@ Yvie: wanneer ben je gestopt met de pil? Ja tis ook stom van die apothekers! Maja nu niks meer aan te doen he.. Die pillen van de etos had ik ook gekocht maar heb me er nog niet eg regelmatig aangehouden. Had ze een x op lege maag genomen was de hele dag misselijk! De dokter vertelde mij overigens dat je na je ontrekkingsbloedverlies wel een eitje aanmaakt, dus als je niet ongesteld wordt ben je wel vruchtbaar... maja tis wel lastig inschatten wanneer je eisprong is.. Dus gewoon lekker blijven klussen op hoop van zegen!
Lastig hoor meiden, dat jullie allemaal zo'n onregelmatige cyclus hebben. Dan mag ik niet klagen, heb al sinds ik gestopt ben met de pil een zeer regelmatige cyclus en ook nog lekker kort, nu alleen nog zwanger worden Ik gebruik ook ovutesten. heb de eerste maanden gewoon de calculator van hier gebruikt, maar nu blijkt dat ik mijn eisprong toch ongeveer 2 dagen later heb dan ze hier berekenen, dus het heeft me wel veel duidleijkheid gegeven. Er zitten al een paar meiden op de wachtbank begrijp ik. Succes met wachten en ik voeg me na het weekend wel bij jullie. Maken jullie het al een beetje gezellig? Northern: succes met verhuizen en met duimen voor de aansluitng van intenet
Eind november had ik mijn laatste ontrekkingsbloeding. Tja... die pillen van de etos, vind ik toch wel erg groot daar hou ik niet zo van! Maar we gaan het gewoon probeeren en zullen zien of ze helpen. Ik ga ze dan maar niet op lege maag in nemen! Nou met dat klussen zit het wel goed... had wel iets vaker gemogen, maar we zijn bijde zo vreselijk druk met werken. Pff hoop dat daar snel verandering in komt.
Hallo allemaal, verder helemaal geen nieuws hier? Is iedereen vastgevroren? Niet dat ik veel te melden heb, maat kwam toch even gedag zeggen.
Hallo meiden, heb ook niet veel te melden, maar kom me net als yvo ook even melden, hihi! Ben dus ziek geweest, vandaag weer beter. Eerste daggie werken en gelijk een baaldag! Nog 1 te gaan en dan weekend. Dan komen de fulltime weken er weer aanzetten. Wachtbank is nog een beetje saai.... waar is iedereen die op de wachtbank zit? liefs lexy
Ja, ik ben er ook! Ongeduldig op de wachtbank Met die Etos pillen ben ik gestopt. Althans, ik heb vanochtend de laatste gehad, nu is de pot leeg en ik haal geen nieuwe. Ik slik nu weer gewone foliumzuur. Ik heb die tabletten 3 maand geslikt, maar van een kortere cyclus merk ik niets.... Daarbij komt dat de Etos niet echt bij mij in de buurt zit, dus vind ik het handiger om maar gewoon foliumzuur te halen Gisteren zijn we naar Plien & Bianca geweest, kennen jullie die? Was heel leuk, alleen anders dan de cabaretiers waar we normaal heen gaan. Maar wel echt heel grappig! @Lexy: Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt. Dit is echt niet fijn! Knuffel voor jou! Ook omdat je een baaldag had! Niet fijn gewerkt dus? Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan probeer ik waarschijnlijk ook de ovulatietesten. Zoals jij zegt, je moet toch wat.... ik ben wel erg benieuwd óf en wanneer ik een eisprong heb @Northern: Succes met de verhuizing. Hopelijk ben je hier weer snel te vinden! @Iedereen op de wachtbank: hopelijk wordt ons wachten beloond! Hoe is het verder met iedereen? Ga nu ff naar Wie is de mol kijken, begint vanavond weer! Groetjes Sharon
Hey ben ik ook weer Internet werkt op ons nieuwe adres Ga nu even releaxen op de bank, ben bekaf. Maar wilde even laten weten dat ik weer online kan XXX
hey meiden, ik zit in mijn eerste ronde heb in september mijn laatste prikpil gehad met twee doorbraakbloedingen.en mijn eerste menstruatie 31 december. wij gaan voor een 4e wondertje. de eerste twee waren snel raak en mijn jongste heb ik een jaar over gedaan. ben benieuwd hoelang ik deze keer moet wachten.
@Ruby, welkom hier, ik hoop dat je snel zwanger zult zijn... succes met klussen! @Northern, fijn dat je weer internet hebt.... hoe bevalt je nieuwe woning? @Sharon ik ken die cabaretiers niet, maar leuk dat je een leuke avond hebt gehad... Ik heb vanavond ook naar Wie is de Mol gekeken en heb nog geen idee, jij? Ik zit nu naar EHBO: eerste hulp bij opvoeden te kijken, wie weet steek ik er nog wat van op voor de toekomst
Hallo lieverds. tijdje hier niet geweest.. maar wou toch wel even melden dat alles goed gaat met mij en de kleine. we hebben de 20 weken woensdag gehad en weten nu ook dat wij een meisje verwachten nog niet helemaal zeker maar gaan over 6 weken een pretecho doen om dat verder te controleren. Ons meid groeit goed en ik ben nu ook veel geruster en zekerder geworden. Voel nog niets, maar moet daarvoor dan even geduld hebben. mijn schoonzus liget in het ziekenhuis (sinds gisteren) en ze heeft opwekkers gehad en vandaag verwachten we dus een nichtje voor ons meid Duim mee dat het vanzelf gebeurt en dat ze niet een KS hoeft? daar vrezen we namelijk voor (is zeer reeel ivm haar complicaties) ik weet dat ik nooit meer hier kom. maar ik kom wel af en toe lezen hoe het met jullie gaan. wens jullei nog veel succes. en de nieuwe meiden.. jullie ook. *DIKKE KNUFFEL*
PIXIE! Wat leuk dat je je even komt melden! Een meissie dus! Geweldig. Geniet er lekker van. Laat je ons even weten hoe het met je schoonzus afgelopen is? Hopelijk is alles goed gegaan. Dikke knuffel ook voor jou!
Heey meiden, ben weer opgeknapt hoor! Vandaag ging het op het werk een stuk beter. Sharon en Charpi samen met mij op de wachtbank dus. Hopelijk wordt het wachten dit keer beloond. Sharon: dus een gezellige avond gehad! Ik ken die mensen ook niet, helaas. Jij wil (als er een volgende ronde komt) de volgende ronde dus ook beginnen met ovutesten. Ik wil idd ook wel eens weten wanneer mijn ei is! Kunnen we gericht klussen. Maakt het voor mij ook wat gemakkelijker want ervoor zorgen dat mijn lieverd 1,5 week elke dag gaat klussen... tjah dat is nog niet zo gemakkelijk! Ruby welkom hier! Klets lekker mee en hopelijk is het snel raak! Northern: JOEHOE eindelijk werkt Ziggo een keertje mee! Hoeven we je nu ook niet zo lang te missen! liefs
ik ben vanochtend tante geworden Kleine meid heet Linde. Ze is oh zo prachtig. vanmiddag even bezoekje gebracht in het ziekenhuis. Mijn schoonzus heeft na een half uur de opwekkers te hebben gehad van 3cm ontsluiting naar volledig gegaan (snel dus.. voor haar niet prettig). MAar dit heeft wel voor gezorgt dat er dus geen KS is geweest.. voor haar in de lange termijn veel beter!
Pxie: gefeliciteerd met je nichtje Linde. Een leuke naam ook . Is wel erg snel gegaan, maar als alles nu goed gaat met moeder en kind is alles zo weer prima. Ga van je nichtje genieten en van de rest van je zwangerschap, jij ook een meisje Fijn dat je er ook wat meer van kan genieten en dat je wat zekerder wordt. Genieten meid! Hier dus alweer 3 op de wachtbank. Is het al gezellig? Ik denk dat ik een dezer dagen me gezellig bij jullie kom melden
Hey meiden, hoe is het hier? @Lexy: fijn dat je weer beter bent! Wanneer ben jij van plan om te testen? Wacht jij je langste cyclus af? Ik twijfel of ik morgen ga testen of dat ik nog een week wacht, omdat mijn laatste cyclus 51 dagen was... durf niet zo goed te testen heb géén zin in negatieve test! @Northern: is de verhuizing goed verlopen? Zeker nu druk met inrichten enz.? Wel leuk, een nieuw huisje! Veel plezier @Ruby28: welkom, klets gezellig mee! De vierde alweer, leuk zeg! Hopelijk ben je snel weer zwanger @Charpi: hopelijk heb je die tips uit EHBO niet nodig! Maar wel leuk om naar te kijken. Ik heb ook nog géén idee wie de mol is! Er waren er een paar bij met een aantal rare acties, maar ja.... Volgende week weer goed opletten. @Pixie: leuk om van je te horen! Fijn dat alles goed met je gaat, en wat leuk een meisje! Gefeliciteerd met je nichtje! @Yvo: het wordt steeds gezelliger op de wachtbank, ook spannender Tot snel! Misschien kennen jullie het programma ZAAI? Daar zijn Plien en Bianca van, en ze spelen ook vaak mee in Koefnoen. Misschien is dat bekender? Hier gaat verder alles goed, nog steeds geen . Af en toe wel (kleine) klachtjes, dan denk ik dat het er toch aan komt. Maar niet dus... verwarrend hoor. Ik durf niet zo goed te testen namelijk, want denk dat het toch negatief is. Dus misschien dat ik wacht tot iig dag 51, omdat dat m'n langste cyclus is geweest.... twijfel twijfel Groetjes
Hey meiden! Ook ik kom me weer even melden! Alle nieuwelingen: welkom! En heel veel succes in de eerste ronde! Pix, een meisje! Super Proficiat! En een nichtje, zo zo! Fijn dat t allemaal goed is gegaan.. Meiden op de wachtbank: ik duim voor jullie! Klussers: succes enjoy Wanneer gaan jullie testen ladies? Zo, hier mag mogen we deze week ook weer extra aan de klus.. Hoewel mijn eisprong nog wel ff op zich zal laten wachten denk ik... Ben benieuwd.. Ben gestopt met de etos pillen, dus hoop dat mijn cyclus stabiel blijft.. Denk van wel, het zijn tenslotte geen wonderpillen Kheb een beetje een rotweek gehad, was ontzettend teleurgesteld dat ik ongi was geworden... Ronde 7 alweer.. zucht! Maar we gaan er weer voor.. Verder weinig nieuws, onze wasmachine is kapot, beetje jammer.. Dus binnenkort ff een andere kopen.. Morgen ff langs mijn oma.. En ff langs mijn ouders, verder geen plannen... Ik kijk zo uit naar de dag dat ik ze kan gaan vertellen dat we in verwachting zijn! Hmz, nog even (of lang) geduld dus! Nu de pacifier aan het kijken, best grappig Dus daar ga ik weer ff mee verder! Tot snel, ga mijn best doen om meer online te zijn! Liefs
Hallo meiden, Yvo het is zeker gezellig bij ons op de wachtbank! Lekker warm bij de verwarming! Kom er dus gezellig bij. Pix: gefeliciteerd met je nichtje! Sharon: ik hou sowieso mijn langste cyclus aan, 43 dagen dus. Misschien dat ik zelfs wel tot 45 dagen wacht voor ik ga testen, ben alleen bang dat ik ongesteld wordt. Als ik ongi wordt ga ik gelijk op internet een voordeelpak van sensitest halen (24 ovulatietesten, 2 zwangerschapstesten geloof ik). Als jij bang bent voor een negatest dan zal ik sowieso wachten tot je langste cyclus voorbij is. Kans op negatieve test kan dan ook nog, maar zal misschien wel kleiner zijn! Plien en Bianca, denk dat ik nu wel weer wie je bedoelt. Die zijn idd wel leuk! Hier is verder alles goed. Zit nog steeds op de wachtbank, duurt ook nog wel even voor ik er van af ben denk ik! Dus als meer mensen ons gezelschap willen houden, jullie zijn van harte welkom! Heb trouwens vandaag de dvd het ontstaan van een nieuw leven gekeken. Mooie dvd is dat hoor! Had em gister binnen gekregen. liefs lexy