@tummetje in mijn album kan je ze zien @mamakitty jaa. snap dat ik vervelend doe, maar zou houden we het lijstje mooi en waar het eigenlijk om gaat (topic gericht) @miss fijn dat je nu een datum hebt. sucess bij de huisarts.
Hé meiden, Ik kom even (illegaal want op m'n werk) m'n neus om de deur steken hier. Heb niet zoveel te melden, behalve dat mijn ongi er nog steeds niet is. Ben wel een beetje misselijk, maar ik hou mezelf maar voor dat dat van de zenuwen is ofzo. Zolangzamerhand weet ik het ook niet meer. Over de topictitel: Misschien iets waaruit blijkt dat we in juni-juli-(augustus?) 2008 begonnen met de 1e ronde? Ik weet het ook niet zo goed.
Mamaline: testen morgen, spannend. Lieke: dus morgen de echo. Ik duim voor je dat je hier op roze kan Miss: nu is het wel echt he, als de afspraak voor intake staat. Hier op naar de laatste volle werkweek voor de vakantie. Deze begint op 20 augustus. Schiet eindelijk een beetje op. Nog wel genoeg te doen. Pixie: duidelijk nu de lijst wat "opgeruimd"is. Dat de lijst maar snel erg kort mag worden.
Heej meiden, Ga zo Kyan naar m'n vriendin brengen en dan werken. Kom morgenochtend wel ff uitslag brengen
ik dacht iets dat aanwijs dat het eigenlijk niet alleen om de eerste ronde gaat maar eerste rondes.. misschien zoiets van "wie nog meer in de eerste ronde(n)?" zo blijft de titel hetzelfde maar met een n word het breder
dat weet ik niet want ik heb een aangeboren hartafwijking dus ik weet niet hoe ze dat doen, ik denk da ik dan wel naar de verloskundige mag hoor want toen ik klein was had ik 3 gaatjes in mijn hart en een ruis nu heb ik er nog 1 tussen de hartkamers in en dat kan geen kwaad zeggen ze. maar ja toch ben ik er niet gerust op! dus vandaar dat ik straks ff naar de huisarts ga. en moe! pffff heb vanacht wederom bijna nie tgeslapen, net wel ff 2 uur geod geslapen. ik slaap snachts niet meer word om de 2 uur wakker en heb heel erg last van onrustige benen en kramp in me kuiten ook met name als ik in bed lig of lang zit. gek word ik er van hoop niet dat ik dat negen maanden houd zo! heb een hele lijst voor de dokter met symptonen eens kijken wat ie daarvan vind, denk dat ie wel medelijde met me heeft!
Hey meiden, Hiero eentje die vakantie heeft Heerlijk even bij huis keutelen en misschien nog even een paar daagjes ertussenuit. Dus als ik even niet online ben, dan weten jullie waarom Vriendlief heeft allemaal projectjes deze vakantie zei hij net. A.s. beebslaapkamertje vast een beetje oppakken, bijkeuken opknappen en mij zwanger maken. Dus hopelijk lukt het dan ook deze maand Aan de tijd zal het niet liggen, we hebben vakantie Maar wel lief, merk steeds meer dat hij er ook echt mee bezig is. Is zo leuk! Heb hem voor zijn verjaardag een fopspeen gegeven met de tekst PAPA IS THE BEST! Ik dacht eerst van hij zal wel flauw en nukkig reageren, maar vond het erg leuk! Dus ik ook helemaal blij @Pixie: Wat een leuke schilderijtjes heb je gemaakt! TOPPIE! Liefs mij
Hallo iedereen ik ben nieuw hier! mijn NOD is op 21 augustus vind het super spannend, voel heel veel, maar moet toch afwachten! groetjes sushi
miss: Balen dat je zoveel kwaaltjes hebt, hopelijk duurt dat inderdaad niet de volle 9 maanden. Lieke: Alvast heel veel succes en sterkte morgen, we zullen voor je duimen! Northern: Lekker vakantie. Hoe lang ben je vrij? Ik heb net m'n agenda even doorgespit, maar zelfs m'n langste cyclus van het laatste half jaar was korter... Ik bleek het trouwens best wel trouw al bij te houden, daar kom ik ook lekker op tijd achter. Ben erg aan het mutsen vandaag, laat alles vallen en heb m'n mobiel thuis laten liggen.
@ Northern: dat zijn mooie taken voor de vakantie haha Hoeveel weken heb je vakantie? @ Sushi25: welkom! Veel succes met zwanger worden! Je voelt veel, vertel? @ Miss: vervelend dat je zo slecht slaapt meid! Hoop dat het snel minder wordt.. De huisarts zal wel opkijken van die lijst! Je hebt ook wel extreem veel kwaaltjes zeg.. Kheb wel medelijden met je hoor.. Maar goed, je bent WEL zwanger Daar heb k dan weer geen medelijden mee. @ Cin: vreemd dat je het afgelopen half jaar geen lange cyclus hebt gehad, en nu wel.. Dan is er dus nog hoop en ben je misschien nog zwanger! Hoop t voor je! Ik ga zo met mijn mannetje en onze hondjes naar de Waal om te vissen en te rennen met de honden Tot vanavond! x
Veel plezier aan de Waal, ik hoop dat het weer een beetje meewerkt. En raar maar waar: zelfs na 3 begtieve testen heb ik nog een klein beetje hoop. Ik heb even de calculator losgelaten op m'n langste cyclus in combinatie met m'n laatste ongi, en dan zou morgen m'n NOD zijn. En we hebben ook dan, toevallig, precies goed geklust. Ik wacht af, er wordt hier in ieder geval niet voor zaterdag getest...
Dames, ik meld me ook weer even Vanmorgen weer mijn eerste werkdag gehad na 3 weken vakantie. Dan is 10 over 6 best wel vroeg Ging op zich wel goed alleen mijn pols doet weer heel erg pijn Wordt er echt moe van. Deze week maar weer halve dagen werken en dan volgende week maandag naar het ziekenhuis. Mijn buikpijn lijkt nu wel over te zijn, wacht nog ff af. Heb verder geen klachten meer van steken in de buik, dus nu afwachten tot de innesteling.(of niet) De dames die positief getest hebben GEFELICITEERD Dat er nog veel meer bij mogen komen.
nouja, gyn of VK, als alles maar goed verloopt en jullie er prettig bij voelen is het prima toch voor de krampen in je kuit, kan je met je tenen tegen de muur steunen en duwen en een beetje je kuiten masseren, of manlief ipv de muur een kussentje onder je benen met slapen wil ook helpen. ben idd benieuwd wat de dok zegt
@northern:fijen vakantie en super dat je mannetje er zo mee bezig is Gisteren hebben wij in bed ook nog liggen nakletsen..hij dacht dat ik al ongi was geworden, want hij vind me vaak naar de wc gaan haha, maar nope en hij denkt ook dat het ontpillen is en is het ermee eens dat we dan vrijdag gana testen, als er dan nog niks gespot is. @sushi:van harte welkom, meteen al erg spannend voor je, superveel succes!