Ja ja, Northern! Wanneer ga je testen? Sharon: vanmiddag eerder vrij, geen zin meer? Heb jij ook zo'n fijne baas dat je flexibel vrij mag nemen Fijn is dat he! Heb ikke ook, heerlijk Hoe was je ovutest? En met jou testen Lexy? Tot straks! Even eten...
@ sharon en daphne jaa klopt mijn hondje had vorig jaar rond augustus pups gekregen, en ja het is nu al weer 6 mnd geleden .. maar ik wou ni dat ze weer pups kreeg maar helaas ik heb haar te vrij gehouden toen ze loops was dus nu krijgt ze weer. maar vanaf deze x niet meer want nu ben ik verhuist en gelukkig lopen hier geen losse hondjes hhahaha..
@ sharon ja de film was heel leuk had hem al eerder gezien in bios, best lang geleden maar de film blijft wel leuk.
Hmm, m'n test was een beetje raar vandaag. De controlestreep was niet héél donker en er zit een roze veeg op Heb het idee dat mijn urine ook iets té licht was tijdens testen. En misschien was deze test niet helemaal goed. Dus nu ben ik even aan het 'sparen' en doe ik zometeen nog een testje voor de zekerheid @Sakina: Vervelend zeg, loslopende honden! Gelukkig heb je daar straks geen last meer van. Hopelijk gaat alles goed met je hondje en de pups, is toch altijd spannend hé? @Daphne: Bij ons is het idd flexibel. Is wel fijn. Ik hoef eigenlijk alleen maar met m'n 2 collega's te overleggen die bij mij op kantoor zitten. M'n baas komt er helemaal niet aan te pas Natuurlijk wel rekening houden met de hoeveelheid werk enzo, maar goed, da's vanzelfsprekend!
ja dat is cker jaa ben egt blij dat het hier niet is ander heb ik om de 6 maanden pups hehe en dat vind ik tog wel ook zielig voor de hond. en ja het is cker spannend elke x een verrassing hoeveel er komen, dit is de 3 e x de eerste x had ze er 6, 2e x 8 en aangezien ze nu dikker is als vorige x denk ik wel dat ze er rond de 9 a 10 krijgt.. ze is ook heel zwaar ademig geworden vind het egt zielig als ik der zie lopen hehehe ze komt amper vooruit zo dik is ze hehehe. maja gelukkig zoals ikal zei de laatste x
Ben benieuwd Sakina, hoeveel pups je hond krijgt, het is even afwachten.... Sharon, heb je nog een test gedaan en was deze duidelijker? Northern, spannende dagen meid, ik duim voor je! Daphne, wow wat een goede voornemens, ik hoop dat het je lukt ze ook uit te voeren.... Hier nog steeds geen te bekennen, ik heb het er vanmiddag met manlief over gehad en we gaan vanaf nu maar weer gewoon om de dag klussen, want wieweet hoe lang het nog wegblijft en misschien moet mijn ei ook nog komen? Ik word er wel een beetje moedeloos van, dat wel....
nee heb nog geen geintreseerde ik ga gewoon als ze dalijk oud genoeg zijn op marktplaats zetten en dan zie ik wel. ooh jawel mijn ma pakt een puppie
en ja ik kijk natuurlijk ook zo rond als er mensen zijn die geintreseerd zijn in de pups. miss hier op de site dat er ook vrouwen zijn geintreseerd maar dat zie ik wel.
@Sakina: Je komt er vast wel af, schattige pups! En idd misschien zijn hier op het forum ook wel geïnteresseerden! @Charpi: Groot gelijk om om de dag te klussen Heb hier al een paar keer mee gemaakt dat meiden met een lange cyclus veel sneller dan verwacht zwanger raakten! En dat geeft ons dan weer moed Ik heb net weer getest, nog even wachten tot ongeveer 21:00 uur...
jaa klopt het zijn egte schat van pups hehehe dat weet ik nu al wwant ze gaan op de vorige nest lijken.. oow testen vanaaf hehehe
Ja, da's waar Sakina hahaha! Nou, hij is nu wel goed gelukt En het streepje is alweer duidelijker dan gisteren! Egg on the way! Tenminste, dat hoop ik.....
yeah goed man hehee hup klussen gij hehehehe.. wie weet is die morgen minder weet je ni dus pak je man beet ehehehehhe
Lig er al bovenop! Grapje...... Streep moet echt nog wel donkerder worden hoor! Maar we blijven oefenen natuurlijk
Bij de arts was alles goed Hoef ook niet zo vaak heen, eens per jaar naar de arts en eens per jaar naar de longverpleegkundige. Dus valt mee gelukkig Morgen niet testen, heb ongi hoofdpijn dus weet het resultaat al. Ben nu al zoveel rondes in de running, weet precies hoe het voelt Baal al wel weer behoorlijk, had het zo gehoopt, en elke maand lijkt het wel of het moeilijker te verwerken is