje. Super zeg, en wat fijn natuurlijk dat het allemaal goed gaat. Hier gaat alles goed, gaan weer lekker aan de klus, want langzamerhand komen de vruchtbare dagen er wel weer aan Tot later meiden
@Northern, ik hoop dat je pendels gelijk krijgen meid.... @Lexy, ik zit naast je op de wachtbank Je hebt wel hele lange cyclussen gehad hiervoor meid... ik hoop voor je dat deze korter is. @Yvo, veel klusplezier toegewenst!
Bij mij gaat het goed hoor. Niet fijn dat je grieperig bent, volgens mij heerst het weer. Ik heb wel een flinke verkoudheid gehad, maar verder gelukkig niet. Tja, en verder wacht ik ook op wat komen gaat.....ongi of misschien toch.....? Ben bang voor weer een lange cyclus, als ik het durf dan ga ik dit weekend testen En misschien begin ik anders ook met ovulatietesten. Maar met een onregelmatige cyclus lijkt me dat wel een heel gedoe.
Naja... ze kunnen je toch voorlichten als je de pil komt ophalen bij de apotheek. Ik wist hier niks van! Gelukkig zijn we gestopt en ik neem deze pil ook nooit weer. Ik heb de zwangerworden pillen van de etos vandaag maar gehaald. Daar staat op dat ze kunnen bijdragen aan een regelmatige cyclus. Ik heb tot nu toe alleen de ontrekkingsbloeding gehad na de pilstop. afwachten maar...
Hoi, Wil even melden dat ik de komende dagen niet veel online ben We gaan morgen verhuizen, en als het goed is onze internetverbinding ook, maar jah eerst zien dan geloven hè. Dus als jullie me missen, dan weten jullie waarom. Liefs mij
Sharon ik heb ook een onregelmatige cyclus. Zal idd wel even lastig zijn met testen, je zult er meer kwijt zijn, maar ja dat is dan even niet anders. Mijn cyclus zit zo ongeveer tussen de 35 en 43 dagen. Hopelijk hoef jij helemaal geen ovulatietesten te gebruiken maar ben je gewoon lekker zwanger! Ik duim voor je meis! Jij bent dus alleen wat verkouden geweest, ook irritant maar wel beter dat het daarbij gebleven is. Ik ben al 3 keer verkouden geweest waarvan de eerste en de laatste met koorts en alles erop en eraan. Wordt je niet vrolijk van! Morgen ga ik weer gewoon aan het werk. Northern: succes met verhuizen meid! Hopelijk gaat het internet vlekkeloos over zodat je snel weer kan internetten! Knuffel voor jou! kus