Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden.. is er hier al roze? ;)

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Heb slag in m'n hele haar, ja. Ik vind het ook zó erg wanneer m'n haar niet goed zit, dus we kunnen elkaar de hand schudden :) Maar dat zullen de meeste meiden wel hebben!
    Kun je je haar al wel vast doen? Je moet altijd door zo'n rotlengte hé?

Ben je al iets beter te pas? Enne, was de film leuk?

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Yvo: leuk zeg de Winterefteling! Romantisch met z'n weetjes ;) :D

@Northern: spannend met je ei! Hopelijk heb je 'm gehad én goed benut :) Welke danslessen volg je?

@Charpi: we zijn benieuwd of je al getest hebt :)

Verder alles goed met iedereen?
    Hier alles rustig. De ovulatietesten zijn dit weekend binnengekomen, eind volgende week begin ik daar waarschijnijk mee. Ben benieuwd!

Het schijnt vandaag de meest depressieve dag van het jaar te zijn geweest, hebben jullie dat ook gehoord? Heb ik gelukkig niets van gemerkt :D Al blijft de maandag natuurlijk niet de leukste dag van de week... even op gang komen hé ;)

4. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!
    Hoe is het hier?

Northern, heb je je ei goed kunnen benutten? Hoop van wel.. Fijn dat je je ei voelt! Kun je wat gerichter klussen en hopen dat je mannetje raak schiet haha :D

Yvo: aah, de winterefteling! Romantisch......! Lijkt me erg leuk, ben er nooit geweest! Fijn dat jullie genoten hebben.. En idd, nu weer aan het werk voor t volgende weekendje weg.... Eind van de week je NOD: en, wat denk je? Hoop op roze!

Sharon: Hm, mijn haar vast doen? Was t maar zover ;) ik moest echt van ver komen haha.. Ach, wij dames zijn uitgevonden om kids te baren en ijdel te zijn he ;) hihi
    Ik hoorde t vandaag ook op t weer, de meest depri dag van het jaar.. Tsja, het was rotweer, maar mijn humeur prima hoor..

Voel me stukken beter, ben nu gewoon snot verkouden.. Ga morgen ook gewoon weer werken, te druk om nog thuis te blijven.. De film was erg leuk, natuurlijk mede omdat bruce erin mee speelt.. haha.. Vanavond Die Hard 4.0.. Dus nog meer Bruce... Joepie! Mijn vriend had alle films van 'Die Hard' gekocht, in zo'n box...
    Denk dat we ons ei goed hebben kunnen benutten, gelukkig! Mijn buik zeurt al sinds gisteravond.. En mijn ovutest was rond acht uur vanavond alweer minder positief.. Dus we gaan het zien..

Wat ik niet helemaal snap is dit: gister om 13:00 posi ovutest, net als gister om 18:30 en vanmiddag om 12:00 uur... Vanavond om 20:00 uur dus weer minder positief, betekent dat mijn ei dan al geweest is? Of dat ie zeer binnenkort springt.. Vind ik altijd een beetje onduidelijk, staat ook niet in de beschrijving.. Jullie een idee?

Nou, ik kom later nog wel ff spieken...
    Liefs...

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Daphne, in de gebruiksaanwijzing van mijn testen staat dat wanneer je testen positief zijn (LH-piek), je eisprong plaatsvindt binnen 24 tot 48 uur.

Veel plezier met de film! Je houdt dus wel van actie? Of volg je alleen Bruce ;) en maakt het je niet uit waar de film over gaat :)

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Volgens mij springt je ei ook 24-48 uur na je positieve ovutest en je LH-piek duurt ook 36 uur of zo. Dus dan moet je vanavond flink aan de klus :D Veel plezier.

Tja de meest depressieve dag vandaag, heb er weinig van gemerkt, maar het was het eerste wat ik hoorde toen de wekkerradio ging. Lekker begin :D

Ja m'n NOD eind van de week; ik denk niet zoveel op het moment, voel me niet anders dan andere rondes, dus dat zal dan betekenen dat ik gewoon weer ongi wordt, maar we wachten weer lekker af.

Films met Bruce zijn wel leuk. Die Hard 4.0 is wel weer goed hoor. Heb hem een paar weken terug gezien.
    Zijn nu druk bezig met Lost, zo verslavend :D

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Film met Bruce niet af gekeken..... Ik was even 30 sec aan het zwijmelen over kids, door te zeggen dat ik hoop dat het deze ronde raak is... zegt mijn vriend zeeeeeer tactvol: misschien duurt het nog wel veel langer voor je zwanger wordt..........
    Jemig, hoe tactvol kun je wezen op zo'n moment.......... Mannen...................................................
    Sorry hoor, moest t ff kwijt :S

't zal wel aan mij liggen..................

8. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Yvo, ja ei heb ik denk ik zondagavond gevoeld, we hopen erop dat we het goed benut hebben ;) Nu maar afwachten hè :(
    De winterefteling, leuk man! Daar wilden wij ook nog graag heen, maar vanwege de vehuizing werdt dat allemaal veelste druk :cry: Maar heerlijk uitgerust en van elkaar genoten dus :) Alleen balen dat het altijd zo snel weer voorbij is, voordat je het weet zit je weer op je werk :(

@Tummetje, nee helaas nog geen roze hier :cry: Volgens mij is Yvo de eerste die kan testen van ons, toch?

@Sharon78, ja hopelijk goed benut, we hebben ons best gedaan ;) We doen aan stijldansen, zitten in de Brons groep. Hebben de Quik step, Engelse wals, Cha cha cha, Tango en de Jive gehad, sommige dansen zijn we nu verder aan het uitbreiden. Erg leuk om te doen :)

@Daphne1984, ja laten we het hopen, mag van mij :)
    Ovutesten snap ik helemaal niks van, gebruik ze niet. Dus kan je er niet mee helpen meid :(

Nou hopelijk vandaag beter weer, al die regen is niks :rolleyes:
    Vandaag druk daggie, moet vanalles doen :(
    Om 3 uur ook nog werken, dan snel naar huis, eten en dan komt een collega me ophalen voor teamvergadering.

Liefs Mij

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik even niet ben geweest :oops: , want ik heb best wel wat te vertellen....
    Zondagmorgen hebben we getest en we zagen een heeeeeeel dun vaag streepje, die nadat de afleestijd was verstreken duidelijker werd.... omdat hij nog zo heel vaag was testen we morgenochtend opnieuw, spannend dus.....
    Heb ondertussen wel verschijnselen, zo werd ik misselijk van de geur van het gehakt rullen afgelopen vrijdag en kon ik vanavond de geur van spekjes niet hebben, manlief heeft het etenkoken maar van me overgenomen. Momenteel heb ik helemaal geen trek in eten, ben dan ook met vlagen misselijk, maar als ik eenmaal aan het eten ben komt de trek gelukkig wel een beetje....

Ik heb even geen tijd om op jullie te reageren, al las ik wel dat jullie lekker aan het klussen zijn, goed zo!

Morgen laat ik zeker wat weten!
    Groetjes

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Charpi: spannend meid! Zou toch geweldig zijn, in de eerste ronde raak :) Ik kom morgen kijken, ben erg benieuwd!

@Daphne & Yvo: volgens mij is de duur van de LH-piek toch verschillend per persoon? Bij de één kan het korter zijn dan bij een ander. Daarom testen sommigen rond de vruchtbare dagen 2x per dag om de LH-piek niet te missen. Ik ben natuurlijk (nog) geen expert 8) , maar dat heb ik een keer gelezen :D

@Tummetje: hoe gaat het met jou? Helaas hier nog geen roze bijgekomen. Misschien Charpi morgen!

@Daphne: ligt niet aan jou hoor :D Mannen kunnen soms van die opmerkingen maken, grrrr....
    Ik denk dat het af en toe moeilijk voor ze is om voor te stellen hoe wij ons voelen. Tja, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen...
    Zwijmel jij maar lekker door hoor! Doe ik ook :)

Liefs

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh leuk zeg! Ik heb 'vroeger' ook op dansles gezeten, toen ik nog op school zat. Ook die dansen geleerd waar jij nu mee bezig bent. Vond het wel heel leuk. Jammer genoeg vindt mijn man het helemaal níet leuk. Gelukkig kreeg ik hem wel mee naar de dansschool om de Quickstep te leren voor onze bruiloft ;) :) Dat vond 'ie dan op zich wel leuk, maar daar houdt het dan ook wel mee op!

12. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden...
    Heb er weer een lange werkdag op zitten... Pff, toe aan de bank!

Charpi, spannennnnnnnnnd! Ben benieuwd! Zou wel gaaf zijn, meteen de eerste ronde raak! Laat het ons zsm weten! Dus niet twee dagen wachten haha

Nou, mijn ei zal wel geweest zijn nu, denk niet dat t nog zin heeft om vanavond te klussen, misschien wel maar heb niet echt zin.. Dus maar hopen dat zondag en maandag voldoende zijn geweest...
    Ik zwijmel ondertussen lekker door over ons toekomstige kindje :) Ik weet wat je bedoelt Sharon, zij voelen tenslotte ook niet wat wij voelen! Denk ook dat mannen soms gewoon niet tactvol kunnen zijn.. Had vandaag wel weer lieve sms-jes over ons toekomstige kindje.. Dus ook mannen hebben last van stemmingswisselingen ;) :D haha

Nou, ik ga mijn bankje ff op zoeken :) Lange dag, van 8 tot 8... Morgen weer een normaal dagje!
    Fijne avond... Tot morgen!

Liefs!

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden, zo ben ik ook weer even. Heb het 's avonds ook een beetje druk gehad, dus vandaar dat ik er niet was.

Charpi ben echt erg benieuwd! Wat zal dat mooi zijn als het gelijk de eerste ronde raak is! Kom morgen kijken en hopelijk mogen we je dan feliciteren!

Sharon: we beginnen ongeveer tegelijk met de ovulatietesten. Ik heb ze gister binnen gekregen. Begin denk ik volgende week woensdag of donderdag. Ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen deze cyclus.

Daphne: tja mannen en tactvol, dat wil niet altijd samen gaan. Dat had ik gister ook met mijn vriend. Gelukkig is dat nu wel weer voorbij, maar ja. Zij snappen idd niet altijd even goed hoe wij ons voelen. Voor ons is het denk ik toch net even iets anders dan voor de mannen.

Nou meiden, ga er nu weer vandoor. Heb nog niet eens even een moment gehad om met vriend op de bank te hangen. Ga ik nu eventjes doen en dan zo al weer naar bed!

Slaap lekker allemaal!

14. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Mijn vriend wilde eerst ook helemaal niet. Maar omdat ik een gratis danscursus van 12 lessen voor 2 personen kreeg aangeboden. Is hij toch maar overstag gegaan en we zijn nu zelfs doorgegaan met de vervolgcursus :) En hij vind het nu ook erg leuk om te doen, zo zie je maar :)

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Ik heb vanmorgen negatief getest :cry: en snap er de ballen meer van... ben weer hartstikke misselijk... als het dan niet raak is, ok, maar laat me dan gewoon ongi worden en niet deze verschijnselen hebben....
    Voel me momenteel zo beroerd dat ik zelfs twijfel of ik vanmiddag wel ga werken, pfffff, wat kan je lichaam je voor de gek houden.... of moet ik mijn lichaam blijven geloven?

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden.. zag dat er naar me gevraagd werd haha

hier gaat het wel goed hoor.. denk mn ei gehad te hebben gisteren... heb nu erg veel last van krampies enzo.. temperatuur gaat mooi omhoog.. dus ik heb goede hoop..

@ charpi; ben je net gestopt met de pil? ik ben ook zo beroerd geweest na het stoppen van de pil.. en ik dacht dat ik wel zwanger MOESt zijn.. zo "zwanger" voelde ik me.. maar helaas hoor.. werd de dag nadat ik had getest keihard ongi :( dat ontpillen is echt een crime..

@ sharon; hoe is het met jou meid? al een beetje duidelijkheid in je cyclus? heb net niet naar je banner gekeken, ga ik zo ff doen ;)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh ongi geworden :( je cyclus lijkt wel op die van mij zeg.. echt eng.. haha

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Tummetje, ik ben inderdaad net gestopt met de pil..... daarom begin ik nu ook te denken dat mijn lichaam me voor de gek houdt.... al was daar wel die vaag positieve test zondag, nouja ik wacht het maar weer eventjes af....

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Charpi: balen van je negatieve test. Onduidelijkheid is wel het allerergste. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

Gezellig dat je er weer bent Lexy, heb je soms dat je het zo druk hebt met leuke dingen :D

Tummetje, ben benieuwd of het je ei was, is het wel vroeg deze ronde :D

Verder niet zoveel te melden hier. Heb het hele huis weer netjes dus kan nu lekker relaxen. En straks weer eten maken.

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    joehoe...! ik meld me weer hoor, haha!

Vandaag hele dag gewerkt en zometeen voetbal kijken (groningen).

Charpi wat balen zeg! Echt zo klote die onzekerheid! Voor mij is het ontpillen al een hele tijd geleden. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik er zo'n last van gehad heb. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Sharon weet je al welke datum jij gaat beginnen met de ovulatietesten?

nou meiden, ga er weer vandoor. Ga even make-up spullen bij een vriendin weghalen (van de make-up party) en vervolgens rijden we door naar een vriend van ons om voetbal te kijken. Tot snel meiden!

Ohw Yvo.... wanneer ga jij testen?

Deel Deze Pagina