Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    dank je ivo dat je mee duimt;)

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden!

@Sakina: Nog één dag wachten, ik duim mee hoor!

@Yvo: Veel plezier en tot morgenavond!

@Daphne: Wordt het streepje al iets donkerder?

@All: Hoe is het verder? 't Is rustig geweest hier.

Wij zijn geslaagd voor nieuwe schoenen voor manlief en zelf ook nog een paar mooie laarzen gekocht! :) Altijd leuk hahaha!
    Ze waren in de opruiming, dus het was financieel verantwoord ;) :D

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

daphne: ik wil gaan solliciteren voor adjunct gerechtssecretaris. Samen met de rechter over de beslissing nadenken, griffier zijn tijdens de zitting en de beschikking opmaken. Lijkt mij allemaal heel erg leuk om te doen. Wil morgen nog even kijken of ik mijn pasfoto kan inscannen (wou dat vandaag doen maar kwamen dingen tussen, weet ook eigenlijk niet hoe het moet..) Ik vind het altijd mooier als je pasfoto op de cv gescand is. Uiterlijk maandag wil ik de brief op de bus doen. Ben trouwens idd een perfectionist, haha. Goede eigenschap in mijn vakgebied :)
    Ik zal zo ook de lijst er even bijzoeken en mijn nod even wat later zetten. Heb hem nu op de 19e staan geloof ik, maar zet hem denk ik op de 24ste.
    Wat een goed idee van je trouwens om bij elke echo standaard te roepen dat er wel een beginneling bij mag zijn! HAHA dan hebben we alle tijd om rustig ons hummeltje te bekijken.

Sakina nog 1 dagje wachten! SPANNEND! Dus de tekenen die je normaal gesproken voor je ongi hebt heb je nu dus niet... klinkt hoopvol! Hier draaien de duimen ook nog voor je hoor meid!

Sharon lekker weer vandaag he! Heb er ook lekker van genoten. Lekker tijdens de schoonmaak de deur open, katjes lekker buiten op de galerij lopen, heerlijk. Zonnetje was echt lekker. Vanaf morgen dus weer slechter weer? Dat willen we niet! We willen de lente!
    Vind het erg gezellig met jullie op de wachtbank! Hier nog geen kwaaltjes. Bij jou wel? Ik zet mijn nod later. De 24ste denk ik.
    Wij zijn ook allebei niet zo romantisch, ik wat meer dan mijn vriend, maar goed. Hij kwam vandaag dus wel even met 3 rode rozen aanzetten omdat we ook bijna 3 jaar bij elkaar zijn. Dat vond ik dan wel weer lief van hem!
    Dus vriend heeft nieuwe schoenen en jij ook nieuwe laarzen! Altijd leuk!

Yvo veel plezier op de verjaardagen! Tot morgenavond.

Hier ligt vriend op bed! :thumbdown: Kan daar altijd zo slecht tegen! We hebben vanmiddag met zijn voetbalteam even gepokerd. Tja daar moet natuurlijk bier bij gedronken worden en daar is vriend nu weer moe van geworden! Oke hij was om half 6 vanmorgen wel aan het werk tot 9 uur maar heeft vanmorgen ook al een dik half uur geslapen. En vanavond naar bed gaan, ho maar hoor! Dan heeft hij ineens de wereld aan energie! Moe wordt je er soms van!
    We gaan straks met een stel vrienden bowlen. Wel gezellig, maar moet me eerst even over mijn irritatie heen zetten, :)
    Morgenochtend er ook weer op tijd uit. Gaan dan naar schoonvader. Half 11 in Duitsland zijn....

Jullie nog plannen of nog wat gekregen met valentijnsdag?

kus

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    @ lexy normaal heb ik als ik mijn ongi moet krijgen nergens last van alleen 2 of 3 puistjes maar nu klaag ik alleenmaar buikpijn, me tepels en koppijn en veeel puistjes:(

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    15-02 Sakina (ronde 7)
    20-02 Yvo
    24-02 Lexy (ronde 4)
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @sakina: tja meis dat kunnen tekenen van een zwangerschap zijn.... LATEN WE HET HOPEN!

zo ben even aan het stoeien geweest met mijn banner! Lastig hoor om de juiste cijfers in te vullen! Nu is het dan eindelijk (na een kwartier) gelukt! Nu moet ik ook zo afronden, ga zo weg, bowlen!

kus

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Lexy, ik begrijp je frustratie! Laat het hier maar even lekker de vrije loop :D Mááárrrr wel heel lief dat je rozen hebt gekregen van 'm!
    Ik heb niets gekregen :( Vind ik niet erg hoor! Heb een tijdje geleden nog lekker flesje parfum gekregen, dus da's ook wel lief! :D
    En hij hoefde vandaag niet te voetballen, dus waren lekker samen thuis vandaag.

Hoe lang is het rijden naar je schoonvader?

Dus vanavond bowlen, leuk! Veel plezier! Gewoon dik van je vriend winnen, dat lucht ook vast wel op :) Veeg de baan met 'm aan!

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    @ lexy: ik hoop het ook :)

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Khad niet ver genoeg gelezen en de lijst vast ff op deze pagina gezet.. Maar dat had lexy al gedaan...

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Heee meiden!
    Hoe is het hier?
    Ik ben net ontwaakt... En vandaag wacht er een poetsdagje voor me... Niet mijn favoriete taak op een zondag.. Maar morgen ben ik jarig en dan wil ik dat t schoon is hier.. Wordt een nobele taak, want de honden zijn in de rui! Vier mijn verjaardag niet echt dit jaar, maar ik weet dat er toch wel een aantal mensen komen morgen..

Sakina: nou, de spanning is te snijden! Spannend he... Nog geen ongi te bekennen hoop ik?

Sharon: haha, geweldig.. Schoenen kopen voor manlief en dan zelf ook iets leuks voor jezelf vinden! En ook nog financieel verantwoord.. Wat willen we nog meer! ;) Wat voor laarzen zijn t?

Yvo: leuk feestje en verjaardag gehad?

Lexy: leuk! Een parketsecretaris bedoel je dan toch? Idd, die het voorwerk doen en meebeslissen enzo? Daar heb ik regelmatig contact mee ivm mijn werk! Hoop dat t lukt om je foto te scannen! Hm, maandag de brief posten.. Doe je best! Perfectionist zijn, ik ken het.. Ben ik ook.. Als het maar niet té wordt he ;)
    Liefffffffff, die rozen!

Beetje jammer inderdaad, dat je vriend gister op bed lag.. Ik ken het hoor, hier nog zo een die geregeld gaat liggen slapen (op minder normale tijden).. Kan ik me ook aan irriteren.. Is het gelukt je irritatie opzij te zetten? En was t bowlen leuk?

Nee, mijn ovutesten waren gister (twee keer getest) nog niet bepaald donkerder! Nog even afwachten dus.. We zijn wel bezig met een inhaalslag wat betreft het klussen haha.. De komende dagen ga ik m gewoon dagelijks verleiden :)
    Gister heb ik ontbijt op bed gehad en veel liefde :D Van mijn snurkerd.. Hij ligt hier flink te zagen langs me! Erg lief van m, want hij is niet zo knuffelig en romantisch.. Ik meer dan hij, dus dat mis ik weleens.. Van de week nog een goed gesprek over gehad.. Dus voor nu heeft ie er wel rekening mee gehouden... :) Hij moet wel een beetje moeite voor me blijven doen he ;) en ik voor hem, anders wordt t allemaal zo vanzelfsprekend...

Aargh, dat snurken... Wat een kabaal haha.. Zelfs over zijn bolletje aaien helpt maar even :rolleyes: Misschien maar uit bed gaan zo haha.. Of m wakker maken... Zo issie lief :) als hij slaapt.. Oh! De hondjes mogen normaal niet op bed, maar ga t vandaag toch verschonen.. Dus even een uitzondering.. Gaat de oudste heel braaf met zijn ass half op het hoofd van mijn vriend zitten... Hahahaha :D Sorry hoor, lol in mijn uppie hier ;)

Fijne zondag meiden! Kom later nog wel een keer kijken!
    -X-

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Enne een uur een echo is ook echt een straf ;)

12. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    nope nog steeds geen ongi wel zag ik vanmorgen in de spiegel dat mijn tepelhof aan de linkerkant beetje groter is geworden :confused: dus maybee:)

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Echt Sakina?! 't lijken allemaal tekenen van een zwangerschap.. Hoop dat t raak is! Test je meteen morgenochtend? Wel laten weten dan he ;)

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @sharon: het is ongeveer 40 minuten rijden naar mijn schoonvader. Heb er vandaag iets sneller over gedaan, we waren een beetje laat! Gister lekker gebowld! Was erg gezellig. Af en toe wel nog een beetje geïrriteerd op vriend, maar goed. Daarna zijn we nog even op stap geweest, dus was helemaal leuk. Ook mijn vriend vond het echt helemaal super! Beetje jammer dat ik niet echt zo goed gooide... Misschien volgende keer beter.

@Daphne: bah poetsdag! Heb ik gister al gehad. Moet alleen nog even verder met de was en eigenlijk nog even het behang weer wat beter vastplakken. Wc moet eigenlijk ook nog, kijk nog wel even of ik daar nog zin in heb. Kan me voorstellen dat je vandaag je huisje aan kant wil maken als je morgen jarig bent en wat visite over de vloer krijgt! Dan zou ik ook even poetsen!
    Ik bedoel idd een parketsecretaris. De functie heeft elke keer een andere naam. Wat voor werk doe jij dan dat je te maken hebt met de rechtbank?
    Het is me uiteindelijk wel gelukt om de irritatie opzij te zetten en het bowlen was echt super gezellig!
    Spannend voor jou de komende paar dagen voor wat betreft de ovutesten! Hopelijk wordt die snel donkerder. Goed dat jullie nu bezig zijn met een inhaalslag klussen, haha.
    Gister dus ook nog verwent door je lief met een ontbijtje! Hartstikke goed. Mijn mannetje is ook helemaal niet romantisch hoor, baal ik soms ook wel eens van!
    Vandaag was het dus even feest voor de honden! Hahah kan me voorstellen dat je lol had daar! Hond met haar kont op het hoofd van je mannetje!

@sakina: nog geen ongi te bekennen meid? Dat is alleen maar gunstig! OEH het wordt nu echt spannend! DUIM DUIM DUIM!

Ga vandaag niet zoveel meer doen. Eindelijk is het gelukt met de foto toevoegen aan mijn cv! Straks nog even aan vriend laten lezen en dan doe ik hem denk ik op de bus! Moet er niet te vaak meer naar kijken, dan blijf ik veranderen, haha.

kus

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi meiden,

ben ik ook weer even. Net even 2x Ugly Betty gekeken, had ik nog op video staan. De rollade staat te pruttelen, dus nu even tijd voor het forum! :)

@Sakina: Morgenochtend meteen testen? Kan waarschijnlijk pas 's avonds kijken, maar probeer zo snel mogelijk! Oh, spannend! :D

@Daphne: Hoe is je poetsdag verlopen? Morgen dus jarig! :) Vier je het normaalgesproken wel, maar dit jaar dus even niet echt?
    Ik heb 'gewone' zwarte laarzen gekocht, mooie hak eronder. Nette laarzen die ik ook naar m'n werk aan kan doen, maar ook leuk staan onder bijv. spijkerbroek. Ik was niet echt op zoek, dus dan is het helemaal leuk als je iets vindt!
    Hoe waren je ovutesten vandaag?

@Lexy: Je brief is dus klaar? Wanneer is de sluitingsdatum voor solliciteren? Ben benieuwd, hopelijk word je uitgenodigd voor een gesprek! :D

@Yvo: Leuke dag gehad?

@All: Verder weinig nieuws hier. Straks nog even strijken :| Niet echt leuk, maar moet effe gebeuren hé? De radio erbij aan en lekker meebléren :)
    Ga nu even een kaart uitzoeken bij Hallmark!

Liefs

16. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej meiden heb er net tog een testje tegen aan gegooit en was negatief:( maar ook nog geen ongi dus kan nog altijd...
    ma ik denk als ik morgenm ochtent een doe dat hij dan ook niet aanslaat als die nu ook gewoon vet nega is,, dus ik heb zitten denken om te w8en tot woensdag en dan en testje te doen..

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    neej sakina! Geen negatieve test! Je had zulke goede hoop. Hopelijk blijft de ongi uit en test je over een paar dagen wel positief!

kus

18. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    helaas wel een negatieve test maja ik heb nog wel hoop hoor dit was de vorige x ook toen ik 4 dagen overtijd was kreeg ik pas een positieve test en ook maar heel lichtjes:) dus nog hoop hier hehe en gewoon w8en tot woensdag:)

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Balen Sakina! :( Maarrrrr......geen bloed geeft moed. Wie weet heb je idd iets te vroeg getest, 't blijft dus nog even spannend!

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Sakina nee! Wat ontzettend balen joh, je nega test! Maar idd, als je ongi weg blijft halverwege de week gewoon nog een keer testen!

Lexy, ik werk bij de reclassering.. Dus heb regelmatig contact met een parketsecretaris of officier.. Lijkt me een leuke functie! You go girl, hij is dus klaar! En nog wel mét foto :) Helemaal goed! Ben benieuwd.. Wanneer is de sluitingsdatum?

Sharon: heeft de rollade gesmaakt? Iew... Strijken! Have fun ;) Met een beetje meeblèren valt het inderdaad mee om te doen! Dat is absoluut zo, juist iets leuks vinden als je eigenlijk niet op zoek bent en het dan ook kopen! Ik vier normaal gesproken mijn verjaardag wel idd, maar dat is me de laatste jaren een beetje tegen gaan staan.. Het kost me altijd bakken vol geld en dat heb ik er niet voor over.. Niet dat het geld óp moet brengen, maar als je bedenkt dat ik voor een heel weeshuis eten en drinken haal.. En de verjaardag vier voor familie en vrienden apart.. En op t eind ontzettend veel over heb.. Dat kost me gewoon teveel geld.. Dus dit jaar gewoon op de dag zelf.. En low-budget.. Kijken of het me lukt ;) Wat dat betreft ben ik net mijn moeder, die haalt ook altijd voor een weeshuis aan boodschappen!

Mijn poetsdag is niet fantastisch gelopen, moet morgen ook nog wat doen, want nu heb k geen zin meer :) Kwam steeds vanalles tussendoor... Bezoek, en we hebben ff de tweede koelkast uit de schuur gehaald en binnen gezet.. Die ben ik nog steeds aan het ontdooien (klein vriesvakje).. Was behoorlijk gevuld met ijs :D

-X-

Deel Deze Pagina