Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    whahahahaa ja da zou wel snel zijn hehehe boven op lappie erlangs hehe en met ons in contact blijven:D
    ja dat wel ja hij moet wel donkerder zijn maar ja miss is die morgen heel donker en ben je er vandaag optijd bij:D..

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    oohw das wel wat minder nothern:(

maar wie weet houd je lichaam je voor de domme en komt je ongi niet:) zal voor je duimen wie weet werkt het:)

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    @Sakina en Daphne, ik ga niet testen, voel dat de duivels eraan komen :( Heb alweer de hele dag die bekende hoofdpijn :-s

Baal er ook alweer behoorlijk van, had het zo gehoopt, lijkt ook wel of het iedere maand moeilijker wordt om te verwerken :-s

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Northern: misschien tegen beter weten in, hoop ik toch dat je ongi wegblijft! En ja, het wordt steeds moeilijker om positief te blijven wanneer je weer ongi wordt....

@Sakina: Humor! :)

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx :)

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja even een flinke dip en dan weer verder hè.
    We hebben afgesproken dat we als het nu niet raak is we naar de HA gaan. Gewoon even voor de zekerheid....

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Als je je daar beter bij voelt, dan moet je dat ook doen. Hopelijk is het niet nodig meissie!

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Gelukkig was alles goed, Northern! :D

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Had het er laatst al met de HA over gehad, en er zijn wel wat medische redenen om niet te lang te wachten :-s
    We gaan nu straks ronde 9 in en dat vond hij wel een mooie tijd om dan eens verder te kijken.

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hm Northern.. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.. En dat t toch raak is! Maar ja, jij zult je lijf wel kennen als geen ander.. Ik weet precies hoe je je voelt, iedere maand wordt t moeilijker..
    Hou ons op de hoogte... Weet niet welke medische redenen er precies zijn, maar goed dat jullie gaan als het deze ronde niet raak is...
    Liefs..

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx, zeker hou ik jullie op de hoogte :)

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Northern, wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je ongi eraan komt meid.... kan me voorstellen dat het na steeds meer cyclussen steeds moeilijker wordt om te accepteren, goed van je dat je naar de huisarts gaat mocht het nu niet raak zijn...

13. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Zo heb maar even een tweede scherm geopend, er is zoveel gekletst :D

Sharon: Spannend met die ovutesten. Ik heb altijd een licht streepje en die wordt dan steeds donkerder. Zie het dus echt aankomen. En ik ben erachter gekomen dat ik de dag na de positieve ovutest een gevoel van kramp in m'n buik heb, alsof ik ongesteld moet worden en dat is dan m'n ei. Je cyclus wordt er wel duidelijker van. Ik word altijd 12 dagen na de poaitieve ovutest ongesteld.

Daphne: goed dat je er weer bent :D Wat een goede bedoelingen deze maand, sporten, dieten, succes ermee. Heel wat anders dan zwanger worden, maar wel lekker om je eens weer op andere dingen te richten, hoe moeilijk dat ook is :D Als je ons maar een beetje op de hoogte houdt haha.

Sakina: dus weer pups onderweg. Wel schattig, maar gelukkig ook wel het laatste nestje. Hoeveel hondjes heb jezelf (heb je vast al wel verteld, maar ben ik alweer vergeten :oops: ) Kan je er zelf ook nog 1 houden?

Nortern: Balen dat je bekende voortekenen alweer voelt. Wat kun je daar van balen hoor. Maar ik blijf dan misschien tegen beter weten in toch nog even duimen. Dus dan ook al ronde 9 alweer. :( Kan het gevoel meid

Charpi: Dus voor jou nog steeds geen duidelijkheid. Daar word je natuurlijk ook niet goed van :x

Lexy: dus voor jou ook spannende dagen met de ovutesten. Hou het goed in de agten en gewoon goed blijven oefenen ;) Geduld hebben is moeilijk, maar zal toch echt weer moeten, gewoon doortesten.

Hier weer begonnen met ovutesten. Dus we gaan hier ook weer aan de klus. Houden de moed erin, maar is wel steeds moeilijker.

Geloof dat ik nu helemaal bij ben. Wat een verhaal, maar wel gezellig. Zal morgen weer komen kletsen.

14. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik hoop ook dat ik mijn goede voornemens vol kan houden :) En ik blijf hier gewoon kletsen hoor! Veelste gezellig!

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden heb alles bijgelezen maar weet het echt niet meer wat iedereen zoal gezegd heeft, sorry. Ben ook te moe om een 2e pagina erbij te openen, volgende keer beter meiden!

Northern wat balen meid dat je denkt dat je ongi weer komt kijken.... Dat is niet wat we willen! Ook ik blijf nog even voor je duimen!

Sharon bij jou gaat het testen goed? Ik had vandaag ook een wat mindere test, maar goed. Morgen misschien beter. Volgens mij is mijn lichaam nog druk bezig het eitje te maken. Nu hopen dat vriend ook nog zin heeft deze dagen... dat is altijd weer de vraag.

Charpi nog steeds geen duidelijkheid dus! BAH wat AKELIG!

Yvo ook weer druk aan het testen!

Sakina puppies binnenkort dus. Wat voor hond heb je? Is het geen idee je hond aan de pil te doen als ze zo vaak drachtig is? Altijd beter dan dat ze zo vaak puppies moet krijgen lijkt mij.

Nou meiden, sorry voor degenen die ik vergeten ben. Heb vandaag een erg drukke dag gehad op het werk en heb hier in huis ook nog het 1 en ander gedaan. Ben nu echt moe en wil graag slapen maar wou me nog even laten zien hier!

Fijne avond allemaal!

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Zo meiden, kletskousjes ;) haha! Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen gaat de wekker weer om half zes... Lange dag op mijn werk! Fijne avond nog meiden, en tot morgen!
    -x-

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    03-02 Northern
    15-02 Sakina (ronde 7)
    19-02 Lexy (ronde 4)
    20-02 Yvo
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

Mezelf weer van de lijst gehaald, NOD datum klopt niet :(

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Tummetje toch! :( Why not? En heb je een idee wanneer dan wel je NOD datum is?

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Geeft allemaal niet echt nog duidelijkheid, tummetje. Hopen dat je gewoon niet meer weet wanneer je NOD is, maar gewoon zwanger :)

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    *zucht :( * Zie ik die NODlijst hierboven weer voorbijkomen, met mezelf als enige nog in januari.... af en toe heb ik het helemaal gehad met mijn lichaam, maargoed we zijn weer aan de klus en doen net of we gek zijn...

Tummetje wat vervelend dat je niet meer weet wanneer je NOD is...

Daphne, lekker gewerkt?

Yvo, succes met de ovutesten meid, ik hoop dat je je ei snel weet te vinden...

Deel Deze Pagina