heey minieme! Dus eindelijk een nachtje doorgeslapen! Dochter geen brabbelavontuur, ook wel een keer lekker! Niet te veel panieken he... je hebt nog alle tijd, haha. Geeft niks dat je niet bij kan lezen. 2 pagina's terug geloof ik heb ik in het kort een hele bondige samenvatting gegeven voor meisje, dus misschien heb je daar wat aan, haha. Inmiddels zijn we bezig een lijst op te stellen voor de mensen die het leuk zouden vinden om elkaar eens te meeten. kus
Hoiii, Ja, was echt heerlijk dat doorslapen en toen mn meis eindelijk wakker werd, had ik nog wel langer willen blijven liggen hihi Niet teveel panieken enzo, is makkelijker gezegd dan gedaan, hoor met die hormonen.Nesteldrang kan je niet tegenhouden als je dat eenmaal hebt En nog 6wkn lijkt lang, maar geloof me, deze bijna 8mnd zijn voorbij gevlogen, laat dus staan die 6 wkn! Leuk hoor, zo'n meeting! Kan alleen geen garantie geven dat ik ook kan komen, als ik me ervoor opgeef zeg maar, dus dat doe ik maar niet...
hihi dat over panieken wat een beetje synisch bedoeld. Snap wel dat je dan idd het gevoel over je heen krijgt dat je dan nog van alles moet regelen. Gelukkig ben je niet alleen, dus je krijgt vast alle hulp die je nodig hebt! Alles komt op den duur wel op zijn pootjes terecht. Snap ook dat je je niet op voorhand kan opgeven. Je hebt het straks ook al druk genoeg denk ik met die kleine er dan ook nog bij. Weet ook niet op hoe zo'n korte termijn we een meeting hebben. Tummetje: ik heb ook CC gekeken. hihi. Ga er nu ook zo vandoor. Bezoek kan elk moment komen. Fijne zondag allemaal! Misschien tot later.
@Lexy: Ah, ok haha Is idd echt een gevoel wat je ineens bekrupt, van OHNEE! whihi Ik weet straks idd niet hoe alles loopt, vandaar..Maar ach..We zien het wel dan, tegen die tijd dat de meeting er is. Ook ene fijen zondag en veel pelzier met het bezoek!
Hm, draai wel veel letters om he..Maarja, jullie weten wel wat ik bedoel/schrijf Whaaa, wereldprimeur!Sharon is hyver! Nu moet je mij nog uitnodigen he Dan kan ik ook accepteren..Mag je mijn hyvesvriendinnetje zijn, owww leuk!
hihih sharon, dacht dat jij van mijn leeftijd was, maar je bent dus een tikkeltje ouder. Zo zie je maar weer dat als je elkaar niet kent je fantasieën echt alle kanten op gaan. Leuk dat je nu hyves hebt! Voor je het weet ben je er aan verslaafd! haha.
Voor alle Hyvers: Ik hoor er sinds kort bij hihi Maar niemand weet dat ik actief ben op dit forum, dus zal ik het daar op Hyves niet over hebben. Maar ik neem aan dat jullie dit ook niet doen?
Sharon. dus ook aan de hyves. Zal je ven opzoeken straks, als lexy je al gevonden heeft. Mienime: Oei, nog 6 weken. Dat gaat inderdaad al wel erg snel. De tijd vliegt. Wat fijn dat je toch een nacht hebt kunnen doorslapen. Wie weet hoeveel dat er nog zijn de komende weken Allemaal bezoek dus nu, zal het wel rustig worden hier. Blijf alles wel in de gaten houden.
Neehoor, Sharon! Dat doe ik niet.Heb ik aan sommigen die ik al van hier op hyves heb toentertijd ook gevraagd, toen het nog niet zover was en toen ik het in het begin nog even voor de rest geheim wilde houden. Yvo:ja gaat zeker hard! en tsjah dat slapen, zal komende weken idd wel steeds minder worden en idd helemaal als de kleine er is, die moet midden in de nacht eten whaha zie je op hyves ook!
Is zonder overdrijven écht een primeur haha! We zullen zien hoe actief ik daarin word! Nesteldrang begint dus een beetje te komen? Spannend hoor, de laatste loodjes!
Hmm....een tikkeltje ouder. Wrijf het er nog maar even in! Grapje hoor! Volgens de meeste mensen zie ik er wel jonger uit, pfff gelukkig maar
Sharon. heb je ook gevonden hoor en Mienime ook. Wel leuk om dan te weten hoe jullie eruit zien straks. haha. Ik praat ook niet over wat ik hier allemal vertel op hyves. Bij ons weet niemand nog dat we hiermee bezig zijn.
Haha, ach, het heeft bij mij ook een tijd geduurd voor ik met "de tijd" meeging, hoor lol Heb wel zin in die laatste loodjes moet ik zeggen Klinkt misschien gek, want veel zullen het niet zeggen, maar ik heb zelfs zin in de bevalling, maar vind ook datie nu nog wel lekker zit, hoor, en ik moet natuurlijk nog van alles, dus hij mag NOG NIET komen hahaha Ik zie er trouwens ook jonger uit, dan dat ik ben Girls, ik ga mn meis uit bedje plukken, siejoe all!
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009) Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 8 - Northern NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 15-02 Sakina (ronde 7) 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 19-03 Yvo 30-03 Daphne1984 (ronde 9) APRIL 08-04 Lexy (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. De zijn gearriveerd, op naar de volgende ronde! Toch een beetje teleurgesteld, ondanks dat ik ze verwacht had.. Maar goed! Kga nu even eten koken..
@Sharon: Idd een erg leuk filmpje, geweldig!Waar heb je die nou weer vandaan Zie er wel al ietsje ouder oud dan op mn profielfoto vind ik zelf, hoor-Maar ik wordt meestal jonger geschat dan 31, mede doordat ik maar een smurfje ben(152cm). @Daphne: Kutzooi, zeg! Had goede hoop voor je, erg balen dat je zijn gekomen!Heel veel succes de volgende ronde *knuff* @Lexy:Je had btw de leeftijd een beetje kunnen raden a.d.h.v. de cijfertjes achter Sharon's naam Hoe was het met de visite?