@Yvo: Dat klinkt toch wel veelbelovend hoor! Of heb jij vaker last van je (.)(.) in je wachttijd tot NOD? @Daphne: Lekker gebadderd? Hoe is je vriend te pas? @Lexy: Ik ga waarschijnlijk in het weekend van 28 februari testen, áls ik dan nog niet ongi ben. Maar misschien wacht ik nog iets langer.....weet nog niet precies. En jij? Rond de 24e? @Moe: Volgens mij heeft dat idd ook met de tijd van het jaar te maken. Veel mensen hebben er last van. Maar goed, wij hopen natúúrlijk dat het ergens anders door komt! Liefs
ik voel me nog een beetje klote, een beetje een verlampde pijn in mijn benen en flauwe buikpijn maar verders niks eigenlijk gaat wel goed...
Natuurlijk voel je je kl*te! Is ook niet zomaar iets meissie! Laat de banner anders even achterwege, tot je weer een beetje weet hoe je cyclus gaat verlopen.
Ik ben er nog even! Maar nu is de rest al weg volgens mij haha... Maare, mijn badje was heerlijk! En, gelooft het niet... We hebben nog geklust! De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Wel te laat, maar toch he!
nog even snel een berichtje van mij voor ik naar bed toe ga! Sakina wat verschrikkelijk nieuws! Heb het erg met je te doen meis. Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte! kus en slaap lekker allemaal!
dank je lexyy en ik bid voor iedereen hier dat ze snel allemaal zwanger zijn en een gezond kindje ter wereld mogen brengen en dat alles goed verloopt en niet meemaken wat ik vandaag heb gedaan....
Dat is lief Sakina! Dat hopen we natuurlijk ook voor jou! Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger, en dat alles dan helemaal goed verloopt! *KNUFF*
Dag meisjes! Hoe is het met jullie? Ik begin even met een ego-berichtje Ben vandaag lekker vrij geweest! Ben de hort op geweest voor een cadeautje voor ons neefje, boodschappen gedaan, met de hond naar de dierenarts geweest en thuis aan de poets geweest. Het sneeuwt hier nu....het is een mooi gezicht maar ik heb er nu wel even genoeg van gehad @Sakina: Hoe is het nu met je? @Lexy: Sollicitatiebrief op post gedaan? Spannend dus of je binnenkort iets hoort! @Daphne: JAAAHHH! \/ Aan de klus geweest! @Yvo: Zijn er nog 'kwaaltjes' bijgekomen? Groetjes
heey sharon jij ook zo genoeg van dit weer! Ik ook hoor! Ben er helemaal klaar mee! Wil nu wel de lente en zomer zien. Sollicitatiebrief is idd op de bus! Heb vandaag bevestiging gehad, dus nu is het weer afwachten. Daphne wat goed dat er toch nog geklust is! Misschien was het dan toch niet te laat! Spannend! Nu op de wachtbank? Sharon hoe voel jij je? Al kwaaltjes waarvan je kan denken dat het raak is? Ik heb het idee dat het bij mij niet raak is. Weet niet waarom, waarschijnlijk omdat ik niet durf te hopen. Heb niet echt meer kwaaltjes. Wel last van pukkels (normaal niet zoveel), extreem moe en sneller last van mijn rug. Dit laatste heb ik ook wel als ik ongi moet worden. Heb ook niet echt het gevoel dat het raak is, waarom... geen idee. Yvo hoe is het bij jou? kus
Heey meiden! @ sakina; gaat ie vandaag een beetje meissie? @ sharon; hoe vlot het allemaal bij jou? @ daphne; nu op de wachtbank? @ yvo, northern en lexy; jullie heb ik al gesproken haha @ hier; echt raar joh.. ben dinsdag ongi geworden en gisteravond was het vloeien al over.. heb alleen de eerste dagen een normale tampon gedragen en sinds gisteravond mini's... Normaal heb ik een ongi van 5 dagen
@Tummetje: Huh? Raar hoor En je had wel het idee dat je écht ongesteld werd? Als je snapt wat ik bedoel? Ik zit op de wachtbank Wachten, wachten..... Verder gaat alles goed hoor! @Lexy: Hopelijk heeft je gevoel het niet goed! Ik denk zelf ook niet dat het bij mij raak is hoor.... maar als dat wel zo was dan durf ik het echt niet hardop uit te spreken/typen Ik voel wel van alles, minder dan bijv. een week geleden, maar toch. Maar ja, dat kan natuurlijk van alles betekenen, en ik wil mezelf niet voor de gek houden! [-( @Daphne: Toch nog wel een beetje gezellie bij ons op de wachtbank, ondanks misschien minder goede ronde?
hahah jaaa dit was echt te veel om even een innestelingsbloeding te zijn.. want dan denk ik dat er een godzilla baby zit ofzo haha Maar heb gewoon het idee dat mn hele hormoonhuishouding in vette oorlog met elkaar is.. Gelukkig volgende week naar de gyn en dan weten we hopelijk meer.. misschien kan hij verklaren hoe ik nu ineens aan zo'n korte ongi kom Maar de wachtbank dus.. spannend! goed geklust op de goede dagen?
Oh, okay! Je snapt me dus wel Wel raar verhaal dan. Laat ze die oorlog lekker ergens anders uitvechten! Ben benieuwd wat gyn gaat zeggen/doen!
Heyyy meiden! Ben ik weer, na een zeer drukke dag op mijn werk.. Mijn functiewissel komt steeds dichterbij, en mijn takenlijst staat nog steeds overvol! Nog een weekje flink aan de bak dus! @ Sakina.. Ah, lief van je! Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn, inclusief jij.. Hoe voel je je op t moment... @ Sharon, druk dagje dus, maar wel een leuke dag! Lekker he, een dagje vrij zijn! Sneeuw, tja... Beetje jammer.. Maar het is gelukkig niet blijven liggen he! Ben ik wel blij me... @ Lexy en Sharon, ook extreme moeheid kan een teken zijn van zwangerschap... En je hoort t zo vaak, vrouwen die denken dat t niet raak is, die zwanger blijken te zijn... Ik hoop het zoooooooooooo! @ Tummetje.. Hm, wat vreemd zeg.. Zou het allemaal zo in de war zijn.. Hoop dat de gyn jullie duidelijkheid kan geven! @ Yvo.. En... Wanneer ga je testen......... En meiden, ik kom inderdaad bij jullie op de wachtbank zitten! Gezellig.. Ik denk dat mijn NOD later zal zijn, anders is mijn luteale fase weer zo kort.. Echt stabiel en regelmatig is het allemaal niet he... Liefs!