Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ sharon als hindoestaan ga ik verkleed een hindoestaanse meid als ze gaat trouwen:) zo zie ik eruit,,, had toevallig tog die kleren inhuis en had geen zin om carnavals kleding te halen dus een x wat anders..

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    goede morgen meiden!

Zo ik zit klaar om naar de beurs te gaan. Vriendin smste net dat ze een kwartier later zijn, dus heb nog even tijd. Heb er echt zin in! Zal extra genieten voor de mensen die niet gaan en deel dat vanavond hier natuurlijk weer! Denk dat ik daar wel tijd voor heb vanavond. Als ik vanavond thuis kom is er een grote kans dat mijn vriend weg is. Groningen moet vanavond thuis voetballen, dus daar gaat hij met vrienden heen.
    We hebben ook een weekendje met de vrienden naar de Eemhof in Flevoland geboekt (Center Parcs) Altijd gezellig!
    Verder hier niet veel bijzonders. Moe. Lag iid al te slapen Daphne.
    Hopelijk slaat de behandeling snel goed aan en is hij snel weer de oude! Dat zou voor iedereen van jullie leuk zijn!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

kus

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, ik kom weer even om het hoekje kijken....

Sakina, wat goed van je dat je weer zo positief bent... ga nu maar lekker genieten van Carnaval.

Lexy, hoe is het op de beurs geweest? Ik ben donderdag geweest en toen kon je over de koppen lopen... uiteraard ook de 9maandenbeurs bezocht, en ik kwam met een tas vol info daar vandaan.

Daphne, fijn dat het met je vriend oké gaat, al kan ik me voorstellen dat de behandeling hem zwaar valt...

Northern, balen dat je maandag nu moet werken, maar dinsdag is een leuke dag voor je, veel plezier bij de echo!

Sharon, hoofdpijn weer gezakt? Ik heb heel veel last van zware hoofdpijnaanvallen sinds ik gestopt ben met de pil, echt irritant! Vandaag ook weer heel de dag op bed gelegen met een dijk van een koppijn....

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden ben ik weer!

Charpi leuk dat je hier weer even bent! Gaat niet zo lekker dus lees ik! Heel irritant dat je zo'n hoofdpijn hebt! Hopelijk trekt het snel weg meis! Is je vakantie al in zicht? Ben vergeten wanneer jullie precies weg gaan.

Was erg gezellig met z'n 3en op de beurs! Heb een tas vol spulletjes/boekjes. Kan me wel weer even vermaken dus. Was echt mega druk! Vooral de huishoudbeurs was bijna niet te doen. Volgens mij hebben we daar de helft ook niet van gezien, maar dat vind ik ook niet erg. Na al die zwangeren om me heen gezien te hebben wil ik nu ook weer extra graag! Waarschijnlijk ga ik morgen als ik wakker wordt een testje wagen. Denk dat die me dan wel behoorlijk wat uitsluitsel kan geven. Ben wel bang dat die negatief is aangezien ik nergens echt last van heb. Maar goed dat schijnt ook te kunnen. Toch relateer ik een zwangerschap wel aan zwangerschapskwaaltjes. Morgen zullen we het zien.

Hoe is het verder hier? Heb heel veel zwangerschapshormonen meegenomen van de beurs, dus bij deze strooi ik ze even rond! Wie ze vangt mag ze hebben (heb ook een beetje voor mezelf achtergehouden, eerlijk zullen we alles delen, hihihi)

Nu lekker alleen thuis en lekker de bank voor mij alleen. Vriend is nu naar voetballen. Jullie nog plannen?

kus

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    :thumup: Grijp grijp... Gevangen, die hormoontjes! Thanks Lexy!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad op de beurs! Snap dat je nu nog een beetje extra graag wilt :) Enne, spannend morgen! Kom je dan morgenochtend meteen de uitslag vertellen?! Dat je nergens last van hebt wil niet altijd iets zeggen he.. Dus ben erg benieuwd! Mijn duimen draaien voor je meid!

Charpi, inderdaad, leuk dat je weer ff hier bent! Maar balen zeg, dat je zo´n last heb van hoofdpijn.. Akelig is dat he.. Hoop dat t snel over is! Rust maar goed uit dan..

Kheb geen plannen voor vanavond.. Beetje computeren, tv kijken.. Bankhangen dus! :)

Fijne avond meiden! -X-

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden!

Heb eerst even een paar zwangerschapshormoontjes gevangen van Lexy! :)

@Lexy: De beurs was dus leuk! Ben je niet in de verleiding gekomen om iets te kopen? Lijkt me moeilijk hoor!
    We moeten gewoon allemaal dit jaar zwanger raken, dan kunnen we volgend jaar met z'n allen naar de 9maandenbeurs!
    Morgenochtend dus misschien testje wagen, oooohhhh spannend!
    Trouwens, die droge mond....heb al een paar keer gelezen dat dat ook een kwaaltje kan zijn ;) :D Dusssss.....

@Daphne: Lekker rustig weekend voor jou dus, heerlijk! Vooral nu met al die drukte op je werk. Hebben je ouders het leuk gehad bij Tarzan? Wij zijn daar ook geweest, was echt super! :D
    Fijn dat het wat beter gaat met je vriend!

@Yvo: Lekker geshopt? Heb je het gezellig gehad?

@Sakina: Klinkt leuk, een hindoestaanse bruid :D Foto, foto! :)
    Heel veel plezier!

@Charpi: Leuk dat je even komt kijken! Erg hé, die hoofdpijn. Ik ben er altijd al gevoelig voor geweest, maar moet zeggen dat ik sinds ik met de pil gestopt ben juist mínder last heb. Ik had altijd ontzettende hoofdpijn in de stopweek. Rustig aan doen meid!
    Vakantie komt steeds dichterbij :D

Hier gaat alles goed. Heb net heerlijk gedouched, geschoren, gescrubt....ik ben weer als nieuw! :) Zit nu al lekker in m'n pyama :oops: Erg hé, maar we hoeven toch de deur niet uit. Lekker op de bank vanaaf!

Hoe is het verder met de meiden?

Liefs

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Daphne! Niet zo grijpen hé? ;)

8. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Kheb toch ook nog voor jou overgelaten ;)

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Voor iedereen trouwens...
    Volgend jaar gaan we zeker naar de 9maanden beurs! Hopelijk zijn onze beebjes dan allemaal al geboren :)

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, dat is zo. Was er gelukkig vlak na jou om ook wat te pakken :D

En idd, volgend jaar lopen we daar allemaal als kersverse moedertjes rond! :)

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    15-02 Sakina (ronde 7)
    20-02 Yvo
    24-02 Lexy (ronde 4)
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Zo, even de lijst er weer bijgehaald.

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Goed bezig weer, Sharon! :):)

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ach ja, zo ben ik hé ;) :D

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Lexy, ben echt benieuwd morgenochtend!
    'k Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over, weet niet waarom...

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    haha meiden jullie kletsen hier wat af met zn 2en! hihi. Jullie hebben dus ook wat overgelaten voor de andere meiden, goed zo! Eerlijk alles delen he!
    Kon me wel goed inhouden vandaag hoor. Mijn vriendinnen weten het niet, dus mocht ook niet te veel verklappen he, haha.

Moet eigenlijk plassen, maar ben bang dat als ik naar de wc ga onze kat weer gaat janken! Hij ligt nu net te slapen, maar wel in de buurt van de deur. Hoef maar in mijn benen te komen en hij is wakker denk ik.... hmmm.

Droge mond ook een kwaaltje, had ook zo iets gelezen. Hopelijk heeft jouw gevoel gelijk sharon! Hoe voel jij je? Al wat bijzondere kwaaltjes? Het enige wat ik echt heb is 's ochtends last van droge mond, oneffen gezicht en meer pukkels, heb 1 dag echt last van mijn rug gehad en soms last van oprisping, verder niet. Maar goed dit kan met alles te maken hebben natuurlijk, hoeft niet perse gerelateerd te zijn aan een zwangerschap.
    Weet nog niet hoe laat ik ga testen hoor... als ik wakker ben en hoop dat ik lang mag uitslapen! Vanmorgen ook al ruim voor de wekker wakker.

Ga nu echt proberen te plassen...

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    zo en de kat is dus wakker... jammer! Geen rust meer dus! BAH!

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Aanhankelijk katje zeg! :) Lief toch!

En ik wil... nee, ik EIS dat jullie allebei gewoon zwanger zijn!

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Aargh, daar heb ik echt een hekel aan, wakker worden voor de wekker! Pff... Ik slaap ook uit morgen :) alleen lukt het me de laatste tijd niet zo om heeeel lang uit te slapen.. Lui :) We gaan t zien morgenvroeg!
    Ik kom in ieder geval meteen kijken of je al een berichtje gepost hebt lexy! Hoop ook dat Sharon haar gevoel gelijk krijgt :)
    En Sharon, voel jij al wat interessants wat met zwangerschap te maken zou kunnen hebben?

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    he daphne wat lief dat je eist dat sharon en ik zwanger zijn! Zou leuk zijn als hier weer meer roze komt. Bedenk me net trouwens ook dat ik meer droom de laatste paar nachten.... nog een aantal uren wachten en dan heb ik meer zekerheid, we zullen zien. Zodra ik het weet kom ik het melden. Als het positief is, eerst even lekker met mannetje knuffelen en dan kom ik hier, haha.

Deel Deze Pagina