Hoi hoi, daar ben ik weer.... Effe reageren: Honeyy van harte welkom hier! Of je klachten iets te betekenen hebben weet ik niet...het is afwachten... Sharon en Lexy is er al een ei in zicht? Daphne wat jammer meid dat je negatief getest hebt, maar geef de hoop nog niet volledig op! Yvo, ik wens je weer veel plezier met klussen toe! En hopelijk heb je vanavond veel plezier bij de vrienden van Amstel! Lexy wat goed zeg dat je gestopt bent met roken! Nu nog volhouden! Sakina, succes met klussen meid.. Hier alles ok, ben nog steeds niet ongi en wacht het rustig af wanneer het komt.... ik voel verder ook niets dus ook geen spanningen van zou het dan toch.... nee, ik moet gewoon ongi worden, de vraag is alleen wanneer... vandaag alweer dag 40.... Maar vandaag is ook de dag dat we onze voorjaarvakantie hebben geboekt, we nemen het er nog maar even van en gaan 28 feb naar de caribiën toe. Lekker een week relaxen op de Dominicaanse Republiek op een 4sterren resort voorzien van alle mogelijke gemakken....
Zo meiden, weer terug van bezoek aan vrienden van ons... MOE! Dat ben ik dus ga snel mijn bedje in... Het gevoel in mijn buik is er nog, en nog geen ongi.. Als de ongi weg blijft zondag maar weer s testen.. Mijn gevoel zegt zoooooooo dat ik zwanger ben... Heb nu ook de hele dag honger, terwijl ik me letterlijk vol vreet (geen kenmerk van ongi bij mij)... Dat was het nieuws weer voor vandaag.. Kom morgen ff uitgebreider langs Trusten! Liefs..
Nou meiden, hier ben ik weer... Zo overtuigd dat ik zwanger zou zijn, maar mijn lijf heeft me gruwelijk voor de gek gehouden.. Ben vanochtend ongi geworden... En voel me ontzettend KUT! Dat was het weer...
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 03-02 Northern 05-02 tummetje (ronde 5) 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (ronde 8) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
Nou meiden, hier ben ik weer... Zo overtuigd dat ik zwanger zou zijn, maar mijn lijf heeft me gruwelijk voor de gek gehouden.. Ben vanochtend ongi geworden... En voel me ontzettend KUT! Dat was het weer...
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 03-02 Northern 05-02 tummetje (ronde 5) 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (ronde 8) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
@Daphne: OH NEE! :x Dat vrouwenlichaam ook...... Heel veel sterkte meid! @Charpi: voor jou dus nog steeds geen duidelijkheid....erg balen hoor. Weet precies hoe het voelt. Hier helaas nog geen ei gevonden, zal vast nog wel even duren.... Héérlijk jullie vakantie! Effe lekker relaxen Gaan jullie all-inclusive? @Yvo: hoe was het bij Vrienden van Amstel Live? Leuk gehad? Hier verder weinig nieuws. Nog geen ei gespot dus. Had gisteren wel een dip hoor. Heb nu vast ook weer een lange cyclus, ben er zó zat van! Zit er over te denken om tarwekiemolie capsules te halen ofzo. Maar ja, of dat iets uithaalt... Nou ja, even zelfmedelijden gehad en nu gaan we weer door! Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan vanavond op visite en morgenmiddag hebben we verjaardag. Nu even het huis poetsen! Liefs
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 03-02 Northern 05-02 tummetje (ronde 5) 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (8e ronde) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. Daphne: heb bij jou neergezet: 8e ronde. Want er stond (ronde 8) 8 En een haakje erachter vormen een smiley
Daphne: NEEEEE, @$#%$# van die Veel sterkte meid, dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden. Een *knuffel* voor jou meid. Charpi:Nog steeds geen duidelijkheid. Dan duurt wachten helemaal lang. Maar wel iets om naar uit te kijken, heerlijk de zon opzoeken. Wil ik ook Ben die kou hier wel een beetje zat. Sharon: Kom op meid, komt allemaal wel goed, geduld hebben. Om dit neer te zetten hier is een stuk makkelijker dan het zelf ook te hebben hoor Northern: voel je al wat? Komt ok al dichtbij voor jou. En tummetje: hoe gaat het daar bij jou? Sakina: leuk dat je er weer bent, dus het huisje bijna helemaal klaar. En ik duim voor je dat je gevoel helemaal uitkomt deze maand. Wordt tijd voor veel roze hier. Lexy: Ik heb nooit gerookt, dus zou niet weten wat je allemaal kan voelen. Is het goed vol te houden? Heb nog niet de neiding om weer een sigaret te pakken? Gisteren bij de vrienden van amstel live was echt geweldig. Wat een feest. Echt supergaaf. Willen volgend jaar eigenlijk wel weer. haha. Verder hebben we een rustig weekend. Beetje aanrommelen in huis en relaxen. Morgen kan ik weer starten met ovutesten, dus daar gaan we weer
jaa dat hoop[ ik ook dat mijn gevoel mijn nu de waarheid verteld maar ik denk en hoop het wel vertrouw op god dus we will see at 15 februari
Dank je Yvo! Ach ja, komt ook allemaal wel goed. Een dipje zo af en toe hoort erbij hé Dus het was helemaal geweldig! Leuk hoor Zijn jullie met vrienden geweest? Trad er nog een zanger(es) of band op die je graag wilde zien? Ben net nog naar Kruidvat geweest voor Tarwekiemolie capsules. Heb vanochtend een aantal succesverhalen hier op de site gelezen, dus ik dacht: baat het niet schaadt het niet! Liefs
Op de ovutest van vandaag zie ik een heel lichte streep. Heb mijn man ook even laten kijken, en hij ziet het ook. Nou, ben benieuwd wat 'ie morgen aangeeft! Kan volgens mij alle kanten op als ik de verhalen lees. Maar toch wel een beetje spannend!
Sharon, ik hoop dat je snel een positieve ovutest in handen hebt meid. Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je weer richting een lange cyclus gaat, hoop dat die tarwekiemcapsules helpen. Yvo, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij de Vrienden van Amstel. Daphne, wat verschrikkelijk balen meid, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he...... Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk... Hier vandaag een rotdag, ben niet fit, heb verhoging en diarree...
Heey meiden ik ben er ook weer! @ charpi: hier bij mij is nog geen ei in zicht. Duurt volgens mij ook nog wel eventjes. Lekker dat je een vakantie geboekt hebt en dan ook nog eens lekker naar de zon! Ben jaloers op je! Geniet er straks lekker van meid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en wordt je of snel ongi of heb je toch nog een positieve test! @ daphne klote meid dat je ongi geworden bent! Vind het echt vreselijk om dit hier steeds te moeten horen! Er is maar niemand hier die op roze kan! Wordt weer eens tijd meiden! @ sharon: tarwekiemolie capsules, zijn die om voor een kortere cyclus te zorgen? Wie weet doet het zijn werk goed! Je hebt dus een lichte streep gehad? Bij mij is nog niks te bekennen. Onze plannen zijn: vanavond voetbal kijken en morgen feest van schoonvader die 60 geworden is. We hebben vanmiddag schoonmoeder met man gehad (is even terug uit portugal) en ze hebben hier gegeten. Daarvoor ben ik met een vriendin wezen winkelen en een nieuwe rok + shirtje en jurkje gekocht. @ yvo: lekker genoten bij de vrienden van amstel! Volgend jaar dus weer? Stoppen met roken is best lastig, maar het scheelt wel als je er al een tijdje naar toe geleefd hebt en er samen ook helemaal achter staat. Ben wel wat meer gaan eten, dus dat moeten we weer even afleren! Jij ook succes met de ovutesten! Hopelijk heb je snel een positieve test! Sakina: hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en mag je op roze. Hoop niet dat je lichaam je voor de gek houdt! @ roken: ik ben sinds 2 januari gestopt en hou het nog steeds vol. Ben wel chagrijniger dan anders, maar dat moeten we maar even voor lief nemen. kus
Hello Ladies, hoe is het hier? Lekker rustig hier op de zondagochtend Is het bij jullie ook (een beetje) wit? Hier heeft het iets gesneeuwd, niet veel hoor! @Charpi: Beterschap meid. Hoop dat je je snel iets beter voelt! @Lexy: Ja, tarwekiemolie schijnt je cyclus te kunnen verkorten en het is goed voor de vruchtbaarheid. Het zou ook zorgen voor een betere doorbloeding van de baarmoeder en da's weer belangrijk wanneer je zwanger wilt worden. We zullen zien of het gaat werken Goed dat je gestopt bent met roken zeg! 't Is voor een héél goed doel moet je maar denken! @Daphne: Hoe is het met jou? Ik hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt! @Yvo: Vandaag weer begonnen met de testen dus? Veel succes @Northern & Tummetje: NOD komt steeds dichterbij Hopelijk kunnen jullie op roze, wordt iid weer tijd voor meer roze hier! Groetjes
op een OVU-test hoor je ALTIJD een streepje te zien, hij mag alleen positief beschouwd worden als het een knal-streep is
Bij de eerste 3 testen had ik alleen maar de controlestreep, maar geen 2e streepje. Bij de 4e test had ik de controlestreep en een heel licht 2e lijntje. Ik weet dat 'ie dan nog niet positief is. Dan moet 'ie net zo donker of nog donkerder zijn dan de controlestreep. Heb de handleiding goed gelezen
Hoi Meiden, Zo leer ik ook nog eens wat over ovutesten haha, wil daar pas na een paar maanden mee beginnen, al ik zo klussen om de dag zat begin te worden, al doen we dat momenteel ook niet alleen wanneer we zin hebben, ik beschouw deze ronde als mislukt en hoop dat ik snel ongi word. Voel momenteel wat lichte pijntjes in mijn buik dus misschien is het in aantocht, ik hoop het..... Ben trouwens alweer aardig opgeknapt gelukkig, geen diarree meer en ook geen verhoging meer.... nog niet helemaal fit, maar dat komt vanzelf... Sharon hier totaal geen sneeuw gezien hoor... Sharon en Lexy, ik hoop dat jullie eitjes goed aan het rijpen zijn... Lexy gefeliciteerd met je schoonvader!
jaa klopt sharon ik ging vanmiddag even bij mijn ma langs en zag ik dat het lichtjes begon te sneeuwen d8 neee he ni weer heheeh naar het hield al snel op gelukkig.. en verder gaat met mij alles goed pff alleen beetje vermoeid hehe we hebben er een flink klus weekend van gemaakt ja je meot er wel wat voor over hebben hehehe ik voelde trouwens gister me ei springen dus we waren er wel optijd bij hehe een dag voor mijn ei begonnen met klussen.. maar pff soms doet een ei tog wel pijn zegg oeff kreeg gister middag een flinke steek aan de linkerkant maja was wel snel weer weg denk na 10 sec maar ik weet nu wel dat me ei vrij gekomen is nu roep ik alleen nog stiekem HUP SWEMMERS DOE JE BEST hehehe lol.. hoe staat het hier verder?