Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Van die witte wegwerpbekertjes, te koop in elke super :)

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @yvo08 ja het is cker wel slim geweest ja heb er niet bij stil gestaan dat ik het deed,. had alleen vandaag al zoiets van zou ik ze gaan zoeken maar heb tog tegen me zelf gezegt NEE maandag na mijn NOD.

@ sharon ik heb ook pendels gekregen 2 in april de ene een meisje de andere een jongen :O
    maja ik hoop natuurlijk deze maand he:D

@ iedereen die uri geller kijkt pff niet normaal man die vampiere gekk, hij moet er egt uit met zijn satanischme nu ging die pure voedoe doen egt niet normaal.. brr krijg gewoon de kriebels als ik hem kop gewoon zie ik vind uri helemaal in hem recht staan en vind het vrijnormaal dat hij zo reageerd met zoon gek in hem show.. maja volgende week weer kijken dan komt die mask ben benieuwd wie het is:)

en vond deze show wel supper aantrekkelijk met christopher in de show hehehe

3. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

allemaal een goed begin van het weekend gehad?

Lexy: en hebben de kaarsjes en de gezelligheid geholpen gisteravond? ;)

Sakina: kijk nooit de Uri geller show, maar kan me voorstellen dat iets met vampieren wel erg creepy is.

Voor iedereen die wacht op haar eitje, durf het bijna niet te zeggen, maar heb gisteren een positeve ovutest gehad. Is deze rond vroeg, al op dag 13. Vorige ronde op dag 16. Dus zal m'n NOD ook wel iets eerder hebben. Dus hier gaan we een druk weekend tegemoet, zijn er al mee begonnen natuurlijk ;)
    Ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben meiden, dat lijkt me zo vreselijk als je helemaal niet weet waar je aan toe bent :( Sharon, Lexy, Charpi, ik duim voor jullie dat jullie snel weten waar je aan toe bent, je ei, of je ongi. Zet hem op meiden

Tijd voor een

GROUPHUG

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Yvo gefeliciteerd met je positieve ovutest! Lekker aan de klus! Hier hebben de kaarsje ook geholpen! Van mij mag de test vandaag ook positief worden. In het weekend heeft vriend vaker zin dan door de weeks.. haahah.

GROUPHUG
    Ik doe mee met de hug!

Sakina ik kijk ook nooit naar uri geller. Als ik het zo hoor van jou spreekt het mij ook niet echt aan.

Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?

Ik ga de badkamer verven vandaag en morgen komt schoonmoeder behangen en krijgen we smiddags vrienden op bezoek om fc groningen te kijken.

kus

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Het spijt meeeeeeeeeee, vergeef meeeeeeee, ik kan het echt niet anders zeggen............. :)
    Hey meiden, sorry dat ik al ff niks meer geschreven heb, ben wel iedere dag een trouwe lezer geweest! :)

Yvo: fijn dat je huisarts direct actie onderneemt zeg!
    En alweer een posi ovutest! Inderdaad vroeg deze maand! Fijn zeg! :) Je hoeft je niet schuldig te voelen! We gunnen elkaar hier allemaal een positieve zwangerschapstest of een positieve ovutest... En we steunen elkaar hier allemaal! Dus ik ben gewoon blij voor je! Klus ze, zet hem op!

Sharon, Lexy: geen zorgen over de ovutesten meiden! Ik gebruik ze ook, en de ene maand wordt het van licht steeds een dagje donkerder... Maar er zijn ook maanden bij dat ik (zelfs bij twee keer testen op een dag) van testen die steeds heeeel licht zijn, ineens een posi test heb! Dus, geen zorgen maken, komt helemaal goed!

Lexy: mannetje dat niet meewerkt, kan inderdaad een frustratie worden! Ik snap je helemaal.. Lastig is dat he!
    Van de week hebben wij weer s aan tafel gezeten over dit onderwerp.. Wij horen op de een of andere manier niet bij de stellen die het super vaak doen.. Nu afgesproken dat we lekker tegelijkertijd naar bed gaan, misschien dat t er dan vaker van komt.. Hij gaat vaak later naar bed dan ik, en wee zijn gebeente als ie me dan wakker maakt, dan ben ik niet te genieten ;) Dus zo werkt t ook niet.. Rond de vruchtbare dagen klussen we altijd wel voldoende, en in de weekenden is t ook geen probleem, maar dan krijgt hij het gevoel dat het seks op verplichte dagen wordt.. Ook niet de bedoeling! Echt, kzou willen dat we nog maar net verkering hadden haha, toen konden we er geen genoeg van krijgen :) Maar uiteindelijk, zal het allemaal wel goed komen!

Zo, Lexy, genoeg plannen voor t weekend dus! Verven, behangen.. Veel succes, hoop dat t mooi wordt :)

Charpi: hoe is het meid? Nog steeds geen tekenen van een naderende ongi? Pff, balen zeg.. Hoop dat het snel zover is... Mijn eerste cyclus was 45 dagen, daarna iedere maand steeds korter... Hoop dat het voor jou ook snel 'normaal' zal worden.. Vreselijk he, dat ontpillen :(

Tummetje: fijn dat jullie naar de gyn mogen... K*t dat t nodig is, maar ja.. Er wordt nu dus wel wat gedaan! Is er al een eerste afspraak gepland?

Sakina: hoest met je hondje? Komt de bevalling er al aan?
    Mijn vriend wil Uri ook altijd zien, dus kijk ik braaf mee... Ik krijg ook de kriebels van die vincent, wat een creep is dat zeg! :confused:

Sharon: geen zorgen om de pendels... Vaak komen ze toch niet uit, dus dan gaan we er vanuit dat die twee pendels van 2010 gewoon niet kloppen!

Vanuit mijn kant is er eigenlijk weinig nieuws te melden! We zijn maar weer aan t wachten tot de vruchtbare dagen zich melden... En tot die tijd gewoon een beetje klussen :) haha...
    Weinig plannen voor het weekend eigenlijk... Heb een erg drukke week op mijn werk achter de rug, dus heb eventjes wat tijd voor mezelf nodig.. Dus ff een rustig weekendje!
    Fijn weekend allemaal, meiden! En ik kom later dit weekend nog wel ff koekeloeren...!

Ik doe mee: GROUPHUG!

Liefs...

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    JUPPIEEE EINDELIJK ROZE HIERZO!

GEFELICITEERD NORTHERN!

Hoe voelt dat nu een paar dagen verder?

Dat werd wel weer eens tijd dat hier wat gebeurde zeg! (zegt mama streng!) [-X

Ik kom niet zo vaak kijken omdat ik het zo druk heb maar kom wel af en toe de banners checken hehehe :)

Fijn weekend allemaal!

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hallo meiden,

hoe is het hier? Lekker weer wat gekletst :)

Heerlijk weekend! Vandaag bij m'n ouders geweest in Duitsland, effe gewinkeld met m'n moeder. Vanmiddag thuis beetje gerommeld en vanavond lekker thuis. Wel alleen want manlief heeft feest van voetbal.
    Maar Shrek 2 komt erop, en denk dat ik dat ga kijken.

Ovutesten worden niet donkerder :rolleyes: De donkerste streep heb ik gehad op (volgens mij) dag 20, nu steeds licht..... Vanmiddag ook héél licht. Maar goed, we testen nog wel effe verder!

@Esmee: Ook al weer over de helft zeg! Wat gaat dat ontzettend snel :) Hoe voel je je verder? En hoe gaat het met de zaak, druk dus?

@Lexy: Yeeaah! Hopelijk binnenkort ook een positest, dan is het helemaal mooi!

@Yvo: Aan de klus meid! En hopelijk zijn de onderzoeken bij de HA niet nodig ;) ! Fijn dat je een positest hebt. Zo zie je maar weer dat die testen toch heel verhelderend kunnen zijn omdat je eisprong nu vroeger is dan normaal.

@Daphne: Goede afspraken gemaakt met je vriend! Wij zijn ook geen stel dat elke avond met elkaar onder de lakens duikt. Nou ja, doen we wel maar er is niet altijd actie ;) :)

@Sakina: Ik kijk ook niet naar Uri Geller, heb wel verhalen gehoord van m'n zusje. Zij kijkt het wel. Ik heb gisteren naar X Factor gekeken, dat soort programma's vind ik dan weer wel leuk :oops: :D

Ik doe nog even mee:

GROUPHUG!!!!

Goed weekend allemaal!

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ja met mijn hondje gaat het goed ze heeft vanmorgen / van middag 7 pups gekregen echt mooi ik ga zo foto's in het album zetten en dan kun je kijken egt appart 1 pik zwarte zit erbij:) ben benieuwd hoe ze er over een paar weken uit zien..

9. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    en ja verder gaat het zo wel goed met me alleen erge krampen in me buik ben benieuwd of het wat te maken heeft met zwanger zijn, ik zelf hem normaal nooit egt pijn of krampen als ik ongi moet worden en als at nu is dan is het wel extreem erg:(

verder kreeg ik net een bloesneus:confused:

maja ik ga nu lekker ff dutje doen ben kapot moe, dus laterss meiden:)

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een schatjes Sakina :) Die zwarte lijkt idd op een rottweiler hahaha ;) wie weet!

11. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Shrek2 komt ja! Helemaal geweldig, wij gaan m ook kijken denk ik (als ons bezoek dat ook wil haha)...
    Wat betreft je ovutesten Sharon, t kan zomaar ineens knal zijn hoor! Zo vaak gehad :) Op welke tijd test je nu?

Wij hebben hier vanmiddag ons bed weer op gebouwd, met wat extra versteviging onder de lattenbodems ;) haha... We gaan flink aan de klus deze ronde, de hele maand :D
    Maar wij sliepen op onze matrassen op de grond, omdat er een lek zat en dus moest de grond open, lek dichten (oude leiding), beton laten storten etc.. Viel allemaal onder de inboedelverzekering, geweldig! Maar voor t dan gemaakt is... Duurt maanden! Maar nu kunnen we dus vanavond weer voor t eerst in ons bed slapen ;) Ik ben van plan om de lattenbodems ff te testen haha, nu maar zien of vriendlief daar ook toe te verleiden is...

Kheb net gewokte spruitjes gemaakt.. Haha.. Met cashewnoten, ui, knoflook, kerrie en kippenbouillon... Wij houden wel van spruitjes :) Was lekker!

Tot laters... -X-

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Sakina: wat een schatjes zeg, echt lief. Dat wordt zwijmelen de komende weken met die puppies. :D

Daphne: geeft niet hoor dat je even niet kletste hier. Heb je vandsaag wel weer helemaal ingehaald :D
    Wel goed dat jullie er goed over gesproken hebt. Denk dat het wel scheelt als je gelijk naar bed gaat. Wij doen dat vaak wel en dan gaat het toch wat makkelijker. Manlief moet het ook niet in zijn hoofd halen om mij te storen als ik al lekker onder de wol lig.

Gaan zo heerliijk een dvd-tje erin gooien. Shrek kennen we al en verder is er niet heel veel bijzonders op.
    Iedereen een fijne avon en tot morgen. :D

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    haha daphne ik moest erg lachen... dacht al wat voor wilde sex heeft die wel niet! Oke onze lattenbodems zijn ook niet jut van het, maar dat heeft te maken met een fabrieksfout, haha. Aan de kant van mijn vriend liggen de latten los, die moet hij nog steeds een keer vastboren! Dus als wij gaan klussen kan het ook niet aan die kant anders zakken we door het bed heen.

Sakina gefeliciteerd met je pups! Heb de fotos nog niet bekeken, ga ik zo gelijk doen!
    Wat balen van je krampen, tenminste.... als ze van een zwangerschap zijn, dan zijn we daar natuurlijk wel blij mee of niet?!

Sharon bij jou zijn ze dus ook nog niet positief! Bij mij ook niet hoor. Vandaag weer een vaag streepje. Test jij vaker dan 1 keer op een dag? Als we daphne moeten geloven dan kan het dus ook in 1 keer hartstikke positief worden! Ben benieuwd. Hopelijk gebeurd dat dan wel snel, heb geen zin in een mega lange cyclus!

Verder hebben we hier de schade even ingehaald, haha. Ook hebben we het verven kunnen doorzetten. De badkamer is klaar, de keuken bijna, morgen wordt de gang afgemaakt en dan nog een klein stukje in de woonkamer, dan tot slot wachten op mooi weer zodat we de buitenkant kunnen verven. En dat allemaal voor de verkoop! Hoop zo dat we rond april / mei de boel te koop kunnen zetten! Als het zo ver is, dan geef ik de link wel even van funda.. misschien dat jullie nog vrienden hebben die in het noorden willen wonen? haha.

Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Wij helemaal niks. Ziet er naar uit dat we met zn 2en zijn vanavond.

kus

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    @ daphne en ivo jaa het zijn egt skatjes en die zwarte lijkt er egt op he maar helaas het kan niet een rotwijler zijn hehehe ze is niet gedekt door zoon hond hehe ze is gedekt door zoon strikjes hond weet niet hoe ze heten, en die had ook die kleuren en 2 stipjes bij de ogen hehehe zou wel lachen zijn als dat een rotweiler zou worden ehehhe lol.

@ lexy tuuurlijk zou ik blij zijn als het van de zwangerschap komt:) maar niet als het van de nod af komt: hehe dus ben benieuwd wat deze maand mij brengt nog 7 daagjes:)

15. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Esmee,

Ja voelt echt raar, niet te beschrijven zo bijzonder :D
    Leuk dat je zo nu en dan de boel hier nog even komt checken ;)
    Met jou verder alles goed?
    En hoe gaat het met de zaak?

Liefs Northern

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ohhh wat een schatjes :)

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Sakina: Ah, wat een schatjes zeg! En wat apart zo'n zwarte pup erbij, grappig! :) Zijn ze allemaal gezond? Geniet lekker van dat kleine grut. 't Is veel werk hé? Mijn zusje heeft een tijdje geleden ook een nest puppies gehad en zij was er echt wel druk mee. Maar dat ging ook echt via de fokrichtlijnen dus moet je aan allerlei regeltjes voldoen enzo.

@Daphne: Heb je Shrek gekeken? Ik vond het echt een leuke film, zit echt humor in :) Heb me wel vermaakt, lekker stukje chocola erbij mmm....
    Ik dacht ook al: wat een wilde nachten heeft die Daphne! ;) :) Maar nu weten we hoe het zit, hahaha! Lekker geslapen vannacht?
    Ik test meestal tussen 17:30 uur en 18:00 uur (na werk). Vanaf donderdag heb ik 2x gedaan ('s ochtends en 's avonds). Maar gisteren weer één keer en vandaag doe ik ook één keer. Gisteren ook weer licht streepje, als je goed kijkt dan zie je 'm. Maar lang niet zo donker als ik heb gehad (die was niet zo donker als controlestreep hoor). Nou ja, we kijken het nog even aan! Ik hoop snel een knalstreep te zien!

@Lexy: Ik heb dus een paar dagen 2x getest, maar zie weinig verschil... En jij?
    Klussen én klussen gaat dus goed bij jullie ;) :)

@Yvo: Welke DVD hebben jullie gekeken?

't Zonnetje schijnt héérlijk hier bij ons. Straks stappen we even op de fiets en we gaan nog lekker een stuk met de hond lopen! Straat was vanochtend wel een beetje glad! Oppassen dus. Verder lekkere zondag, wasjes draaien tussendoor maar verder geen plannen :D

Liefs

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Zo meiden, ben ik weer! :)
    We hebben heeeeeerlijk geslapen in ons bedje... Wat een verademing is dat dan zeg.. Meteen maar ff getest, en het gaat prima haha.. Oei, nu heb ik misschien een verkeerd beeld geschetst, ;) want zo wild zijn we niet hoor 8) Mijn oom heeft een bed voor ons gemaakt, wel gaaf.. Maar er liggen echt knakenlattenbodems in! We moeten nog nieuwe kopen.. Maar iedere maand is er wel weer wat anders...

Yvo: welke film hebben jullie gekeken?

Lexy: goed bezig geweest zeg! Wel leuk, als je ons t.z.t. de link van funda doorgeeft.. Heb geen vrienden die in t noorden willen wonen, maar wil wel even naar jullie huisje kijken :) Heb jij ook zo'n mannetje die dingen nóg steeds moet doen? ;)

Sharon: jaja, we hebben Shrek gekeken.. (heb m al heel vaak gezien) Vind het ook geweldige humor :D Heerlijk! Ik hou wel van dit soort animatiefilms..

Zonnetje? Hier niks van te zien.. Alleen maar bewolking... Wij hebben vanavond nog een verjaardag, vanmiddag gaat mijn vriend ff de hort op, en ik ga ook wasjes draaien, epileren, badderen enzo.. Lekker, zondag!
    Komende twee dagen heb ik cursus in Utrecht.. Ben er nog niet uit of ik met de auto of met de trein ga.. Auto=files.. Maar heb ook geen zin in zo'n drukke trein.. Hm, nog even nadenken dus!

Fijne zondag!
    Liefs..

19. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    de pups zijn allemaal kern gezond ze zien er erg goed uit,het is opzich best veel werk nu nog neit omdat de moeder alles doet nu die houd ze schoon maar zodra ze gaan lopen en kunnen zien over 2 weken dus dan wordt het een ramp:( dan laten ze landmijnen achter en ja die moet ik dus dan wel opruimen, en ja gewoon het dagelijks verschoonen van kranten en hun slaap plaatsje. verder ja veel aand8 geven dalijk als ze lopen dat was het.. nu slapen ze nog veel:p

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn bezig met de serie Lost. Zo verslavend. Zijn nu met serie 3 bezig. Gisteravond nog even bij vrienden langs geweest. Was wel even gezellig. Was niet de bedoeling, maar hij belde of we ven langs kwamen. :D

Net even huisje schoon gemaakt en nu even een kopje thee. Straks nog even op verjaardag van mijn zwager. Wordt wel gezellig.

Verder niets bijzonders tot later

Deel Deze Pagina