heey meiden, sharon: bij mij was vandaag de 2e streep ook duidelijker te zien dan de andere 3 dagen, nog lang niet donker maar het begint wel te komen geloof ik. Spannend he! Wij moeten de komende dagen dus maar even goed klussen. Hier is trouwens geen wit te zien, maar hoor dat groningen en assen wel wit zijn! Blij dat het niet hier gekomen is! Carpi blij dat je je weer wat fitter voelt. Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude! Dank je wel voor je felicitatie. Ik wou trouwens ook niet zo vroeg al beginnen met ovutesten, maar omdat mijn cyclus lang is en ook wel afwisselt vind ik het wel handig om te weten wanneer ik ongeveer echt moet beginnen met klussen. Als je weken achter elkaar moet klussen dan wordt je daar ook niet al te vrolijk van, haha. Vanmiddag een leuk feest gehad van schoonvader, ben wel blij dat ik weer thuis ben, kreeg een beetje een houten kont van het zitten. Mu lekker in een joggingbroekje op de bank. Ga niet al te laat naar bed. Straks nog even lekker op bed lezen en dan lekker slapen. Weekend alweer bijna voorbij! Beetje jammer is dat! kus
@Charpi: ik hoop met je mee dat je ongi snel komt! Op naar een nieuwe ronde! Gelukkig ben je een beetje opgeknapt. @Sakina: Hup zwemmers hup! Ik doe met je mee hoor! Wat fijn dat je je ei voelt zeg! Nu met de ovulatietesten wil ik het ook goed in de gaten houden. Misschien voel ik 'm ook wel, maar weet ik dat niet omdat ik niet weet hoe het voelt Hier heeft het niet echt meer gesneeuwd. Was ook echt van die poedersneeuw. Maar voor mij hoeft het ook niet meer hoor! Pfff, ik vind het niets om er met de fiets of auto doorheen te moeten! Gewoon lekker vriezen 's nachts en overdag mooi helder weer met een waterig zonnetje, héérlijk winterweer! Hoe gaat het verder met alle meiden? Liefs
Hey Lexy! Ja, weekend vliegt altijd voorbij hé? Gefeliciteerd met je schoonvader! Had jij vanaf de eerste dag dan al een licht 2e streepje? Want dat had ik niet. Vanavond was het 2e streepje iets donkerder dan gisteren, maar nog lang niet zo donker als het moet zijn. Maar we testen vrolijk door!
dank je dat je mee doet sharon heheh, jaa vond ik ook heel fijn soms voel ik me ei en soms voel ik hem neit is egt raar, hoe het voelt uhm teminste bij mij als ik hem voel dan is het een felle steek aan de linker of rechterkant van me onderbuik, en ja gister was het aan de rechter en ja verder weet ik neit miss dat andere meiden hem anders voelen maar zover ik heb gehoord van andere meiden hebben ze het zelfde en die steek kan soms 1 min aan houden dat heb ik ghad en is wel wat pijnlijk je kan ff ni bewegen
Ja, volgens mij voelen de meesten dan zo'n steek. Ik zal er ook goed opletten. Maar als ik het zo hoor, dan voel je die steek dus wel heel goed! Heb wel een beetje last van m'n stuitje. Die heb ik ooit gebroken gehad, en die blijft gevoelig. Vooral als ik ongi ben, maar de laatste maanden heb ik het ook als ik niet ongi moet worden. Dus miss heeft het met m'n ei te maken.... (ga nu van alles denken natuurlijk ) Maar wil m'n klachtjes nu wel in de gaten houden, opschrijven misschien wel. Zodat je een keer terug kunt kijken.
nou je kan het goed voelen, hehe de ene maand voelde ik niet dan en weer wel.. ik wou van de ene kant dat ik het elke maand zou voelen hihi.. je kan het eens bij gaan houden ja en in gaten gaan houden rond welke periode je het voelt en niet miss heeft het er mee te maken en als het zo is ja dan heb je ook meer inzicht op wanneer je ei komt hehe wel handig tog
en ze vertelde me ook dat je het kan zien aan je afscheiding wat je verliest maar dat hielp mij ni, want ik ben er een paar maanden vanuitgegaan maar het bleek dat ik 1 week na mijn nod ook dat doorzicht kleverig slijm verloor en de dag rond mijn ei en daarna een week voor mijn nod dus kwam er niet egt wijs uit, ik zelf gebruik geen ovu testen ik ga gevoel van mijn gevoel uit en we zien wel. en ja ik hou gewoon aan ong 14 dagen voor mijn menstruatie te klussen of ja 12 dagen er voor 14 dagen ervoor me ei, ik heb een regelmatige cyclus dus altijd lekker optijd dus dat scheeld een hele hoop , en mocht het zo zijn dat het gewoon egt niet gaat lukken( waar ikniet van uitga dus) maar STEL dan kan ik alsnog over gaan op die ovu testen tog
@Sakina: als ik een mooie regelmatige cyclus had dan was ik waarschijnlijk ook nog niet met ovutesten begonnen. Hopelijk heb jij ze ook niet nodig! En idd het kan altijd nog mocht het niet lukken om zwanger te raken.
jaa dat is ook zo heb je gelijk in heb je geen regelmatige cyclus dan? hoe komt het ? door ontpillen of zo? of andere reden?
Heb lange en onregelmatige cyclus (kijk maar onder m'n banner). Komt (denk ik) door ontpillen. Daarom nu begonnen met ovutesten zodat ik hopelijk m'n ei kan ontdekken
oow sjow jaa , jaa dat kan je wel een eindje op weg helpen en hoop voor je dat je hem kan vinde en dat het je lukt deze maand, maar meid ik spreek je weer ik ga even film kijken op rtl 4 holiday en even mijnb hondje buiten doen,, ze kan namelijk moeilijk der plasje ophouden ze is hoog drachtig hehehe liefs sakina
heey sharon ik ben dus dinsdag begonnen met de ovutesten. Vanaf gister zie ik eigenlijk een lijntje en die van vandaag was iets duidelijker. Ik denk dus dat idd over iets van 4 dagen mijn ei zal komen, we zullen zien! sakina mijn cyclus is ook onregelmatig. Dit heeft nergens mee te maken hoor. Ben al jaren van de pil af. Niet iedereen heeft het geluk dat het lichaam na 3 weken weet dat het eitje moet gaan springen. Bij sharon en mij (en nog vele anderen) duurt het allemaal wat langer. De ovutesten kunnen ons zo mooi helpen met het vinden van ons eitje!
jaa lexy dat wist ik niet , ik d8 dat het op langere duur wel een regelmatige cyclus zou komen. maja dit wist ik dus niet en ja dan zijn die ovu testen wel handig dan ja
Hey meiden, Hier ben ik weer, na een paar depri daagjes! Maar 't is weer bijna over.. Conclusie was trouwens voor mij duidelijk: de etos pillen maakten mijn cyclus wel degelijk korter! En mijn luteale fase ook! Da's dus niet de bedoeling..... Nu was mijn LF weer mooi 13 dagen.. Zo wil ik t zien Nu maar weer flink ons best doen deze ronde! Hoe gaat t met jullie? Er komen volgens mij een paar spannende dagen aan voor een aantal meiden En en, wat denken jullie ervan? Hoop dat t raak is! Zo, en Sharon en Lexy: gaat goed met de ovutesten dus! Ben benieuwd wanneer ie gaat springen! Hoop snel Lexy, nog gefeliciteerd met je schoonvader! Fijn dat t gezellig is geweest, jammer van de houten kont Sakina, ben benieuwd! Hoop dat je voorgevoel uit komt! Krijgt je hondje alweer puppies? Da's toch nog niet zolang geleden dan ze puppies heeft gekregen? Hmz, ligt misschien aan mij...... Charpi, fijn dat je weer wat fitter begint te worden.. Ik kom vanavond wel weer ff buurten... Heb goede plannen voor deze maand Eindelijk weer s... Ga me even ergens anders op richten, minder met 'zwanger worden' bezig zijn.... In ieder geval een poging doen want ik vind het lastig om er niet mee bezig te zijn.. Maare, ik ga dus weer mijn dieet volgen, hardlopen en fitnessen en daar begin ik vandaag allemaal mee.. Het wordt eens tijd! Liefs..
Hoi meiden, Even een snel berichtje van mij. Kon het weekend niet online komen, laptop was bij m`n broertje. Die heeft hem helemaal even ge-update Heb alles weer bijgelezen, maar moet over een uurtje voor co naar de longarts, en moet nog douchen dus kan niet op iedereen reageren, sorry! Nog geen hier, wel buikkramp en hoofdpijn XXX
@Northern: hoe ging het bij de longarts? Hoe vaak heb je die controle? Enneh....morgen testen? @Daphne: fijn dat je je dipje een beetje te boven bent! Vol goede moed de volgende ronde in (zónder Etos pillen)! Wat een goede voornemens heb je zeg! Ik heb ook een tijdje op fitness gezeten, maar....ik vind het echt niet leuk. Ben eigenlijk ook niet zo sportief Ach, ik fiets bijna elke dag naar m'n werk en ik loop een paar keer op een dag met de hond. Dus beweging krijg ik wel Maar heel veel succes meid! Ik hoop dat je het goed vol kunt houden en dat je gedachten dan even ergens anders zijn dan bij het zwanger raken! @Lexy: spannend, spannend! Ik ga zo weer testen, ben benieuwd of 'ie alweer iets donkerder is. Over morgen zit ik te twijfelen, heb nl. gelijk na werk een etentje. Dus denk dat ik morgen tussen de middag thuis effe ga testen. @Sakina: was de film leuk? En ik dacht iid ook dat je hondje nog niet zo lang geleden puppies heeft gehad? @All: hoe is het verder met de meiden? Ga dus nu effe testen, daarna eten opzetten. Was vanmiddag ietsje eerder vrij, had geen zin meer hahaha Liefs