Ja, inderdaad! Creepy Ik ga deze ronde beginnen met ovulatietesten, ik hoop dat ik daar iets wijzer van zal worden. Slik jij nu Etos Zwanger Worden? Heb ik ook een aantal maanden gedaan, maar had niet echt het idee dat het hielp. Ik ben er mee gestopt, en een week later werd ik ongi. Maar da's misschien toevallig De zijn hier weer de deur uit, dus de nieuwe ronde kan officieel beginnen! Ik hoop dat je je ei hebt gehad, hopelijk goed benut!
Wow Sunshine dat is nog eens vroeg getest en al raak! Van harte gefeliciteerd hoor! Sharon, succes en veel plezier met klussen toegewenst! Lexy, een hele fijne avond toegewenst! Hier is het broekloeren in volle gang.....
Ja ik merkte gewoon wat anders aan m'n lichaam! Dus ik kreeg opeens het idee om een vroege test te halen (eerst wilde ik zelfs extra lang wachten :s ) magoed de streep is echt goed te zien, dus geen twijfel mogelijk!
@Sunshine: GEFELICITEERD MEID!! Geniet ervan! @Charpi: hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je kunt echt last hebben van ontpillen, je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden... Echt balen! Sterkte. @Lexy: ik denk dat ik ook volgende week woensdag of donderdag begin met de testen. Ben ook erg benieuwd hoor! Hopelijk werkt het goed Veel plezier met voetbal kijken! Ga nu ff GTST kijken, kom hier straks nog even spieken! Groetjes
Hey meiden, ben er weer! Hoe is het hier... Charpi, balen meid van je negatieve test, je had natuurlijk anders verwacht na je licht/positieve test van zondag... Even afwachten dan maar... Balen, maar wie weet... Zohooo Sunshine, eerste ronde meteen raak! Proficiat! Geniet ervan... Tummetje, heb je je eitje goed kunnen benutten? Hoop het! Lexy, nou fijne avond! Geniet van t voetbal.. Wat voor make-upjes had je besteld? Altijd leuk he, zulke party's De laatste party waar ik heen ging, was een speeltjes-party weer s wat anders dan make-up! Heel vreemd haha, al die speeltjes kwamen de hele groep rond en die vrouw maar roepen: "hou maar tegen je neus, dan voel je t het beste!" hahaha en wij maar lachen Zo, dat was ff naar aanleiding van jouw make-up party haha Sharon, you go girl! Ennnnn, klussen maar Hoop dat het deze rond raak is meid! Tis iedereen hier van harte gegund, jou natuurlijk ook! Fingers crossed Nou, hier weer een normaal dagje gewerkt.. Lijkt altijd heel kort, de woensdag, na de lange dinsdag.. Heerlijk.. Even met mijn vriend naar een dierenwinkel speciaalzaak geweest.. Hij moest ff laten zien wat voor aquarium hij wil Duur zeg! Pff, belachelijk! Ik vind het wel mooi, maar om er zoveel geld aan uit te geven... Eerst ff wat andere prioriteiten en dan zien we daarna wel.. We hebben helaas geen geldboom in de tuin staan.. Verder neem ik officieel plaats op de wachtbank.. Even afwachten hoe lang mijn cyclus nu zal zijn, na het stoppen met de etos pillen.. Ben benieuwd.. Ik hoop echt echt echt echt echt dat het deze ronde raak is... Geduld geduld! Nu ga ik ff verder met een spelletje spelen op de computer, kom later nog wel ff kijken! Meiden, ik wens ROZE voor ons allemaal! Liefs, -X-
Hey Daphne, waarom ben jij gestopt met de Etos pillen? Jij dus op de wachtbank, spannend hoor! Weet je al wanneer je gaat testen? Zal die lijst straks even opzoeken. Leuk hoor, zo'n speeltjes-party Zou niets hebben gekocht waarschijnlijk , maar lijkt me wel lachen Oh ja, nog een vraagje aan alle meiden. Wij hebben de vakantieboeken in huis gehaald, moeten we nog even doorheen om te kijken waar de reis deze zomer heen gaat. Maarrrr, wat als je zwanger raakt?? Gaan jullie deze zomer ook nog op vakantie? Wij willen wel naar de zon (Spanje of Griekenland), maar dan denk ik: stel nou dat ik zwanger ben? Heb al even gekeken, maar je mag op zich nog wel vliegen als je een tijd zwanger bent als je verder geen complicaties hebt enzo. Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre jullie hier rekening mee houden. Liefs
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI rond de 20e ? tummetje (ronde 4) 16-01 Sakina (ronde 6) 19-01 Charpi (ronde 1) 22-01 Yvo 29-01 Daphne1984 (ronde 7) FEBRUARI 03-02 Northern 19-02 Lexy (ronde 4) 27-02 Sharon78 (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
Zo, even de lijst weer voor de dag gehaald. Een paar oude namen eraf gehaald. De 'kop' is eraf zag ik, wat stond er ook weer? 'Wie nog in de eerste ronde?' volgens mij, maar klopt eigenlijk allang niet meer Tenminste, voor de meesten niet. Misschien iets anders bedenken?
Sharon, moet ik nu op uitblijvende ongie? Want er is niet iets voor negatieve test.... Enne, is er een kop nodig dan, ik vind het zo ook al hartstikke duidelijk... Wij houden overigens wel rekening met een evt zwangerschap, daarom boeken wij momenteel niet voor de zomervakantie, want stel dat je dan super misselijk rondloopt, moet er niet aan denken om dan ergens ver van huis te zitten.... zo wachten we nu ook nog even met het boeken van onze voorjaarsvakantie begin maart.... Daphne, succes op de wachtbank meis, altijd weer spannend.
Ben gestopt met de etos pillen omdat mijn cyclus wel erg kort werd (27 a 28 dagen) en mijn luteale fase aan de korte kant was.. (10 dagen) Wilde even een tijdje zonder etos pillen doen, om te kijken of mijn cyclus of mijn luteale fase dan weer langer is.. Hoop van wel... Enne, het bevalt me goed, zo'n mini foliumzuur pilletje in plaats van die enorme pil! Even afwachten dus, wat het effect zal zijn en of er effect is... Misschien niet, maar wilde het toch ff checken! Voel me er in ieder geval prettiger bij... Dus da's al mooi meegenomen Wij boeken overigens nog niks voor komende zomer, was toch al niet de planning... We willen eigenlijk nog wel graag op visvakantie naar Spanje (vinden we allebei geweldig, hij heeft mij aangestoken rare hobby misschien voor een meisje ) maar dat ligt er gewoon aan hoe ik me voel. Dat kan toch redelijk kort van tevoren geboekt worden, dus dat zien we tegen die tijd wel! Zou wel leuk zijn, omdat het het jaar erop (als onze kinderwens uit mag komen) toch allemaal lastiger wordt... Maar 't is inderdaad iets om over na te denken ja... Is het geen grond om te annuleren, mochten er complicaties ofzo zijn? :S Geen idee hoor, bedenk ook maar wat...... Fijn dat je de lijst ff op hebt gezocht Sharon! En wat betreft de naam van het topic... Daar was een hele tijd terug ook discussie over, want die naam klopt helemaal niet meer inderdaad... Maar ik dacht dat het toen veranderd was in: wie nog meer in de eerste rondes.. Omdat je anders ook krijgt dat eventuele nieuwe meiden zich niet meer aansluiten.. Maar goed, ook weer iets om over na te denken.......... Wat vinden de rest van de meiden ervan? Misschien kunnen we een andere naam verzinnen (kan dat uberhaupt aangepast worden, of moet er dan een nieuw topic geopend worden?) die toch ook algemeen is......... Kweenie...? Hoe zou het trouwens met Sakina zijn? Ligt dat aan mij (misschien gemist) of hebben we die al een tijdje niet meer gezien? Thnx Charpi! Wachten duurt altijd lang en is altijd spannend ja! Hoe ideaal zou t zijn als je twee dagen na je ei al zou weten of je zwanger was....... Als als... hihi Nou... ik ga mijn wachtbedje opzoeken.. Morgen weer vroeg op.. Bijna weekend Fijne avond nog, meiden! Vind het trouwens een gezellig clubje worden zo! Niet te groot, wel zo fijn vind ik... Liefs -X-
Hey hoi, De naam hebben we het inderdaad al eens eerder over gehad, toen is besloten deze zo te laten, en dan komen er af en toe ook nog nieuwen bij. Niet dat het nu niet gezellig is ofzo Vakanties......wij gaan nog wel weg dit jaar maar dat zullen geen verre reizen worden. Wij laten een huis bouwen en dat is al duur genoeg en we willen er in de buurt blijven om het in de gaten te houden. We hebben alleen het probleem dat ik hoogzwanger kan zijn of net bevallen als wij gaan verhuizen Maar goed dat zien we dan wel weer, eerst maar eens zwanger worden Hier in het w8kasteel is het gezellig Pfff wat duurt wachten toch lang XXX mij
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 16-01 Sakina (ronde 6) 19-01 Charpi (ronde 1) 22-01 Yvo 29-01 Daphne1984 (ronde 7) FEBRUARI 03-02 Northern 19-02 Lexy (ronde 4) 27-02 Sharon78 (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. heb mezelf er maar weer afgehaald.. geen idee van nod
Jup gebruik nu etos zwanger worden.. de vorige ronde ben ik het zomaar gaan gebruiken.. en toen werd ik 11 dagen later ongi.. nu heb ik erg veel last van krampen gehad en een dalende temp.. en als dit dus een ei was.. dan denk ik dat dit wel komt door de etospillen.. maar goed ze werken bij iedereen anders he.. succes deze ronde he!
Northern, ik kan me voorstellen dat jullie in de buurt van jullie nieuwe huis willen blijven met vakantie, kan je alles toch een beetje in de gaten blijven houden en inderdaad het kost al genoeg he.... tja en hoogzwanger verhuizen, mmmm als het zo is heeft het zo moeten zijn... Daphne, ik kan me voorstellen dat je gestopt bent met die etos pillen als je luteale fase daardoor zo kort is geworden... enne een fijne bijwerking is een kleiner pilletje , ik zit hier met een grote joekel hahaha Meiden ik hou jullie nog steeds gezelschap op de wachtbank.... al heb ik nu wel buikpijn, dus ik denk dat de ongi eraan komt (tenminste daar ga ik vanuit).... wil er nu ook wel vanaf eerlijk gezegd, merk dat ik overtijd zijn nog erger vind dan daarvoor op het wachtbankje...
Wel vandaag gaat het wel, gister had ik een slechte dag toen ik negatief teste, maar nu heb ik alweer van iemand gehoord dat die van kruidvat wel eens een verkeerde uitslag geven.... niet dat ik al mijn hoop daarop vestig hoor, integendeel, ik denk namelijk dat ik ongi ga worden, heb vanmorgen buikpijnklachten.... het is afwachten....
SunshineL gefeliciteerd meid, geniet ervan, Dus veel meiden ook al weer op de wachtbank. Duurt lang. Hier nog geen ongi, maar m'n ei was ook wat later dus ik wacht nog even met testen. Voel me ook nog niet anders ofzo Als ik niet ongi word ga ik het weekend wel testen. Charpi: vervelend die onzekerheid Ga sporten, tot morgen meiden