Heb 't net ff gegoogled..en je krijgt als het goed is inderdaad geen eisprong. 'T is ook allemaal zo ingewikkkeld
sorry ben geen gyn of HA ik zou het gewoon loslaten, meid...het is geweest. Hey welkom Dazwa, nou dazwa dat je nog geen ongi hebt Hoelang al niet?
Om gek van te worden, van die eieren van ons! Koosnaampje voor mij (jaja, heeft mijn man helemaal zelf verzonnen ): legkipje Nouja! En de zinnetjes als: "zal ik jou eitje eens bevruchten?" en:"ik heb wel zin in een eitje" vliegen hier om mijn oren
Ben ik ook weer ff! Daan, wat een nare situatie meid. Werkt je mannie niet echt mee, heb je ineens pfeiffer en dan ook je vader nog zo ziek... Hele dikke digiknuffels voor jou! Pixie, wat Minime ook al zei, probeer het een beetje los te laten. Wat geweest is is geweest... Je gebruikt de pil nu niet meer en je gaat nu gewoon een beebje maken Enneh, succes met stoppen meid. We steunen je waar nodig! Doe ook mee GROUPHUG!!!!
Wat kunnen mannen toch romantisch en charmant zijn.....NOT! (niet altijd in ieder geval) Welkom Dazwa!
Meintje nou dat je man dat zegt...ik zou spontaan geen zin meer hebben!Klinkt niet echt liefdevol hihi
hallo mensen alles goed hier? door MieniMe ben ik hier terecht gekomen ze heeft me overtuigd dat het hier gezellig is om te kletsen.. vandaar dat ik met even hierbij toevoeg :d liefs sakina
heej MieniMe gespot? bedoel je ondekt of wat bedoel je hjihihihi snap het ff niet sorry ben ook net trug van een bruilofd ( was maar kort maar wel leuk) @Selle thnxx
klopt Pixie was in de eerste toppic wat geopend wert maar had net alleen een vraagje gesteld en verder snapte ik niet veel van wat er hier gepraat wert hihihih maar ben weer trug
@Sakina:er werd een boel slap gelult hier, das nu wel iets minder, we gaan tegenwoordig niet echt offtopic