Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Rollade was heerlijk, mét zelfgemaakt slaatje! :)
    Met strijken al een heel eind opgeschoten. Meestal strijk ik op maandagavond, maar als ik zondags tijd heb dan strijk ik alvast 'vooruit' :D

Al die boodschappen voor een verjaardag kost ook veel geld hoor! Wij vieren het ook altijd 2x, maar van de familie komen er toch niet zo veel meer. Bij ons is het zo dat wanneer je het huis uit gaat, niet alle ooms en tantes meer naar je verjaardag komen. Verjaardagen voor de vrienden doen we vaak samen met een vriend/vriendin die in dezelfde periode jarig is.

Verwacht je nog leuke cadeautjes? ;) :D

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Kheb alleen maar geld gevraagd ;) Verwacht van mijn mannetje wel een cadeautje, dus ben benieuwd!
    Mijn ovutesten zijn trouwens nog niet positief te noemen.. Had t wel verwacht nu.. Nog even geduld en doorklussen dus :)

Goed bezig hoor, met strijken! Ik heb er echt een hekel aan..

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi hoi meiden, ik heb wel alles gelezen, maar even niet de tijd overal op te reageren...

Sakina, jammer dat je nega testte meid, maar wieweet over een paar dagen als je ongi weg blijft?

Lexy, het lijkt me een hartstikke leuke functie waarop je wil solliciteren...

Bedankt voor jullie geduld meiden, dat kan ik wel gebruiken... denk dat ik daarom niet meer dagelijks hier ben momenteel... ik probeer er niet zoveel meer mee bezig te zijn, het werkt alleen maar frustrerend. Hopelijk begrijpen jullie dat...
    ... en ik ga inderdaad na onze vakantie naar de huisarts hoor, dan vind ik het wel eens tijd worden....

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    cker ik heb nog hoop;)

en tot nu toe nog niks ook niks roze dus denk wel dat het raak is en ja mijn gevoel zegt ook van Ja het is raak, maar we w8en tot woensdag de posi test :)

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo meiden, daar was ik weer. Druk maar erg gezellig weekend gehad. Beetje jammer dat het alweer voorbij is :(

Sakina: balen van je negatest, maar geen bloed geeft moed. Blijft wel spannend hoor.

Sharon: heerlijk als je onverwacht wat leuks scoort. Is altijd extra leuk.
    En het strijken allemaal gelukt? Vreselijk klusje vind ik dat, gisteren heef manlief in ieder geval zelf al zijn overhemden gestreken, heerlijk :D

Daphne: dus nog geen positieve ovutest. Nog even flink aan de klus blijven, erg vervelend ;)
    Alvast een fijne verjaardag morgen, ook al vier je het niet echt. Ik heb ook niet veel met het vieren van mijn verjaardag, maar anderen vinden het dan wel belangrijk haha.

Charpi: snap dat je hier niet elka dag bent, maar richt je lekker op je vakantie en dan gewoon naar de huisarts. Als het nog spontaan komt in de tussentijd dan is het mooi meegenomen.

Lexy: dus je brief is klaar, morgen op de bus doen en dan afwachten.

Hier verder geen bijzonderheden, leuke verjaardagen gehad en het is nog steeds gezellig op de wachtbank.

slaap lekker allemaal en tot morgen
    liefs

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Daphne1984, Gefeliciteerd met je verjaardag!

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej meiden hier nog steeds niks te zien dus ik weet nu 90% cker dat ik zwanger ben..

en ik zou woensdag een testje doen maar doe morgen vroeg er een heb gelezen dat hcg om de twee dagen vermeerderd duss:) wie weet is het weer nega dan w8en we gewoon weer:)

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Weet niet of jullie haar nog kennen.. maar mamakitty wordt morgen ingeleid! ;)

9. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ja die ken ik nog:) maaruuh wat houd dat precies in ingeleid? dat ze aan de gang wordt gemaakt of ni?

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Oh spannend, hoop het voor je!

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja natuurlijk ken ik haar nog, dus morgen inleiding, spannend!

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Zie net dat mamakitty niet ingeleid wordt, maar een keizersnee!
    Hopelijk gaat alles goed en kan ze haar zoontje morgen in haar armen sluiten. Succes Mamakitty!

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    :) Er is er één jarig, hoera hoera! :)

Daphne, van harte met je verjaardag! :whistle:

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    oohw gefeliciteerd daphne ;)

15. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Thnx meiden! De verjaardagsvisite komt zometeen al... Wat gaat de dag toch snel... Heb tot nu toe een leuke verjaardag gehad... Van mijn mannetje een weekendje weg cadeau gehad.. Geweldig cadeau! Ben er erg blij mee! Er staat hier in de kamer een groot bord met een babyfoto van mij en tekst erop... Halve Sara ben ik nu! ;) Hebben mijn schoonzusje en mijn vriend gemaakt!

Kwist dat mamakitty een keizersnede krijgt morgen! Mijn andere schoonzus (dus niet die van t bord..) moet in maart bevallen, dus zij zit op hetzelfde forum als mamakitty! Spannend hoor!

Sakina, mega spannend zeg! Dus je gaat morgen testen? Laat t meteen weten he, dan kijk ik op mijn werk..

Fijne avond allemaal en bedankt voor de felicitaties!

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ovutest was vanmiddag trouwens eindelijk zo goed als positief.. (krijg ze nooit knalpositief..)

Maar voor nu ga ik er van tussen!

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @ Daphne: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Leuk cadeau heb je gekregen van je mannetje! En ook nog eens je ovutest positief! Kan niet beter vandaag!
    Jij werkt dus bij de reclassering. Lijkt me ook erg leuk werk om te doen. Wat voor opleiding heb jij gedaan? Hoe ben je daar zo terecht gekomen? Sluitingsdatum van de vacature is 18 februari, dus duurt niet zo lang meer. Ben ook erg benieuwd. Hou jullie op de hoogte.

Charpi: snap best dat je hier niet elke dag meer komt kijken hoor! Hopelijk wordt je snel ongi en ben je hier weer dagelijks te vinden. Sterkte meis!

Sakina ben erg benieuwd meis! Ik kan morgen niet op mijn werk kijken, maar zodra ik thuis ben kom ik hier kijken.

Mamakitty: Die ken ik ook nog! Dus het wordt een keizersnee! Ben erg benieuwd of alles goed gegaan is. Wie houdt mij hier even op de hoogte? Ben ook wel benieuwd naar de naam van haar zoon.

@me: hier gaat alles goed. Heb ook niet echt nieuws. Gisteravond lekker met vriend om 8 uur naar bed gegaan :confused: Was heerlijk moet ik zeggen. Tot half 9 tv gekeken en daarna gingen de lichten uit en zijn we als een blok in slaap gevallen. We hadden het nodig blijkbaar! Vanavond niets bijzonders. Lekker rustig op de bank.
    Ohw ja we zijn ons aan het orienteren op een nieuwbouwproject hier. Er is nog bijna niets over bekend, dus hebben even een mail gestuurd om info te vragen. Afwachten dus wat daar uit gaat komen.

kus

18. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    daphne heheh klus se he vanavond (als je al ni flink tekeer aan het gaan bent:p ) hehe lol

morgen zodra ik heb getest laat ik hier meteeeen weten:)

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Zo, daar ben ik weer even!
    Hoe is het hier?

@Sakina: Spannend! Hopelijk kan ik morgenvroeg even kijken voor ik naar m'n werk ga, anders 's avonds. Op het werk kijk ik niet op de site, veel te bang dat iemand erachter komt :confused: We hebben erg goede systeembeheerders! :D

@Daphne: Halve Sara! Leuk dat ze zo'n bord voor je hebben gemaakt, lachen! :)
    Geweldig, een weekendje weg! Weet je al waar de 'reis' naartoe gaat, of gaan jullie dat nog bedenken?
    Enneh, maak het niet te laat vanavond! Er moet geklust worden! ;) :)

@Charpi: Snap dat je hier niet meer zo vaak te vinden bent, je hebt nu echt wel genoeg aan jezelf! Goed dat je naar de HA gaat na jullie vakantie! Misschien dan Primolut slikken ofzo, om je ongi op te wekken. Dan kun je iig beginnen met een 'schone lei'.

@Yvo: Wat goed dat je man zelf z'n overhemden strijkt! Doet 'ie van mij niet hoor :) Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat liever ook niet uitprobeer :D
    Maar dat scheelt wel mooi voor jou, die overhemden kosten best veel tijd!
    En ik heb er op zich niet zo'n grote hekel aan hoor, gelukkig.

@Lexy: Lekker uitgeslapen dus! Héérlijk!
    Klinkt goed, een nieuwbouwproject! Wat voor huizen worden er dan gebouwd? Of weet je dat ook nog niet?

Hier verder alles rustig, (on)geduldig op de wachtbank.... 8)

Liefs

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daphne: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Wat een leuk kado heb je gekregen, heerlijk een weekendje weg. En een positieve ovutest. Is ook een leuk kado ;)

MamaKitty ken ik ook nog wel, dus een keizersnee. Spannend. Succes.

Sakina: spannend hoor. Kan pas morgenavond kijken, maar duim heel hard voor je hoor.

Hier gaat het allemaal wel goed. NOD eind van de week dus wordt weer spannend. Gelukkig lekker druk op het werk, dus genoeg afleiding.

Deel Deze Pagina