Denk toch dat ik nog wacht tot na mijn vakantie, das nog 4 weken dan vind ik het wel welletjes en ga ik zeker naar de huisarts.... maar ik begrijp dat het daarna spontaan bij jou gekomen is... wel nog steeds lange cyclussen maar het kwam tenminste... Yvo, ik kon jullie zeker niet missen!
Heb mijn man niet eens op het voetbalveld leren kennen. Op een groot feest waar hij als niet sporter met zijn vrienden was ( 1 van die vrienden was mijn broertje) en ik was er met mijn sportteam. Ik ging even met mijn broertje kletsen en daar was hij ook. Van het een kwam het ander Charpi: nog 4 weken tot je vakantie. hoop wel dat het eerder op gang komt. Knuffel voor jou
haha volgens mij is het niet over gekomen dat ik al geklust heb vanavond, haha! Ik las idd dat je nadat je een positieve test hebt, nog binnen 24 of 48 uur moet klussen. Moest het ook een paar keer lezen, maar snap het nu wel, haha. Alleen met vriend wordt het wat lastiger. Hij weet nu ook hoe het zit en vind het dus moeilijk om op "comando" te moeten klussen. Hoe pakken jullie dit aan meiden? Of hebben jullie daar geen last van? Ik wil op den duur ook wel de benen en schaamstreek laten laseren denk ik. Lijkt mij ook heerlijk, maar wel kostbaar! Moeten we dus ook even flink voor sparen. Yvo ik ben nu ook wel benieuwd hoe jij je vriend hebt leren kennen, haha. Dus vanaf morgen zit je op de wachtbank. Kom je snel gezelschap houden hoor meid! Stop jij trouwens met testen op het moment dat je weer een negatieve test hebt? kus
Lexy: op het moment dat ik weer een negatieve test heb stop ik inderdaad weer met testen. Kan ik weer gewoon naar de wc als ik moet haha
meiden even een vraag: Wat zouden jullie doen? Ik zie een vacature staan die mij wel aanspreekt! Nu loopt mijn contract 1 juli af bij het kantoor waar ik nu werk. Het is erg onzeker of ze mijn contract verlengen ivm de crisis! Ik ben daar de enige met een tijdelijk contract. Die andere vacature is voor 1 jaar met een vast dienstverband bij goed functioneren. Vinden jullie dat ik gewoon moet solliciteren en kijken of ik wordt aangenomen? Of eerst hopen op meer zekerheid bij dit kantoor? Wil er wel weg op den duur omdat ik meer met mijn opleiding wil gaan doen. Heb al wel een tijdje geleden wat sollicitaties gedaan, maar steeds afgewezen (denk zelf aan te weinig werkervaring, werk nog maar sinds 1 juli) Ben erg benieuwd naar jullie meningen. x
Yvo, geen is toch gewoon super leuk! Ow Lexy, neej, dat had ik niet begrepen.. hihi.. Dan is het goed he! Ik herken je probleem.. De mijne sputtert ook geregeld tegen.. Ik heb er ook al over na zitten denken... Nu zet ik me gewoon vaker over mijn moeheid om zo vaker seks te hebben.. Dan heeft ie misschien minder het gevoel dat het moet op de dagen dag mijn ei er aan komt/is.. We gaan het deze ronde zien, of het werkt! En ik heb ook al zitten denken... Ik zwaai vaak triomfantelijk met mijn posi ovutesten, misschien moet ik dat achterwege laten en hem gewoon bespringen.. Dan weet hij niet dat het eigenlijk gewoon móet op die dag... Ook een optie misschien? Lexy: solliciteren kan geen kwaad, gewoon niks van zeggen op je huidige werk.. En ik zou eens een gesprekje aangaan met je huidige baas, om te vragen hoe je kansen liggen... Zou zonde zijn als je de kans op een leuke, nieuwe baan laat schieten, en je straks misschien geen vast contract krijgt.. Da's twee keer jammer, denk ik! Zeker een baan die meer aansluit bij je opleiding... Zo, dat was mijn mening...
Meiden, ik ga mijn bedje gedag zeggen! Fijne avond nog, slaap lekker straks en tot morgen maar weer! -X-
ik ga ook naar bedje toe! Slaap lekker allemaal. Daphne dank je wel voor je mening. Ben al een weer bezig met een brief opstellen, maar blijft toch altijd lastig om een mooie pakkende openingszin te creëren! Tot morgen!
Hallo dames. weer een werkdag erop zitten, was weer lekker druk. Lexy: zou gewoon een brief schrijven, kan altijd zien wat er gebeurt. Hoever je ook komt in de sollicitatie, je kan uiteindelijk ook zelf nog nee zeggen. Dus gewoon ervoor gaan! Daphne: nu heeft mijn mannetje er niet vaak problemen mee, maar ik heb het met hem eigenlijk nooit over hoever ik ben in de cyclus. Alleen als hij er naar vraagt geef ik gewoon antwoord. Mijn mannetje voelt geen druk daardoor. Northern: alles goed? Nog kwaaltjes? All: allemaal een goede dag gehad? Lekker gewerkt, leuke dingen gedaan? tot later
Dag meisjes! Hoe is het hier? Hier ook drukke dag gehad op het werk, maar wel lekker. *waarom begint GTST steeds net als ik begin met typen??* Erge steken gehad vanmiddag! Echt zo erg in m'n onderbuik/lies dat ik even moest blijven zitten Daarna bleef het een beetje zeurderig. Kan me niet voorstellen dat het m'n ei is geweest want had gisteren en vandaag ook weer lichte streep op ovutest. Ik denk trouwens dat ik met testen stop voor deze ronde.... maar ja, stel dat ik m'n ei toch nog niet heb gehad Lastig, lastig..... Maar genoeg over mij! @Charpi: Ik heb idd Primolut voorgeschreven gekregen van de HA. Maar daarna ben ik wel ongi geworden uit mezelf. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Eerst maar lekker genieten van je vakantie! @Lexy: Schrijven die sollicitatie! En gewoon zoeken op internet naar openingszinnen enzo. Kun je dan weer een beetje je eigen draai aan geven. En wat Daphne zegt, misschien is het idd handig om eens te vragen bij je huidige werk hoe ze de toekomst zien voor jou. Mijn man voelt gelukkig 'de druk' niet zo... Vraag ik hem weleens, maar volgens hem heeft hij daar niet veel last van Maar anders is het idd een idee om hem níet te vertellen wanneer je test positief is. En dan natuurlijk wel alles op alles zetten om 'm te verleiden @Yvo: Nóg een Wentworth-fan dus Vind jij het dus ook zo raar dat het ineens gestopt is! Wij ook! Terwijl het nog wel in de TV-gids stond, zó vreemd! Hebben ze al eens eerder gedaan volgens mij. Leuk om te horen hoe jij je man hebt leren kennen En fysiotherapeute dus, leuk zeg! Veel succes op de wachtbank, ik hoop echt voor jullie dat het deze ronde raak is! @Daphne: Hoe gaat het met je lip? Wordt het al iets minder rood? Goed dat je begonnen bent met de ovutesten, je wilt natuurlijk niet het risico lopen dat je 'm mist! Hopelijk heb je snel een positieve test Euh, heb ik iedereen gehad? Nu weer even verder met GTST! Liefs
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 8 - Northern NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 15-02 Sakina (ronde 7) 19-02 Lexy (ronde 4) 20-02 Yvo 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (8e ronde) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
Sharon, lijkt me lastig om te beslissen of je door moet gaan met testen of stoppen deze ronde... Hier ben ik ergens blij dat ik niet gelijk begonnen ben met testen, want wieweet had ik nu nog aan het testen geweest, grote kans dat ik deze ronde geen eisprong krijg of heb gehad... dat stomme ontpillen ook.... ik vrees dat ik net als jij dezelfde kant op ga en op een gegeven moment moet vragen aan de huisarts om primolut... toch hoop ik nog steeds dat mijn ongi spontaan komt, daarom wil ik nog een paar weken wachten... zal je zien dat ik spontaan ongi word als ik op vakantie ben..... Gelukkig heb ik nu wel dat vooruitzicht over 2,5 week, even er tussenuit, even wat anders aan mijn hoofd.... Hier overigens totaal geen problemen met klussen, wij klussen namelijk om de dag, tja je weet maar nooit he of ik toch nog een ei ga krijgen... maar hier is dan ook geen druk, want ik weet het gewoon niet.... het enige lastige is hier wanneer ik nu een zw.test moet doen, het is nu alweer even geleden, maarja ik voel me totaal niet zwanger, daarom stel ik het maar steeds uit... Lexy, goed dat je gaat solliciteren meid! Altijd proberen zou ik zeggen, je kan er alleen maar beter van worden. En misschien eens overleggen met je baas hoe je kansen ervoor staan, dan weet je ook waar je aan toe bent. Enne Yvo, over 4 weken ben ik alweer terug van vakantie, zover denk ik nog maar even niet... maar als ik tegen die tijd nog niet ongi ben ga ik zeker naar de huisarts toe....
Lexy, is het gelukt met je sollicitatiebrief? Of nog bezig met de openingszin? Ik verzin altijd iets leuks met (een deel van) de missie van het bedrijf in combinatie met iets van mezelf... Misschien heb je er wat aan.. En nooit met 'ik' beginnen he maar dat weet je vast wel... Sharon, misschien een tipje: iets eerder beginnen met typen hihi Als ik het zo lees denk ik wel dat je vandaag je ei gehad hebt.. Ik herken de steken die je beschrijft wel! Genoeg geklust dan, als dit je ei was? Goed dat je de lijst weer ff naar voren hebt gehaald Mijn cursus was prima vandaag, we waren gelukkig iets eerder klaar, maar het was nog steeds een hele rit.. De files leken zelfs erger dan gister! Maar, het is weer ff voorbij met de cursussen, over drie weken weer.. De lunch was weer goed verzorgd Verder vanavond niks meer gedaan, en ook geen plannen meer.. Slapen straks Sloopt me altijd wel een beetje, hele dagen cursus... Maar er moet eigenlijk nog geklust worden... Zwemmers een beetje vers houden he Ovutesten zijn nog zo negatief als wat... Had ook niet anders verwacht hoor... Hoe is het verders met iedereen? Sakina, hoe is het met de pups? Je NOD komt steeds dichterbij he... -X-
Charpi, kvind het echt balen voor je dat er maar niks komt... Bah... Zwangerschapstest kan altijd, maar ik zou eerst je ongesteldheid afwachten denk ik... Over 2,5 week al op vakantie! Heerlijk zeg! Ikke wil ook! Kan je ff je zinnen verzetten... Maar hoop echt dat je voor die tijd ongi bent joh!
We hebben zondagavond nog geklust, gisteravond waren we allebei een beetje moe. Als het m'n ei geweest is, dan hoop ik dat het genoeg was! @Daphne: heb jij dan ook meerdere dagen last van je aankomende eisprong? Of alleen de dag zelf? En ja, idd eerder beginnen met typen: goed idee! Hahaha, rond 20:00 uur ben ik vaak klaar met de klusjes thuis dus dan zet ik vaak de laptop aan. Dus ja.. gelukkig ben ik een vrouw en ik kan ik 2 dingen tegelijk! @Charpi: wie weet is de vakantie wel heel goed voor je. Misschien komt de ongi wel vanzelf als je lekker relaxed bent en je gedachten even ergens anders zijn. Ik hoop het voor je!
Dat durf ik niet te hopen! De testen hebben me ook niet echt zekerheid gegeven...we zullen het maar gewoon moeten afwachten! En stiekem een beetje dromen...