Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Kun je t nog zolang volhouden lexy :) Tis wel erg spannend he... Het zou inderdaad super zijn als hier weer s meer roze komt.. En dan gewoon iedereen ineens roze! We hebben lang genoeg gewacht.......
    Snap ik, dat je eerst je mannetje gaat knuffelen als je test positief is... hihi...

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    mannetje net gesproken, ze zijn onderweg naar huis. Groningen heeft echt in de laatste minuut verloren, erg jammer. Tweede helft speelden ze erg goed, maar ja de kansen niet goed afgemaakt. Vriend komt gelijk naar huis toe. De rest gaat bij een vriend van ons zitten, maar daar had ik toch niet zo heel erg veel zin meer in. Moet me dan weer omkleden en heb daar niet zo veel behoefte aan. Haal mijn make-up zo maar eens van mijn gezicht af en dan lekker nog even wat drinken pakken. Ga in ieder geval niet laat slapen. Wat heb jij al die tijd gedaan Daphne?

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hm, nee snap dat je daar niet zo'n zin meer in hebt lexy! Jammer dat ze verloren hebben (al hou ik niet van voetbal haha :D), wel fijn dat je mannetje meteen naar huis komt...

Ik heb al die tijd spelletjes gedaan op de computer :) en een beetje tv gekeken.. Verder weinig!

4. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Trouwens, je gaat niet laat naar bed? Tis toch al laat ;)

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    haha ja idd, maar voel me zo schuldig als ik nu al weer naar bed toe ga. Mijn vriend zit altijd erg graag lang op! Als hij straks thuis komt en ik lig al op bed, vind ik niet zo leuk voor hem. Dus dan blijven we nog maar even wakker, hoewel dit wel steeds lastiger wordt, haha.

Dus jij de hele avond al aan de spelletjes en tv kijken. Ben je alleen of is je vriend ook lekker niks aan het doen?

Ik hield ook niet van voetbal hoor. Maar sinds ik mijn vriend ken kan ik er niet meer om heen. Ben inmiddels Groningen leuk gaan vinden om te kijken, de rest boeit mij ook niet zo veel hoor!

6. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik snap wat je bedoelt.. Is je vriend al thuis? Dan is het misschien makkelijker vol te houden om nog even wakker te blijven... :)
    Vroeger had ik ook een vriend die helemaal gek op voetbal was, maar hij heeft me niet meegekregen hihi.. Kan me wel voorstellen dat je als je er open voor staat, wel meer plezier krijgt in t kijken ervan.. haha.. Ik stond dat toen niet echt..
    Maare, mijn vriend ligt al een tijdje op de bank te pitten.. :)

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    mijn vriend is inmiddels ook thuis gekomen. Moet zeggen dat ik echt geen zin meer heb om wakker te blijven. Heb ook al een hele poos geen zin in *** en ben bang dat vriend dat nu wel wil, aangezien hij ook al een aantal biertjes op heeft.... hmmz. Dus jouw vriend ligt al lekker te pitten! Wil ik ook, haha! Nou ga de laptop maar afsluiten en nog even tv kijken en hopen dat ik snel mag slapen, haha.

Weltrusten alvast! Kus

8. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hahahahaha Lexy, ik moest even heel hard lachen :) :) Geen zin in *** en dat wil hij waarschijnlijk wel... Aah, wij vrouwen hebben t ook niet altijd even makkelijk he...
    Nou meis, succes, ik hoop inderdaad voor je dat je snel mag gaan slapen ;) Tip: val gewoon op de bank in slaap... hihi...
    Slaap lekker straks! -X-

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Nou, Lexy heb je getest?
    Ben zóóóó nieuwsgierig! :) :)

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik moest net ook lachen om je laatste berichtje, Lexy! Geen zin in ***, mocht je lekker slapen dan meid? :)

Ik hoop dat je eis wordt ingewilligd Daphne! En ik hoop ook dat we nu gewoon achter elkaar zwanger raken, zou geweldig zijn! :D

Tja, heb ik kwaaltjes die met evt. zwangerschap te maken zouden kunnen hebben.....Ik weet het niet, durf ook niet te hopen eigenlijk.
    Wil eigenlijk wel graag testen, maar wacht toch braaf tot iig dinsdag. Heb wel meer klachtjes dan vorige rondes, maar ja.....zeg niet altijd iets hé?
    Ik droom trouwens ook vaak de laatste tijd, Lexy! :(

Nou, nu even wachten tot het verlossende berichtje van Lexy ;) :D

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hier dan het verlossende bericht van mij.... mijn test was negatief vanmorgen... helaas voor mij nog geen roze! Nu maar weer wachten tot de ongesteldheid, BAH! Baal er ontzettend van!

kus

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ah nee! Balen zeg! :(
    Maarrr, het is nog niet officieel je NOD toch? Dus je weet maar nooit....
    Toch ontzettend kl*te!! Dikke KNUFFEL voor jou meissie!

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    nee dat is waar, morgen is mijn nod... maar ga er toch wel van uit dat het niet raak is hoor. Of ik behoor tot de groep mensen die heel laat pas positief testen, maar daar ga ik niet van uit om grotere teleurstelling te voorkomen.
    Vandaag even balen, morgen er weer met positieve energie er tegen aan.

kus

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik dacht je je NOD iets later had aangehouden.
    Goed dat je positief blijft, zit ook niets anders op hé? Maar vandaag een baaldag voor jou en je vriend, dat mag best! Lekker jezelf (laten) verwennen vandaag! Sterkte meissie!

15. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ontwaak net... en zie kl*te nieuws en dat wil ik niet! BAH!

Lexy, bah bah.. Wat ontzettend balen meis! Ik had zo gehoopt dat je positief zou testen :( Een dikke knuffel voor jou meis!

Het zou kunnen dat je inderdaad pas later posi test, maar ja... Ik hoop het!

Het feit dat we met een klein clubje zijn, maakt voor mij dat ik ook heeeeeeeel graag wil dat jullie snel zwanger zijn/worden, dus ik baal echt met je mee Lexy...

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Effe een:

GROUPHUG

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ikke doe mee!

GROUPHUGGGG!!!

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Daphne!

Hoe gaat het eigenlijk met al je goede voornemens? :D
    Gaat dat een beetje goed allemaal?

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    15-02 Sakina (ronde 7)
    24-02 Lexy (ronde 4)
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)
    19-03 Yvo

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo meiden,

lekker gekletst hier.

Allereerst Lexy: balen van je negatest, maar geen bloed geeft moed!

Hier heb ik een heerlijk weekend gehad. Lekker geshopt, gegeten bijgekletst, dus kan er echt weer tegen. Ongi schiet ook alweer op dus als manlief morgen weer thuiskomt kunnen we er weer tegen aan :D

Sharon: klopt, deze maand gaat manlief zijn zaad inleveren en dan zien we wel verder. Geeft ook wel een goed gevoel, dat er wat gaat gebeuren. Hopen natuurlijk dat alles goed is, maar elke keer als het nu niet gelukt is halen we ons van alles in ons hoofd. Maar we hebben de positieve instelling weer gevonden en gaan er weer tegen :D
    Hoe is het daar bij jou?

Ik vind het ook wel leuk een klein groepje en ook een goed idee om volgend jaar als kersverse moeders, of in ieder geval zwanger over die 9-maandenbeurs te lopen. Laten we er flink voor gaan ;) :D

Sakina; Ben benieuwd hoe je er aan toe bent. Nog even doorzetten met Carnaval.

Northern: leuke dag gehadn vandaag? Nog dingetjes gekocht

Charpi: wat vervelend dat je van de hoofdpijnen hebt. Dat ontpillen moet je wel hebben of niet?

Lexy: bedankt voor de hormoontjes, hopen dat het bij iedereen aanslaat hier. Was het een goed dagje beurs :D

Daphne: lijkt me ook wel zwaar voor je vriend, die behandeling, maar als het uiteindelijk goed werkt. Succes ermee.

Ga even lekker bankhangen en boekje lezen. Nog even van het weekend genieten, als ik morgen van het werk thuiskom is manlief er wel weer denk ik.
    Tot later
    GROUPHUG

Deel Deze Pagina