Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo meiden,

@Daphne: Hehe dan heb jij ook nog laat rond gespookt, nog wat kunnen slapen? En nog wat gevonden voor je toekomstdromen :) .
    Heel veel succes maandag op je nieuwe werkplek.

@lexy: Ja ik vind het ook super, ben een van de weinige die weet wat het word dus dat is wel leuk alleen over de naam kan mijn zus nog erg goed zwijgen hihi.. Ben al peettante hij is nu al 2 jaar en dat is al helemaal geweldig dus ben eens benieuwd hoe ik het ga vinden als ik tante ben en voor de 2de keer peettante.. Ja hoop ook dat ik mijn zus dit jaar goed nieuws mag brengen dat ze tante word.. En ook nog naar de kapper geweest heb je je dat wel omgekregen he. Nog aan het verven toegekomen? En van de samenvatting moet ik je nageven ik zou het je niet nadoen kort maar krachtig en uiteraard zeer duidelijk ;)

@tummetje: Ik ga je zo even pb-en ben zeer benieuwd en zal het netjes voor mezelf houden... Oh dan heb je ongeveer dezelfde vragen als mij gehad! Je behandelplan is dan idd snel, ik hoop dat het allemaal goed voor je gaat verlopen zal voor je duimen ;)
    En over dat gewicht dat ken ik was ook het eerste wat ze bij mij deden, ik sport en snoep zelden maar het lukt niet echt moet ik zeggen nu moet ik wel zeggen dat ik altijd al zo geweest ben dus als het gaat lukken dat weet ik niet en dat ondanks ik zo gezond eet :s

@sharon: Dankjewel! Ja ik blijf zeker hier gezellig kletsen had het toch wel gemist hoor. Ja over 3 weekjes word ze ingeleid dus spannend ze belt me zodra ze datum en tijd weet :)

@yvo: waren het leuke films? Ja is even afwachten he wat er allemaal gaat komen ben zeer benieuwd!

Hier eigenlijk niet zo heel veel te melden. Vandaag gewerkt was eigelijk mijn vrij weekend maar hebben volgende week zondagmiddag babyborrel, van het zoontje van mijn tante en dan zou ik eigenlijk moeten werken dus heb gelukkig met een collega kunnen ruilen!
    En morgenochtend heb ik achterwacht dus ben eens benieuwd als er een ziekmelding is hoop het niet! Verder had ik deze week eindelijk een rolgordijn en glasgordijnen gevonden wat naar mijn smaak waren en die hangen van vandaag alle 2 op :) alleen ik wilde mijn gordijnen korter gaan maken en geloof het of niet maar strijkijzer is spoorloos verdwenen volgens mij spookt het hier! Verder nog wat opgeruimd en gepoets en verder lekker niks!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorry!

Allemaal een fijne avond en fijne zondag nog!

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden! :)
    Een laat bezoekje vandaag!

@ Lexy & all: kheb van de collega die mij gaat vervangen (is pas 1,5 maand in dienst bij ons) een lief kaartje en een mega reep chocolade gekregen.. En van een collega met wie ik wel close ben een gelukspoppetje aan een armbandje gemaakt.. Erg lief! En van twee andere collega's met wie ik erg close ben een relaxpakket voor in bad.. Babybadolie, een aantal tijdschriften, chocolade, snoepjes en een fles canei :D Dus, ik heb vandaag gerelaxed in bad hihi :)
    Kheb nog heerlijk geslapen na vannacht :) en ook uitgeslapen.. En vanmiddag heb ik een massage gehad van mijn vriend en daarna heb ik ook nog liggen pitten.. Pff, was blijkbaar nodig, nu ben ik weer fit! Vanavond zijn mijn broertje en zijn vriendin op bezoek geweest, lekker filmpje gekeken.. Erg flauwe films, maar wel erg leuk! Bijv. love guru.. Erg lachen haha..

Lexy, je nieuwe coupe klinkt leuk! Ik laat mijn haar nog steeds groeien, dus op het moment heb ik niet echt een kapsel.. Noem het meer een pruik haha :D
    Is het nog gelukt met alle huishoudelijke klusjes? Alles weer aan kant? Lees je veel boeken? Wat voor boeken vind je leuk? Ik las vroeger veel, op de een of andere manier kom er nu weinig tot niet aan toe.. Jammer, want ik verslond 'vroeger' alle boeken die ze in de bibliotheek hadden staan!

@ Tummetje: wel fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen met de behandeling! Laat je gyn maar lekker babbelen over je gewicht, want wat dat betreft vinden ze het nooit goed genoeg denk ik dan.. Ik snap je helemaal, dat je 20 kg afvallen teveel vindt. Ik ben ook niet echt smal gebouwd, en dan is het ideale gewicht ten opzichte van je lengte vaak een beetje té! Tijd terug ook veel afgevallen, en dan krijg je commentaar uit de omgeving: of het nog niet genoeg is, dat je een ingevallen koppie krijgt etc.. Dus gewoon doen wat je zelf wil meis! Al concrete plannen hoe je af wilt gaan vallen? Je gewicht, is dat ook PCO gerelateerd? Snap het niet helemaal trouwens, over welk verhaal kunnen we je een pb sturen? Of geldt dat niet voor mij? ;)

@ Sharon: echt emotioneel was het niet, ben met de stille trom vertrokken.. Daarnaast is het op vrijag bij ons niet bepaald druk, omdat er dan veel mensen vrij zijn.. Een beetje emotioneel wel in de zin, dat ik een aantal collega's gewoon heel erg ga missen.. Ons clubje daar zeg maar.. De ochtendritueeltjes die we hadden, de gezelligheid, de humor.. Maar ik zal er toch nog regelmatig komen.. Dus komt dat wel goed, hoef ik het niet helemaal te missen gelukkig!
    Hm, da's inderdaad een late nieuwjaarsborrel dan! Auw, kan het me helemaal voorstellen hoe het voelde.. Blij voor hen, maar toch moeilijk voor jou.. Ach meis, ik hoop echt dat je hen binnenkort ook kunt vertellen dat je ook zwanger bent! Gun het je zo! (iedereen hoor!)

Hihi, ja.. Ik heb dat ook wel.. Benieuwd zijn naar hoe iedereen eruit ziet! Tijd voor een meeting :) :) Hihi, ik loop duidelijk te hard van stapel.. :D

@ Yvo: een :oops: omdat jij en je mannetje het niet vol kunnen houden zo lang seks te houden? hihi, da's alleen maar goed toch! Maar ja, wel handig voor de testen, beetje uitkienen misschien? Ruim voor je vruchtbare dagen of juist erna...
    En ja, heb van allerlei leuke dingen gevonden.. Ik twijfel nog tussen een echte wieg of een ledikantje ;) Ik wil zo graag! :)
    Hoe was je film? Schijnt echt helemaal fantastisch te zijn! En heeft inderdaad iets van acht oscars gewonnen ofzo?! (ook maar van horen zeggen haha)

@ Meisje: en, hoe hangen de gordijnen? Vertel 's, hoe zien ze eruit? :)

Zo... :) Ben ik niemand vergeten? Volgens mij niet!

Hier is het allemaal nog rustig.. Kruip zo mijn bedje in.. Morgen mijn NOD, maar denk dat t later is deze maand. Nog steeds geen klachtjes, en denk nog steeds dat het niet raak is.. Ik heb niet eens een test in huis haha :) Expres niet gekocht, omdat ik weet dat ik dan toch ga testen.. Want tja, de hoop is er natuurlijk wel! Maar heb er weinig vertrouwen in.. Zo, kzal zo mijn mannetje eens wakker gaan maken, dan kunnen we ons bedje in!

Fijne zondag meiden, ik kom morgen weer ff koekeloeren!

-Liefs-

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Jemig, wat een verhaal! :) haha
    Maar jullie kunnen er allemaal wat van, meiden! Leuk!

Weltrusten!

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    goede morgen meiden,

tummetje: zou het eigenlijk niet weten of de zwemmers eerst gecontroleerd moeten worden. Weet je daar zelf al een antwoord op? Lijkt mij toch dat ze niet gaan beginnen met een behandeling als ze weten dat de zwemmers eerst gecontroleerd moeten worden.

meisje: heerlijk om naar de kapper geweest te zijn. Ben ook nog aan verven toegekomen idd. Vandaag (vanmiddag of vanavond) visite dus ga vandaag niet meer verven. Ga vandaag lekker niks doen.
    Is er nog een ziekmelding geweest? Of heb je vandaag lekker vrij. Wel lekker dat je hebt kunnen ruilen met een collega zodat je volgende week vrij hebt voor de babyborrel.
    Klinkt alsof jij wel handig bent! Gordijnen korter maken.. dat doe ik je niet na. Heb je inmiddels het strijkijzer nog gevonden? Over strijkijzer gesproken, moet vandaag nog strijken, BAH!

Daphne: je hebt leuke cadeaus gekregen zo te zien! Lekker zo'n relaxpakket! Je hebt het er gister dus ook even goed van genomen.
    De huishoudelijke taken zitten er bijna op, alleen nog even strijken en dan is het weer klaar. Ik lees ook niet zo heel erg veel boeken hoor. Lees het voorraadje van mijn beste vriendin bijvoorbeeld. haha. Heb nu net alle boeken van nikkie french gehad. Ik heb zo mijn periodes dat ik zin heb om te lezen. Lees voornamelijk als ik eerder op bed lig dan mijn vriend.
    Ik vind dat idee van een meeting ook erg leuk! Van mij mag het! Alleen we hebben het er al een keer over gehad dat iedereen zo ver uit elkaar woont dat het best lastig is om ergens af te spreken.
    Jij bent er ook vaak laat bij trouwens.. haha heb je je mannetje nog wakker gekregen?

Mijn vriend had gister een voetbaluitje. Daarna ben ik ook nog even de stad in gekomen en hebben we daar nog wat gedronken. Was om half 1 al weer thuis. De laatste tijd irriteren wij ons een beetje aan een paar vrienden en hadden dus ook geen zin om daar bij te gaan staan, dus lekker naar huis gegaan. Mijn vriend had ook genoeg op, dus was ook niet erg dat we naar huis gingen. Ga me zo even douchen en dan gaan we even langs een huisje rijden die hier te koop staat. Zonnetje dreigt er hier door te komen, dus misschien wordt het vandaag nog wel mooi weer. Jullie nog plannen voor vandaag?

kus

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ meisje; ik heb geen idee hoe ik dat ga doen joh. in ieder geval zijn de lekkere dingen het huis al uit, maar ik ga niet drastisch aan de lijn, ik heb in het verleden gemerkt dat dat alleen maar averechts werkt en ik dus meer aankom door de stress :) Dus gewoon wat meer letten op wat ik eet, en straks begint het hoofdseizoen in de horeca weer, dus dan vliegen de kilo's er bij mij weer af (afgelopen seizoen 11,5kg kwijt) Dus ik maak me niet zo snel zorgen ;)

@ daphne; hihi over mn verhaal bij de gyn, heb het op een blog staan, maar wil die hier niet neerzetten omdat ik meelezers heb. Straks als we positief nieuws hebben dan wel hoor, maar nu nog ff niet ;)

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Wat een verhalen nog allemaal, wat gezellig.

Daphne: wat een leuke kado's zeg, zo'n relaxpakket is altijd wel erg lekker. Houden we hier ook wel van.
    Mannetje gaat nu na mijn vruchtbare dagen toch zijn zaad inleveren. Weten we dat in ieder geval.
    Een meeting lijkt me wel gezellig. We vertellen elkaar al zoveel. Als we een beetje centraal afspreken moet het vast een keer lukken. Als niet iedereen wil, kunnen we toch afspreken met diegen die wel willen?

Lexy: dus je was wel weer op tijd thuis. Is toch altijd wat met zo'n voetbaluitje, gaat er genoeg bier in zeg maar. haha. Hij wilde wel lekker mee naar huis, dat scheelt dan weer.
    Leuk, weer een huisje gezien. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
    Hier ook weinig planne voor vandaag, even lekker naar buiten zo denk ik.

all: allemaal nog wilde plannen voor vanmiddag?

de film was wel goed, Slumdog millionaire, zat erg goed in elkaar, maar wij houden toch watmeer van actie en thrillers. Maar verder was de film wel erg goed. Snap wel dat die Oscars gewoonnen heeft.

Ga nog even koffie drinken en dan weer relaxen, boekje lezen. Heb nu de rust weer gevonden en dan kan ik ook echt wel veel lezen.

liefs

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    LIJST MET PROVINCIES WAAR IEDEREEN WEG KOMT

DRENTHE
    Lexy
    Yvo

GRONINGEN
    Northern

(misschien leuk om aan te geven in welke provincie je woont voor een eventuele meeting?)

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Yvo: heb een lijst opgesteld (jouw naam staat er al bij) voor een eventuele meeting. Kunnen we kijken wie er belangstelling voor hebben en wat dan het meest centrale punt is.
    Dus de film was wel goed! Wat voor soort film is het eigenlijk? Kan de film niet zo 1,2,3 plaatsen. Ik ben ook meer van de thrillers hoor.
    Tja er gaat idd meer dan genoeg bier in bij een voetbaluitje. Beetje jammer dat ze zich dan ook niet meer volwassen kunnen gedragen! Hij weet dus echt de helft niet meer van wat hij gezien en gezegd heeft! Snap niet dat je je zo laat gaan. Net iemand die 16 jaar is en zijn eerste pilsje drinkt ofzo! Ze gaan dan ook gewoon net zo lang door tot ze niet meer kunnen he. Maar goed zullen de jongens onder elkaar wel wezen.
    Net even bij het huis wezen kijken, maar de buurt viel erg tegen. Dus toen hebben we maar even een ijsje gehaald! Altijd lekker.
    Ik zit nog te wachten op een telefoontje van vrienden. Ze zouden nog bellen of ze 's middags of 's avonds komen. Verder geen plannen vandaag.
    Boekje lezen trekt mij nu ook wel. Denk dat ik mijn boek ook even van de slaapkamer af tover. Oh nee eerst strijken en de handdoeken wassen :(

kus

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0

DRENTHE
    Lexy
    Yvo

GRONINGEN
    Northern

OVERIJSSEL
    Sharon

(misschien leuk om aan te geven in welke provincie je woont voor een eventuele meeting?)

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen

DRENTHE
    Lexy
    Yvo

GRONINGEN
    Northern

OVERIJSSEL
    Sharon

GELDERLAND
    Daphne

Eventjes kort mijn ´woonprovincie´, krijg zo bezoek... Maar ik heb wel interesse in een meeting, lijkt me erg leuk! :D Veel uit t noorden zie ik!

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi meiden!

Jeetje, wat veel gekletst zeg! Gezellig! :)

Ik heb de lijst aangevuld met provincies. Lijkt mij ook wel leuk om elkaar een keer te ontmoeten! :D

Nou, ik zal eens proberen op jullie allemaal te reageren!

@Lexy: Nee, heb geen Hyves...ouderwets hé? Vriendinnen vragen dat ook steeds: Waarom doe je niet mee met Hyves? Wie weet doe ik dat dan toch maar een keer....Hier nog geen duivels gezien, duurt wel weer lang hoor :(
    De buurt viel dus tegen waar je een huis hebt gezien. Jammer! Maar wel lekker ijsje, mmmmm....

@Yvo: Goed dat je man toch z'n zwemmers laat controleren. Moeten jullie maar even een tijdje lekker met elkaar knuffelen ;) :D
    En dan idd buiten je vruchtbare periode (het testen, niet het knuffelen :D ), want kan me voorstellen dat je geen ronde onbenut wilt laten!
    Goede film dus? Handig dat je broertje ze van internet plukt!

@Tummetje: Al gegoogled? Lijkt mij ook handig dat ze zaad van manlief testen! Veel succes met afvallen, maar als ik het zo dus lees gaat dat op zich dus wel snel bij jou in de horeca? Ik ben ook niet zo van aan de lijn doen *ondertussen stop ik een lekker paaseitje in m'n mond :oops: *
    't Is vaak vooral het snaaien wat het 'm doet hé?

@Meisje: Leuk een babyborrel! :D Gelukkig heb je kunnen ruilen. Heb je je strijkijzer al teruggevonden :) Leuk dat je mooie gordijnen hebt gevonden!

@Daphne: Nog geen klachtjes? Wel spannend hoor! Want....je weet maar nooit ;) :D Fijn dat je weer helemaal fit bent! Morgen kun je er dan helemaal tegenaan met je nieuwe werk! Leuke cadeaus heb je gehad zeg!

@Boeken: Lezen mag ik ook graag doen. Maar helaas niet altijd tijd voor, heb nog een hele stapel Flairs die ik nog moet lezen :) Ga ik vanmiddag denk ik ook even mee verder. Maar ook eerst even strijken en vouwen :(
    Boeken van Sophie Kinsella vind ik trouwens helemaal geweldig (o.a. Shopaholic-serie). Met heel veel humor geschreven :) :)
    Nikki French lees ik ook, da's ook altijd mooi.

Liefs

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Grappiig inderdaad,veel uit het noorden. Lijkt me ook wel echt gezellig een keer in real life elkaar spreken.
    Ben benieuwd.

De film gaat over een jongen in India die meedoet aan het programma Weekend millionaire. Door alle vragen die hem gesteld worden zie je steeds een stuk van zijn leven in de sloppenwijken. En alles wat hij heeft meegemaakt.

Heb net alweer een boek uit. Ga zo even het volgende boek pakken. Echt heerlijk zo'n weekend waarin niets moet en alles mag.
    :D

13. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Bezoek is er nog niet, maar uitgebreid reageren doe ik vanavond!
    Waar degene vandaan komt die de lijst heeft gemaakt, was al te zien aan de titel van de lijst ;) Waar iedereen 'weg komt', dat zeggen ze hier in Gelderland niet... hihi! :D

Hier geen klachtjes, en ook nog geen ongi.. Maar verwacht de duivels in de komende dagen wel...
    Tot later! -X-

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    :) :) Ik ken het wel bij ons in 'Het Oosten'! Grappig! :)

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    LIJST MET PROVINCIES WAAR IEDEREEN VANDAAN KOMT

DRENTHE
    Lexy
    Yvo

GRONINGEN
    Northern

OVERIJSSEL
    Sharon

GELDERLAND
    Daphne

Hihi wil natuurlijk niet erg Drents overkomen, haha.

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Haha Lexy, why not? Je bent toch drents :)

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn bezoek is er btw nog steeds niet.. Hm..

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Bezoek gearriveerd! Tot later :)

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Fijn weekend ladies!

Heb geprobeerd beetje bij te lezen, maar het is teveel om te onthouden te reageren op iedereen persoonlijk, sorry!

Meiden met PCO en onderzoekjes ed.Heel veel succes en fijn dat jullie worden geholpen!

Daphne, spannend joh!Wanneer wil je gaan testen als de duivels niet komen?
    Succes met je nieuwe baan!

Hier verder alles goed.Heb zowaar vannacht doogeslapen, mede doordat dochterlief haar brabbelavontuurtje eens een nacht niet had haha
    De nacht ervoor wel weer eventjes op geweest..Was ineens TING! Woensdag 34 wkn!Whaaa, Februari is voorbij!Whaaa, ik moet nog dit en dat en zus en zo!Lichtelijk paniek dus, klein beetje nesteldrang, maar nog niet overdreven.

Voor degene die mijn hyves ook willen, stuur maar een PBtje ;)

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Zo valt me mee waar iedereen VANDAAN komt! Veel toch wel in het noorden idd! Ben benieuwd wat er allemaal nog bijkomt en anders moeten we maar eens even kijken wat het handigst is. Zwolle misschien? We wachten het nog even af. Ziet er naar uit dat het er dan misschien toch nog van gaat komen! Lijkt mij ook echt zo gezellig!

Sharon je bent wel een beetje ouderwets hoor, haha. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Heb een leeftijd bij jou in gedachten, maar wie weet klopt het helemaal niet. Wordt dus toch wel eens tijd voor hyves!
    Heb je het strijken en vouwen al klaar? Ik gelukkig wel! Ben er weer vanaf! Straks alleen de handdoeken nog even opvouwen, maar dat vind ik niet erg.
    Bij jou ook nog geen ongi te bekennen! Spannend hoor! Al een idee wanneer je er weer een testje tegen aan wil gooien? Wanneer zou je ongeveer ongi moeten worden dan?

Yvo: weet idd welke film je bedoeld! Die wil ik ook nog zien! Alleen mijn vriend heeft de film nog niet binnen met ondertiteling. Hadden jullie wel ondertiteling? Kan een film altijd moeilijk volgen als er geen ondertiteling is.
    Jij bent dus al lekker aan het lezen geslagen! Heerlijk he! Ik had mijn boek ook gepakt, maar toen ging de telefoon. Over een half uurtje komen die vrienden bij ons langs. Dus dat wordt geen lezen.

Daphne jij ook visite dus! Gezellig he! Ik denk dat wij ook met onze visite samen gaan eten. Heb de lijst al even voor je aangepast hoor, haha! Wil natuurlijk geen stempel DRENTS op mij geplakt hebben, haha.
    Nog geen klachtjes en ongi bij jou te bekennen dus. Kan nog alle kanten op gaan!

Kus

Deel Deze Pagina