Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik een week niets van mezelf heb laten horen... en nu heb ik ook nog eens geen tijd om alles bij te lezen, ben namelijk druk met de vakantievoorbereidingen. Morgenochtend vertrekken we om half 7 richting Schiphol voor een 9 daagse vakantie naar de Dominicaanse Republiek.

Met mij gaat het goed, al ben ik nog steeds niet ongi... dus als we terugkomen van vakantie, wordt het eens tijd voor een bezoekje aan de huidarts. Ik laat dan zeker snel weer wat van me horen, dus tot over ruim een week!

Groetjes!

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo Meiden,

Allereerst sorry dat ik een tijd niks van me heb laten horen!

Inmiddels ben ik erachter dat ik waarschijnlijk pco heb maar is niet zeker kan ook zijn dat de echo net op een later tijdstip was, dus laten we maar hopen van niet he pfff...

Nou inmiddels ben ik aan de 2de pilstrip bezig op advies van de HA, 2 en halve wek ben ik dus weer ongi geweest (door de pil) na ongeveer een half jaar als het niet langer is, mijn god wat heb ik afgezien doosje paracetamols en mijn kruik waren die week mijn beste vriend haha....

Ik hoop dat het deze maand wat beter gaat en misschien deze maand of volgende maand stoppen we weer opnieuw met de pil eerst kijken hoe het met de ongi gaat en dan weer terug na de HA.

Hopelijk helpt het wat al die hormonen, maar god wat ben ik weer moe van die rotzooi en de kilo's vliegen er weer aan dus tot maar niemand zegt kom je niet van bij hihi..

Nou hier is het weer wat rustiger, een aantal dan zwanger neem ik aan?

Kan iemand me een korte samenvatting geven over hoe het met iedereen is?

Groetjessss en alvast een heel fijn weekend

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoi meiden, laat ook hier even weten dat ik er vandaag achter gekomen ben dat ik PCO heb. Afspraak met de gyn ging verder goed, hele aardige man. We gaan maandag beginnen met het behandelplan

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi meiden,

ben er maar eventjes, want we gaan straks weg. En moet nog even omkleden en tutten enzo ;) :)
    Ben weer een beetje uit m'n dalletje gekropen :) Nu is het afwachten wanneer de ongi komt....hopelijk duurt het niet te lang. Dit is echt frustrerend! :(

@Tummetje: PCO! KL*TE zeg! :( Maar aan de andere kant weet je nu wel waarom het allemaal niet loopt. Mag ik vragen wat de gyn heeft gedaan? Een inwendige echo? Viel het allemaal een beetje mee?
    Fijn dat je zo'n aardige gyn hebt! Heel veel sterkte meid!

@Lexy: Hoe is het met jou?

@Daphne: Je hebt dus niet het idee dat het raak is? Toch blijft het nog wel even spannend hoor! :D Jij ook knuffel!

@Meisje1987: Leuk om weer even van je te horen, al heb je niet zo'n goed nieuws! Balen zeg! Jij moet dus nog weer terug naar HA? Kunnen ze niet nog een echo maken, aangezien ze nu twijfelen over wat het mogelijk kan zijn? Jij ook heel veel sterkte!

@Charpi: Als je dit nog leest: Hele fijne vakantie! Geniet ervan :D

@Yvo: Bijna weer beginnen met ovutesten dus. Zijn jullie alweer bij HA geweest?

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

Charpi: leuk dat je je hier nog even komt melden voor je op vakantie gaat! Ga maar lekker naar de Dominicaanse Republiek! Lekker bruin worden, lekker alles even van je af zetten en daarna als je terug komt met een nieuwe start beginnen. Heel veel plezier daar meis! Het is je gegund!

Meisje: heej jij ook weer hier. Gatsie jij en tummetje allebei pco! Bah! Hopelijk gaat het deze maand allemaal goed en kunnen jullie volgende maand weer stoppen met de pil. Hormonen slikken is idd niet ideaal. Ik was toen ik de pil slikte ook 5 kilo aangekomen en voelde me ook moeër. Niet dat ik me nu niet moe voel, maar goed.... Hopelijk kun je er snel weer mee stoppen en vliegen de kilo's er weer af!

korte samenvatting: sharon en ik zijn begonnen met ovulatietesten, northern is zwanger, daphne wacht nog op de wachtbank, yvo is weer begonnen aan een nieuwe ronde, charpi gaat lekker op vakantie en daarna naar de ha, sakina is nog druk met de carnaval en heeft helaas een mk gehad. Verder weet ik het zo 1,2,3 niet.

Vandaag een drukke dag op het werk gehad. Was op den duur echt toe aan weekend. Had moeite met dingen opslaan en kreeg erge hoofdpijn. Net het eten op en vanavond misschien visite. Als ze niet komen dan lekker op de bank hangen en op tijd naar bed.

kus

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo meiden,

Nou ik heb wel wat voor uit te kijken word over ongeveer 3 weken voor de eerste keer tante dus dat is wel erg spannend:D.
    Verder heb ik het gelukkig erg druk gehad heel veel moeten werken nog een weekje en dan hebben we een nieuw rooster dus eindelijk weer een beetje het normale leven:D.

@lexy: ja eindelijk heb even een tijdje rust gehad, hebben een paar maanden achter de rug gehad pff met dat nieuws en mijn opa overleden net 2 dagen voor kerst dus hebben 2008 goed afgesloten :( maar goed gaan er nu een beter jaar van maken ;)
    Dus als ik het goed begrijp is er nog niet veel roze bijgekomen hier:(.
    Ja volgens mijn HA lul ik uit mijn nek kom je niet bij van de pil, maar het tegendeel is toch echt bewezen haha..

@tummetje: pff klote die PCO, dan baal je als een stekker, toen ik het hoorde wist ik niet meer hoe ik het had (en was ook nog alleen geweest na de gyn) dat gebeurd me geen tweede keer meer. Maar goed alles leert he ;).
    Ik had een inwendige echo gehad, verder niets eigelijk en hele waslijst vragen, bij jou ook?
    Wel fijn dat je een aardige gyn hebt!
    Nou ik hoop dat het allemaal goed loopt en heel veel sterkte en natuurlijk heel erg veel succes maandag! Denk aan je meid!

@sharon78: Dankjewel! Ja ik vond het wel weer langzaam tijd worden om gezellig terug te komen:D.. Het is idd balen.. Volgens HA zou ik ook 1 maand de pil kunnen slikken maar adviseerde om 2 maanden door te gaan dan komt het schijnbaar beter op gang? Ik weet het ook niet heeft er voor geleerd dus neem aan dat hij er wat vanaf weet tenminste dat hoop ik toch! Als ik het goed begrepen heb moet ik als ik gestopt ben weer terug na de HA en dan word gekeken wanneer het het beste is om terug te komen na de gyn om meerdere echo's te maken omdat ze ook niet zagen dat mijn baarmoedermond niet groeide (exuseer me als ik het verkeerd zeg), en dan zouden verdere stappen worden ondernomen dan moet vriend lief enz. nog mee word alles gecontroleerd bij hem, dus we zijn er nog niet.. Maar houden moed..

@Charpi: Ik denk dat je al weg bent, maar een hele fijne vakantie en geniet er lekker van (neem je de zon mee terug :p )

@Meiden die ik vergeten ben :oops: : heel erg veel succes deze ronde!

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!
    Ik ben er ook weer! :) Bezoek (ouders en een vriendinnetje/collega) zijn even langs geweest.. Was gezellig! Maar ben ook wel blij dat ze weer weg zijn, want ik ben bekaf.. Vandaag was mijn laatste dag op de locatie waar ik het laatste jaar gewerkt heb, maandag ga ik naar een andere locatie.. Heb het mega druk gehad, en vandaag was t een en al stressen haha! Rennen en vliegen, maar het is nu weekend! Heerlijk :) En ik heb wel lieve cadeaus gehad van collega's met wie ik close ben, dus dat was helemaal super!

Zo, en nu ff reageren op jullie..

Charpi: verontschuldig je niet steeds als je een tijdje niks hebt laten horen meis! :) We weten toch dat je t wat rustiger aan wilde doen wat t forum betreft..! Dus ik wil geen verontschuldigingen meer horen ;) hihi.. Je zult wel slapen ondertussen, maar bij deze wens ik jou en je mannetje een heerlijke vakantie! Hoop dat jullie er ontzettend van genieten! Hm, nog steeds niet ongi, misschien dat t deze vakantie komt en anders naar de dokter na de vakantie.. Want t mag ondertussen een keer he, dat ongi worden..

Meisje1987: hmz... PCO, kl*te zeg! Wanneer denken ze zekerheid te hebben of dat t wel of niet is? Hoop van niet meis! Wat betreft je kilo's die eraan komen, lijkt me vervelend.. Of valt t mee? Succes de komende tijd in ieder geval! Goed dat jullie de moed erin houden!
    Dus over een paar weken word je tante! Leuk! Ik ook :) alleen iets eerder denk ik..

Tummetje: ook shit voor jou zeg.. Wat wordt t behandelplan?

Sharon: leuke avond (gehad)? Waar ben je geweest? (Ik ben niet nieuwsgierig hoor :)) Thnx voor de knuffel trouwens :)

Lexy: goede samenvatting hoor, had het niet beter en bondiger gekund :) Hoe was je avond meis? Hoofdpijn, da's balen.. Hebben jullie nog visite gehad of heb je lekker 'bank gehangen'? Nou, lekker genieten van je weekend meis, of heb je een druk weekend voor de boeg?

En de rest van de meiden, nog leuke plannen voor t weekend?

Hier verders weer weinig nieuws, zeer rustig weekend voor de boeg... Ik ben echt een aansteller misschien, maar ik ben gruwelijk moe.. Ontzettend op... Dus ik laat mezelf mooi verwennen dit weekend :) Of nou ja, dat doe ik zelf haha.. Lekker uitslapen, badderen, lekker wandelen... Ja... :) En ff mijn ongi afwachten! Denk niet dat het zondag al komt.. Zal wel later zijn.. Heb geen klachtjes, dus verwacht geen positief nieuws vanuit mijn buik...
    Tijd om mijn net verschoonde bedje op te zoeken.. Lekker is dat he! :)
    Slaap lekker meiden, en tot morgen maar weer!
    -Liefs Daphne-

8. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Aaargh! Ben weer even uit mijn bedje gekomen.. Ik kan gewoon niet slapen! Heb ik nooit last van haha.. Hm.. Dus ben maar even aan het rondsnuffelen op t forum en op google om maar s wat ideetjes op te doen voor als onze baby er is.. Toekomstdromen, heerlijk! :)

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Genoeg gedroomd.. :D Ik ga nog een serieuze poging ondernemen om in slaap te vallen.. Tot later!

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    FIJNE VAKANTIE :)

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Meisje en Tummetje, balen meiden :( Dikke knuff voor jullie.

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

Meisje: jeetje wat een rond einde van 2008 zeg! Ik gun je een veel beter 2009! Hopelijk kun je die afsluiten met een zwangerschap!
    De ha kan wel meer zeggen! Ik heb het ook ervaren hoor dat ik van de pil aangekomen ben! Volgens mij staat het zelfs in de bijsluiter, maar goed.
    Wat spannend dat je bijna tante wordt! Ik ben een jaar geleden ook tante geworden en ik vond dat moment echt super! Hopelijk kan mijn zus zich binnenkort tante noemen, haha, dan wel van mij en niet van mijn andere zus.. volgens mij is die trouwens nog niet bezig.

Daphne: jij ook weer even een heel verhaal getikt! Goed bezig. Het is momenteel erg rustig overal vind ik! Gezellige visite gehad dus. Kan me voorstellen dat je dan ook wel weer blij bent als ze weggaan. Vreet toch wel wat energie. Je hebt je oude werkzaamheden dus afgesloten en begint maandag in je nieuwe functie, spannend meid! Wat voor leuke cadeaus heb je gekregen van je collega's?
    Wij hebben geen visite meer gehad gister. Lekker samen op de bank gehangen. Nu en vanavond ben ik alleen, dus dat wordt ook weer lekker bankhangen.
    Jij bent dus ook al zo gruwelijk moe! Daar heb ik dus ook last van! En slapen doe ik wel goed, alleen afgelopen week was ik steeds een uur voor mijn wekker al wakker. Niet echt leuk dus. Jij hebt vannacht hier dus rondgestruind! Daarna nog in slaap kunnen vallen? Vanmorgen een beetje uitgeslapen? Je had nog wel zo'n lekker schoon bedje! Ik vind dat ook altijd heerlijk als je het bed net verschoond hebt!

Ik ben net even bij de kapper geweest. Wou toch even een iets ander modelletje. Heb nu bovenop een stuk korter geknipt en onderaan wel gewoon lengte gehouden. Wou eigenlijk een ponny, maar heb een kruin dus dan valt die niet mooi, of ik moet elke ochtend föhnen. Eerst op deze manier maar en dan kijk ik later wel of ik toch nog een ponny wil.
    Nou ik ga nog even dweilen, verven, strijken, wasjes draaien en kom dan wel even weer koekeloeren.

kus

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey!

ik heb een blog waar het verhaal op staat, dus als je die wilt weten moet je me ff pb-en ;) (en dan graag voor jezelf houden en niet doorgeven enzo)

Alles viel verder wel mee hoor, vragenlijst viel wel mee, gewoon wat standaard vragen als medicijnen gebruik, operaties en over ons seksverleden, meer niet. Inwendige echo heeft nou.. ehm.. 1,5 minuut geduurd ofzo? wat echt zo gepiept.. we zagen direct al dat het pco was, dus we waren eigenlijk al klaar.

Weet niet meer wie het vroeg, maar ons behandelplan wordt;
    a.s. maandag beginnen met primolut, en daarna op de 5de cyclus dag beginnen met clomid 50mg, en dan vanaf dag 12 steeds om de 2 dagen een echo voor de follikelmeting. En dan uiteraard nog een zaadonderzoek, maar dat doen we ook gelijk volgende week.. dus al met al kunnen we heel snel beginnen aan de behandeling..

Enne.. de gyn begon bij mij ook over mn gewicht hoor.. ik weeg nu 90kg, en hij zegt dat 70 ideaal is bij mijn lengte.. maar dan vind ik mezelf graatmager.. dus dan gaat hem niet worden heb ik hem al verteld. Ik wil best 10Kg afvallen, maar meer niet.. vind het gewoon lelijk.. Maar goed, volgens mij zegt iedere gyn dat je af moet vallen hoor.. :)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo.. en nu reageren hihi

@ sharon; ga je ook binnenkort naar de ha? want jij hebt ook een vreselijke cyclus :(
    @ meisje; jij dus ook pco.. erg klote.. maar goed, dan weet je wel gelijk wat er aan de hand is..
    En ook bijna tante! Leuk joh!
    @ daphne; hahaha nog kunnen slapen? :p

@ de rest; op jullie reageer elders ;)

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    jaja tum..... hihih zie het! Heb nog geen reactie van jou gelezen hoor, haha!

Heb inmiddels gedweild en 2 wasjes aangezet. Heb nu eigenlijk niet echt zin meer om wat te doen, maar ga me toch maar even op het verven storten. Daarna denk ik even lezen ofzo.

kus

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi Hoi,

Hoe is het hier?

@Meisje: Succes met alle onderzoeken die nog komen gaan! En blijf lekker hier van je af kletsen :D Bijna tante dus? Is heel leuk hoor! Heb zelf 2 lieve neefjes :D

@Daphne: Emotionele laatste dag gehad, of viel het mee? Welke leuke cadeaus heb je gehad? Spannend dus, maandag naar de nieuwe locatie!
    Maar eerst lekker weekend en even tot rust komen!
    Wij hadden gisteren een (verlate) nieuwjaarsborrel met onze buren. Met een aantal buren (we zijn dan met z'n 11-en) hebben we heel leuk contact. Uit eten, borrels enz. Gisteravond dus ook, was heel gezellig.
    Alleen één pijnlijk iets voor ons die avond: een stel is net zwanger van hun 2e kindje (het eerste kindje is nog geen 1 jaar). Helemaal geweldig voor ze natuurlijk! Maar ik vond het wel even moeilijk.... :(
    Hopelijk slaap je vannacht beter!

@Lexy: Lekker naar de kapper geweest? Klinkt leuk je nieuwe kapsel! Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar hoe jullie eruit zien :D Je hebt toch vaak een beeld in je hoofd van hoe iemand eruit ziet, hebben jullie dat ook?

@tummetje: Ik heb je een PB-tje gestuurd! :)

Liefs

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hihihi ja sharon dat klopt. Je vormt idd een beeld bij een persoon op basis van hoe iemand praat, naam, leeftijd, etc. Heb je hyves? dan voeg ik je wel even toe. Heb wel een foto van mij erop staan, maar dat is toen ik nog kort haar had.

Je hebt dus een gezellige verlate nieuwjaarsborrel gehad. Kan me voorstellen dat het even moeilijk was om te horen dat dat stelletje alweer zwanger is terwijl ze nog maar net een kindje hebben van een jaar. Hopelijk is het bij jou ook snel raak meid. Je hebt nog geen duivel gezien?

18. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,

Charpi: ooh heerlijk, vakantie en mooi weer, al ben je nu al onderweg toch nog heel veel plezier.

meisje1987: Waarschijnlijk pco, dat is niet mooi. Veel sterkte. En dan tijdelijk aan de pil, hoop voor je dat je lichaam even gereset wordt, maar al die hormonen is zeker niet leuk.

Sharon: We zijn nog niet weer bij de HA geweest. Manlief moet eerst zijn zwemmers inleveren, maar dan mag hij 3-5 dagen geen sex hebben gehad(dat is nog niet gelukt :oops: ) e willen geen ronde overslaan natuurlijk ;)
    Dus een leuke borrel gehad. Ik vind het ook elke keer wel pijnlijk als ik hoor dat mensen een kindje krijgen, ik hoop dat wij ook snel dat nieuws mogen vertellen ;)

Daphne: Kan me voorstellen zo'n laatste dag dat die erg hectisch is. Wel lief dat je leuke kado's hebt gekregen. Nu genieten van het weekend en dan op naar een nieuwe lokatie. :D
    Nog wat leuks kunnen vinden voor je toekomstdromen? Blijft altijd leuk, en daarna nog lekker kunnen slapen?

Lexy: jij kan makkelijk een goede samenvatting maken. Je hebt alles nog aardig op een rijtje hier ;)
    Heerlijk een nieuw kapsel, voelt altijd goed :D

Tummetje: Een duidelijk behandelplan, moet ondanks alles toch wel een beetje goed gevoel geven dat het wel direct wordt aangepakt. Maar 20 kg afvallen ois wel veel. artsen hebben ook makkelijk praten. Weet natuurlijk niet hoe lang je bent, maar je moet je wel lekker blijven voelen. Dat lijkt me het allerbelangrijkste.

Hier verder niet veel bijzonders. Gaan vanvond lekker filmpje kijken. Broertje had wat films van internet gehaald, gaan dus maar vene kijken. Die film die alle oscars gewonnen had, Slumdunck Millionaire (of zoiets). Lekker relaxed dus.
    tot later
    liefs

19. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey yvo hoe is het met je meis? Vandaag lekker wat gedronken in de stad dus! Bij Hotel, of is dat bij jullie niet standaard om daar wat te drinken? Vanavond dus lekker film kijken. Laat maar even weten wat je er van vond en of het de moeite waarde is om te kijken.

Vond ook wel dat ik een mooie samenvatting gegeven had, haha. Kort maar krachtig!

kus

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Sharon heb je hyves? dan kan je me toevoegen, ik sta er ook in bij lexy hoor ;) daar kan je me dan vinden :D

@ yvo; jaa toch wel een goed gevoel hoor.. vraag me alleen 1 ding af.. moeten niet eerst de zwemmers van mn vriend getest worden voordat we met een behandeling gaan starten? want ik moet wel hormonen gebruiken en de bijwerkingen weet ik nog niet, ga zo ff googelen.. en das weer een aanslag op mn lichaam natuurlijk.. en als blijkt dat zn zwemmers slecht zijn, dan gaat dit behandelplan natuurlijk niet op.. :rolleyes:

Deel Deze Pagina