Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Yvo: veel plezier op de verjaardag! :D
    Lost hebben wij nooit gevolgd. Prison Break keken we wel elke week trouw, maar seizoen is nu weer afgelopen. Vorige week stond het nog wel in de gids maar is niet op TV geweest :( Zit er over te denken om de serie op DVD te kopen. Is echt supergaaf! Hmmm, Wentworth Miller ;)

@Sakina: Ja, da's waar. Nu kunnen ze nog niet veel, dus nu is het voor jou nog rustig. Maar idd als ze straks gaan lopen hihi! Dan kunnen ze zo heerlijk ondeugend zijn!

@Daphne: Fijn dat het bed goed bevalt! Zal idd een stuk aangenamer zijn dan op de grond slapen :D
    Oh, lekker is dat hé? Een beetje aanrommelen thuis.
    Wat voor cursus ga je volgen? Weet je al wat je doet, auto of trein?
    Veel plezier op de verjaardag vanavond!

We hadden net iets natte sneeuw, maar zonnetje komt wel steeds weer even tevoorschijn. Net wel stuk gelopen met de hond, maar het óp de fiets stappen is ín de auto stappen geworden :)

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Yvo: Lost! Ken meer mensen die daar lichtelijk aan verslaafd zijn :D Ikke niet, ik ben meer van Prison Break.. Maar ken dus wel de effecten van dergelijke verslavingen :)
    Gezellig, zo spontaan bij iemand langs is altijd leuk he... Veel plezier op de verjaardag van je zwager vanavond!

All: hoe goed/matig/slecht kunnen jullie opschieten met de schoonfamilie? Ben ik wel 's benieuwd naar :) Ben niet nieuwsgierig ;)

Sakina: idd, wacht maar tot ze kunnen zien en gaan lopen etc.. Hadden wij hier ook met de kittens.. hihi.. Helemaal super, maar ik kon ze soms wel achter t denkbeeldige behang plakken hoor!

Sharon: we hebben dezelfde smaak lees ik... Wentworth Miller... Heerlijke vent! Niet super knap vind ik, maar HIJ HEEFT HET GEWOON helemaal... :) En de serie is super idd! Hoorde laatst dat serie 4 toch echt de laatste zal zijn :( Jammer!

Cursussen ivm mijn nieuwe functie op mijn werk, twee stuks.. En daarna volgen er nog twee geloof ik.. Morgen heb ik cursus, dat duurt maar een dag.. En dinsdag dag één van drie cursusdagen.. De andere twee dagen volgen met steeds een aantal weken ertussen... Beetje jammer dat t altijd in Utrecht is! Ik denk dat ik met de auto ga, dat treinen heb ik wel gehad eigenlijk (zoveel gedaan tijdens mijn studie)... Dan maar in de file he!

-X-

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden even ego hier. Vandaag had ik echt een duidelijk streep op mijn ovutest! En uitgerekend nu hebben we visite en moeten we zo nog op visite! Hmm.. Daarna snel naar huis en vriend de kleren van zijn lijf trekken, hahah. Heb het nog nooit zo donker gezien! Bijna net zo donker als de controlestreep! En we hebben gister ook nog geklust, haha. Nu zorgen dat vriend maandag er ook nog even zin voor maakt, haha. Hij vroeg net al wel, wat betekent dit... ik zo: dat we er tegen aan moeten, haha. Dus wie weet heeft hij nu wel zo iets van, oke het kan dus nu.. dan moeten we het er ook even van nemen. We zullen zien.

Sharon hoe was de test bij jou vandaag?

Contact met mijn schoonfamilie is goed. Schoonmoeder heeft vandaag behangen bij mij (ik heb van haar cursus gekregen) en schoonvader kan ik ook goed mee opschieten. Ik denk dat hij de leukste reactie zal geven als ik vertel dat ik zwanger ben (als het zover is). Tja hij heeft maar 1 zoon he, haha.

Nou ik stop weer, sorry voor het egobericht, maar heb nog visite.

kus

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Lexy: Toevallig! Ik heb op mijn test ook een duidelijkere streep dan gisteren, stuk donkerder maar nog niet zo donker als controlestreep. Ben van plan om vanavond later nog een keer te testen.
    Maar goed hé! Hopelijk komt je ei snel, precies op tijd geklust dus en vanavond er ook nog even tegenaan ;) :)

@Daphne: JAAAHH! Wentworth Miller =P~ Die ogen.....Leuk dat jij er hetzelfde over denkt :) Echt jammer dat de serie niet verder gaat.
    Veel succes met je cursussen. En ik zou ook met de auto gaan, dat treinen vind ik niets. Wordt ook snel misselijk, dus daarom zou ik ook al voor de auto kiezen.

@Schoonfamilie: Daar kan ik echt heel goed mee, gelukkig! Mijn schoonvader is helaas overleden. Mijn schoonmoeder is inmiddels hertrouwd met een heel lieve man. Mijn man heeft één zus, waar ik goed mee kan opschieten. Heb er echt wel een leuke familie bijgekregen! :)
    En da's wel heel fijn, want je hoort weleens andere verhalen.

En jijzelf Daphne?

Liefs

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Even snel een korte reactie op jullie beiden, moet echt naar bedje toe :)
    Ik zei het jullie toch, dat de ovutesten ineens heel donker kunnen zijn :) Fijn he! Nou meiden, aan de klus!

ZET 'M OP MEIDEN! ER TEGENAAN! KLUSSERDEKLUS! :)

Wij willuhhhhhh ROZE zien, wij willuh ROZE zien, wij willen ROZE zien!

Sorry, ben een beetje blij-ig op t moment.. Heb zo'n stunt uitgehaald vanmiddag! Ik vond dat mijn zachte donzige haartjes boven mijn lip te zichtbaar werder (ik ben echt zo wit als eiwit ;)) dus heb ik dat weggehaald met sundepil (van mijn zusje gekregen, was ooit op tv)... Dus ik heel blij die haartjes weghalen... En nu heb ik een ietwat opgezette bovenlip, brand t een beetje en is het rood! Hoera, morgen gezellig naar de cursus, zonder 'snor', maar met een rood kleurtje! :D

Zo, en nu ga ik blij-ig naar bedje toe! Tot morgen!
    -X-

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, hier ben ik ook weer na een paar dagen... wilde gewoon even een beetje afstand nemen, maar kan jullie niet te lang missen hoor....
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen, vandaag al dag 50 :( , tja wat valt er over te zeggen... het is gewoon balen... heb al wel besloten dat ik als ik na onze vakantie nog niet ongi ben, ik naar de huisarts toe ga, al duurt dat nog een paar weken....

Tummetje, wat fijn dat je van je huisarts naar de gyn toe mag, ik ben benieuwd wat deze gaat zeggen...

Sharon, ik kan me voorstellen dat jij er ook over denkt om naar de huisarts te gaan ivm je lange cycli.

Sharon, Lexy en Yvo, lekker geklust meiden? Dat jullie eitjes maar alle 3 bevrucht zijn!

Daphne, fijn dat je nu weer lekker in je bed kan slapen en klussen!

Sakina, gefeliciteerd met je 7 pups!

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    heej meiden hoe staat het hier..?
    @ daphne hehe geen snor meer maar rood lol, ik haal die haartjes ook altijd weg ik doe het epileren:) want bij mij wert het ook zichtbaar vooral in de zon of als ik onder een lamp stond mijn vader zei altijd je heb nog meer snor dan ik :( dus heb het toen weggehaald en nu houik het bij;)..

verder hier nog niets hehehe ben nog steeds aan het w8en.
    de krampen zijn er nog steeds:(
    alleen gister avond zat ik op de bank en me rechter bort jeukte dus ik kraste en het deed me pijn toen ik me tepel raakte ik d8 oo is niks.
    vanmorgen ging in de douch, en ja kleede me uit en kwam er weer tegen aan en deed ook weer pijn dus ik probeerde er langzaam in te knijpen en deed wel pijn dus d8 huh ff die andere nee daar neit dus alleen me rechter tepel.. maja ik durf niks te denken dus ik w8 nog gewoon lekker af.

oh ja en heb al 3 dagen aan een stuk koppijn ik slik een paracetal maar als die uitgewerkt is komt t weer net zo snel trug:( das ook lastig

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden,

hoe is het hier?

@Daphne: HAHAHA! Wat een fijne stunt zeg :) Nou, dat doe je dus geen tweede keer! Is je bovenlip weer enigszins toonbaar, geen al te rare blikken gehad vandaag? :)
    Hoe ging de cursus?
    Gisteren is er hier flink geklust ;) :) Voor het geval ik die streep als positief moet zien. Vandaag was 'ie weer licht. Snap er nog niet heel veel van hoor.... Op dag 20 was 'ie nl. ook iets donkerder, maar niet zo donker als gisteren. We zullen zien!
    Leuk liedje trouwens: WIJ WILLEN ROZE ZIEN!!!

@Lexy: Zijn je testen nog donker, of worden ze ook langzamer lichter?
    Flink aan de klus geweest met je mannetje? ;)

@Sakina: Spannûnd! :D Nog een paar daagjes op de wachtbank!

@Charpi: Gaat niet goed hé meid! Gewoon naar de HA gaan hoor! Heb ik ook gedaan toen mijn ongi niet op gang kwam.

Effe naar GTST kijken, kom zo nog effe polshoogte nemen!

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

hoe is het hier?

Charpi wat balen meid dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Kan me voorstellen dat je even wat afstand wou nemen. Heb het ook een hele tijd geleden gedaan omdat vriend er toen nog niet helemaal klaar voor was, maar ook ik ben snel weer terug gekomen omdat het gewoon erg gezellig is hier.

Sharon bij jou was de test dus al wat lichter vandaag? Bij mij nog niet, nog net zo duidelijk als gister, dus maar even weer aan de klus. Helaas had vriend gister geen zin! Dus heb eergister en vandaag geklust. Ben benieuwd wat de test morgen aangeeft. Als de test weer lichter wordt dan is je ei geweest toch?

Daphne: ik heb ook van die donkere haartjes. Ik ben net 2 weken geleden voor het eerst bij een vrouw geweest om te laseren. Morgen ga ik weer heen en krijg ik een volledige behandeling. Mijn moeder doet het ook en die zegt dat ze wel merkt dat het helpt.

Sakina nog even geduld meid! Wie weet hebben we zo alweer roze! Ik duim voor je!

Vandaag een lekkere werkdag gehad, geen lastige kwesties dus lekker door kunnen werken. Verder niet veel bijzonders hier.

kus

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Dag allerliefste forumvriendinnetjes! :)

Jullie hebben weer goed jullie best gedaan lees ik :)
    Even reageren dus maar:

Charpi: ik vind het echt balen voor je dat je nog steeds niet ongi bent.. Het komt niet echt op gang he! Als ik jou was, zou ik gewoon eerder naar de dokter gaan.. Vijftig dagen is niet echt 'normaal' te noemen.. Maar als je wilt wachten tot na je vakantie, dat kan ook...

Sakina: tactisch kunnen papa's zijn he.... Overdrijven is ook een vak he! Epileren kan ook, ja! Misschien de volgende keer ;) Maar onder mijn wenkbrauwen blijft t ook altijd kei lang rood.. Dus dan hoop ik dat mijn 'snor' niet nog langer rood blijft dan... Keer op vrijdagavond doen dan.. Hoef ik er niet mee naar mijn werk ;)

Sharon en Lexy: goed bezig dames! We blijven gewoon zingen :)
    Enne, over die testen.. Ik geloof dat je als je 1 of 2 dagen posi test, je dan je LH piek te pakken hebt.. En die piek is vóór je eisprong.. De eerste dag dat je dan weer negatief test, dan is waarschijnlijk die dag je eisprong.. Dus die dagen gewoon alle dagen klussen is het beste.. En kort voor je posi test... Tenminste, zo heb ik het begrepen... Dus meiden, vanaaf nog even klussen! Mannetjes geen zin :idea: ze maken maar zin! Maar zoals ik het lees zijn jullie allebei goed bezig geweest, en moet LEXY vandaag en morgen nog flink aan de klus! En Sharon mag vandaag ook nog :) Fijn he!

Zo.. en dan weer even ego... Ik heb me vandaag echt heel erg geschaamd voor mijn bekkie zeg! Pff.. Durfde amper te lachen en had er vanalles opgesmeerd... hihi... Er zitten echt allemaal kleine korstjes net boven mijn lip :cry: Vast niemand die t gezien heeft, maar zo voelde t wel voor mij! Morgen is het ook nog niet weg, dus dat wordt weer een dagje niet lachen :) Maar da's lastig voor mij! Mijn vriend kwam me straks ook nog even uitlachen om mijn bekkie.. Haha, ettertje! :rolleyes:

Verder nog even een antwoord op mijn eigen vraag: de vader van mijn vriend leeft niet meer, heb hem ook nooit gekend. Erg jammer natuurlijk.. Met mijn schoonmoeder kan ik niet geweldig overweg, ze heeft nogal moeite met 'los laten' van haar kids.. Ervaar ik als nogal vervelend... Maar goed, we doen er maar mee heen he! En vriendlief heeft nog een broer, kan ik het wel goed mee vinden..

Enne, mijn cursus was niet zo geweldig, beetje te langdradig naar mijn idee.. Zou fijn zijn als ik dat soort dingen gewoon in mijn eigen tempo kan doen, want ik hou niet zo van wachten.. Vandaar dat ik ook zo ongeduldig ben wat betreft het zwanger worden :)
    Zo, nu ga ik nog even een spelletje doen op de computer.. Ben echt brakjes.. Vandaag in totaal vier uur in de auto doorgebracht! File, file en nog meer file! Ging dus niet zo vlotjes! En toch eigenwijs, morgen weer met de auto :)

Misschien tot strakjes! -X-

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Lexy: Ja, als de streep weer lichter wordt dan is je ei geweest volgens mij. Het rare bij mij is dat 'ie op dag 20 donkerder werd toen weer licht, en gisteren weer donkerder. En vandaag weer licht :(
    Maar heb wel een aantal dagen al last van steekjes in de liezen, lichte krampjes enz. Heb echt geen idee wat dat kan betekenen. Misschien heeft het ook te maken met de tarwekiemolie :rolleyes:

Maar heel goed dat 'ie vandaag ook nog positief is! Hopelijk genoeg geklust, het hoeft ook maar 1x raak te zijn hé ;) :D

Klopt de tekst wel in je onderschrift? Komt niet overeen met je banner, of zie ik het verkeerd :( :)

@Donkere haartjes: heb ik ook beetje last van, gelukkig niet heel zichtbaar. Heb ze ook weleens gewoon met scheermesje weggehaald :oops: 8)

Groetjes!

12. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Thnx Lexy... Laseren! Ook nog een optie ja! Krijg je dat vergoed van je zorgverzekering? Op de 150 euro eigen risico na dan?
    Misschien helemaal als ik er een leuk verhaal aan vast plak, over hoe onzeker ik er van word en hoeveel last ik er van heb... ;) Wie weet!
    Als je het laat laseren: blijft het op den duur dan helemaal weg?

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ben trouwens vandaag ook weer begonnen met ovulatietesten... Beetje vroeg denk ik, maar ben altijd bang dak m mis ;) Test nu nog één keer per dag.. Later deze week twee keer per dag..

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Sharon, na hoeveel dagen ben jij naar de huisarts gegaan toen je ongi wegbleef? Ik wil ook niet te vroeg gaan... :oops:

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    laseren wordt bijna alles vergoed, bij mij tenminste. Ik zit bij groene land en heb 3 sterren. Nu heeft die vrouw tegen mij gezegd dat ik maar tegen de huisarts moet zeggen dat ik elektrisch wil epileren en daar een verwijsbriefje voor nodig heb, dan zou ik iets meer vergoed krijgen ofzo. Nou dan doen we dat he, haha. Ik denk dat ik 50 euro zelf bij moet betalen (maximaal krijg je 300 vergoed in een jaar).
    Ik weet niet of het helemaal weg blijft, dat ben ik aan het uittesten en heb alleen nog maar een intake en een kleine proefbehandeling gehad. Kan er dus nog geen zinnig woord over zeggen, maar hou je op de hoogte.
    Ik heb trouwens laatst een keer de haartjes onthaart met ontharingscreme, nou dat raad ik dus echt niemand aan! Heb er bijna 2 weken mee gelopen en zeker 3 dagen een verdoofd gevoel aan mijn lip gehad! Wordt je zeker niet vrolijk van! Vandaar dat ik nu laseren probeer.

Ik ga zo nog maar even op de site van sensitest kijken. Als ik morgen vriend ook nog zo ver moet krijgen... hij klaagt nu al dat hij last heeft van zijn handeltje, haha.

Sharon je had idd gelijk, ik zag ook ineens dat mijn onderschrift niet klopte, haha. Helaas is mijn cyclus nu wel weer langer omdat ik zo laat mijn ei gehad heb. Of ik heb een hele korte luteale fase? Dat is ook niet goed toch? Moet toch rond de 10 dagen zijn? Zal dan dus betekenen dat ik sowieso een cyclus van 35 dagen minimaal moet aanhouden.

kus

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Op dag 75 ben ik naar de HA geweest. Ik dacht ook steeds, ik wacht nog even....

17. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Tjonge tjonge, wat een drukte hier,

Heb gisteren een erg gezellige verjaardag gehad. Ik kan erg goed met m'n schoonfamilie opschieten. Erg gezellig. En mijn zwager kende ik al eerder dan mijn man :D . Ik ben fysiotherapeut en tijdens mijn studie moest ik punten halen voor praktijk, ben ik een poosje verzorgster geweest bij een voetbalvereniging en daar speelde mijn zwager in dat team haha.

Wij kijken ook Prison Break hoor, smelt helemaal als ik Wentworth Miller zie haha :D . Zo jammer dat het even gestopt is en dat zonder aankondiging :(

Lexy en Sharon dus ook druk aan de klus geweest?? Inderdaad een mooi liedje Wij willen roze zien

Lexy: laseren van de 'snor' is ook een goed idee? Is dat niet erg duur? Als ik ooit een grote geldprijs win, een echt grote geldprijs laat ik mijn benen ook laseren, lijkt me heerlijk je nooit meer hoeven te scheren :)
    Daphne: wel een lekkere actie om nu met een rode bovenlip rond te lopen :) Misschien is vrijdagavond inderdaad een betere optie.

Charpi: toch moeilijk om ons te missen he? ;) Maar kan het me wel voorstellen hoor. Die onzekerheid wordt je ook gek van.

Hier hebben we een druk klusweekend achter de rug ;) , vanavond nog even :) en dan nemen we weer plaats op de wachtbank.
    Ga even verder met Bones kijken

tot later

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ok Lexy, hou me op de hoogte inderdaad! Ben erg benieuwd hoe het jou gaat bevallen! 50 euro bijbetalen is goed te doen.. Enne, geen ontharingscreme dus, ik zal het onthouden ;)

Kijk maar even op de site van sensitest, misschien geeft je dat duidelijkheid.. Ik vind dat het op dat soort sites niet duidelijk staat.. Ik heb het toen gegoogled en hier op t forum opgezocht.. Maare, vandaag klussen en morgen niet, is ook ok hoor!

Wat betreft je cyclus.. De luteale fase moet idd minimaal 10 dagen zijn.. Als die fase te kort is, is het ook weer niet goed nee.. Daarom ben ik dus met de etos pillen gestopt...

Succes vanavond! -x-

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Succes vanavond Lexy: Hij kan na vandaag wel weer een beetje bijkomen haha.

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Zoww Yvo, ook goed bezig lees ik :)

Nooit meer hoeven scheren zou werkelijk fantástisch zijn! Dan laat ik gewoon meteen alles laseren wat ik normaal scheer... Waarom hebben vrouwen ook op de meest stomme plaatsen haartjes.. Moet er toch allemaal weer af, dus waarom is dat uitgevonden................. Men had zich de moeite kunnen sparen...

Heb je zo je man ook leren kennen? Via de voetbalclub waar hij de voetbalkunsten van zijn broer kwam bewonderen? ;)
    Klus ze nog even vanavond, Yvo!

Deel Deze Pagina