Zag ze laatst door het raam in de tuin, samen in een mandje slapend..Ineens had Oellie het door, datie bekeken werd haha (die met die grote oren, de oudste, die jij denk ik met bruine bedoeld). Daarna had knorretje het ook door, lagen ze daar starend naar mij en mn dochter te kijken van: "Huh?Wat doen jullie hier?" Weet niet of je eventueel later hebt gereageerd?Maar ik dacht anderhalve week na de mail, dat mn zwager mij vertelde datie er niks op had gehoord (nog), maar of je dat inmiddels wel hebt gedaan, dat weet ik niet, heb ik niets over gehoord Allemaal veel pelzier met filmpjes en series...Ik ga ook maar eens naar beneden. GROUPHUG!!!
jeetje wat zijn er ineens veel... haha. Dacht wel even rustig de afwas te kunnen doen. Vriend was erg laat thuis. Vanmorgen om 7 uur begonnen en vanavond om kwart voor 8 thuis! Vond niet dat ik hem de afwas kon laten doen. Lief he. haha. Minieme: tuurlijk hoor jij er nog bij! Bij ons ben je ook niet uit het oog uit het hart hoor! We denken nog steeds aan jou! Wat zeggen ze toch ook al weer... de laatste loodjes wegen het zwaarst! Nog even meis! Leuk dat je probeert wat vaker hier te kijken. Snap ook wel dat als je hoog zwanger bent en dan nog een kleine rond hebt lopen dat het niet altijd makkelijk is om hier te komen. Maar we vinden het natuurlijk erg gezellig als je er bent! Bananenijs was lekker dus!? OOOOOOOOOH ben jaloers! Lust ik ook wel, @sharon: zal straks ook eens even bij jouw site van de banners kijken. Deze is natuurlijk niet goed he! @ daphne: ah je bent er al! Zo vroeg ga ik idd niet op bed. Ik test niet eerder weer dan zaterdag. (inmiddels gelezen dat sharon waarschijnlijk donderdag test) Wordt idd tijd voor wat goed nieuws weer hier! Dussuh Daphne we verwachten ook goed nieuws van jou! Het kan altijd! Misschien heeft je vriend wel hele snelle zwemmers! Lekker film kijken vanavond dus. Ook gezellig. Mijn vriend kijkt voetbal dus ik stort met wel weer op mijn hobby: zwangerschap, haha. Met mij gaat het verder goed hoor. Druk gehad op het werk, maar verder alles goed. Lekker bijslapen vanavond. Hihi ben ik net weer helemaal bijgelezen, gaat iedereen naar beneden en film kijken... haha. Nou meiden heel veel plezier en misschien nog tot vanavond en anders een ander keertje! Leuke banner wel hoor daphne! Ik ga er ook even 1 uitzoeken. Eerst even broekloeren. kus
Hey hallo daar allemaaaaal! HEY Mienime! Dacht gisteren nog aan je... zomaar.. Pfff alweer 32 weken... de tijd gaat snel he. Nog maar 9 weken, gek idee is dat he.. Hier gaat alles wel prima. Zaak gaat goed, heb al personeel aangenomen want ik merk wel dat ik dat nodig heb. Heb het behoorlijk onderschat al dat gedoe in je lijf. Wanneer is due date? Voor alle dames: Echt veel succes en roze toegewenst! Northern: hoop dat je misselijkheid niet veel erger gaat worden. Weet wel dat ik na 9 weken wel iemand wat kon aandoen die nog riep: alles voor het goede doel... :x :x Weet ff niets meer, begin ook al te vergeten... echt heel erg.. Weet je wat ook erg is... dat al die cliches waar zijn! xies aan iedereen!
heey esmee! Leuk dat jij hier ook eventjes wat komt posten! Wanneer ben jij uitgerekend? Dus alle cliches zijn waar. Grappig is dat dat je daar nu zo achter komt. Met jou gaat het verder wel prima op het moment? Met 9 weken dus flink misselijk geweest, kan me voorstellen dat je de mensen wel wat kon aandoen die zeiden dat het voor het goede doel is! Zal Northern straks ook wel hebben denk ik. Tenminste als haar misselijkheid erger wordt. Hopen we natuurlijk niet voor haar!
@Lexy: Héél herkenbaar, dat broekloeren! Ik doe ook niets anders, hahaha! @Esmee: Fijn dat alles goed gaat met je! En geweldig dat je zaak goed draait, goed teken dat je personeel moet aannemen. En dat ontlast jou dan mooi weer, je moet wel aan jezelf en het beebje blijven denken natuurlijk! @Daphne & Lexy: Leuke banners hoor! Ik doe even mee met de ..... GROUPHUG!!!
GROUPHUG!!! Die was ik dus vergeten! Dacht al, vergeet wat! Maar doe dus gezellig even mee hoor! haha.
Wat een gezelligheid hier. Hey Esmee: wat leuk weer wat van je te horen. Gaat dus allemaal goed. En voor de zaak al personeel aangenomen, Wat goed. En jij ook alweer over de helft. Wat gaat het hier allemaal de goede kant op. Hey meiden, wat een leuke banners allemaal, jullie hebben die site dus ook gevonden. Wel een boel keus, maar kan je ook elke keer weer een andere uitzoeken. Hier lees ik nog weer even bij.
dat is toevallig yvo! Allebei op hetzelfde moment een bericht geplaatst! Tot morgen. Veel plezier met bijlezen!
Wow! Ik zie ineens allemaal nieuwe tickers! Je hebt een goede invloed op ons, Sharon haha! Even lezen wat er allemaal geschreven is...
Zo, het is toch een palmboom geworden! De film was helemaal geweldig! Zo spannend, het was meer een actiethriller volgens mij... Maare, wel een aanrader! Had straks mijn moeder aan de lijn... Mijn 'schoonzusje' zit echt door haar zwangerschap heen.. Laatste 2 weken, nog iets minder zelfs.. Ben benieuwd wanneer het kleine meisje komt! Spannend.. MieniMe: ik ga het morgen even nakijken in mijn mail.. En anders stuur ik m morgen meteen een mailtje! Het zijn ook echt twee schatjes he.. En, nog steeds zo aanhankelijk? De bruine (Oellie) kon er toen al geen genoeg van krijgen en die andere (knorretje) werd ook steeds aanhankelijker.. Schatjes zijn het! Oh Lexy, je bent inderdaad ontzettend lief! hihi Enne, ik zal kijken of ik goed nieuws kan brengen, maar denk van niet! Heb wel weer dezelfde wazige krampjes in mijn buik die ik vorige maand ook een week voor mijn ongi had (daarvoor nooit... ) maar ook dat was geen teken vorige maand.. Dus ga er absoluut niet vanuit dat t raak is! Maar nogmaals, ik verwacht eerst positief nieuws van jou en Sharon... Hebben jullie nog last van klachtjes? Esmee! Ook weer eens hier, gezellig! Fijn dat het goed met je gaat meis! Goed dat je personeel hebt aangenomen, je moet goed aan jezelf en de kleine denken.. Het lijkt me vreselijk om zo lang zo misselijk te zijn zeg.. Pff.. Kan het me voorstellen dat je dan agressieve neigingen krijgt als mensen blijven roepen dat het allemaal voor een goed doel is... Is natuurlijk wel zo, maar zo misselijk zijn steeds is geen lolletje.. Dan lijkt het me soms moeilijk om echt te kunnen genieten van je zwangerschap.. Lijkt me een stuk makkelijker als je weinig kwaaltjes hebt! Zo, nu ben ik weer bij met lullen... Dan is het nu tijd om naar mijn bedje te gaan! Mijn mannetje is ook al op de bank in slaap gevallen: de film was ook spannend, en dit is de ontlading Dan ga ik m maar s even wakker maken... Fijne avond nog meiden, en trusten voor degenen die al lekker naar bedje zijn gegaan! Tot morgen maar weer! Liefs Daphne
Hello girls, Nachtelijk bezoek hier...Of moet ik zeggen, vroeg in de ochtend? Het is bij half 6 en ben klaarwakker hahaha. Lig al heel lang wakker trouwens, maar dacht nu van hm ga er maar even uit en daarna nog even terug. Dochterlief had haar nachtelijke babbelavonturen weer: "JAAA, haha, PAPA!" Alleen papa snurkt verder en nog meer-eigenlijk komische- babbels en geluidjes maakt ze dan en ik wordt er wakker van.Dan kan ik ook niet meer slapen, lig ik naar haar te luisteren (liever dat, dan gebrul natuurlijk, dus ik ben wel blij, hoor ) en hoor gesnurk en ik heb een kat bij mn hoofd op mn kussen liggen die spint/snurkt en ik moet nu toch wel steeds vaker 's nachts naar de wc, omdat de kleine zo laag ligt en die denkt dan ook:Hey, leven in de brouwerij, laat ik het vruchtwater eens gaan verplaatsen!Zal ook wel een beetje "voorbereiding op" zijn inmiddels, maar zo heb ik dus meer van dit soort nachten hahaha @Esmee:Hey, leuk je te zien! Dacht nog nadat ik het had gepost, oeh, komt ze hier nog wel?Maar gelukkig je hebt het gelezen Ik denk ook wel eens aan jou.Hoe het met je gaat en ook van shit heb nu nog steeeeeds geen afspraak bij je gemaakt! En wat leuk dat jullie ook een jochie verwachten! Vervelend dat je zo misselijk was/bent!Die uitspraak waar je het over hebt, wordt idd veel gebruikt. Heb jij last van je hormonen?Ikke wel haha...Het ene moment snauw ik onderhand mn vriend af en het andere moment kan ik om iets heel kleins om de 5min in de slappe lach schieten, heel bizar! haha En die tranen ook om meestal niks pffff Ook dat vergeten enzo is heel herkenbaar. Geweldig dat je al personeel hebt aangenomen!Kan jij ook een stapje terugdoen wanneer dat nodig is! @Daphne:Is goed, hoor meid!Kijk jij maar in je mail hihi Kan gebeuren joh. En ja, ze zijn heel aanhankelijk vooral naar elkaar...Ze stoeien erg veel samen, maar zijn echt heel gebroederlijk en dat stoeien is op een leuke manier en hoe ze dan daarna ook gezamenlijk in dat mandje liggen te slapen, erg cute! Nu ga ik weer een stukje teruglezen om verder te reageren, want ik weet het niet meer...Hahaha
@Lexy: *Geeft wat bananenijs* Over het "uit het oog, uit het hart" Zie nl wel dat het lijstje zwangeren kleiner is geworden, ik zie bv mamaline niet meer staan, vandaar dat ik het een eer vond om mij er nog tussen te zien staan, ondanks dat ik al zo'n tijd niet was geweest, vandaar Laatst sprak ik mamaline trouwens op MSN, voor diegene die haar nog kennen en haar lukt het gewoon ook niet om alles bij te houden en in te plannen zo met de zwangerschap en hun kleine man.Ze wil dan wel echt terug kunnen lezen en reageren en dat lukt haar gewoon niet, dus komt ze eigenlijk helemaal niet meer op ZP.Heel begrijpelijk idd, zoals je dat ook over mij schrijft..Maar de intensie is hier echt en vind het reuze gezellig om "weer terug te zijn" @Esmee: Ja vandaag zelfs alweer 33 wkn!Dus 7/9 wkn te gaan en dan is de kleine er al! Uitgerekende datum is 15 April, maar mijn gevoel zegt, dat hij wel lekker zit en wel eens wat langer zou kunnen blijven zitten Wanneer wordt jullie kleintje verwacht? Zo, meiden...Ik ga zo maar weer eens proberen te slapen, iig rusten, voordat ons meiske zich weer meldt Ik bof wel, hoor..We hebben een eigen bedrijf, dus we hoeven niet perse om bepaalde tijd op te staan, alleen als we echte afspraken hebben staan, dus dochter kan slapen en wij ook tot zij wakker is en 9 vd 10x als ze dus zo'n babbelnacht heeft gehad, slaapt ze nog wel eens lekekr door tot 8/9uur Dus dat scheelt gelukkig Alvast GOEDEMORGEN!!! gna gna
Hey meiden, @MieniMe, zo jij was vroeg op vanmorgen Heb je nog weer een beetje kunnen bijslapen? Verder heel wat afgeschreven hier de laatste 2 dagen. Kan het allemaal niet bijhouden hoor Gisteren de 1e echo gehad, oohhhh zo mooi echt geweldig! We hebben het hartje zien en horen kloppen Ik zal proberen de foto in m`n album te plaatsen. En natuurlijk doe ik graag mee met de GROUPHUG XXX mij
Hallo. Mienime: dat is nog eens een ander tijdstip om wat te posten. Geeft dan toch wel een lekker gevoel als je niet perse om 7 uur eruit moet. Heb je nog een beetje kunnen slapen/rusten? Op zich klinken al die geliudjes wel gezellig, maar als je er niet van kan slapen is het wel anders. Northern: ben wel benieuwd naar je foto's. Super zeg dat het allemaal goed is met de kleine. Moet toch wel geweldig zijn om te zien dat er werkelijk leven in je zit Hier een rustig dagje gehad. Door het vieze, natte en koude weer niet veel gedaan, maar het huis is wel weer helemaal op orde. Het moet gewoon mooi weer worden, kunnen we weer lekker naar buiten.
Hey meiden! MieniMe: jemig nog wat vroeger graag, de volgende keer haha Northern: ben ook erg benieuwd naar je foto's! Hier, net als Yvo, een rustig dagje gehad.. Vind ook dat t mooi weer moet worden! Fijn dat je huis weer op orde is Yvo! Hier weinig nieuws... Druk op het werk, maar ik hou me rustig, want ik heb t wel een beetje gehad eigenlijk.. Het is té druk, en dan komt er weinig uit me... haha.. Verder gaan we nu even op bezoek bij een oom en tante, dus ik kom later vanavond nog even koekeloeren! Fijne avond meiden!