Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78

NOD

JANUARI
    16-01 Sakina (ronde 6)
    19-01 Charpi (ronde 1)
    29-01 Daphne1984 (ronde 7)

FEBRUARI
    03-02 Northern
    19-02 Lexy (ronde 4)
    20-02 Yvo
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

2. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Helaas, helaas, baal, baal, baal

De :evil: :evil: zijn vandaag gearriveerd. Dus op naar de volgende ronde.

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Aaarghhhhhhhh, Charpi en Yvo, wat ontzettend balen! :( Hopelijk meer succes in de volgende ronde.....
    Liefs..

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden!

@Yvo: Oh nee! Kl*te! :( :( Echt ontzettend balen!
    Sterkte meis, en heel veel succes in de volgende ronde!

@Charpi: Tja, nu afwachten dus! Hopelijk duurt het niet meer lang tot de :evil: :evil: arriveren. Geloof me, wanneer ze er zijn ben je heel blij. Raar maar waar! Dan kun je in ieder geval naar de volgende ronde. Succes!

@Northern: Jij dus ook een hond? Leuk zeg! Veel dierenliefhebbers dus in dit topic :) Veel plezier met dansen vanavond.

@Lexy: Wat heb je geverfd? Huiskamer?
    En voetbal, tja....ben niet echt een voetbalfan ofzo. Maar mijn man dus wel, dus krijg er wel vaak iets van mee. En soms vind ik het wel leuk om mee te kijken, maar 'vroeger' vaker dan tegenwoordig. Ik ben voor FC Twente! En ook voor Heracles....weet je meteen waar ik vandaan kom :)

Nou, een onverwacht rustig weekend voor ons. Gisteravond zouden we naar de bios gaan. Maar mijn vriendin en haar vriend waren allebei ziek :cry: Dus gaan we een andere keer! Nu gaan we zo lekker een stuk met de hond lopen, 't is mooi weer!

Liefs

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78

NOD

JANUARI
    16-01 Sakina (ronde 6)
    19-01 Charpi (ronde 1)
    29-01 Daphne1984 (ronde 7)

FEBRUARI
    03-02 Northern
    05-02 tummetje (ronde 5)
    19-02 Lexy (ronde 4)
    20-02 Yvo
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

Whoohooo! ik heb 3 dagen geleden een ei gehad, dus een Nod datum! :D

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Super Tummetje! :)
    Hopelijk is 'ie ook goed benut ;) :D

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Wat is het hier rustig vandaag :rolleyes:

Ga even de was vouwen, kom straks misschien nog effe kijken!

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden, hier ben ik dan weer even. Dus jij bent voor FC twente sharon! Moet mijn vriend niet horen.. haha tukkers. Nou ik ben door mijn vriend aangestoken met het fc groningen virus! Moet zeggen dat ik het wel een hele leuke club vind. Ze hebben vandaag echt goed hun best gedaan en de ajaxieten mooi weggespeeld. Maar goed, kan me er niet zo heel erg druk om maken zoals mijn vriend doet.

Charpi ik heb de woonkamer idd geschilderd (kozijnen) en ook de kozijnen van de keuken. Nog een paar dingetjes verven en dan kan de flat te koop gezet worden! Kan niet wachten! En dan hopen dat we snel een leuk huisje tegen komen.
    Balen voor jou dat je een negatieve test had. Hopelijk komt de ongi snel zodat je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen.

Yvo, had het al eerder tegen je gezegd, maar baal echt voor jou! Had het graag anders gezien. 1 schrale troost misschien.... maar in die tijd dat ik nog op 1 cyclus zit te wachten heb je al 2 kansen dus het is wel lekker dat je een korte cyclus hebt! Maar toch het blijft balen!

Tummetje goed dat je je ei gevonden hebt! Hopelijk 5 februari goed nieuws voor jou! Ik duim voor je meis!

Fijne avond allemaal nog!

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    whah jaa zeker.. :)

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    weten jullie trouwens dat bowen zwanger is? die heeft ook een tijdje hier meegekletst ;)

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Tummetje: Oh, wat leuk voor Bowen! Weet je nog dat ze hier ook meekletste, ja. Goed nieuws! Jij kletst dus nog weleens met haar?

@Lexy: Ja, goed van jullie clubje hoor :) Wij zijn echte tukkers hihi :) Mijn man is gelukkig niet zo heel fanatiek hoor! Wel voor z'n eigen amateur-voetbalcluppie :D , maar hij is niet zo'n iemand die hele avonden voetbal kijkt of in het stadion zit.

Oh ja, ik vroeg of je de woonkamer geschilderd had 8)
    Wanneer ga je jullie flat te koop zetten? En wat voor soort huisje willen jullie graag?

Nou, ga weer even verder kijken naar Spiderman.

Liefs

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Hier geen nieuws, nog steeds niet ongi, maar ik wacht het nu rustig af... kan het toch niet dwingen te komen... alleen heb ik misschien wel pech nu in onze vakantie begin maart, want het kan goed zijn dat ik dan weer ongi moet worden tegen die tijd. Maarja, alles voor het goede doel....

Yvo, wat balen meis dat de ongi toch gekomen is..... hopelijk heb je deze ronde meer succes.

Tummetje, fijn dat je een ei hebt gehad, ik ga voor je duimen!

Lexy, verhuisplannen dus, hopelijk lukt het jullie om de flat snel te verkopen, want de huizenmarkt is niet al te goed momenteel. Heb je al iets nieuws op het oog?

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden nog even snel een berichtje voor ik ga slapen. Wij zitten er over na te denken om de flat binnen nu en een half jaar te koop te zetten. Buiten moet nog geschilderd worden en dat kan pas als het beter weer wordt. We willen graag in een eengezinswoning wonen. We hebben op dit moment wel een paar huizen op het oog, maar daar doen we nog niks mee omdat we ons eigen huisje nog niet eens te koop hebben staan.

Bowen idd zwanger, ik zag het ook ergens op het forum! Ze is precies 4 weken dus denk dat ze net getest heeft! Erg leuk voor haar. Ken haar ook nog wel van die tijd dat ze hier meekletste!

Nou meiden nu ga ik echt lekker naar bedje toe! Slaap lekker allemaal, werkse morgen en tot snel!

kus

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Het is rustig hier vandaag....

Heb eigenlijk ook geen nieuws, ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi....

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Kom me ook even melden :) Idd rustig geweest hier vandaag. Iedereen natuurlijk druk aan het werk geweest!
    Pfoe....heb echt moeite om 's ochtends m'n bed uit te komen. Als ik er eenmaal uit ben dan gaat het wel, maar dat moment van opstaan.... 8-[

Tja, en verder weinig nieuws eigenlijk. Er komt een drukke periode aan op m'n werk, dus dat wordt flink aanpoten de komende tijd ;) :D
    En deze week beginnen met de ovulatietesten :D

@Charpi: nog steeds niets dus... Probeer wel een beetje afleiding te zoeken, dat je er niet al teveel aan denkt. Makkelijker gezegd dan gedaan :( Maar het komt vast goed meis!

@Lexy: wij zijn af en toe ook aan het rondkijken voor een ander huis. We willen ooit graag verhuizen naar de plaats waar mijn man vandaan komt. Alleen durf ik het nu nog niet zo goed aan. Maar we hebben de tijd, we hebben nu ook een heel leuk huis :)

@Yvo: hoe is het nu met jou? *KNUFFEL*

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

jeetje wat is het rustig geweest hier vandaag!

Sharon: ik ben ook uit mijn geboorteplaats weggegaan omdat mijn vriend ergens anders woonde, wel in dezelfde provincie hoor. Nu zijn we zo ver dat mijn vriend nu mee gaat naar mijn geboorteplaats en gaan we daar wonen, is ongeveer 25 minuten rijden van de plek waar we nu wonen. We kijken nog wel naar huizen die hier staan, maar vind de huizen van mijn geboorteplaats toch leuker.

Deze week samen beginnen met de ovutesten. Ik ga woensdag beginnen. Erg spannend allemaal deze ronde. Ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat.

Ga nu even antm kijken en op tijd naar bed. Ben vandaag echt gesloopt op het werk!

Fijne avond allemaal!

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Mijn man is dus uit zijn geboorteplaats weggegaan omdat de huizen hier betaalbaarder zijn voor starters dan daar. We wonen hier dit jaar alweer 5 jaar! Gaat echt snel hoor! De plaatsen liggen ook zo'n 15 á 20 min. rijden van elkaar, dus dat valt heel erg mee.

Veel plezier met ANTM. Weet je al wie het gewonnen heeft? Zo niet, dan vooral NIET kijken op de site hahaha :) Heb ik nl. wel gedaan.

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden, hier ben ik ook weer! Paar drukke dagen gehad, maar nu is het (op t werken na) weer rustig...

Spannende week voor ikke en mijn mannetje natuurlijk :) Eind van de week is mijn NOD denk ik.. Weet niet precies welke dag (ivm de stop van de etos pillen) maar we zien t wel..

Druk weekend gehad! Vrijdagavond lekker op de bank.. Zaterdagmiddag op bezoek bij mijn tante, 's avonds verjaardag.. Zondag ff bij mijn ouders geweest.. Huppa, de hondjes lekker in de tuin.. Vonden ze niet groot genoeg, dus zijn ze samen t dorp gaan verkennen... Grr, husky's! Als ze de kans krijgen, gaan ze er van tussen.. Haha.. Maar binnen een kwartier beiden weer gevonden.. Onze jarige hus (1 geworden gister :)) is niet zo'n held, dus ze was binnen 2 minuten weer terug... De oudste vond het wel best en ging alleen op pad.. En wij maar zoeken! Kwamen ze d'r tegen, samen met een oudere man waar ze blij langs liep haha.. Ze keek geschokt toen ze ons zag :D Trutje... :D

De rest van de middag lekker gewandeld met mijn zus, haar vriend en hun hondje.. In Velp (bij Arnhem).. Daarna lekker daar samen gegeten.. En vervolgens door naar mijn tante... Zo... Weekend vol... :) Had vanochtend ook moeite om uit mijn bed te komen! 't Wordt tijd dat t 's ochtends weer licht is als ik op sta.. Dat scheelt een hoop!

Hoe is het met jullie verders?
    Liefs...

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja Daphne, opstaan wordt idd makkelijker als buiten het zonnetje schijnt :)

Ben je niet geschrokken toen de honden weg waren? Gelukkig vond je ze snel terug!
    Hebben wij ook een keer gehad met de hond. Maar dat kwam eigenlijk per ongeluk, hij ontsnapte uit de tuin zonder dat het z'n bedoeling was :D Hij was zo'n 12 weken ofzo. Gelukkig liep de achterbuurvrouw met de honden buiten en hij vond dat interessant genoeg om daar dan maar even te blijven.

Spannend, bijna NOD! Of PUPO zoals ik hier op de site ergens gelezen heb (Pregnant Until Proven Otherwise :) )

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    PUPO... :D Hoe verzinnen ze het! hihi

We waren wel geschrokken, maar het gebeurt toch wel een aantal keer per jaar dat ze er vandoor gaan... Zo had onze oudste hond bij ons vorige huis een gat gegraven naar de buren haha.. Slim zijn ze hoor! Ze komen uiteindelijk toch terug naar de roedel, en dat zij wij.. Dus komt t toch weer goed...

Is jullie hond maar één keer per ongeluk ontsnapt? Gelukkig maar :) Husky's zijn echte ontsnappers... Is een hobby van ze! En 'per ongeluk' ontsnappen doen ze niet haha :D

Kheb net zo moeten lachen samen met mijn mannetje :D heel sneu eigenlijk! Hij wilde me een snoepbanaantje voeren met zijn mond, maar hij deed het heel klungelig, dus op t moment dat ik beet zat zijn lip er tussen... Oeps! Ging best hard, het bloedde zelfs.. Arme jongen.. Maar we moesten wel heel hard lachen :D Het ergst is nog dat ie een ochtend gaat werken morgen (voor het eerst weer sinds lange tijd)... Oeps!

Deel Deze Pagina