heey meiden, Nou het voetbal viel dus even mooi tegen gister! Het was een erg lange wedstrijd en ze hebben ook nog eens verloren! Was wel geheel terecht want ze speelden echt bagger! Yvo spannend meis! Nog een paar dagen wachten. Hopelijk kom je met goed nieuws! Ik gun het je zo! Welke dag denk je dat je gaat testen? Je voelt nog niets of wel? Vakanties: tja ik wil ook wel graag! Wil eigenlijk wel in maart of april een lang weekend of een weekje en wil wel in de zomervakantie... maar goed, weet het nog niet precies. We willen ook verhuizen dus denk dat dat voorrang gaat krijgen. Daphne alles goed op de wachtbank? Ik kan je geen gezelschap houden, helaas.. hier moet nog druk geklust worden. Sharon we gaan dus rond dezelfde tijd beginnen met ovutesten! Ben erg benieuwd hoor hoe het allemaal gaat! @ all: hele fijne avond allemaal! Verder alles goed met alle dames?
Hallo meiden! Nou, wat is er alweer veel gekletst zeg! En ik ben het met je eens Daphne, dit is een gezellig groepje. Niet te groot, zodat je makkelijk kunt reageren op de anderen. Met een nieuwe titel bedoelde ik niet voor het hele topic, maar een titel voor onze lijst. Misschien iets algemeners dan iets met de eerste ronde. Maar ja, maakt eigenlijk ook niet veel uit of er iets boven staat... Die discussie erover heb ik trouwens gemist denk ik @Daphne: grappig dat jij vissen leuk vindt! Lijkt mij echt niets, hahaha! Neem je dan wel iets te lezen ofzo mee, of vermaak je je echt met het turen over het water, wachtend tot de vissen bijten Ik weet eigenlijk niet of je je vakantie kunt annuleren mocht je zwanger zijn, of complicaties hebben. Ga ik denk ik wel even uitzoeken. @Charpi: ik zal jou wel op uitblijvende ongi zetten in de lijst! Hopelijk niet voor lang! Nog geen ongiverschijnselen dus? @Yvo: spannend! Ik hoop dat je kunt testen dit weekend [-o< @Tummetje: jij ook veel succes! Enneh, ik heb ook geen idee van m'n NOD, vul het maar gewoon in op basis van de laatste cyclus. Mocht het nodig zijn dan pas ik het tussendoor wel aan. @Northern: begrijpelijk dat er dit jaar geen verre vakantie inzit! Een huis laten bouwen is idd al duur genoeg! Wat voor soort huis bouwen jullie? @Lexy: kunnen we mooi samen stunten met die ovulatietesten Ben echt benieuwd hoe het gaat! Ja, die voetbal! Mijn man had het gisteren ook gezien, duurde ook al zolang voordat 'ie naar bed ging. Maar ja, was dus verlenging En dan ook nog verliezen! Niet dat ik het erg vind hoor Ben voor een heel andere club Hier verder alles goed. Vanmiddag bezoek gehad van m'n vriendin met haar zoontje, heel leuk! Dat kleine grut groeit zo snel! En onze hond was helemaal gek op 'm, dus dat zit voor later wel goed Liefs
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 16-01 Sakina (ronde 6) 19-01 Charpi (ronde 1) 22-01 Yvo 29-01 Daphne1984 (ronde 7) FEBRUARI 03-02 Northern 19-02 Lexy (ronde 4) 27-02 Sharon78 (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
@Sharon, we bouwen een vrijstaande woning allemaal erg spannend, hebben net bericht gekregen waar we tegels etc allemaal kunnen uitzoeken.
Klein echo berichtje tussendoor: Mag ik ajb snel duidelijkheid deze maand? Vandaag heel de dag door krampjes gehad, maar nog steeds geen beginnende ongi.... (zou haast liever ongi worden dan nog langer in deze onzekerheid, dan kunnen we weer opnieuw beginnen met klussen en heb ik weer ruim 3 weken rust voor de spanning weer begint....) Mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan ga ik dan weer testen....
Ja rot he die onzekerheid, maar dit was je eerste ronde toch? Ontpillen is vaak ook heel erg, en kan je soms helemaal van slag maken. Zo had in het begin ook pijnlijke (.)(.) en ga zo maar door, maar dat was alleen maar ontpillen
Meiden, ben net pas thuis van de verjaardag van de broer van mijn vriend.. Dus lees morgen ff bij en reageer dan! Toch even laten weten dat ik wel aan jullie denk... hihi Is toch een standaard ritueeltje geworden, t forum... Weltrusten... Liefs!
Ja ik ga nu echt denken dat het ontpillen is waar ik last van heb, al vallen de klachten de laatste dagen weer mee.... heb alleen wat last van krampjes en lichte misselijkheid af en toe. Heb vandaag echt een slechte dag, zit niet lekker in mijn velletje... zal die spanning wel zijn met toch die lichte hoop dat het misschien toch raak is, al ga ik er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. Daphne, hoe was je avond?
Hee meiden! Hoe is het hier? Yvo, spannend meis! Hoop dat je ongi uit blijft en je dit weekend positief gaat testen Tis je inderdaad gegund! Voel je je vandaag al anders, of nog niet? Hoewel dat ook niks zegt, mijn schoonzusje voelde ook niks, tot ze ineens 1 nachtje misselijk wakker werd! En verder nergens last van... Dus wie weet! Lexy, beetje jammer, dat ze beroerd gespeeld hebben. Goed dat je dan zegt dat ze terecht verloren hebben.. hihi.. Mannen hebben toch meer de neiging te ontkennen dat ze dan slecht gespeeld hebben Over het vissen: toen mijn vriend en ik net iets kregen was het zomer en prachtig weer.. Dus steeds zwemmen etc.. Tot hij zei: dan wil ik dat je ook een keer mee gaat vissen... Uh............................... Okej, is misschien wel zo eerlijk... En ik vind het geweldig en erg gezellig haha. Wie had dat ooit gedacht. Heb eerst een lange tijd op 'kleintjes' gevist, tot ik maar s karper moest proberen.. Lees: twee hengels in de steunen, piepers aan en wachten maar Klinkt oersaai, ik weet het Het vissen op zich is ook saai, alleen alles er omheen (kletsen, lezen, met de honden spelen etc) maakt het leuk... En als je er een karper aan hebt: spannend en ff afwachten of je m aan de kant krijgt! En ze trekken flink, dus het is meer een strijd dan op kleine visjes vissen... En de sport: een grotere vis vangen dan hij Zo! Heel verhaal, vinden jullie helemaal niet interessant haha Sharon, misschien heb je t ooit al wel verteld (sorry dan voor mijn onoplettendheid), wat voor hond hebben jullie? Ben wel benieuwd! Mooi zo, dat ie dol is op het zoontje van een vriendin van je! Goed teken voor later inderdaad Onze hondjes zullen er denk ik ook geen problemen mee hebben.. De oudste (2 jaar) helemaal niet, moet alleen de jonste (wordt zondag 1 jaar ) afleren om jaloers te zijn... Maar heb er vertrouwen in dat t allemaal goed komt Gewoon voldoende betrekken en t beebje er niet bij weg houden, dan hebben ze geen reden om moeilijk te doen denk ik! Northern: waar wordt jullie vrijstaande woning gebouwd? Doe je goed hoor, op jouw leeftijd! Lijkt me heerlijk! Charpi: meisje toch, klote he, die onzekerheid... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt... Misschien test je zondag wel positief, maar misschien is het ontpillen... Pff, weet precies hoe je je voelt... Sterkte meis! Zo, de verjaardag was gister wel leuk... ruimte een beetje klein , hij woont op kamers.. En die kamer is serieus niet groter dan 2,5 bij 3,5 ofzo.. Echt heel klein.. Krapjes dus gister.. Maar wel gezellig.. En da's het belangrijkste! Vanavond lekker niks... Heerlijk, het bezoek heeft afgezegd... Morgen weer een verjaardag en zondag naar mijn jongere zusje en haar vriend. Gaan we lekker op pad met onze twee honden en haar kleine hondje Mocht hij moe worden, dan zetten we m gewoon op de rug van een van onze husky's hihi... Op de wachtbank gaat het trouwens prima.. Ik hoop steeds al symptomen van zwangerschap te ontdekken Kan nog helemaal niet, maar goed.. Beetje zwijmelen kan geen kwaad... Ik zie het zo voor me, mijn mannetje papa worden, en ik mama worden... Van de zomer trots met mijn mooie dikke buik rondlopen Hm... Zwijmel, droom droom... Hou t zo voor gezien op mijn werk... Tijd voor thuis, tijd voor weekend! Nou, tot later vandaag! Liefs!
Daphne, als kind gingen mijn broer en ik vaak mee vissen met onze ouders, wij speelden dan op de keien, hihi.... En wij hebben ook 2 honden, wat toevallig, alleen is onze Pia bijna 8 en onze Charlie nu dik anderhalf... ben ook benieuwd hoe dat later met een kleintje zal gaan.... Hier is net besloten dat we morgen al opnieuw gaan testen, dan weet ik tenminste zeker dat ik evt. niet zwanger ben en kan ik rustiger mijn ongi afwachten.... de uitslag kan ik alleen niet snel hier posten, want ik moet morgen oppassen bij een vriendin op een manneke van een jaar.... even lekker oefenen, hihi....
@Yvo: nog rustig daar? Als de ongi wegblijft, ga je dan morgen of zondag testen? Ik hoop op ROZE nieuws!! @Charpi: ontpillen is echt een crime! Maar wie weet test je toch nog positief, ik hoop het voor je! En anders snel ongi, dan kun je weer verder. @Northern: Zo hé, toe maar! Een vrijstaande woning Super zeg En die is dus waarschijnlijk eind dit jaar klaar? @Daphne: jullie hebben dus Huskey's? Móóóie honden! Hebben heel veel beweging nodig, of niet? Wij hebben een Cairn Terriër, da's iets kleiner Hij is nu ruim anderhalf. We hebben eerder ook een Cairn gehad, een zwart teefje, zij is helaas overleden toen ze 8 jaar was. Nu hebben we een blonde reu. Zijn echt hele lieve honden, superslim! En ook lekker actief haha! 't Is volgens mij idd belangrijk om de hond bij het beebje te betrekken, niet ineens veel minder aandacht gaan geven enzo. Leuk dat je een gezellige verjaardag hebt gehad! En wat lief dat je dan ook nog aan ons denkt, hoezo verslaafd Oh, wat zou het heerlijk zijn hé, om met een mooie dikke buik rond te lopen/waggelen in de zomer...... @Charpi: wat voor honden hebben jullie? Oh ja, we hebben het gisteravond nog gehad over de vakantie. Dat het misschien toch niet zó handig is om een vliegvakantie te boeken, want je weet maar nooit....Mijn mannetje had er nog niet eens echt bij nagedacht 8) maar hij was het eigenijk wel eens met wat jullie zeiden (ik dus ook!). Dus we hebben besloten om nog maar even te wachten met het boeken van een reis. Misschien dat we dan een weekje vakantie boeken in Nederland zelf, of (mocht het nog niet raak zijn) een last-minute. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan morgen naar de bios met vrienden, naar Valkyrie. Liefs
Hallo meiden, was druk hier vandaag. Gezellig! Hier nog niets anders dan andere maanden, wat last van de (*)(*) en wat kleine krampjes, maar dat had ik andere maanden ook dus dat zegt niets. Als ik niet ongi wordt ga ik denk ik zondag testen, als ik durf Ga morgen wel even verder reageren want manlief wact all een tijdje op me boven Wilde toch even zeggen dat er hier nog niets veranderd is. tot morgen
Goeiemiddag meiden! Charpi, ben erg benieuwd naar je test! Yvo, heel spannend hoor.. Dat je nog niks anders voelt wil niks zeggen.. Ben zo benieuwd! Ga je morgenochtend testen (als je durft he)? Over onze husky's: ze zijn lekker actief Maar beweging, ik vind het best wel meevallen.. Wel meer dan andere honden, maar het is echt niet nodig iedere dag 10 km te wandelen ofzo Gewoon lekker moe maken in weinig tijd, da's de truc Ze zijn wel ontzettend lief, en echte roedeldieren.. Daarom hebben we er ook twee genomen... Plus ons, is al vier in de roedel! Plus de toekomstige kids... Zo, ik ga me ff klaar maken voor de verjaardag.. Gaan we vanmiddag naartoe... Vanavond ff snel boodschappen doen, en misschien op visite bij mij favo oom en tante.. Tot later! Liefs...
@Daphne: Ach ja, honden moeten sowieso genoeg beweging hebben. Die van ons is niet zo groot maar hij krijgt echt genoeg beweging. Hij wordt per dag wel 5 tot 6 keer uitgelaten, dus hij heeft niets te klagen Als ik naar buren van ons kijk....dat hondje mag als 'ie geluk heeft een klein rondje, maar het is meestal snel een plasje tegen de boom aan de overkant van de straat. En de hond van andere buren van ons zie ik nóóit buiten, die moet alles achterthuis doen. En de buurman gaat 's avonds met de hond in de auto ergens heen om haar uit te laten, vind ik zo zielig Terwijl je hier in de buurt heel mooi kunt lopen met de hond. Gezellig verjaardag gehad? En nog op visite geweest? @Charpi: En? Al getest? Hoe is het oppassen gegaan? @Yvo: Nog geen tekenen van naderende ? Ik hoop dat je morgen kunt testen, spannend! @All: hoe gaat het verder met de meiden?
Heey meiden alles goed? Yvo spannend meis! Hopelijk blijft de ongi weg en mag jij eindelijk op roze! Ga de hele avond heel hard voor jou duimen! Charpi nog steeds onzekerheid? Bah wat klote is dat he! Hopelijk heb jij ook binnenkort duidelijkheid. Hier is verder alles rustig. Wacht nog steeds op mijn ei. Om de wachttijd door te komen heb ik vandaag de hele dag zowat geverfd! Zit nu dus in een lekkere verflucht! Morgen even op verjaardagvisite en dan weer verder met verven en tussendoor voetbal kijken. Groningen moet tegen ajax dus dat wordt wel een mooie wedstrijd om te zien denk ik. Sharon jij zei toch dat je voor een andere club was? Welke is dat dan? Vanavond nog geen plannen, ja duimen voor yvo, haha. Misschien dat vriendlief nog plannen gemaakt heeft. Die is nog de 3e helft aan het 'spelen' / drinken. Daar is het wachten op en dan eten. Hij zou om 6 uur thuis zijn dus ga zo maar eens beginnen met koken. kus
Hoi Meiden, Nu eerst even forumtijd! (Hoe bedoel je verslaafd haha) Ik heb vanmorgen opnieuw getest en het was weer negatief, maar het gaf me wel de duidelijkheid waar ik behoefte aan had. Nu is het gewoon afwachten wanneer de ongi komt, liefst natuurlijk zo snel mogelijk, maar ik hou er al rekening mee dat het nog wel even op zich zal laten wachten. Geloof echt dat ik aan het ontpillen ben, helaasssss. Lexy, je bent lekker bezig met verven zeg.... je wachttijd wordt zo nuttig besteed... morgen veel plezier op visite en met voetbal kijken... Sharon, wij hebben 2 havanezers, een ras wat nog het meeste lijkt op Maltezers, maar dan wat groter... Yvo wat wordt het spannend nu.... ik duim voor je hoor!
Hoi, @Yvo, en en en? al getest? Ben ook niet nieuwsgierig ofzo Ohh hoop het zo voor je, duim duim duim.... @Honden, leuk om te lezen dat iedereen hier zowat een hond heeft. Wij hebben een Maltezer van 15 maanden oud. Verder hier drukke dagen gehad, gisteren 2 verjaardagen. Wel gezellig, maar de hele dag zitten Vandaag lekker rustig aan, en vanavond weer naar dansles XXX mij