@ sharon ja ik hoop ook dat het wat anders is maar ga er maar ff niet van uit hehe zoals je al zegt ik w8 lekker tot 15 feb maar het is wel moeilijk bij elk dingetje wat je hebt aan je lachaam ga je denk ZOU HET! het is egt moeilijk maja we w8en ongeduldig af hahaha lo.
Dat je het nog weet van mijn pols. Het gaat helaas niet zo goed. Daardoor is mijn contract ook niet verlengt en zit ik nu dus in de ziektewet en loop ik onder toezicht bij het UWV. Heb een gesprek gehad en ze gaan kijken of ik aangepast werk kan doen. Het enige wat ik kan is telefoon aannemen en achter de computer, dus ben benieuwd, want daar heb ik ook geen diploma voor. Andere dingen kan ik maar heel even doen en tillen wil helemaal niet. Had van de Arts een polsspalk gehad, maar die helpt niet. Zodra ik er weer iets teveel mee doe krijg ik weer last. Moet de 19e weer naar het ziekenhuis, maar ben bang dat het blijvend is.
Hallo dames, Dus Northern al een beetje bijgekomen van al het nieuws gisteren? en de uitslag al van het bloedprikken? Lexy: balen hoor dat je vriend niet echt meewerkt. Waarom is dat toch bij hem? tamtam: leuk dat je ons toch steeds even in de gaten houdt. Dus alles gaat goed met jullie. Mooi nieuws. Spannend volgende week de 20 weken echo. Wat gaat de tijd toch snel. Sharon: dus nog geen positieve ovutest. Gewoon doorgaan. Komt vanzelf. Ik ben gisteren naar de ha geweest en hij wil dat er eerst zaadonderzoek gedaan gaat worden. Ook omdat mijn cyclus gewoon goed loopt en al vanaf het moment dat ik met de pil stopte. Dus is dit onderzoek het makkelijkste om als eerst te doen. maar eerst even m'n ei afwachten en dan gaat manlief z'n zaad inleveren. Werd in ieder geval niet zomaar weer naar huis gestuurd
Oh, da's minder Nu alles zo voorspoedig gaat, is het jammer dat het met je pols niet goed gaat en je nu in de ziektwet zit. Maar goed, de kleine is op dit moment het belangrijkste! Maar dit is natuurlijk niet echt een ideale situatie... Hopelijk vinden ze aangepast werk voor je. En je bent nooit te oud om te leren, toch? Misschien kun je een cursus ofzo volgen, en in de praktijk doe je de meeste ervaringen op! Heel veel succes en sterkte in ieder geval! Liefs Sharon
Hey Yvo, goed dat je naar de HA bent geweest! Had je dat hier al gezegd, heb ik misschien gemist? Fijn dat hij het serieus neemt en je idd niet naar huis stuurt om het nog maar een paar maand te gaan 'proberen'. Misschien stomme vraag, maar waarom kan je man pas zaad inleveren als jij je ei hebt gehad?
heey meiden, tamtam leuk dat je je ook eventjes komt melden! Gelukkig gaat alles goed, op je pols na dan! Hopelijk is het niet blijvend en vinden ze aangepast werk voor je. Hou ons op de hoogte meid. sharon hier lukt het ook nog niet met de ovutesten! Snap niks meer van die dingen! Dacht echt dat ik nu rond de vruchtbare dagen zou zitten. De lijntjes werden ook wel iets duidelijker (nog wel heel vaag, maar goed) en vanavond had ik helemaal geen tweede streep! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vriend werkt nog steeds niet mee. Heb me voorgenomen om er zo min mogelijk op te letten, maar dat is zo moeilijk! Hij is sowieso iemand die niet zo vaak hoeft en als hij moe is dan maakt hij ook niet snel zin. Ik daarentegen zet mijn moeheid wel even op zij, ik denk daar dus een beetje anders over. Moet oppassen dat het geen frustratie van me gaat worden. Hoe is het met de rest van de meiden? Zal zo de lijst even bekijken. Kan me niet meer herinneren wie er nu als eerste mag gaan testen... liefs
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Northern NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (8e ronde) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
Northern wil jij nog even bij jezelf in de lijst de ronde ervoor zetten? Weet niet welke ronde dit was voor jou. Ik zie ook dat sakina als eerste mag testen, daarna ik, gevolgd door yvo en dan sharon! Spannend deze maand! kus
ja egt spannend he lexy hehe ik kan me neit meer houden maar ik me wel voorgenomen dat als ik zondag 15 e niet ongi wordt pas woensdag ga testen, maja dat zeg ik nu kan goed zijn dat als die maandag aan breekt dat ik ga testen maar ik probeer vol te houden woensdag en ik moet ook mijn testen voorzoeken heb ze ergens verstopt met de verhuizing maar ik ga ze pas de maandag voorzoeken als het nodig is heheh
Hoi hoi, Tamtam, fijn dat je niet meer misselijk bent, nu alweer bijna op de helft, wat gaat de tijd toch snel he... geniet volgende week maar lekker bij je echo.. Wel vervelend dat je polsklachten niet over zijn, ik hoop dat je aangepast werk kunt vinden en natuurlijk dat ze in het ziekenhuis een oplossing weten te vinden... Northern, wat was de uitslag van het bloedprikken? Sharon, nog geen positieve ovutest dus... hopelijk komt die snel. Hier nog steeds geen enkel teken van komende ongi, helaasssss.... Sakina, spannend hoor, wanneer gaat je hond bevallen? Yvo, fijn dat de huisarts je niet zomaar weer wegstuurde, een zaadonderzoek is een begin he... Lexy, wat vervelend dat je vriend niet altijd zin heeft meid, kan best lastig zijn als je in je vruchtbare periode zit...
Kom ff melden dat we naar de gyn mogen van de ha! gaan we hopelijk wat aan mn lange cyclussen en krampen doen
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 8 - Northern NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (8e ronde) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
Hoi meiden! @Lexy: Jammer dat het zo gaat met je vriend... Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. En tja, je wilt graag een kindje dus dan moet je soms idd zin maken. Ik hoop dat het helemaal goed komt! En ik wordt langzaam maar zeker een beetje kierewiet van die ovulatietesten Snap er eigenlijk niets meer van! Had een paar dagen dat je echt duidelijk kon zien dat het streepje donkerder werd, maar vanaf gisteren zie je geen streepje meer (of héél licht). Pfff, die testen moeten je juist minder onzeker maken, maar helpt niet echt bij mij Zit te twijfelen of ik zal doortesten of niet.... Test jij nog wel gewoon door? We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje.... @Charpi: Oh, nog steeds niets! Ik leef met je mee meis! @Tummetje: Goed zeg! Ben erg benieuwd wat ze doen/zeggen! Zit er ook aan te denken om naar de HA te gaan na deze ronde. Nog even afwachten, maar wil ook weer niet teveel tijd verspillen met die lange cycli. @All: Heb deze week 2 nieuwe pendels binnengekregen. Allebei zwanger in 2010 Heb ook pendels voor april en mei, dus hopelijk komen die uit (of eerder!). Maar NIET 2010! Duurt zóóó lang!
@de meiden die ovulatietesten gebruiken: waarin vangen jullie de urine op? Als je een 'gewoon' bekertje of bakje gebruikt, kook je deze dan uit om 'm steriel te krijgen?
Hallo allemaal, lekker veel gekletst hier. Sharon: de ha zei dat het beter was om na drie dagen niet te zijn klaar gekomen het zaad pas in te leveren en aangezien het heel goed mogelijk is dat ik in die 3 dagen een positieve ovutest heb, we willen toch geen kans voorbij laten gaan. Hebben in ieder geval het labbriefje liggen. Wel balen dat je juist onzeker wordt van die ovutesten. Bij mij maakte het alles duidelijk Ik vang mijn urine gewoon in een bakje op en die doe ik daarna in de vaatwasser, ga het niet helemaal uitkoken. Tot nu toe elke maand wel een positieve ovutest gehad. tummetje: fijn dat de ha gelijk meewerkt en meedenkt. Gelijk door naar de gyn, niet meer een paar maanden afwachten Lexy: succes met het verleiden van je vriend, lijkt me erg vervelend en ook moeilijk om niet gefrustreerd te raken. Maar je hebt nog kans, nog geen positieve test gehad. Sharon en Lexy: hoop wel dat jullie snel een positieve ovutet hebbe, geeft het eindelijk duidelijkheid. Sakina: wat slim om je testen zo te verstoppen tijdens je verhuizing dat je ze eerst moet zoeken haha. Kan je ook niet te snel testen haha. Ga nu lekker op de bank hangen, heb een drukke week gehad. Ga heerlijk genieten van het weekend. Misschien tot later
@Yvo: zo doe ik het ook met testen, in een bakje. Daarna ook in de vaatwasser. Maar las net ergens dat iemand het bakje uitkookt Dus begon te twijfelen of dat misschien beter is.
heey meiden, charpi: ik ga er van uit dat mijn vruchtbare dagen nog moeten komen aangezien ik nog steeds geen overduidelijke test gehad heb. Balen dat jij ook nog steeds geen zekerheid hebt meid! Sharon: zelfde schuitje als mij dus. Moet zeggen dat ik vanavond weer wel een vaag lijntje zag. Misschien moeten we nog maar gewoon geduldig afwachten Ik vang het ook op in een bakje. Ik kook het ook niet uit hoor! Gewoon even goed afwassen en vervolgens weer klaar voor gebruik. Ik hoop niet dat die laatste 2 pendels gelijk gaan krijgen meid! Ik had er ook 2 gekregen, maart en april, maar zo lang wil ik ook niet wachten, haha. Ach geloof er niet in, maar is wel grappig. Er zijn genoeg pendels die het niet goed hebben dus zou me nog geen zorgen maken meis. Yvo jouw woorden zijn weer erg opbeurend! Heb de moed nog niet opgegeven en ga gewoon nog even verder met testen! Zoals je zegt, ik heb nog geen positieve test gehad, dus dan zou je zeggen dat ik mijn ei ook niet gehad heb. We wachten het gewoon nog even af. Zit momenteel op dag 23.. dus dan zal het waarschijnlijk wel weer een langere cyclus worden als mijn eitje nog moet komen. Hier ook een drukke week gehad. Alle boodschappen zijn weer in huis. Nu lekker op de bank, kaarsjes aan, beetje gezellig maken... en wie weet, haha. Fijne avond meiden! kus