Goedemorgen meiden, Het is inderdaad rustig hier. Had gisteren ook geen tijd Op m`n werk was het een en al drama Dus overwerken en nadenken hoe we het anders kunnen doen Vandaag weer heen, dus ben benieuwd Zijn er nog testers vandaag? Las dat Lexy morgen met ovu testen begint, spannend meid! Ik nog 6 dagen op de wachtbank wat duurt wachten toch lang....... PUPO wel grappig, hoe verzinnen ze het! XXX
Daphne: spannend hoor nog 3 dagen volgens je banner. Ik duim voor je Lexy en Sharon: starten met ovutesten? Ben benieuwd wat de cyclus gaat zeggen. Northern: dat is wel een nadeel van je werk, dat je vaak ook wel met zieke mensen in aaraking komt en dat jezelf ook wat vaker minder fit bent. Niet ziek worden hoor :x Hier gaat het wel weer. Afgelopen dagen wel even een dipje gehad, maar gaat de goede kant weer op. Bedankt voor de knuffels Dan is het wel een voordeel om een korte cyclus te hebben, kun je er snel weer voor gaan
Hey meiden, ben ik ook weer even. 't Is hier vandaag iets drukker geweest dan gisteren, zie ik. Vandaag errug druk geweest op het werk. Bedrijven hebben publicatieplicht vóór 1 februari bij Kamer van Koophandel, dus er moesten heel wat stukken de deur uit vandaag. En dat zal de komende dagen ook nog wel zo zijn... Is elk jaar hetzelfde Voordeel is dat je dag echt voorbij vliegt! En ik had de telefoon er vandaag ook nog bij :x Kun je dan eigenlijk niet gebruiken, maar goed. @Yvo: Ja, morgen starten met de ovutesten! Hoe laat test jij altijd? Gelukkig ben je je dipje bijna weer te boven, op naar de volgende ronde! Hopelijk dan meer geluk. Want een korte cyclus is héél fijn maar zwanger raken, dát wil je @Northern: druk dus op je werk? Omdat er veel ziek zijn, of.... Die 6 dagen zijn vast zo voorbij, succes op de wachtbank! En geen testers vandaag, helaas. @Daphne: wij hadden een smalle opening bij de schutting achter in de tuin. Mijn man had daar al iets tussen gezet, maar nog niet vast genoeg. De hond sprong er toen tegenaan omdat 'ie andere honden zag/hoorde. En toen viel 'ie dus met het latje en al naar voren toe, buiten de tuin Volgens mij schrok 'ie er zelf ook wel een beetje van hahaha! En één keer dachten we dat hij ontsnapt was, hij kwam maar niet terwijl we 'm al een hele tijd riepen en zochten in de tuin. Dus de buurt al doorzoeken, maar niks. Zat meneertje toch gewoon in de tuin, onder een boom gezellig te koekeloeren Hoe is het je vriend gegaan op het werk? Had 'ie een erg dikke lip En hoe gaat het verder met hem, gaat het een beetje de goede kant op? @Lexy: vanaf morgen gaan we ervoor hé? Liefs
Hey meiden! Northern, ik weet t.. Wachten duurt lang! Ga je netjes over 6 dagen testen, of test je al eerder? Ben altijd weer benieuwd, voel je iets aan je lijf? Zwangerschapssymptomen willen we Balen dat t op je werk zo'n drama is... Maare, nadenken over hoe jullie t anders kunnen doen, wat moet er anders dan? Ben niet nieuwsgierig... Sharon en Lexy, heel veel geluk met de ovutesten! Pies ze en dat jullie maar op de goede momenten klussen dankzij de ovutesten! Yvo, ben blij dat je dipje weer voorbij is.. Begrijp goed dat je een dipje had.. En idd, een korte cyclus is dat wat betreft handig! Maar idd, zoals Sharon zegt, zwanger worden/zijn, dat willen we Sharon, heerlijk he.. Honden Pff, veel succes met de drukte op je werk.. Hoop dat t niet TE druk is, want dat is minder.. En als je dan ook de telefoon er nog bij moet nemen... Hoop dat de drukte snel voorbij is! Deze week nog denk ik dan, of ook nog na 1 februari? Met mijn vriend is alles goed, het viel reuze mee, die dikke lip hihi... Het was goed gegaan op zijn werk.. En hij vond het leuk! Dus allemaal mooi meegenomen.. Hij roept steeds dat ie niet moe is, maar hij ligt toch al een half uurtje te slapen op de bank Is ook super wennen natuurlijk, na zo'n lange tijd weer aan het werk... Hij gaat heel langzaam vooruit, hoewel de deskundigen nog steeds roepen dat hij nooit meer helemaal zal herstellen.. Hij is van plan om meer dan honderd procent te herstellen... Ik hoop t echt, maar ben er bang voor.. Duim duim... Nou, ik ga goede tijden ff kijken, kom later vanavond nog wel ff kijken! Liefs... -X-
@Daphne: fijn dat het wat beter gaat met je vriend, al is het langzaam. Ik hoop voor jullie dat het helemaal goed komt, hij is iig positief ingesteld omdat hij zelf zegt dat het helemaal goed gaat komen Dat is wel heel goed van hem! Waarschijnlijk na 1 februari ook nog wel druk, maar dan iets relaxter druk, zeg maar Het eerste half jaar is altijd heel druk in accountancy-land. Weet jij al wanneer je (waarschijnlijk) gaat testen? @GTST: zielig voor Rik en Anita hé @Desperate Housewives: begint nu weer, dus ga er weer even voor zitten!
hallo, wij zitten deze maand ook in de eerste ronde best spannend. Ik zou hier wel mee willen praten en etc. liefs,
Hoi Meiden, Ik heb wel alles bijgelezen maar effe geen tijd om te reageren... Hier nog steeds geen ongi te bekennen
Welkom Honeyy! Gezellig dat je mee komt kletsen.. En heel veel succes in jullie eerste ronde GTST: Drama inderdaad, Rick en Anita... Ze zijn zo gelukkig... Toch altijd weer blij dat het een soap is Desperate Housewives: Dat volg ik eigenlijk niet.. Aanradertje? Sharon: fijn dat het na dit weekend weer relaxed druk is.. Vind jij t ook fijn om een beetje druk op de ketel te hebben? Ik wel meestal, zolang het inderdaad maar niet te druk wordt... Ik ga niet eerder testen dan t weekend.. Heb sinds het zondag een vreemd gevoel in mijn buik... Durf niet teveel te hopen, want wie weet houdt mijn lichaam me wel ontzettend voor de gek... Heb dit gevoel alleen nog nooit gehad... Spannend dus! Ik hoop het zo.. Maar serieus, moet mijn hoop echt een beetje in dimmen, want anders ben ik zo ontzettend teleurgesteld als t niet raak is... Verder geen klachtjes ofzo.. Afwachten dus maar.. Balen Charpi, dat er nog niks te bekennen is.... Die onduidelijkheid is helemaal niks he... Hoop dat er snel iets duidelijk wordt... Net bouwval gezocht gekeken op tv.. Ooit, later als ik groot ben , zou ik ook graag een oud huis kopen en helemaal opknappen zoals we dat zelf willen.. Lijkt me geweldig (en ook vermoeiend)! -X-
Goede avond meiden! Honeyy welkom hier, succes met zwanger worden en veel kletsplezier! Moet wel even waarschuwen dat het verslavend werkt, haha.. vandaar dat we hier allemaal nog steeds hangen! Sharon: ik weet idd nog niet wie er gaat winnen van antm! Wil het ook niet weten, dus zal de site mijden! haha. Ik ben vanavond begonnen met de ovulatietesten. Had het idee dat mijn ei er aan kwam en wou haar natuurlijk niet mislopen Maar helaas de test was nog lang niet positief! Verkeerd beeld van mijn lichaam heb ik door, haha. Daphne: leuk 2 huskies! Lekkere doerakken lees ik, haha. Ik ben ook een honden liefhebber. Mijn moeder heeft momenteel 3 schotse collies! Erg lieve beesten vind ik dat. 1 daarvan is ook zo'n doerak die de tuin omspit, etc. Spannend meis! Nog even geduld hebben en hopelijk ben jij de eerste die hier weer eens roze kan melden! Lekker knullig bezig geweest jij en je mannetje, haha! Hij heeft er dus geen last meer van? Dit is echt iets wat mij en mijn mannetje ook zou over komen. PUPO is ook een benaming die je het kan geven... je moet toch wat doen als je op de wachtbank zit he! Dan verzinnen we gewoon allemaal namen. Tummetje: nog 5 dagen meid! Het schiet al op! Hopelijk mag jij als 2e roze melden hier! Ik duim voor je meis! Yvo: gelukkig is je dip bijna voorbij. Kan me het echt goed voorstellen. Blijf je nog steeds knuffelen hoor, net zo lang tot je dip achter je ligt! Charpi: balen meid dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Wordt nu toch echt wel eens tijd meid! Hoe zo'n lange cyclus heb je op je banner aangegeven? Nou nadat ik op iedereen gereageerd heb ga ik nu zelf maar eens naar bedje. Morgen weer vroeg op en zoals jullie al zeiden... het is niet echt gemakkelijk om het bed uit te gaan als het nog zo donker is! Ik heb het op het moment ook druk op het werk dus kan wel wat extra slaap gebruiken! Ga nog even lezen en dan lekker naar dromenland! Fijne avond nog en tot de volgende keer! liefs lexy
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 16-01 Sakina (ronde 6) 19-01 Charpi (ronde 1) 29-01 Daphne1984 (ronde 7) FEBRUARI 03-02 Northern 05-02 tummetje (ronde 5) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. Zo lijst weer even naar voren gehaald! Northern en tummetje jullie mogen als eerste testen! SPANNEND! DUIMEN DRAAIEN VOLLOP HIER! (zo nu ga ik naar bedje toe...haha)
Lexy, goed bezig! Fijn dat je de lijst naar voren hebt gehaald.. Nu mag je inderdaad lekker gaan slapen Hoezo werkt het forum verslavend? Hoe kom je erbij haha Ikke wil het toch ff weten.. WAT is antm? Komt helemaal goed met de ovutesten.. Daarom zijn ze ook zo handig, omdat je lijf je soms voor de gek houdt... Schotse Collies, mooie beestjes! En ook erg lief he? Kga zo ook naar mijn bedje toe Aargh, onze kitten (Yasmin) is TE dol op onze schaal met kaarsen: liggen van die hele kleine groene plastic dingetjes op.. Ze maakt er een hobby van om die dingetjes eruit te slaan... En er op de grond mee te spelen.. Binnenkort even nieuwe kopen dus, want zo blijft er op den duur niet veel meer over haha... Meiden, tot morgen.. Slaap zacht, en droom lief over beebjes Liefs!
Hoi hoi meiden, @Yvo, Ja het komt nu net zo uit dat overal waar ik kom mensen ziek zijn Nu gaat het natuurlijk ook erg rond Heb nu een kuur gekregen dus hopelijk is het snel over @Sharon, succes met de ovu testen Druk op het werk idd, niet vanwege ziekte maar gecompliceerde gezinnen Kan en mag er helaas niet meer over vertellen. @Daphne, je dat wachten is altijd wat hè, elke maand het zelfde Ik heb het gevoel dat het niet raak is, waarom weet ik niet. Wanneer ik ga testen weet ik dus ook nog niet. In m`n werk begeleid gecompliceerde gezinnen, meer kan en mag ik er helaas niet over vertellen. Wat heeft je vriend gehad als ik vragen mag XXX mij
Hallo dames: Sharon en lexy: ben benieuwd wanneer jullie een positieve ovutest hebben, ik mag zondag alweer beginnen met testen. Daphne: nog maar een paar dagen, spannend, de duimen draaien voor je. We willen roze hier Wat heeft je vriend dan gehad? Als je het wil vertellen in ieder geval zo niet dan niet. Hoop ook voor julli dat alles weer voor 100% goed komt. En niet te veel van die handige acties uithalen met z'n tweetjes Honneyy: welkom hier, klets gezellig mee en veel succes met zwanger worden. Hier zijn de weer zo goed ald verdwenen, dus we kunnen weer heerlijk aan de slag. Dat geeft me altijd wel een goed gevoel GTST: is wel heel zielig nu. Ze waren zo gelukkig. Vanvond maar wel weer kijken. Tot later
Hey meiden, Ben ik weer! Mijn handen begonnen al te trillen en t schuimbekken zou ook snel volgen, dus snel richting t forum Wat betreft mijn vriend, hij zit in dienst en heeft e.e.a. opgelopen tijdens dienst, waar hij nu nog last van heeft en waardoor hij zijn functie niet meer uit kan voeren.. Zit nu in een reïntegratietraject, maar zal zijn oude functie hoogstwaarschijnlijk niet meer kunnen doen.. Dus nu doet hij in het kader van reïntegratie ander werk... Even afwachten hoe het allemaal gaat lopen dus.. Kheb vandaag ff twee zwangerschapstesten bij de kruidvat gehaald, voor komend weekend... Vanavond een drukke avond, ben nu eten aan het koken, de laptop staat erbij en daarna naar mijn moeder toe, en dan daarna nog naar mijn tante.. Denk niet dat mijn mannetje mee gaat, die is ineens een beetje ziekjes... Griepvirus, denkt ie... En morgen moet ie eigenlijk voor de tweede keer werken... Maare, spannend meiden, al die ovutesten, ik vind het altijd super fijn! Hoop dat jullie mooi op tijd een posi ovutest hebben, en dan flink aan de klus Roze willen we zien Ik wil dat we allemaal deze ronde op roze mogen! Ga ik heel hard voor duimen... Voor jullie, en ook voor mezelf En Charpi, hoop nog steeds dat jij snel duidelijkheid hebt............ Meiden, fijne avond allemaal... Misschien dat ik vanavond nog ff kom spieken, en anders morgen op mijn werk... Liefs!
Hey meiden, lekker veel gekletst zeg! Moeten we zo houden! @Daphne: Desperate Housewives is écht een aanrader! Super serie! Heb je er nog nooit van gehoord? Is al een aantal seizoenen op TV. ANTM = America's Next Top Model Ik vind het ook fijn om lekker druk te zijn op m'n werk, maar idd niet té druk! Paar dagen hectisch is niet erg, maar als het te lang duurt moet je opletten dat je het overzicht niet kwijtraakt! Maar gelukkig schiet ik niet zo snel in de stress Zwangerschapstesten liggen dus al klaar Ben zó benieuwd! Mijn duimen draaien! @Lexy: Haha, had je kunnen weten! Dat je lichaam je nog lekker voor de gek kan houden Maar snap het wel hoor, had begin van deze week ook last van steekjes en apart gevoel in m'n buik. Toen dacht ik ook: straks heb ik m 'n ei..... Maar dan zou ik ineens een wel héél mooi cyclus hebben Dat lijkt me sterk @Northern: Heb ik dan gemist dat je een beetje ziekig bent Veel beterschap, meid! Succes met je werk, snap dat je daar niets over kunt zeggen! NOD komt steeds dichterbij, spannend! @Yvo: Fijn dat de ongi weer (bijna) voorbij is. Duurt bij jou ook niet zolang hé? Bij mij nu ook niet. Toen ik nog aan de pil was, duurde de ongi altijd veel langer en was ook zwaarder. En toen ik jonger was had ik er ook altijd meer last van. Doe jij de ovutest ook altijd 's avonds? @Charpi: Hoe gaat het nu met jou? Ik heb vanavond mijn eerste ovutest gedaan Een nieuwe mijlpaal in m'n leven hahaha! Hij was natúúrlijk zo negatief als maar kan, maar goed, we wachten geduldig af! Fijne avond! Liefs
Bij een ovulatietest kun je toch ook het beste een paar uur van tevoren niet teveel drinken en je plas ophouden Of is dat alleen bij een zwangerschapstest?