Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    pfff wat duurt dat w8en tog lang he hehehe al is het maar 3 dagen maar dat lijken nu wel 3 weken:(

eej ik heb net mijn daghoroscoop gecheckt heheh stond er van te kijken wat er stond bij liefde hehehe ik hoop dat het klopt;)

check zelf :

Daghoroscoop Weegschaal
    23 september ~ 22 oktober
    Blijf rustig, wat er ook gebeurt, en luister niet naar personen die paniek willen zaaien. Er liggen nieuwe kansen op je weg, je hoeft ze alleen maar te pakken. Er is een tijd van handelen aangebroken..

Gezondheid
    Geef niet te snel op. Vanaf het midden van de dag voel je je sterker dan je tot nu toe gevoeld hebt en dan kunnen ziektesymptomen spontaan verdwijnen. Probeer ziektes te vermijden door veel beweging in de frisse lucht en door voeding die rijk is aan vitamines..

Liefde
    Op jouw weg naar geluk staan geen hindernissen. Een onverwachte vrolijke gebeurtenis zorgt ervoor, dat je een gat in de lucht springt van blijdschap. Wees niet te streng voor je vriend(in), ook niet als hem/haar iets te verwijten valt..

Werk
    Als je ergens niet met hart en ziel achter kunt staan, sla dan snel het roer om. Deze dag is gunstig voor alles wat met je werk te maken heeft. Ook voor onderhandelingen en het afsluiten van transacties is deze dag gunstig..

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Sakina: Hopelijk klopt er iets van de horoscoop, ik ben namelijk ook een Weegschaal :)
    Maar ga je dus maandag testen, ik dacht zondag de 15e? Nog even geduld meissie, en dan hopelijk héél goed nieuws! :)
    Fijn dat het goed gaat met de pups!

@Daphne: Túúrlijk heb ik 'm vertroeteld, hahaha! Lekker voor 'm gekookt, en de liefde van de man gaat door z'n maag dusss.
    Heb je al zin in je nieuwe functie? Wel spannend of niet?
    En voor jou komt er dus waarschijnlijk een druk klusweekend aan! ;) :D

@All: Hoest verder met de meiden?

Hier alles goed. Ben heel druk geweest vanmiddag!
    Tussendoor nog even een testje gedaan, was licht streepje. Dus ik denk dat ik er mee stop, en nu echt officieel op de wachtbank ga plaatsnemen.
    Verder weinig nieuws eigenlijk....

Groetjes

3. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo,

kom even snel kijken hier, moet zo weer weg op naar volleybal. Was weer een drukke dag op het werk.

Daphne: wel spannend een nieuwe functie, maar ook wel weer erg leuk.

Sharon: dus je zit nu echt bij ons op de wachtbank? Wordt steeds gezelliger.

Sakina: oohh spannend, hoop voor je dat die horoscoop uitkomt haha.

Lexy: als je er al een keer gesolliciteerd hebt, dan zou ik ook een andere brief proberen te schrijven. Dus zet em op.
    Lekker binnenkomen bij zo'n ziekenhuis haha.

Ga weer, morgen heb ik meer tijd.

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

Daphne: het bedrijf waar ik wil solliciteren is de rechtbank. Ben al wel een beetje begonnen, maar het is nog lang niet klaar! Ideeën altijd welkom.

sharon dus ook op de wachtbank nu? Mijn schoonmoeder woont sinds een jaar nu in portugal met haar man. Denk ook niet dat ze heel snel weer in nederland komen wonen. Het is niet zo dat we daar snel even heen gaan op vakantie. Ze zitten namelijk op een naturistencamping. Mijn vriend en ik zijn daar allebei niet zo van en moet zeggen dat ik mijn schoonmoeder ook niet in haar naakie hoef te zien, haha.

Sakina nog even geduld hebben meid! Hopelijk komt je horoscoop uit! Over een paar dagen weet je meer.

Northern: bij mij duurt mijn nod wel iets langer denk ik. Ik laat het in de lijst wel staan, maar wacht sowieso langer, aangezien ik ook langer op mijn ei heb moeten wachten. Ik tel er sowieso nog wel 4 tot 5 dagen bij op voor ik ga testen denk ik.

Yvo veel plezier bij volleybal.

Nou ik ga weer eens even naar mijn sollicitatiebrief kijken. Kom straks denk ik wel weer even kijken.

kus

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Lexy, succes met je brief!

Kan me voorstellen dat je daar niet snel op vakantie zal gaan :D Gezellig met je schoonouders in volle glorie :pale: Euh, liever niet!

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Welk spel? :D

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    oo jij ook weegschaap hehe miss zit er voor jou ook veel goeds in;)
    ja maandag zondag is de dag dat ik ongi moet worden wordt ik die dag niet kan ik maandag testen, want ik krijg het altijd op 29 e dag dus ff afw8en en zondag wordt dus op een houtje bijten heheheh..nog 3 daagjes 8-[ morgen nog 2 :p dalijk na bedje toe

ja egt he hehehe ik kan me zowat niet meer houden pff ik wou dat het al zondag was of te wel maandag;)

8. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Oja je ei was wat later, ja dan zou ik ook nog even wat extra dagen wachten anders is de lutele fase wel erg kort. Ik duim voor je meid!

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedenavond Dames,

Wilde jullie toch laten weten dat ik een goede 20 weken echo heb gehad :D
    Het duurde bijna een uur, omdat er een stagiaire bij was, dus we hadden geluk.
    Het kindje bewoog veel, dus ze moesten wel wat moeite doen om alles te meten, maar alles zag er goed uit.
    En.....we krijgen een ZOON!!
    Dacht zelf een meisje, maar dit is net zo leuk :D :D :D :D
    Nu gaan we met de babykamer bezig en de rest van de spullen halen.
    Ik duim voor jullie dat er snel meer ROZE bij komt.

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Tamtam! Super zeg! Een zoon :)
    Hartstikke leuk, en fijn dat alles goed is met de kleine frummel! :thumup: En je mocht er een uur naar kijken, leuk zeg! :D

Liefs Sharon

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoe is het verder met iedereen?
    Wij gaan zo naar een verjaardag, maar kwam hier nog effe spieken :)

Goed weekend allemaal!

Groetjes Sharon

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hey tamtam: wat vervelend dat er een stagiare bij was ;) hihi, kon je een heel uur genieten van je mannetje. Wauw een zoon, super zeg en geweldig dat alles goed is. Veel plezier met het inrichten van de babykamer :D :D

Lexy: schiet het al op met je brief?
    Naar je schoonouders op een naturistencamping is niet echt een leuk idee ;)

Sakina: kun je je nog beheersen? Voel je al wat?

Sharon en Daphne: goede dag gehad vandaag?

Hier weer het heerlijke gevoel dat het weekend begonnen is, al wordt het wel een druk weekend. Allemaal verjaardagen en dus feestjes, maar ook altijd wel gezellig.
    Jullie allemaal nog plannen?

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Effe reageren....

Northern, spannend hoor, nog bijna 2 weekjes tot je echo...

Tamtam, leuk dat jullie een zoon krijgen!

Lexy, ik zou ook niet naar een naturistencamping gaan denk ik...

Sakina, spannende dagen meis, ik duim voor je!

Meiden op de wachtbank, ik strooi wat geduld jullie kant op!

Hier nog steeds geen nieuws... heb wel gister een zw.test gedaan maar deze was negatief, wat ik ook wel verwachtte...

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah hoor gaat goed ik kan me nog beheersen:D nou voel nog steeds het zelfde steekjes in me buik zijn we minder dan voorheen, en mijn tepels pijn dus ben benieuwd;)

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

Tamtam geweldig meid! Een zoon en helemaal gezond! Veel plezier met het shoppen en inrichten van de babykamer!

Sharon veel plezier op de verjaardag!

Yvo: het gaat al wel stukje bij stukje. Heb altijd lang tijd nodig voor het schrijven van een sollicitatiebrief. Neem niet snel genoegen met wat ik geschreven heb :) Weer allemaal verjaardagen dit weekend dus!
    Wij hebben net de boodschappen binnen, morgen hoeft vriend alleen 's ochtends te werken, daarna nog een paar boodschapjes in huis halen en 's avonds bowlen met een stel vrienden. Zondagochtend naar schoonvader, verjaardagscadeau geven en 's middags gaat vriend voetbal kijken.

Charpi meid ik strooi ook heel veel geduld jouw kant op! Tjeetje wat moet jij een geduld hebben zeg. Balen van de negatieve test. Hopelijk komen de :evil: een beetje snel en kun je aan een nieuwe ronde beginnen. Anders zou ik na je vakantie wel even een afspraak bij de ha maken.

Sakina hoe voel jij je?

Verder met iedereen alles goed?

kus

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!
    Sorry, gister ff een avondje over geslagen.. Was aan het typen toen mijn zusje voor de deur stond... Snel afgesloten...

Sakina: hoop dat je horoscoop iets goeds brengt :) Het wordt steeds spannender he! En, wat zegt je gevoel: ben je zwanger? Of heb je er stiekem al een testje tegenaan gegooid? ;)

Lexy: de rechtbank, ik zal eens even nadenken dit weekend of ik wat kan verzinnen.. Wat voor functie is t precies?
    Ieeeeew... Schoonmama/schoonpapa in hun nakie... Jak, moet er niet aan denken! Snap dat jullie daar 'niet zo van zijn'... Ik zou ook mooi wachten tot ze richting Nederland komen... Met kleren!
    Hm.. Nog iets meer geduld dus, tot je NOD... Kheb de lijst zo niet present, wat hou je nu als NOD aan?

Sharon: ik speel vaak zoek en vind spelletjes via Zylom.. :) Kan ik me uren mee vermaken! haha
    Hoop ook dat de horoscoop voor jou uit komt..! Zou very nice zijn! Heb je een leuke avond op de verjaardag?

Tamtam: wowie... Een zoon! Helemaal super :) Wij willen ook :) Wat vervelend zeg, een uur lang kijken naar jullie beeb ;) Geweldig zeg! Als wij zwanger zijn roepen we gewoon standaard bij elke echo: we bieden stagiaires graag de gelegenheid alles te leren, dus er mag er gerust eentje bij zijn ;) Nou meid, geniet van je zwangerschap!

Yvo: hm, die verjaardagen vallen vaak ook allemaal tegelijk he! Op mijn werk hebben we deze maand 8 verjaardagen! (ook de mijne :)) Maare, veel plezier op alle verjaardagen!

Charpi... Hm, balen meid, van je negatieve test! Ik strooi net als Lexy ook even wat geduld jouw kant op zeg...........

Lexy: ah, een perfectionist dus :eek: Heb je al een datum uitgekozen wanneer je m op wilt sturen? ;)

Zo, hier op t moment weinig nieuws.. Ovutesten nog niet positief, verwacht ik zondag ongeveer.. We zijn echt slecht bezig met klussen zeg, zo gaat t m deze maand niet worden.. Ach ja, soms loopt het allemaal even niet zoals je wil.. en op het moment loopt het ff niet zo lekker.. Baal wel een beetje, maar goed, ei is nog niet geweest dus er is nog hoop! :)
    Verder nog steeds erg druk op mijn werk... Maar eerst weekend! Ben vanavond ff bij mijn ouders geweest... Verder hebben we nog weinig plannen en zien we wel hoe het loopt!

Zijn er nog meiden die leuke plannen hebben voor valentijnsdag?

Ik niet, laat het helemaal afhangen van mijn vriend.. Maar verwacht niet veel.. Al hoop ik stiekem wel op een verrassing haha :)
    Nou, ik ga weer ff verder met bankhangen! Ik ben er morgen weer! Fijne avond meiden!

-X-

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ZENUWACHTIG HEHEHE ga nu slapen des te eerder is het zondag heheh ben egt benieuwd..

ja ik hoop het ook dat hij klopt;)
    en ja cker wordt het steeds spannender nog 2 (nu slapen 1 dagje)
    nou mijn gevoel zegt van wel en tog heb ik wel zoiets van nee miss niet ik weet hetniet ik ben wel bang voor een teleustelling maja er niks tegen te doen alleen maar bidden [-o< ,,

en nee heb er geen test tegen aan gegooit ik w8 wel mooi tot maandag als ik het zondag ni krijg;)

@ tamtam geweldig een zoon leuk zeg;)

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Oh, wat een heerlijk weertje buiten! :) Moeten we van genieten, want vanaf morgen wordt het weer slechter :(

@Sakina: Ik voel de spanning ;) Veel succes, ik hoop dat de :evil: wegblijven!

@Charpi: Balen van je negatest! Maar nu weet je iig wel zeker dat je (nog) niet zwanger bent. Dat je dus moet wachten op je ongi, hoe moeilijk dat ook is! En anders na de vakantie gewoon HA bellen!

@Yvo: Veel plezier met alle verjaardagen! 't Is idd wel gezellig (als het met leuke mensen is tenminste ;) ) maar je weekend is dan zo snel voorbij hé?

@Lexy: Hoe gaat het op de wachtbank? Best gezellig met ons hé? :)
    Heb je al ergens 'last' van, of helemaal geen kwaaltjes?

@Daphne: Zal eens een keer kijken naar die spelletjes, ben wel benieuwd :D Da's niet goed hé, dat er niet veel geklust wordt! Gelukkig is je ei nog niet geweest. Dus kan nog helemaal goed komen! Tja, soms heb je van die dagen....
    Hier geen plannen voor Valentijnsdag. Doen wij eigenlijk niet aan, m'n mannetje is ook niet echt heel romantisch (niet dat ik dat wel heel erg ben hoor :D )

Wij gaan zo even de stad in, op zoek naar nieuwe schoenen voor manlief.

Verjaardag was heel gezellig trouwens. Was met de vriendengroep, echt ontzettend gelachen! Verder lekker rustig weekend!

Groetjes Sharon

19. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej meiden tot nu toe nog niks te herkennen normaal heb ik 1 dag voor dat mijn ongi komt beetje rozig bloedverlies maar zie nog niks:)

ik hoop egt dat hij morgen wegblijft en dat ik maandag kan testen:D

ben zo nieuwgierig hehehe en zenuwachtigg..

hoe is het verder hierzoo?

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Wordt steeds spannender Sakina, blijf heel hard voor je duimen hoor!

Sharon: hier wordt ook niet aan Valentijnsdag gedaan, geven elkaar soms zo wel eens een kadootje. Ach en zo romantisch zijn we hier ook niet hoor ;)
    Lekker gezellig op de wachtbank hoor! Vermaken ons prima.

Charpi: ben het wel eens met de mensen hier, wat een geduld moet jij hebben. Zou helemaal gek worden van mijn eigen lichaam. Maar aan de andere kant wat moet je oom anders :(

Ga er zo vandoor, op naar de sporthal en dan door naar een feestje. Morgen ook de hele dag verjaardag, ben er pas morgenavond weer. Iedereen een fijn weekend verder en tot morgenavond.
    liefs

Deel Deze Pagina