Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi Hoi,

@Sharon, balen meid van de :evil: hopelijk de laatste x :)

@ Charpi, jah alles op plek, maar eind van het jaar kunnen we weer verhuizen :( We wonen tijdelijk in een huurhuis omdat we een nieuw huis laten bouwen, en ons eigen huis binnen 10 dagen al verkocht was. Maar jah dat is niet anders, hebben in elks geval geen 2 huizen straks :)

@Yvo, jah idd hahaha :p

XXX Mij

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    ZWANGER
    ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien
    ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82
    ronde 3 - miss & marloes22 & pixie & Aliki83
    ronde 4 - tamtam78
    ronde 7 - Daan78

NOD

OKTOBER
    05-10 Saskia1982 (ronde 1)
    27-10 meisje1987 (ronde 2)

NOVEMBER
    18-11 mama suus (ronde 3)
    28-11 Debby86 (ronde 2)

JANUARI
    rond de 20e ? tummetje (ronde 4)
    02-01 Daphne1984 (ronde 6)
    16-01 Sakina (ronde 6)
    19-01 Charpi (ronde 1)
    22-01 Yvo
    24-01 Lexy

FEBRUARI
    03-02 Northern
    27-02 Sharon78

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    ZWANGER
    ronde 4 - tamtam78
    ronde 7 - Daan78

NOD

OKTOBER

NOVEMBER
    28-11 Debby86 (ronde 2)

JANUARI
    16-01 Sakina (ronde 6)
    19-01 Charpi (ronde 1)
    22-01 Yvo
    24-01 Lexy
    29-01 Daphne1984 (ronde 7)

FEBRUARI
    03-02 Northern
    27-02 Sharon78

* zwart is NOD
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

Zo, ik had mezelf er ook nog niet op gezet...
    Vanavond lees ik ff alles terug en reageer ik op jullie! Werk ze vandaag...
    x

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Sharon: wanneer beginnen met testen. Bij sensitest op de site, daar heb ik de ovutesten van, kun je invullen hoe lang je cyclus is en dan geven zij aan wanneer je kan beginnen met testen. Als jij nu je kortste cyclus invult, ben je in ieder geval niet te laat. En anders begin je nog 1 of 2 dagen eerder. Dan mis je je ei in ieder geval niet.

Morgen gaan we een weekendje weg, dus ben niet veel online. Misschien morgenochtend nog even.

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh, dan ga ik daar even kijken! Bedankt Yvo. Zal niet uitmaken van welk merk je de testen hebt, neem ik aan.

Leuk een weekendje weg! Waar gaan jullie heen?
    Veel plezier alvast! :)

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Zo meiden, even snel een bericht van mij... ben net ongi geworden, klotezooi! Baal echt! Heb net gelijk ovulatietesten besteld. Hopelijk de volgende ronde meer succes!

kus

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ohhh balen meid :(
    Dikke knuffel voor jou.

8. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden,
    Sharon en Lexy, baaaaaaaaaaalen zeg, dat jullie allebei ongi zijn geworden! Knuffel! Ik hoop echt dat de ovutesten jullie geluk brengen! Het geeft je in ieder geval meer inzicht in je cyclus en wanneer je ei eraan komt... En dan maar flink aan de klus... Ik ga weer duimen voor jullie deze ronde!

Het klopt inderdaad, weet niet meer wie het zei.. Maar als je onregelmatig ongi bent, kun je idd het beste je kortste cyclus nemen Sharon, dan ben je iig niet te laat.. Dan kost het wel wat meer, maar ja...

Yvo, geniet van je weekendje weg! Gaan jullie met zijn tweetjes of met meerdere mensen? En waar gaat de reis naartoe? ;)

Northern, twee keer verhuizen in één jaar is een beetje jammer.. Maar goed, je hebt geen vooruitzicht op lastige tijden met een dubbele hypotheek! En ik denk dat dit met de kredietcrisis die nu speelt, alleen maar voordelig is! Hoe minder extra risico je loopt, hoe beter he.. Mazzel zeg, dat jullie huis zo snel verkocht was, tegenwoordig staan huizen echt lang te koop, op wat uitzonderingen na.. In de plaats waar ik woon tenminste...

Zo, hier het laatste werkdagje voor het weekend.. Had me heerlijk verslapen vanochtend, maar dat maakt weinig uit hier. Flexibel :) en had nog overuren staan van de afgelopen week. Zijn die ook mooi weer gecompenseerd :)
    Ben ook weer druk in de week met ovutesten. Vorige maand op dag 15 en 16 posi ovutesten.. Dag 15 is vandaag.. Maar gister vroeg in de avond was er nog geen streep richting iets positiefs te zien... Ben benieuwd wat de testen vandaag doen... Zou wel ideaal zijn, valt mijn ei mooi in het weekend ;) maar ik denk dat mijn cyclus wat langer zal zijn omdat ik gestopt ben met de etos pillen.. Ben benieuwd, we wachten af...

Hoorde laatst trouwens van iemand dat seks in de ochtend het beste is als je zwanger wilt worden.. Geen idee, weet iemand daar meer over? ;)

Meiden, ik had het er gister met mijn vriend over.. Ik ben misschien ietwat ;) ongeduldig.. Maar ik zit er echt over te denken om, als het deze ronde weer niet raak is, eens naar de dokter te stappen.. Want ik vind het allemaal erg lang duren, terwijl wij beiden voor zover we weten, gezond zijn.. En beiden nog jong.. En voor een arts eens verder gaat kijken, duurt ook weer even.. Vinden jullie dit overdreven? Ik aan de ene kant wel een beetje, aan de andere kant wil ik zekerheid.. Het maakt me onzeker dat het steeds maar niet lukt.. Las hier laatst ook iemand die eraan zat te denken, klopt dat? Ik weet het niet hoor... Wat vinden jullie?

Liefs...

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ZWANGER
    ronde 4 - tamtam78
    ronde 7 - Daan78

NOD

OKTOBER

NOVEMBER
    28-11 Debby86 (ronde 2)

JANUARI
    16-01 Sakina (ronde 6)
    19-01 Charpi (ronde 1)
    22-01 Yvo
    29-01 Daphne1984 (ronde 7)

FEBRUARI
    03-02 Northern
    19-02 Lexy (ronde 4)
    27-02 Sharon78

* zwart is NOD
    * oranje is vermist

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier gaat alles nog steeds goed... de NOD komt dichter en dichterbij, al vraag ik me wel af of het wel mijn NOD is, want ik ben natuurlijk pas net van de pil af en weet niet goed hoelang mijn cyclus is nu.... het blijft in ieder geval spannend.... ik heb nu geen symptomen, alleen heb ik erge last van mijn hormonen (ben emotioneler) en erg moe. Van de week had ik eventjes last van lage buikpijn en de dag daarna 1x bij het afvegen bruin slijm, maar nu is alles al weer even rustig.... ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi moet worden, al blijf je hopen....

Sharon en Lexy balen meiden dat jullie ongi zijn geworden, hopelijk is de volgende ronde voor jullie allebei echt de laatste.....

Daphne, spannend dat je ei er weer zit aan te komen....
    Over naar de dokter gaan, ik zou denk ik wachten tot je een jaar bezig bent, eerder word je veelal toch niet doorverwezen, maar dat is voor mij nu heel makkelijk zeggen in de eerste ronde.... aan de andere kant kan je natuurlijk bij je dokter wel even je verhaal kwijt en wieweet waar hij/zij mee komt....

Yvo, ben benieuwd waar jullie naar toe gaan en hoe het geweest is?

Northern, wel lekker dat jullie je huis zo snel hebben kunnen verkopen, dat is tegenwoordig ook niet meer zo vanzelfsprekend. Tja, dan zit er dus een extra verhuizing in dit jaar.... wanneer is jullie nieuwe huis af?

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meiden, alles goed hier?

Sharon we zijn dus allebei ongesteld geworden, helaas! Welke dag ga jij beginnen met de ovutesten? Welke had je ook alweer besteld? Ik heb die van sensitest besteld. Ik kan 1 februari beginnen met de testen, maar begin denk ik wel een paar dagen eerder om mijn ei absoluut niet te missen (hopelijk heb ik wel een ei) Denk rond de 28 januari beginnen, voor het geval mijn cyclus dit keer ook weer korter is.

Meiden maakt het ook uit hoe laat je de ovulatietest gebruikt? Ik werk namelijk tot 5 uur en ben dan rond kwart voor 6 thuis. Wou dan gelijk de test doen, maar weet niet of dit handig is. Hoe doen jullie dat? Ochtendurine was niet verstandig toch?

kus

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden,

ben weer bijgelezen!

@Lexy: bij jou ook de :evil: :evil: BALEN! Was deze cyclus 35 dagen? Gaat iig de goede kant op. Sterkte meid, we gaan positief de volgende ronde tegemoet!
    Ik heb ovulatietesten op babyboomshop.nl besteld. Had ik al een paar keer over gelezen. Was nu een aanbieding, je kreeg er 5 gratis bij. Ik krijg er nu 30. Ik ga uit van m'n kortste cyclus, en dan moet ik ook rond 1 februari beginnen. Ik had bedacht om iets eerder te beginnen, op 30 januari ofzo. Ik heb gelezen dat het goed is om elke dag rond dezelfde tijd te testen, en niet met ochtendurine. De LH-piek zou het hoogst zijn rond het middaguur. Als je 's avonds test, is het volgens mij wel goed. En als je rond je eisprong zit, misschien 2x per dag testen. Ik ben van plan om rond 19:00 uur te testen, aangezien ik overdag ook moet werken.

Ik ben benieuwd hoor!

@Charpi: spannend voor jou de komende dagen! Hopelijk heb je een mooie cyclus, of nog mooier, dat het meteen raak is! :) Houd ons op de hoogte!

@Daphne: ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze je door zullen verwijzen. Volgens mij is het wel 'normaal' om eerst een jaar te proberen en als het dan nog niet raak is, dat je dan contact opneemt met de HA. En je cyclus is ook aardig regelmatig. Volgens mij heb ik een keer gezegd dat ik de HA bel wanneer mijn cyclus zo lang en onregelmatig blijft. Omdat het dan wel erg lastig is om te bepalen wanneer je vruchtbare dagen er aan zitten te komen. Maar nu gaan we het dus eerst proberen met de ovutesten!
    Succes met het vinden van je ei! :) Zou mooi zijn in het weekend ;)

Oh ja, 's ochtend of 's avonds....volgens mij maakt dat niet veel uit, toch? Anders hebben wij misschien wel een probleem :( :D

Verder weinig nieuws hier. Vanochtend nog naar de kapper geweest, even beetje bijknippen en kleurtje erin. Ik kan er weer tegenaan!
    Nu even naar de wasmachine, die is klaar. Kan ik weer halsbrekende toeren uithalen op de trap, want die is net geschilderd! :)

Het is er weer even tijd voor:

GROUPHUG!!!

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey, in de beschrijving van de ovutesten staat dat je t best rond het middaguur kunt testen, maar na het eten is ook prima hoor. Ik doe t meestal wel op mijn werk hihi..

Wat betreft de dokter, dan roepen we gewoon dat we al een jaar bezig zijn haha.. Want tja, wat is normaal.. Ik maak me zorgen om sommige dingen, dus als ik doorverwezen wil worden, draai ik het verhaal wel dusdanig dat mijn huisarts dat ook wel gaat doen.. Zorgen zijn misschien onterecht, maar goed.. We wachten nog even af...
    Op t moment voel ik me in ieder geval belabberd.. Heb t gevoel dat mijn hoofd helemaal dicht zit.. Vanavond dus maar lekker thuis blijven, lekker op de bank.. Ovutesten zijn nog niet posi, dus geen ei in het weekend..
    Liefs..

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Als je je er zelf beter bij voelt om naar HA te gaan, dan moet je dat gewoon doen! Maar ik denk wel dat je je nu nog niet teveel zorgen moet maken.

Hopelijk voel je je snel wat beter! Lekker rustig aan doen.

=X=

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Wat is het hier rustig zeg :) Heeft iedereen een drukke zondag?
    Kom straks nog wel even kijken!

Groetjes Sharon

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden,
    Ik ben weer even uit mijn bedje gekropen, na er de hele dag ingelegen te hebben.. Voel me niet ok, denk dat ik morgen ook thuis blijf van mijn werk... Mijn hoofd zit dicht van de verkoudheid.. Heb op de een of andere manier vaak de neiging om een voorhoofdholte ontsteking te ontwikkelen als ik verkouden ben.. Hopen dat ik dit voor kan blijven dus! Dus even rustig aan...
    Vandaag wel eindelijk een positieve ovutest.. Hoop dat mijn cyclus dan ook langer blijkt, anders is de LF deze ronde echt te kort. Maar ga er wel vanuit dat mijn cyclus langer is (zeker na de stop van de etos zwanger worden pillen).. Even afwachten dus..

Hoe is het met de rest van de meiden? Tis hier inderdaad erg rustig.. Veel bezoekjes vandaag zeker :)
    Sharon, hoe heb je je haar laten knippen, en welk kleurtje is t geworden? Kapper is hier weer ff afgeschaft, wil mijn haar weer laten groeien.. Ben al goed op weg :)

Nou, tot later!
    X

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Daphne, je hebt groot gelijk dat je even lekker rustig aan doet!
    Beterschap meissie!

Ik heb niets spectaculairs gedaan met m'n haar hoor. Gewoon even bijknippen en kleuren. Ik heb m'n haar laten groeien voor de bruiloft, en dat heb ik eigenlijk zo gelaten. Vind het erg handig om het vast te kunnen doen. Gisteren een stukje eraf laten knippen zodat het ook weer los kan, heb slag van mezelf en als het te lang wordt dan zit het echt voor geen meter :confused: :D
    De kleur is bruin met koperachtig erdoor, heb van mezelf donkerbruin haar. Ik zal nooit naar bijv. blond gaan ofzo, durf ik echt niet :) Heb jij erg kort haar? Je moet altijd zo'n geduld hebben om het te laten groeien hé?

Succes met je ei ;)

Liefs

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey Sharon,
    Kleurtje is altijd leuk! Ben zelf ook donkerbruin, maar verf t nu niet meer.. ´Vroeger´ wel, maar dat werd bij mij altijd zo snel vaal dat ik t nu gewoon lekker bij mijn eigen kleur hou... Slag in je haar, dat ken ik wel ;) Zit er in jouw hele haar slag? Bij mij namelijk alleen onderin haha.. Heb mijn haar sinds mijn vijftiende kort, en heb t één keer weer wat langer gehad.. Mijn laatste kapsel was lekker asymmetrisch, wel grappig.. Ben nu al redelijk op weg, het groeit wel aardig vlot.. Maar het duurt nog wel ff voor ik er echt iets mee kan.. Het stelt mijn geduld wel op de proef, want ik vind het vreselijk als mijn haar niet zit! En dat is nu (vind ik) al maanden het geval haha :D :D

Thnx voor t succes wensen met mijn ei ;) We gaan ons best doen.. Komende dagen flink aan de klus, en dan maar hopen dat t raak is...
    Fijne avond nog.. Wij gaan zo een filmpje kijken, met Bruce Willis.. Leuke vent :) haha...

X

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik ook weer :)
    Gisteren heerlijk tot 12 uur in bed gelegen en de rest van de dag ook niet veel soeps gedaan :) Wel naar dansles geweest gisteravond, was weer erg gezellig :)

@Yvo, hoe was je weekendje weg?

@Daphne1984, klopt huizen staan inderdaad erg lang te koop, ook hier in deze regio :( Daarom hadden we hem alvast te koop gezet, zo van dan hebben we een jaar de tijd. Nooit verwacht dat het binnen 10 dagen rond zou zijn :confused: Maar jah wel beter dan dat je straks met 2 huizen zit :)
    Beterschap meid, hopelijk hebben jullie de posi ovutest nog wel kunnen benutten ;)

@Charpi, nee klopt het is inderdaad niet vanzelfsprekend meer dat je je huis snel verkoopt. Wij huren nu tijdelijk, en hopen voor de kerst in ons nieuwe huis te kunnen gaan wonen.

@Sharon, dus lekker naar de kapper geweest, heerlijk is dat altijd vind ik :) Even jezelf laten verwennen, enne klinkt leuk hoe je je haar nu hebt :)

Hier denk ik gisteravond m`n ei gehad, had me toch ineens een krampen :( Dus maar even flink aan de klus ;)

Oja we gooien de GROUPHUG er nog maar even weer in ;)

XXX mij

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Lexy: balen van je ongi :x Veel succes met de ovutesten. Ik test ook altijd rond 18.00 uur. Dan ben ik in ieder geval thuis. gaat prima, heb alke maand nog wel een positieve test gehad :D

Daphne: als je je er prettiger bij voelt, moet je naar de dokter gaan, ik "wacht" netjes tot ik 12 rondes gehad heb, ook omdat ik bang ben dat hij zegt van kom over zoveel maanden maar eens terug. Maar al dat onzekere gevoel kan ook nooit goed zijn dus dan zou ik naar de dokter gaan.
    Veel klusplezier! :D

Northern: Je ei weer geweest, goed geklust?

Sharon: ook succes met je ovutesten, dat het in ieder geval veel duidelijkheid mag geven :D

Charpi: En, heb je al getest? Spannend hoor.

En hoe zou het met Sakina staan?

Hier weer hard aan het werk na een heerlijk weekendje. We hadden een hotelletje geboekt vlakbij de Efteling, dus we zijn zaterdag lekker naar de Winterefteling geweest. Was erg gezellig, met allemaal kampvuren en gezellige kraampjes, en natuurlijk alle winterse lekkernijen. We hebben ons prima vermaakt. We waren gezellig met ons tweetjes. Nu weer aan het werk voor ons volgende weekendje weg :D
    NOD komt eraan aan het einde van de week. Denk dat het een paar dagen later is aangezien m'n ei ook iets later was. We zien het wel.

Deel Deze Pagina