Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    :) ...want Sharon heeft misschien een eitje, en dat vieren wij ei ei! :)

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    :D Jeehaaaaaaaaaaaaaa!

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind het niet misschien...

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Als ik 'm vandaag heb gehad, dan hebben we niet héél erg ons best gedaan.... Want dacht dat ik 'm misschien al eerder had gehad...
    Pfff.... Maar goed, als dat eitje maar springt! Da's dan iig een zorg minder :)

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ja dat begrijp ik, dat t dan een zorg minder is...
    Ach joh, die zwemmers blijven wel ff leven hoor! Don't worry!

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    2 Weekjes wachten.... ongeveer :D Hopelijk heeft manlief heel goede zwemmers :)

Ga zo een verdiepinkje hoger! Welterusten alvast!

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    2 weekjes ja... Nou, have fun op de wachtbank dan!Ik ga ook zo naar mijn bedje toe.. Slaap lekker!

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hallo!

hihi de meningen zijn hier wel hetzelfde! Ik ga dus solliciteren! Heb alleen vanavond geen tijd gehad en morgenavond ook niet. Vanavond kwam een vriendin bij mij langs en morgenavond moet ik naar het ziekenhuis. Schoonmoeder is geopereerd vandaag. Donderdag ga ik proberen een opzetje te maken.

Sharon steekjes in je buik gehad? Heb ik ook last van gehad. Niet zo erg dat ik moest gaan zitten, maar wel dat het aanwezig was. Misschien idd een eitje! Vandaag was de test bij mij ook weer een stuk vager dus ik stop nu eerst ook weer met testen en ga nu officieel weer op de wachtbank zitten.
    Ik denk dat ik mijn vriend idd niet vertel wanneer de dagen zijn! Dat wordt echt helemaal niks!

Charpi nog 2,5 week en dan kun je lekker genieten op vakantie! Hopelijk krijg je dan wat meer zekerheid (of eerder natuurlijk). Sterkte meis.
    Weet niet of het veel zin heeft om de baas naar mijn kansen te vragen... hoorde hem vandaag wel zeggen dat ze er over nadenken dat iemand eerder uittreedt ivm de markt... dus dat klinkt al niet zoveel belovend. We hebben 3 bazen waarvan 1 met pensioen gaat in juli. Iemand anders binnen het kantoor neemt die functie over. Hoop dus niet dat de markt nog slechter gaat worden, maar ben bang dat dat wel gaat gebeuren. Kijk het nog even aan en dan ga ik wel even een gesprekje inplannen. Wil natuurlijk wel voldoende tijd hebben om te kunnen solliciteren als mijn contract niet verlengd wordt.

Daphne de missie van het bedrijf is recht doen. Ik zat daar ook al over na te denken, maar heb nog niet iets kunnen verzinnen. Moet nog even mijn hersens laten kraken. Ideeen zijn altijd welkom, haha.
    Cursus vandaag was dus prima? Nu gelukkig weer even rust. haha.

Ben benieuwd of deze ronde de kansen voldoende benut zijn. We moeten nog even 2 weken wachten en dan weten we meer. Ga nu afsluiten. Ga mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg dag. Weltrusten meiden!

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Spannend hoor die eitjes die wel of nog niet gesprongen zijn hier.... ik duim voor jullie mee dat de zwemmers ze weten te vinden!

Goed dat je gaat solliciteren Lexy! Hou ons op de hoogte!

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Lexy,

Is het een baan waar je verder mee kunt, en meer met je opleiding kunt?
    Als dat zo is dan zou ik solliciteren, want bij je huidige werkgever is het ook maar afwachten zo te lezen :(

XXX

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja alles goed hier.
    Begin nu `s avonds last te krijgen van m`n maag en ben erg moe.
    Ook pijnlijke (.)(.) :( Maar jah alles voor het goede doel hè :D
    Dinsdag de 24e eerste echo :D

Gisteren gewerkt, had 2 gezinnen.
    Vandaag ook weer en dan morgen pas `s avonds werken van 18.00 tot 20.30 en dan WEEKEND!

XXX

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Heerlijk Northern, over 2 weekjes al je eerste echo, dan besef je het pas echt denk ik haha.

Sharon: klinkt wel als een eisprong. Dat zou mooi zijn.
    Grappig dat je altijd rond een uur of acht klaar bent in huis. Maar vrouw is vrouw en 2 dingen tegelijk is een eitje ;)

Lexy: blijft altijd moeilijk om een leuke sollicitatiebrief te schrijven. Heb je niet nog eentje liggen, ze weten toch niet dat je die al gebruikt hebt, klein beetje aanpassen en klaar.
    Alles goed gegaan met de operatie van de schoonmoeder?

Hier niets bijzonders. Samen met Lexy op de wachtbank, dus kom er allemaal maar gezellig bij :D

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi :D

Hoe gaat het met de meiden? Allemaal druk aan het werk geweest vandaag? Morgen alweer donderdag, de week gaat best snel hé?
    En vanavond eerder klaar met m'n 'werk'! Dus kan ik mooi vroeg achter de laptop kruipen. En toch al stofgezogen en keuken opgeruimd! :)

@Yvo & Lexy: Ik kom ook gezellig op de wachtbank bij jullie! Misschien dat ik morgenmiddag (dan ben ik vrij) nog een testje waag, maar de test van vandaag was ook weer licht. Maar het lichte verschilt ook nogal eens van elkaar, soms héél licht en dan weer iets donkerder, dan weer licht :( De volgende ronde bestel ik maar van Sensitest, die schijnen wel goed te zijn. Die gebruiken jullie toch ook?

@Daphne: Jij nog druk aan het ei-zoeken? Fijn dat de cursus er voor even weer opzit. Kun je lekker even bijkomen :D Kan me voorstellen dat je 's avonds munt bent, met zo'n lange autorit er nog bij!

@Charpi: Kan me voorstellen dat je niet durft te testen. Ik heb het tijdens m'n eerste cyclus wel een aantal keer gedaan, voor je weet maar nooit. En helemaal toen ik besloot om naar de HA te gaan, dan moet je wel zeker weten dat je niet zwanger bent. Heb toen ook nog een bloedtest laten doen in ziekenhuis voor ik met Primolut begon. Sterkte meid! Nog even en dan lekker vakantie :thumup:

@Lexy: Heel goed dat je gaat solliciteren! En mocht het je toch niets lijken, dan ben je natuurlijk nergens toe verplicht. Ja, lastig hé een sollicitatiebrief typen :rolleyes: Maar gewoon effe googelen, er zijn echt heel veel sites te vinden over brieven schrijven, het gesprek enz.
    Hoe gaat het met je schoonmoeder? Waaraan is ze geopereerd?

@Northern: De eerste klachtjes dienen zich dus aan? :D Maar idd, voor een goed doel! Als je weet dat het komt omdat je zwanger bent, dan is het toch beter te verdragen lijkt me! :)

@Sakina: Testdag komt steeds dichterbij! Spannend! Ben je al een beetje zenuwachtig 8-[

Gôh, nog 20 minuutjes over tot GTST ;) :)

Liefs

14. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo

de week schiet inderdaad al weer lekker op. Nog 2 dagen en het is weer weekend, maar eerst nog een lekker avondje op de bank. :D

Ik gebruik inderdaad de testen van Sensitest en die bevallen goed. Welke gebruik jij dan Sharon?
    Maar kom er gezellig bij hoor op de wachtbamk. Hoe meer hoe gezelliger :D

Woensdag is mijn vrije dag, de dag vooer het schoonmaken van het huis, de boodschappen doen :( Maar ook even lekker kunnen lezen in een boek, even tijd voor mezelf. Eigenlijk wilde ik nog even gaan shoppen, maar toen begon het hier net te hagelen, sneeuwen, regenen, dus ben maar lekker binnen gebleven. Ik wil nu toch wel graag lente, maar zag dat het nog lekker koud blijft de komende dagen :(

Ga ook even GTST kijken,

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    RECLAME :D

Ik gebruik de testen van babyboomshop.nl.
    Maar nadat ik daarmee begonnen was, las ik (meestal) slechte verhalen over die testen :( Dat de donkerste streep bijna nooit zo donker wordt als controlestreep, maar dat dan je eisprong wel geweest kan zijn. Dus ga ik er voor het gemak maar vanuit dat ik m'n eisprong gehad heb :D
    Ik zit nu op dag 29, nog langer doortesten zie ik niet echt zitten!

Wat heerlijk dat je elke woensdag vrij bent! Ik dus elke donderdagmiddag, vind ik ook echt heel fijn. Lekker thuis schoonmaken, of soms lekker niets! :)
    Hier hadden we vanavond een flinke hagel/sneeuw/regenbui! Manlief was toevallig vandaag met de fiets naar werk en kwam precies in die bui terecht! Zielig :( Precies verkeerd gegokt! Normaal gaat 'ie nl. met de auto, maar met goed weer wil hij nog weleens gaan fietsen.
    Verder vandaag was het redelijk, bewolkt maar wel droog.

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meiden,

Net bij schoonmoeder geweest. Ze is geopereerd aan een hernia in haar rug. Alles is goed gegaan. Zelfs zo goed dat ze al naar huis was toen wij in het ziekenhuis aan kwamen :confused: We zijn toen maar naar het adres gereden waar ze tijdelijk verblijven. Ik zie het wel gebeuren dat ze over 2 weken weer terug naar portugal gaan.

charpi: ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat met de sollicitaties.

Northern: is idd een baan waar ik verder mee kan en die denk ik ook beter bij mijn opleiding aansluit. Ook krijg ik hier meer de gelegenheid om bij te studeren en door te groeien.
    Dinsdag de 24ste dus de eerste echo! Spannend meid!

Yvo: ik heb wel andere brieven, maar wil altijd wel iets nieuws in de brief vermelden om te voorkomen dat ze toch op elkaar beginnen te lijken. Heb al een keer eerder hier gesolliciteerd namelijk.

sharon: ik gebruik ook die van sensitest. Moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben. Heb mijn ei tenminste gespot
    :) Nu hopen of het ook raak is deze periode... we wachten af... :rolleyes:

Daphne hoe gaat het met de testen? Worden ze al positief?

Sakina bijna testdag voor jou! Spannend. Hoe gaat het met de pups?

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Stonden jullie dan even raar te kijken toen ze al het ziekenhuis uit was :) Fijn dat het goed met haar gaat!
    En wonen je schoonouders in Portugal? Of ovewinteren ze daar ofzo?
    Mmm, lekker idee zeg :)

Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde, de ovutesten hebben iig een goede bijdrage geleverd!

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden,
    Hier ben ik dan! Beetje laat, maar goed.. Heb de hele avond mijn verslavende spel op de computer gespeeld :) Helemaal geweldig!
    Eerst maar s even reageren op iedereen!

Lexy: recht doen (het bedrijf), waaraan? Stomme vraag misschien.. Maar dan kan ik misschien een beetje meedenken :) De eerste zin van de brief is de belangrijkste binnenkomer, dus hij moet pakkend zijn.. Heb je zelf al een idee of is het al helemaal gelukt?
    Kzou inderdaad snel een gesprekje aanvragen met je baas.. Eerder uittreden ivm de markt klinkt niet echt geweldig... :( Hopen dat ze het niet op jou voorzien hebben! Maar een beetje duidelijkheid is wel prettig, en daar mag je best om vragen..
    Joh, dat ging wel erg vlotjes met je schoonmama! Wonen je schoonouders in Portugal (vroeg ik me inderdaad ook af)?

Yvo: ik wacht nog even, kom nog niet gezellig op de wachtbank zitten ;) Hmz, we zullen toch nog even moeten wachten op de lente! Maar, zoals we al concludeerden, het is zo weer lente en ook zo weer zomer!

Sharon: geweldig, dat je een keer eerder klaar was met je 'werk' ;) Had je zomaar tijd over hihi... GTST was weer leuk he.. Vind het erg grappig nu, met een verliefde Janine :)
    Aah, balen is dat dan.. Op de fiets en dan zeiknat worden... Jak.. Is ook zo kkkkkoud... Heb je m wel even vertroeteld? :)

Northern: spannend hoor, de 24e al de eerste echo! Wat gaat de tijd toch snel! Zo test je positief, en zo ben je alweer bijna toe aan je eerste echo.. Lees dat de klachtjes komen, maar idd voor een goed doel.. Denk dat iedereen hier wel met je wil ruilen! Maare, dat wil jij natuurlijk niet he... ;) Geniet ervan meid!

Zo, en even over mezelf (ego roept :))
    Hier nog geen ei gespot.. De testjes worden al iets donkerder, maar nog niet bepaald richting een positieve test.. Verwacht van het weekend, zondag ofzo, wel een posi testje.. Even afwachten wat mijn cyclus deze maand doet! Ben benieuwd...
    Verder weinig nieuws, t was weer druk op mijn werk... Nog 2,5 week.. Dan ga ik mijn nieuwe functie vervullen (klinkt plechtig :)) en dan hoop ik dat ik rustig de tijd krijg om in te werken...
    Gister niet meer geklust trouwens, hij sliep al... Heb m maar niet wakker gemaakt..

Nou, ik ga maar 's naar bedje toe! Fijne avond, slaap lekker.. En tot morgen! -X-

19. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten

NEEEEEJ jo ben niet zenuwachtig hoe kom je der bij :confused: :rolleyes:
    eet me vingers zowat op

en ps ik heb me testen gevonde :confused: dus nu ben ik er helemaal aan en hopelijk kan ik me inhouden tot maandag zat vandaag al te denken om een test te doen maar tog had ik het verstand om te zeggen tegen me zelf dat het veeel te vroeg is

egt spannend jaa :rolleyes: lets pray [-o< hehhe
    en met de pups gaat het heel goed ze zijn al weer een stukje groter egt schatjes zijn het ben al helemaal verliefd op ze heheh

20. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

@Yvo, ja dat denk ik ook, kijken er ook erg naar uit.
    Dus huisje weer lekker schoon en boodschapjes binnen, altijd fijn!
    Balen dat het dan net gaat regenen en sneeuwen als je even wilt shoppen voor jezelf :( Misschien volgende week woensdag droog weer :(:

@Sharon78, ja alles voor het goede doel hè ;)

Ohhh er komen weer spannende tijden aan, Sakina kan bijna testen.
    Lexy nog 6 en Yvo zit al op de w8bank :idea: duim duim duim

XXX

Deel Deze Pagina