Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden, ik ga afsluiten. Wil nog even lezen en dan lekker op bed, nieuwe latten uitproberen. Nicole heb je op het andere forum al een bericht teruggepost. Leuk dat je weer terug bent, hihi.

sharon die meiden die jij noemt vind ik ook nog wel gaan. Fatima vind ik ook niet echt geweldig en stacy-ann ook niet maar die is er nu uit.

kus en tot morgen. Slaap lekker allemaal.

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden...
    Ik ga jullie vanavond weer gezelschap houden... Gister een erg drukke dag gehad, heb het forum wel gelezen maar had geen tijd om te reageren...

Maar wilde nu even zeggen dat ik het toch allemaal erg spannend vind worden! Ik wil roze zien meiden!

Sharon, jij hebt wel een handige ticker.. Kan je die zo fiksen of moet je daar (zoals bij fertility friend of zoiets) vanalles voor in een schema zetten?

-X-

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey meiden!

Toch maar weer eens een poging doen om hier te komen en ook echt iets posten.Heb gewoon te weinig tijd om alles bij te houden op deze pagina en als ik me dan eens heb aangemeld, dan komt er iets tussen en sta ik wel online, maar kon dan alsnog niks doen :S

Heb niet alles terug gelezen, maar ben via hyves ene beetje op de hoogte gesteld door Lexy :D :thumup:

@Northern: GEFELICITEERD!
    Wat geweldig voor je, meid! :D Super, geniet ervan! 8)

@Iedereen waarbij het nog niet wil:Vetbalen!!!Maar houdt de moed erin he, ooit komt jullie posi test ook! :D We want ROZE

@Pix: hoor de dat jij waarschijnlijk eerder de ziektewet ingaat?Sterkte, meid!

@Daphne:Hoe gaat het met jou?Mis je de katjes nog?Als het goed is, heb je een lange mail ontvangen van mijn zwager :D (aantal weken terug).

@Esmee:Hoe staat het bij jou en je salon?

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Merk wel, dat het zwaarder is dan de eerste, met zo'n rondhuppelende dreumes en onderin staat een enorme druk, omdat de kleine al met het hoofdje naar beneden ligt en ookal vrij laag.Veel/vaak erg moe.Vannacht ook een hele harde trap gekregen...Ik schrok ervan, zo pijnlijk en mn buik stak echt heel ver naar voren ineens...Het voelt erg beurs aan, ben wel blij dat hij niet bij mn ribben heeft getrapt, anders waren die zeker weten gekneusd!
    Verder geniet ik er nog erg van en heb erg veel zin in de bevalling en de kleien straks :D

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo.

ben er weer. Manlief was gisteravond terug gekomen van zijn weekend weg, de boys waren naar Scheveningen, dus we hadden heel wat bij te kletsen. manlief was moe van het weekend en ik nog omdat als ik alleen ben zo slecht slaap, dat we ook lekker vroeg op bed lagen :D

Mienime: wat gaat de tijd toch snel. Dus het wordt toch wel wat zwaarder. Dat die kleine al zo laag ligt. Nog even volhouden hoor :D

Hier ook weinig nieuws, nog genoeg wachtenden op positest of ongi. Spannend hoor, mijn duimen draaien weer overuren. (Alleen daarom moet er roze komen hier, mijn duimen raken overwerkt ;) :D

Ik ben zeer geslaagd met shoppen het weekend. Heb een spijkerbroek, 2 dunnere truitjes en een giletje gekocht, Dus kan weer even vooruit.

Ga zo nog even sporten
    zie jullie morgen weer, dan heb ik een vrije dag, kan ik lekker op mijn gemak hier alles eens even gaan bekijken, is alweer lang geleden.
    liefs

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey meiden!

Hoe is het hier?

@Mienime: Leuk om wat van je te horen! Dus het wordt al wel zwaarder, gelukkig niet meer zó lang te gaan! Spannend hoor! :)

@Daphne: Als je naar http://www.tickerfactory.com/ezticker/t ... php?type=0 gaat, dan kun je daar een banner kiezen. Op de laatste pagina kun je je cycluslengte en de dag waarop je je eisprong hebt invullen. Wel handig hé?

@Yvo: Gelukkig is je mannetje weer thuis! :) Ik kan dat ook niet goed, dat alleen slapen. Maar hij heeft het dus mooi gehad?
    Jij bent dus goed geslaagd, leuk hoor!

@Lexy: Ben je actief op meerdere forums? :) :)

@All: Hoe is het bij jullie allemaal?

Liefs

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    goede avond meiden,

@ minieme :thumup: graag gedaan hoor meid! Slecht nachtje achter de rug gehad dus... dat is wat minder! Hopelijk heb je vannacht een betere nacht. Het is niet de bedoeling dat hij op het laatste moment nog even zijn moeder vernield! haha.

@ Daphne: dat is nou ook wat! kom jij hier gezellig kletsen is iedereen er al weer vandoor! Vanavond ben ik er ook niet tot laat. Ga er op tijd in vanavond. Dus even iets eerder komen vandaag, haha!

@ sharon: hoe is het bij jou? Al wat duidelijkheden?

@ yvo: dus heel veel bij te kletsen met vriend! Kan ik me voorstellen als je een heel weekend alleen bent. Heeft hij het leuk gehad? Ik slaap ook altijd slechter hoor als ik alleen moet slapen. Dus gister er lekker op tijd samen in! Heerlijk kan dat zijn he!

@Northern: hoe was het vandaag meis? Alles goed met de kleine?
    Kom je even snel melden hoe het gegaan is?

@me: hier nog steeds niks te bekennen. Vanmorgen erg veel druk daaronder gehad. Had echt het gevoel ongi te moeten worden. Maar nog steeds niks te bekennen. Moet zeggen dat ik dat normaal gesproken niet heb als ik ongi moet worden, maar goed.

Kom steeds wel even weer hier kijken.

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey wat dom dat mijn banner niet verder telt! Ben nog niet ongi geworden hoor! Dus zit nog in de oude cyclus.

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Thanks Yvo en Sharon...Zag een paar pagina's terug de lijst en ik "hoor er nog bij" zie ik :D

Het duurd idd niet te lang meer...Hoogstens 9 weken..Ben wel erg veel aangekomen al, dus dat zal ook wel een rol spelen...Mijn conditie is nergens meer te vinden hahaha
    Zo...Ga lekker mn liefje zijn zelfgemaakte bananenijs oppeuzelen :D (die kg maken ook niet meer uit) whaha

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, lexy!

Spannend allemaal joh en trouwens voor veel meiden zo aan het eind van deze mnd, begin volgende mnd!Ben er niet veel, maar hoop met heel mijn hart met jullie mee, hoor!
    Het is bij mij niet uit het oog, uit het hart ;)

Toi toi!Hopelijk is het voor iedereen snel raak en zijn al die artsen niet nodig!

En tsjah...hebben ze het altijd over kindermishandeling, nou hier in dit huis is het moedermishandeling, hoor hahaha
    Laat ZP lekker on staan, dan probeer ik er echt weer wat vaker te zijn!

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh, lekker Mienime! Smullen :)

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik dacht al! Nieuwe banner aanmaken dus :D

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nou, dat was het zeker :D :thumup:

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!

Ik had dus gezegd... Ik wil positieve testen zien! Wie wil eerst? :) :) Sjonge, wat duurt het wachten lang! Het wordt tijd voor goed nieuws dames! Wanneer wordt er getest?

Thnx Sharon! Ik ga eens kijken zo...

Hm MieniMe, lastig dat het allemaal wat zwaarder wordt! En fijn dat je er toch nog van geniet! Erg leuk dat je ff komt koekeloeren hier en een berichtje post :) Leuk! Ik heb de mail van je zwager inderdaad gehad... Vind het nog steeds moeilijk ja, en mis 'mijn' kittens nog best wel... Had ik geen mailtje terug gestuurd?

Yvo, fijn dat je mannetje weer thuis is! Vervelend is dat he, dat je slechter slaapt als je mannetje niet naast je ligt.. Ik ken dat! Giletjes zijn LEUK! Heb er laatst ook één gekocht, maar mijn lief heeft 'm in de droger gedaan... Nu komt ie nog halverwege mijn rug ;) haha.. Maar jij gaat vast veel plezier hebben van je kleertjes! Heerlijk he, shoppen :)

Lexy, hoe is het verders?

Hier gaat alles prima, druk met de laatste loodjes op mijn werk! Hier is het wachten op mijn (N)OD niet zo spannend, want het is echt niet raak.. Zou wel een wondertje zijn als het wel zo was haha... Knap, vooral! We hebben maar één keertje geklust, en toen was mijn ei die dag net gesprongen volgens mij..

Nou, mijn mannetje en ik gaan zo film kijken, kom straks nog even kijken... En ik ga nu ff mijn banner aanpassen :)
    -X-

14. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben er al Lexy ;)

15. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Jemig, er is wel veel keuze wat betreft de banners :) en ik heb al zo'n moeite met kiezen en beslissingen nemen.... hihi

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Daphne :D
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit hé ;)

Welke film gaan jullie kijken?

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Waarschijnlijk donderdag.....maar weet het nog niet helemaal zeker.
    Eerst maar afwachten of m'n ongi wegblijft en dan moed verzamelen om te testen 8)

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, Daphne!

Ja, ik zit soms wel als een zak hooi op de bank en kan soms niet veel hebben en de energie is ook ver te zoeken, maar geniet zeker nog wel vd kleine in mn buik...Het getrappel en gedoe (alleen liever niet als die van vannacht haha).Het blijft bijzonder.Houdt er voor mezelf ook maar rekening mee, dat hij langer blijft zitten, kan het altijd nog meevallen ;)

Aw, wat rot dat je de kittens nog zo mist!Of komt het misschien ook juist, omdat je de foto's enzo hebt gezien?Ze maken het erg goed, hoor, maar dat zal mn zwager wel verteld hebben, neme ik aan :)
    Zover ik van hem weet, heb je niet op zijn mail gereageerd.

En wat Sharon zegt, de wonderen zijn idd de wereld nog niet uit...Naar mijn weten hebben wij het ook maar 1x gedaan, toen het raak bleek ;)
    Hang in there!

XxX

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Veel hé! Ben benieuwd waar je zo mee op de proppen komt :D

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ja, ik geloof dat ik gekozen heb ;) Ben niet helemaal tevreden, dus als ik meer tijd heb ga ik nog ff verder met kiezen haha... :)

MieniMe: schand.. Dacht serieus dat ik gereageerd had....... Hmz... Ga ik binnenkort even doen! Mijn excuses.. Ik weet zeker dat ze het erg goed hebben bij je zwager.. Ik mis vooral mijn mannetje, de bruine.. Daar was ik het meest verliefd op hihi.. Maar mijn vriend wilde Yasmin (de grijze) houden.. Nah ja, Yasmin is een kleine terrorist! Sloopt hier alles...

Nu ga ik ff film kijken! Eagle Eye gaan we kijken, heeft mijn vriend uitgezocht... Volgens mij is het een thriller... Klets ze meiden :)

Deel Deze Pagina