neej was echt alleen de zaterdag verder niks meer gehad nu is het weer wat dikker tot bijna geen slijm.. mijn broer en schoonzusje ze zijn getrouwd maar wegens wat geld problemen konden ze het neit echt groot houden.. maar ze wouwen echt ff vlug trouwen voor het kind er is als het kind er is dan komt er een dubbel groot feest ( ff inhalen )
ok, hopleijk goed benut dat vruchtbaar slijm owww, wat leuk das toch hartstikke mooi, gefeliciteerd met het trouwen van je broer. hoever is je schoonzus?
jaah cker goed benut meteen toen ik het ontdekte aan het werk gegaan dank je,, mijn schoonzusje is uhm 36 weken zwanger teminste nu aankomende zondag moet ze nog 4 weken dus bijna 36 ze krijgt een jongentje trouwens
hihi, ja je hoeft het niet voor mij te doen, maar omdat je zo zei van ja ik kijk wel eens, dacht ik nou!klets lekker mee dan, aangezien je ind e 1e ronde zit zat je verder altijd maar wat te lezen en af en toe te reageren of praat je ook wel echt regelmatig mee in een "vast" topic?
hopelijk raak geschoten weten veel mensen dat jullie "bezig" zijn? ow, dus het wordt al spannend bij je schoonzus!
neej dit is mijn eerste topic.. ik heb zelf wel eens geopend om antwoorden te krijgen op mijn vragen.. maatr moest altijd lang w8en op antwoord maar dit lijkt me wel fijner heb ik een vraag stel ik het lekker hier neem aan dat hier ook wel ervaren vrouwen in het topic zitten
neej bijna niemand weet het, alleen mijn allerbeste vriendin en mijn schonzusje dan... dus ik deel het lekker met jullie
heb een probleempje....wil ook een avatar en heb wel een fotootje. Nou is dit fotootje te groot en ik ben een muts qua computers en heb dus geen idee hoe ik dat fotootje kleiner kan maken... help...
je kan hier ook avators kiezen.. daar heb ik de mijne vandaan hihiihh ga je bij bekijk gallery daar staan ook
Bij mij weet niemand het in mn echte omgeving...Deel het ook hier en heb het aan sommige mensen verteld die ik van een online spelletje "ken" dus ook alleen contact via het net.
ja, dat kan...jouw avatar is idd ook erg leuk. degene die ik heb hoefde ik toevallig niet te verkleinen, dat viel me 100% mee
jah ik ook vind ook fijner anders als ik het aan mijn ouders of zo moet gaan vertellen dan blijven ze steeds zeuren hihih en wordt ik er alleen maar zenuwachtiger van hihih dus voorlopig lekker rustig houden tot ik zekerheid heb dan is het nieuws ook leuker om te vertellen tog