ik denk zelf wel dat het uitkomt ja miss morgen nietmaar dan later wel hehehe raar ja dat ik het zo cker voel hehehe maja had het de vorige x ook duss jaa SPANNEND man pffff wordt helemaal stresserig
heey sharon, weet nog niet precies hoe de huizen er uit komen te zien. Ze hebben het over rijtjeswoningen, geschakelde woningen, 2 onder 1 kap woningen en vijstaande woningen. Wij willen dan gaan voor de eerste 3 keuzes, ligt er een beetje aan hoe duur ze worden. Ik zit samen met jou trouwens ongeduldig te doen op de wachtbank. Denk dat yvo wel een beetje gek van ons wordt, haha. Voor haar begint het nu echt al spannend te worden! Nog even doorzetten meis! Voel jij al wat sharon? Ik heb vandaag wat steken gehad en heb nu hoofdpijn en alweeeeeeeeeeeer moe! Kon om 8 uur al wel weer slapen!
Kan me voorstellen dat je een beetje een stresskip bent nu Is je vriend ook een beetje zenuwachtig, of blijft hij wel rustig?
Klinkt goed die huizen! Die steken heb ik ook gehad! In liezen en onderbuik, nu soms last van m'n zij. Beetje zeurderig gevoel. Ik weet niet of die steken misschien iets te maken hebben gehad met een evt. eisprong Maar als dat zo is, dan weet ik iig waar ik de volgende ronde op moet letten! En hoofdpijn had ik vorige week ook vaak, niet fijn.... Nu maar hopen dat het ergens goed voor is
haha nee mijn vriend wordt daar niet echt zenuwachtig van. Dat zal hij op de dag dat ik ongi had moeten worden pas zijn denk ik. Ben zelf ook nog niet helemaal aan het stressen hoor, haha, maar bij elk dingetje denk je wel eventjes... zou het dan zo zijn? Maar we proberen gewoon weer rustig af te wachten. Voel jij al dingetjes dan?
bedoel je mij? hehehe ik voel vanalles hehehehe tepels gevoelig/ pijnlijk linker tepelhof iets groter en donkereder. 3 x savond zuur omhoog met draaien in bed. nog steeds zoals voor mijn nod steken in de buik.. en koppijn
Hoi meiden, Ik wil even laten weten dat ik wel alles mee blijf lezen, maar nu niet elke keer meer reageer, alleen als ik daar behoefte toe voel.... zodra er nieuws is van mijn kant, laat ik het uiteraard meteen weten... (bedankt voor jullie begrip) Daphne, gefeliciteerd meid!
nou meiden heb getest en ja hoor negatief pffff ik heb me voorgenomen om te w8en tot maandag dan ben ik 9 dagen over tijd.. en dan moet hij tog wel posi worden hehehehe maja helaas dus
Sakina! Nee toch, niet weer een nega test! Op hoeveel dagen van je cyclus zit je nu? Als je zwanger bent dan moet je toch inderdaad maandag positief testen.. Wat een teleurstelling zeg... Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Maar je bent de hoop nog niet verloren lees ik! Goed zo...
@ daphne uhm ik zit nu op uhm 29 dagen is mijn normale cyclus + 3 dus 32 zit is nu ik heb alstijd een regelmatige cyclus ik krijg altijd op dag 28 beetje rozig en de dag er na dag 29 smorgens soms smiddag breek het door,, duss maar tot nu toe nog niks en ja ik heb een heel appart gevoel in me en dat geeft me sterk het gevoel dat ik tog zwanger ben.
Spannend Sakina: je houdt zo iedereen wel in spanning haha. Dus nu wachten tot maandag. We blijven duimen
Hahaha, berichtje was voor Sakina! Maakt niet uit hoor! Volgens mij zijn de meeste mannen wel hetzelfde, die van mij maakt zich ook niet echt druk. Maar ja, wij vrouwen voelen natuurlijk wel alles! Dus is het ook niet raar dat wij er meer mee bezig zijn. Ik voel ook niet echt wat hoor. Af en toe nog wel steekjes en hoofdpijn, maar verder niet.