Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik had mijn banner al aangepast op een langere cyclus. Beetje jammer dat die morgen alweer op dag 40 zit!

Nu we een kleiner groepje hebben hier heb ik dat ook hoor Daphne. Je leeft dan nog meer met elkaar mee! We hebben even flink gebaald en daarna even wat aan het opruimen geweest hier. Dekbed even buiten gehangen en zometeen nog even een schone laken er om heen doen.

Yvo jij ben er ook weer zie ik? Hoe was je weekend meis? Nog geslaagd met shoppen?

Ik doe ook weer even mee met de grouphug! Kunnen we wel even weer gebruiken hier.

GROUPHUG!!

kus

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Zo ik heb net even actie ondernomen voor het sporten. Nu morgen nog even de fitness school bellen en vragen naar de kosten!

Irritant het zo'n lange cyclus.Wordt er soms wel een beetje moedeloos van! Als ik volgend weekend nog niet ongi ben ga ik er wel weer een testje tegen aan gooien. Maar denk niet dat het nodig zal zijn.

Mijn smaak van muziek: Marco Borsato, alles wat nu zo'n beetje gedraaid wordt, coldplay, pink, beyonce, lady gaga is idd ook helemaal super! the Killers vind ik ook geweldig, en nog veel meer... haha. Maar zo heb je even een idee.

kus

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, The Killers! En Snowpatrol, Razorlight, Kaiser Chiefs en en en ...... :)
    Het nieuwe liedje van Lily Allen vind ik ook heel leuk!

@Lexy: Lange cyclus is idd héél irritant! Als ik deze rond boven de 45 dagen uitkom, dan bel ik waarschijnlijk de HA.

Naar de sportschool dus? Goed zeg! Ik heb een tijdje geleden opgezegd :oops: Ik ben gewoon niet zo'n sportschool-type...
    Was ook niet zo'n leuke sportschool, dat speelt ook wel mee.

Hoe gaat het met het niet-roken? Kun je het goed volhouden?

Liefs

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Krijg een beetje last van m'n stuitje....

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    ... heb ik ook altijd als ik ongi ben....

Nou, ga zo naar "Fun with Dick en Jane" kijken.
    Het weekend alweer voorbij, morgen weer werken...

Fijne avond nog allemaal!

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heeey sharon, met het niet roken gaat het nog steeds goed. Heb af en toe nog wel eens momentjes dat ik wel zin heb, maar moet zeggen dat het me dit keer reuzen mee viel! Misschien omdat ik niet alleen gestopt ben maar samen met zowat de hele vriendengroep. Dat scheelt wel denk ik. De rollen zijn nu omgekeerd. Normaal gesproken bleef 1 vriend altijd binnen zitten omdat hij niet rookt en ging de rest van de groep altijd naar buiten. Nu is het zo dat 1 vriend naar buiten gaat om te roken en de rest binnen blijft. Wel grappig om dat te zien.

Dus jij gaat naar de huisarts als je deze ronde boven de 45 dagen uit komt? Kijken wat ze voor je kunnen doen?

Ik ben ook geen sportief type hoor! Helemaal niet zelfs! Maar ja, merk dat ik toch wel nu begin te groeien nu ik gestopt ben dus moet toch maar even wat doen. Alleen ga ik zelf toch niet zo vaak heen denk ik, dus vandaar dat ik mijn moeder en zus meesleur, haha! Wel beetje onhandig dat ik dan in Assen ga sporten en daarna dus nog weer naar huis moet rijden, maar ja dat heb ik er dan wel voor over.

Ik ga nu ook even film kijken met vriendje. Fijne avond allemaal en tot morgen!

kus

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ sharon ik heb foto's gemaakt ben alleen me usb kwijt voor het op de pc te zetten:S hehee moet even zoeken en dan kan ik zelaten zien..

hoe waren jullie dagen?

ik heb zaterdag beetje TE veel gedronken hehe dat ik zondag zo down was hehen niks heb gedaan en vandaag ook niet had neit zoveel zin.. lekker film gekeken vandaag..
    ik was trouwens ook nog gevallen hehehe ze deden bolonaise dus ik d8 ach kom mee doen samen met me vriendin dus met lopen had ikm het opstapje neit gezien en viel eropverheen m,aar ik moest me dus ergens aan vast houden trok ik tog ni aan die meid die voor me liep aan der haren :confused: iik meteen excusses aangeboden ooh echt ergg hehe maar ik heb een uur aan een stuk moeten lachen hehe (bijna in me broek / rok gedaan van het lachen) wuhaha

@ ivo ik ben er goed aan toe kan neit beterr.. mijn ongi is nu wel eindelijk heel af en toe met vegen nog roze maar het is zogoed als weg:)

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

dus mamakitty bevallen van een zoon! Heb gelijk even een reactie geplaatst. Bedankt voor de link pix.

Hoe is het hier? Niet echt veel gekletst hier.

Vandaag echt een beldag op het werk gehad. In mijn pauze even allemaal dingen prive geregeld. Onze lattenbodem van het bed is echt gigantisch kapot. We hadden dit probleem al eerder en toen een vervanging gekregen omdat het een fabrieksfout zou zijn. Nu heb ik gebeld en tegen bijbetaling een duurdere lattenbodem. Ze hebben het gelijk vanavond na 6 uur gebracht! Dat is dan wel weer een goede service. Ben benieuwd hoe het slaapt vannacht.
    Ook heb ik even naar de sportschool gebeld en volgende week dinsdag gaan we als het goed is onze eerste les volgen!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan of net als mij de hele dag gewerkt?

Sharon hoe gaat het nu met jou? Nog last van je stuitje? Als dat jouw ongikwaaltje is dan is dat niet de bedoeling!

kus

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey allemaal,

Leuk voor MamaKitty! Zal vanavond of morgen ook even een reactie plaatsen. Bedankt Pixie!

@Sakina: Fijn dat het zo goed gaat met je meid! :) Ben erg benieuwd naar de foto's, we wachten af! Je hebt dus een mooi feestje gevierd als ik het zo hoor :) :)

@Lexy: Ja, waarschijnlijk dan naar de HA. Maar kan zo weer anders zijn hoor, kan nogal een twijfelkont zijn ;)
    De steken in m'n stuitje zijn zo goed als weg. Maar goed, als m'n ongi wegblijft dan moet ik nog even bedenken wanneer ik durf te testen.......
    Goed bezig! Welke lessen gaan jullie volgen? Groepsles dus?
    Slaap lekker vannacht op jullie nieuwe lattenbodem! Wat een gedoe of niet dan :confused:

@Daphne & Yvo: Hoe is het bij jullie?

Hier verder alles goed. Ook hard gewerkt vandaag! :D En net de strijk weggewerkt. Nu even GTST kijken!

Doei! Groetjes

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh ja, Lexy! Nog geen ongi bij jou?

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hihi nee sharon, nog geen ongi bij mij! Ik wacht rustig af! Hoeveel dagen cyclus hou jij aan deze keer eigenlijk? Snap jouw banner niet zo goed. Wat goed van jou, hele dag gewerkt en ook het strijkwerk al weggewerkt! Nu lekker ontspannen voor de buis met gtst! Geniet er van meis. Ik ga even verder lezen in mijn blaadje die ik gekregen heb op de negenmaandenbeurs.

kus

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik zit nu op dag 41 (13 DPO betekend 13 dagen na (vermoedelijke) eisprong). Ik heb 42 dagen aangehouden deze cyclus. Maar weet niet zeker of dat wel klopt, hoor.

Maar jij hebt wel een duidelijke eisprong gezien op je testen, dus zou je toch ongeveer 2 weken daarna ongi moeten worden (of niet ;) ). Nog wel spannend hoor! :D

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ja het is hier nog wel spannend idd! Ik wacht nog even rustig af. Als ik dit weekend nog niet ongi ben dan test ik nog een keertje. Voel nog niet echt dat de ongi komt, maar dat kan zo in een keer komen natuurlijk.
    Ik snap jouw banner nu ook tenminste! Ook erg spannend allemaal! Hou ons op de hoogte!

Ga jij ook weer ANTM kijken?

kus

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, nog wel spannend voor ons allebei dus!

Wij kijken nu naar CSI, dat volgen wij altijd. Vanavond is het nieuwe seizoen begonnen. Tussendoor kijk ik even ANTM.
    Wie is je favoriet?

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ik vind die hele blonde meid wel leuk, kom even niet op haar naam en vind kyzarna ofzo ook wel leuk. CSI keken wij eerder ook wel, maar nu hebben we een periode dat we het niet kijken, weet niet waarom. Zijn er een beetje zat van denk ik.

Waar zijn de andere meiden eigenlijk?

YOEHOE...............!

17. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi Meiden,

Sorry :oops: ben een paar dagen niet geweest.

@Sharon78, aannemers :x het plan was deze week heien, maar we mogen nu blij zijn als het deze week nog wordt :rolleyes:
    Verder krijg ik steeds meer last van zwangerschapskwaaltjes :( misselijkheid wordt voornamelijk erger, maar jah alles voor het goede doel hè :)

@Lexy, balen meid! van die nega test :(
    Dikke knuffel voor jou.

@Yvo, ja erg gezellig gehad met m`n moeder op de 9 maandenbeurs. Ook allemaal leuke dingen gezien :) Heb een shirtje laten bedrukken voor de kleine, en een shirt voor m`n vriend gekocht IK VADER en een shirt voor m`n vader TROTSE OPA :) Verder een erg mooie en handige draagzak van m`n moeder gekregen.

XXX mij

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    katarzyna en anya bedoel ik, haha

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, die zijn leuk! Ik vind Whitney ook wel leuk.
    Die hele donkere vind ik niet zó, beetje raar hoofd soms..weet even niet hoe ze heet. Dominique vind ik ook niet zo leuk.

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Northern,

de kwaaltjes beginnen te komen dus :D Wordt je er iig goed aan herinnerd dat je zwanger bent :)

Hopelijk beginnen ze snel met de bouw! Heb vandaag de tekening van een collega gezien, zij gaan ook bouwen. Wordt ook echt een heel mooi huis! Leuk om naar uit te kijken lijkt me!

Leuk, die shirtjes! :D

Deel Deze Pagina