Nou, Sakina! Je weet idd de spanning lekker op te bouwen zeg! Toch raar dat je nog geen licht streepje hebt.... Maar ja, met het vrouwelijk lichaam weet je het nooit hé? Nu moet je nog langer wachten..... ik blijf ook nog voor je duimen hoor!
Hey Tummetje, Hoe is het met jou? Ongi geworden zie ik? Wel een iets kortere cyclus nu dus? Ben benieuwd hoe het zal gaan bij de gyn! Liefs
nee sakina! Dat was niet de afspraak! Jij zou positief testen vandaag! Nu hou je het nog steeds spannend hier. Mijn duimen blijven nog even een tijdje voor je door draaien hoor meis! Sharon nog geen vage klachten dus. Ik heb vandaag wel iets meer klachten, maar durf bijna niet te hopen dat dat te maken heeft met een eventuele zwangerschap. Heb nu steken in mijn onderrug, middenin. Ook last van steekjes in mijn borst en steken in mijn knie. En MEGA MOE!
ohw ja en zit onder de pukkels (normaal nooit zo veel last van) en lijkt wel of ik last heb van obstipatie. Kan echt heel moeilijk naar de wc en doet zeer!
@ sharon hehe jaa hou iedereen in spanning en ja wat je zegt klopt een vrouwelichaam heeft ook zijn mankementjes pff @ de rest thnx dat jullie voor duimen
@ lexy i know dat was de afspraak maar der is iets fout gegaan hehehehe.. maandag doe ik nog een test... heeeeeeeeeeeeel misschien vrijdag omdat ik zaterdag uit ga heheh
Meiden toch, spannende tijden komen eraan voor jullie! Hier draaien de duimen mee! Ga vandaag niet zo uitgebreid reageren, ben moe en een beetje brakjes van gister haha.. De safari was lekker Hier weinig nieuws, net een zeer posi ovutest.. Maar klussen dat gaat niet best.. Mannetje zit een beetje met zichzelf Ben een beetje teleurgesteld.. Maar goed! We gaan eerst maar s duimen voor jullie!
heey daphne! Dus wel een gezellig feestje gehad gister!? Vanavond lekker op tijd naar bed dus! Waarom zit vriend niet lekker in zijn vel? Dat is niet de bedoeling nu! De ovutest is positief, hup aan de bak! Hopelijk draait hij nog bij en komt er toch nog wat van. Succes meid. Mijn duimen draaien ook voor jou! kus
Hej lexy, hij draait al niet meer bij sinds zaterdag, dus ik zie het niet echt gebeuren............ Hij is gestart met zijn behandeling (therapie) en daar zit hij erg mee.. Is niet bepaald te genieten Maare, mijn feestje was zeker geslaagd Ik heb genoten!
@Daphne: Oh, balen zeg van je vriend Voor jullie allebei niet leuk. Hopelijk werkt de therapie en zit hij snel wat beter in z'n vel. En nu net in je vruchtbare dagen....vind ik wel sneu voor je meid! @Lexy: Hmm, wel wat vage klachtjes dus Heb jij ook dat je soms denkt dat je misschien je klachten indenkt? Dat je ze normaal ook wel hebt, maar nu vallen ze ineens extra op? Of omdat je er zo mee bezig bent, dat je dan ook van alles gaat voelen? Zucht, we hebben het niet makkelijk.... @Charpi: Doe lekker rustig aan meid! @All: Hoe gaat het met jullie?
Daphne meis wat rot dat je vriend uitgerekend nu niet lekker in zijn vel zit! Hopelijk gaat het snel beter met hem en slaat de therapie goed aan! Sharon: soms denk ik idd dat ik de kwaaltjes ook heb als ik ongi moet worden, dus probeer me daar maar aan vast te houden. Wordt soms echt gek van mijn lichaam. Probeer me er echt niet te veel mee bezig te houden en dat gaat ook nog wel goed, maar toch onthoud je het wel. Mocht het wel zo zijn en je wil ooit een keer aan een 2e denken, dan weet je in ieder geval een beetje waar je je op kan richten als je bepaalde kwaaltjes voelt, of dat wel of niet met een zwangerschap te maken heeft. We wachten nog gewoon even 6 dagen af. Heb jij al enig idee wanneer je een testje wilt wagen? Ik ga nu mijn bedje maar eens opzoeken. Nog even lezen en dan lekker de oogjes dicht doen! Heerlijk! Tot morgen, kus!
Goededag allemaal, dus weer lekker gekletst gisteravond. Hier gaat het prima. ontzettend last van mijn (.)(.) en erg moe, maar lees hier dat bijna iedereen wel moe is. Kan ook wel aan de tijd van het jaar liggen, Ik wil zon en lente! Nog een paar spannende dagen voor de boeg. Ik weet nog niet wanneer ik wil gaan testen. Eigenlijk gewoon in het weekend, maar manlief is dit weekend weg met vrienden en hij wil er wel bij zijn Dus we zien het nog wel even. Eerst maar eens niet ongi worden. Dus Sharon en lexy: jullie voelen nu ook alles in je lichaam, de tijd zal het leren of je de klachtjes altijd hebt of..... Daphne: zo te lezen heb je een goede verjaardag gehad. Daar heb je een zwaar dagje wel voorover natuurlijk. Jammer dat je vriend nu net geen zin heeft tijdens je vruchtbare dagen. Maar die therapie is vast ook niet makkelijk voor hem. W l balen van deze ronde, maar misschien is het nog niet te laat. tummetje: balen dat de weer gekomen zijn. Heb je nu wel wat meer inzicht in je cyclus? Ik ga verder met het huis schoonmaken tot later
nou hallo meiden hier ben ik weer even het nieuws vertellen wert vanmorgen wakker op 9 uur en er was niks aan de hand toen ging ik weer ff liggen en om half 11 kreeg ik hevige krampen hetwas letterlijk een bloedbad het liep langs me benen na beneden met dikke stukken erin de pijn trok na me rug en bleef in me benen hangen zoon pijn heb ik nog nooit ni gehad ik kon wel janken,, dus wat d8 ik jaa hoor miskkraam.. belde de dokter op en later langs en vertelde hij mij dat het wel cker duidt op een miskraam heb nu nog last van me buik rug en benen maar minder gelukkig door paracetamol, ik moet w8en tot na carnaval als ik dan nog zo heftig bloed moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze verder kijken of er iets achter is gebleven of zoo .. en dat kon ook de reden zijn dat de test ni aansloeg zei hij omdat het vruchtje miss niet goed genoeg ingenesteld was of zoiets hij kraamde nog wat uit maar ik begon te janken dus verstond hem maar half
Ohh Sakina wat vreselijk meid Ik heb echt heel erg met je te doen. Dus je gevoel klopte helemaal met dat je zwanger was, maar helaas heeft het niet mogen blijven zitten. Meissie heel veel sterkte en een heel dikke knuffel voor jou en je vent. GROUPHUG
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 8 - Northern NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 15-02 Sakina (ronde 7) 20-02 Yvo 24-02 Lexy (ronde 4) 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 01-03 Daphne 1984 (8e ronde) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. Zo, de lijst...
Sakina, wat ontzettend kl*te om te horen dit! Hoe voel je je?! Jemig zeg........... Ben er even stil van...
Durf niet zo goed meer te reageren op de anderen.. Maar doe het toch... Yvo, ik vind t allemaal wel positieve geluiden hoor.. Alles wat je noemt..! En tummetje ongi.. Balen zeg! Hoop dat je nu wel meer duidelijkheid hebt over je cyclus? Dan is dat in ieder geval een pluspunt... Hier weinig nieuws, ovutest was om half vijf vanmiddag weer negatief, dus we beschouwen deze ronde als verloren.. Of het moet zijn dat mijn vriend nu spontaan zin krijgt, maar daar ga ik niet vanuit... Kga nu even in bad.. even rust, en genieten... Sakina, sterkte meid! Knuff voor jou!
Oh, Sakina wat erg! Dus al die tijd klopte je gevoel wel..... echt heel erg dit... Heel veel sterkte voor jou en je vriend! *KNUFFEL*