Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Mienime,

pff wat gaat het hard he.. kan me het ROZEmoment nog als de dag van gisteren herinneren hier..
    Ik ben 16 juni uitgerekend. Precies 8 weken later dan jij dus haha!

Ik heb ook wel wat last van de hormonen. Kan sneller geirriteerd zijn maar ook zomaar de slappe lach krijgen omdat de kat dom doet (of ikzelf hihi) En idd sneller huilen om de kleinste dingen..

Jammer dat we geen buddies kunnen worden want jij bent veel eerder dan ik uitgerekend. Ik klets ook niet meer mee met de juni-mama's want dat gaat ECHT veel te snel. Alsof ze daar niets anders te doen hebben! Per dag ongeveer 50 pagina's!

Wanneer er iemand zin heeft om onze baby uitzet te bekijken: bartenesmee.babysite.com

xjes aan jullie allemaal!

ps sorry als ik wat vergeet want Mienime kan het beamen.. die hormonen.. alles vergeet je!

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey mEIden,

lekker gekletst hier!

@Esmee: Leuke babykamer hebben jullie zeg! Echt heel mooi :) En de andere spullen natuurlijk ook, leuk om te zien!

@Yvo: Lekker je huis weer aan kant, fijn gevoel hé? 't Was idd niet het mooiste weer vandaag. Al viel het bij ons nog mee. Vanochtend was het nog wel mooi, maar 's middags begon het hier ook te regenen. Maar volgens mij wordt het de komende dagen steeds iets beter :D

@Northern: Meteen gekeken in je album, maar stond nog geen foto in :)
    Jullie hebben er dus van genoten om je kleintje voor het eerst te zien? Lijkt mij ook echt geweldig, dat je dan ziet dat er écht iets in je buik groeit. Echt heel apart lijkt me dat..... ik hoop dat wij dat allemaal snel mogen meemaken! :D

@Mienime: Zo hé, lekker op tijd! :) Wel schattig dat jullie kleine meisje zo lekker kletst. Gelukkig kun je wel iets langer blijven liggen, ben je nog wel weer even in slaap gevallen? Snap dat het voor jullie niet zo makkelijk is om alles hier bij te kunnen houden op ZP. Maar gezellig dat je hier weer komt kletsen :)

@Daphne: Film was dus geslaagd? Spannend bij je schoonzus!
    Hebben zij al kinderen of is dit de eerste? Misschien heb je het al een keer verteld :(

@Lexy: Nog geen teken van :evil: :evil: ?

@Sakina: Ben je al een beetje over alle carnavalsdrukte heen? :D

@Mezelf: Hier alles wel goed. Ben best wel zenuwachtig voor morgen, omdat ik dan waarschijnlijk wel ga testen. Moet toch een keer hé Dan weet ik in ieder geval zeker waar ik aan toe ben....Óf ik spring een gigantisch gat in het dak :whistle: , of ik weet dat ik op die ellendige menstruatie moet wachten :x

Liefs

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hallo ladies!

hoe is het hier met jullie? Wat een gezelligheid weer hier!

Daphne: idd veel nieuwe banners hier! hahah. We willen allemaal even een andere uitproberen.
    Je schoonzusje trekt het allemaal niet meer. Hopelijk duurt het niet al te lang meer en kan ze eindelijk haar kleine meid in haar armen houden.

Jij verwacht dus als eerste positief nieuws van sharon en mij! haha. Nou ik kan je nog steeds geen ander nieuws vertellen dan gister. Ben nog niet ongi en voel ook geen klachten eigenlijk. Geen ongi klachten en geen zwangerschapskwaaltjes. Ben benieuwd. Ben wel druk aan het broekloeren elke keer, maar tref nog niks aan. We wachten nog maar gewoon weer even af.

Minieme: tjeetje meid wat was jij er vroeg bij! Dat doe ik je nu niet na hoor! Misschien als ik het zelf een keer mag ervaren om zwanger te zijn dat ik dan ook zo vroeg hier zit te schrijven. Daarna nog wat rust gehad? Dan scheelt het idd dat je niet gebonden bent aan een tijdstip voor wat betreft het werk. Wat voor eigen zaak hebben jullie?
    Geen idee trouwens hoe het zit met de lijs, maar vind het wel leuk om jullie uitgerekende data er ook neer te zetten. Haal de lijst zometeen weer even naar voren. 15 April dus. Dan zijn mijn vader en broertje ook jarig. Ben benieuwd of het op dezelfde dag wordt. Jij denkt dus dat hij nog wel even langer blijft zitten daar. Zou ik ook doen, lekker warm daar. haha.
    Ik snap ook wel dat het voor mamaline moeilijk is om hier de hele tijd bij te lezen. Vind het knap dat jij ook weer een poging waagt. Alles gaat dus wel goed met haar?

Northern: Mooi moment gister gehad dus. Alles was goed? Lukt het al een beetje met een foto plaatsen? Ben erg nieuwsgierig. Wordt lastig nu he om het hier bij te houden. Wordt ineens weer lekker veel gekletst!

Yvo: lekker rustig dagje gehad vandaag dus. Lekker gevoel als het huis weer lekker aan kant is. En een nog lekkerder gevoel als het strijkje weggewerkt is. Heb daar zelf altijd zo'n hekel aan!

Esmee: lekker vergeetachtig dus, hahaha! Mag he nu je zwanger bent! Jij 16 juni uitgerekend dus. Spannend allemaal hoor. De hormoontjes doen dus lekker hun werk bij jou en minieme. Leuk dat je je babykamer laat zien. Zal gelijk even kijken! Vind het altijd leuk om me alvast te kunnen orienteren. Kijk hier op het forum ook steeds bij het topic "show je babykamer".

Vandaag op het werk weer een normaal dagje gehad. Weinig declarabele uren gemaakt. Allemaal andere werkzaamheden gedaan die anders blijven liggen. Morgen weer een nieuwe dag. Nog 2 dagen en dan hebben we weer weekend! Heerlijk! Kan er nu al naar uit kijken.

kus

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @ sharon spannend meissie! Morgen dus toch wel een testje wagen? Is idd maar beter om te weten waar je aan toe bent en daarbij voor hetzelfde geldt is het wel zo ver en kun je heerlijk genieten! Ga je dan morgenochtend testen? Vind het zo spannend! Duim voor je meis. (zelfde tijd bericht gepost zie ik....)

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Dank je Lexy :D
    We zullen zien, ik weet het echt niet! Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik positief zal testen, ik snap gewoon niet veel meer van m'n lichaam....

Ja, zelfde tijd gepost! Zag ik ook. Begint een hobby van jou te worden of niet :)

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hahah ja idd! Doe mijn best er iig voor, haha.

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Lieve meiden, ik ben bekaf... Veelste laat weer! Heb wel ff snel bijgelezen, maar ik ga nu snel mijn bedje opzoeken.. Dus dit keer geen uitgebreide reactie..

Sharon, spannend! Laat je snel wat weten dan? Check ik op mijn werk of je al iets gepost hebt!

Weltrusten meiden!

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009)
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    15-02 Sakina (ronde 7)
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)
    19-03 Yvo

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

Zoals jullie kunnen zien heb ik mezelf van de lijst gehaald. Ben vanmorgen ongi geworden. Zal vanavond mij weer op de lijst zetten en mijn banner aanpassen.
    Fijne dag allemaal en werkse!

kus

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Lexy, NEE! Kl*te! Had zo gehoopt dat t raak zou zijn joh! Damn.. Hoe voel je je?

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

@Lexy, :( :( :( van je ongi :( :( :( dikke knff voor jou.

Het is hier weer lekker druk meiden, maar nog wel te volgen hoor, mits ik elke dag even kom kijken :)
    Ik zal vandaag of morgen even proberen te stoeien met de echo foto, gisteren moest ik werken en had ik er geen tijd voor.

Ik hoop dat er snel meer roze bij komt, want ik gun jullie allemaal het mooie moment van de eerste echo, echt zo bijzonder om dan ineens zo`n hartje te zien kloppen en horen :D

XXX mij

11. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    SHARONNNNNNNNNN! Waar blijf je?!?!?!?!

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Beetje laat, sorry! Maar vanochtend geen tijd gehad en op m'n werk ga ik niet naar deze pagina ;)

Nou, vanochtend getest dus....harstikke NEGATIEF! :cry: :cry:
    Had ik wel verwacht eigenlijk, maar ja, je hebt toch altijd ietsje hoop hé?
    Denk dat het nu wel een keer tijd wordt om de HA te bellen. We gaan zometeen al de 10e maand in en ben nog maar 3x uit mezelf ongi geworden.

Dus helaas weer geen roze nieuws....

@Lexy: Hé balen meid! Had stiekem beetje hoop dat je van 't weekend nog positief zou testen.
    Zitten we samen even in een dipje :(

Liefs

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Sharon........ KUT! Ik baal met jou en Lexy mee hoor! Ik wilde roze zien, en wel als eerste bij jullie! :(

Pff, de 10e maand in en 3x ongi geworden uit jezelf... Dan wordt het inderdaad tijd voor de huisarts denk ik...

Jeetje meiden, het zit jullie dit clubje niet echt mee he! Ik baal echt met jullie mee..

#@#!#$%%@!*#!@+##!

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Dank je Daphne! Baal er echt flink van hoor :( . Gelukkig vanmiddag lekker vrij.

Hoe is het bij jou?

15. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Lexy en Sharon, balen meiden :( Dikke knuff!

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey Sharon en Lexy, hoe gaat het nu met jullie? Wat denk je Sharon, zit er nog een kansje in? Of is het wachten op je ongi? Pff, als het 't laatste is, hoop ik dat het een beetje snel komt..

Hier gaat alles prima.. Net even wat boodschappen gedaan en met 20 kg brokken lopen sjouwen (de hondjes moesten weer voorzien worden).. Vanavond komt mijn zusje ff kletsen, verder ga ik niet laat naar bed.. De energie was vanochtend (en nu nog steeds) ver te zoeken.. Ben toe aan weekend..

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

ben er weer. Moest vandaag werken dus vandaar dat ik niet sneller dan nu kon reageren. Nou hier balen we flink hoor! Had er al wel een beetje rekening mee gehouden, maar toch hoop je dat je bij 1 van de meiden hoort die later positief test. Nou niet dus! Vriend en ik hebben allebei een baaldag. Op het werk ging het ook voor geen meter! Mijn collega vroeg al of ik vandaag geen zin had om te praten. Nee dus! Morgen weer een nieuwe dag hoor. Ben ook behoorlijk erg ongi moet ik zeggen.

Sharon: jij een negatieve test dus! He bah! geen van ons beiden heeft geluk dus! Ook even flink balen dus! Ga je nu een afspraak maken bij de huisarts? Dikke knuffel voor jou meid.

Daphne: ik vestig mij hoop op jou Daphne! Wie weet was het bij jou in 1 keer raak! Ik duim voor jou hoor meissie!

dikke kus

18. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Lex": ^%$&* Niet ongi, bah. Duimde zo hard voor je. Balen mag en hoort er ook bij. Even heel goed balen en dan weer op naar de volgende ronde.

Sharon: Niet ongi, maar wel een negatieve test, dat moet niet mogen.

Voor jullie allebei een hele dikke knuffel.

Daphne: ga ik voor jou duimen, je weet nooit waar die ene keer goed voor was :D

Hier ga ik binnenkort weer beginnen met ovutesten. Hoop dat het nu toch eigenlijk een keertje raak gaat worden. We gaan in ieder geval ons best weer doen :D

Verder een rustig avondje voor de boeg, ben onverwacht een donderdagavond thuis, dat is wel lekker.
    Verder ken ik het gevoel, ben ook ontzettend toe aan weekend.
    tot later

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden, ben er toch nog even, maar hier is niet veel te doen geweest vandaag... Baaldag, dipdag he.. Wilde nog even zeggen dat ik t echt goed balen vindt voor jou Lexy, en voor jou Sharon.. Kan me heel goed voorstellen dat t vandaag niet zo ging op je werk Lexy.. Dikke knuffel voor jullie allebei!

Vestig jullie hoop maar niet op mij hoor! Dat gaat m echt niet worden!

Yvo, wanneer ga je weer beginnen met de ovutesten? Kzit zelf nog te twijfelen, heb ze voor de volgende ronde nog niet in huis.. Weet niet of ik ze ga gebruiken.. Ze hebben wel veel duidelijkheid gegeven in de afgelopen maanden, maar ik denk nu wel te weten wanneer mijn ei ongeveer komt.. En ga t ook steeds beter voelen.. Nah ja, ik zie wel..
    Voor nu kruip ik mijn bedje in.. Morgen mijn laatste dag op mijn huidige werkplek.. Toch lastig, ga een aantal collega's heel erg missen...
    Nou meiden, rustig aan.. Slaap lekker...

Liefs, Daphne

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009)
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    15-02 Sakina (ronde 7)
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    01-03 Daphne 1984 (8e ronde)
    19-03 Yvo

APRIL
    08-04 Lexy (ronde 5)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

Deel Deze Pagina