Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    jaah scheetig he ze zijn vandaag 12 dagen oud echte schatjes en de meeste hebben hun oogejes open vandaag:D

@ Selle wat je zegt is ook wel zo maar ik heb mijn moeder de eerste x verteld meteen toen ik een test had gedaan en toen het mis ging bij 6 weken ( wat een heel drama was want wisten niet eensw dat ik een miskraam kreeg had geen pijn niks niet)
    maar mijn moeder was er helemaal kapot van duss wil het liever zo houden en pas vertellen als alles goed is.. want als ik nu weer vertel dan gaat ze zich weer erg blij maken.. en dat wil ik niet..

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zo, even lekker pauze...
    Sakina en Dazwa: welkom!

Daan: Wat balen meid, die Pfeiffer kun je er nu natuurlijk helemaal niet bijhebben nu, al is het misschien idd wel goed om een beetje rust te kunnen nemen.

Pix: Wat goed dat je gestopt bent!

En ik doe ook nog even mee met de

grouphug

3. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ja dan snap ik je wel ja, dat je liever even wacht met vertellen! Wat verdrietig zeg een miskraam, is dat lang geleden als ik vragen mag?

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ik was vorig jaar oktober aangesteld en op 10 december het vruchtje verloren..het bleek al in week 4 neit meer te groeien. ik bloede al een 3 dagen ervoor ze dachten de innesteling omdat ik rose bloed verloor en geen pijn niks niet had ( wel fijnder natuurlijk dan echt die krampen te krijgen)

maja ik denk er zo over het had zo gewoon moeten zijn zal wel een reden voor geweest zijn tog;)

5. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Het gebeurt meestal inderdaad niet zomaar, maar alsnog verdrietig :(

Maar nu bezig met een nieuwe poging, veel geluk met zwanger worden!

6. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    Ik was een paar dagen even ertussenuit…is er alweer zoveel geschreven.
    dat gaat hard. Ik heb me wel weer ingelezen..haha ben ik weer een beetje bij. :D

@Mamaline: GEFELICITEERD!!!!!

@Lieke001: Wat vervelend zeg van je darmen. Wat vaak helpt is sóchtends beginnen met 3 kiwi’s en dan 2 uur later 1 of 2 stukjes ontbijtkoek nemen. (Sonja Bakker-weetje: is niet om af te vallen maar om echt je darmen aan de gang te krijgen.)

@miss :vind je vriend vast leuk dat je boobs gaan groeien…haha
    Trouwens je hebt hele leuke zwangerschaps dagboeken..met plaatjes en foto’s en allerlei tips (gewoon even kijken bij de boekwinkel, erg leuk!)

@Pixie: Goed zeg dat je stopt met roken!

@Daan78: wat erg van je vader. Sterkte

@Sakina: He wat vervelend en rot is dat he een miskraam ik heb er ook een gehad na 13 weken. Ik vertel het ook nog niet aan mijn ouders als ik zwanger ben (pas na de 13de week dek ik, dan ben ik uit mijn vervelendste fase). Het zal denk ik wel moeilijk zijn om het nog even voor je te houden.

Wat ik allemaal over die ovu testen lees…succes ermee..lijkt me niet gemakkelijk om daarmee om te gaan.

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah klopt wel verdrietig heb er neit echt om moeten huilen was wel ff klote zeg maar.. tis alleen nu dat je wel meer verlanges erna hebt dan adt ik voorheen had..
    dus ben flink aan het werk nu hihihi

nog 12 dg dan weet ik of het deze ronde is gelukt.. dit is de eerste maand dat ik precies op mijn vruchtbare dagen heb geklust hihih normaal was mijn boy werken op dat tijdstip en was het meestal 2 soms 3 dagen voor mijn ei.soms wel 4 of 5( vandaar dat ik hem die dag dat ik vruchtbaar slijm zag meteen aanviel hihi)

dus ff afwachten:D

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten

9. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @ sakina
    Ja spannend is het he!
    Ik weet niet precies wanneer mn ei moet komen, dit is de eerste maand zonder pil. Maar ben echt te ongeduldig om dan nog een maand af te wachten haha. Ik weet nu dat we ervoor gaan en dan wil ik er ook echt meteen voor gaan :D..We klussen gewoon om de dag de hele maand, we zien wel..hoor vriendlief niet klagen ;)

10. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    oow eerste mnd dus hihi spannend ;)

en jah moeilijk het wachten vooral als je erg wil en dat je weet dat het elke mnd kan gebeuren:D

haha dat snap ik dat vriendlief niet klaagt hihi die vind cker wel fijn ;)

11. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    @sakina: Als het eerder "fout"is gegaan, door een miskraam. Kan je vragen of de verloskundige al eerder een echo maakt. Meestal gaat dat van onderen (en wordt er van binnen een echo gemaakt). Deze heb ik toen ook gehad. Ik dacht dat het pas na 8 weken was, maar het kan ook al na 6 weken zijn geweest).
    Je kan er dus gewoon naar vragen of ze je goed in de gaten houden en ze vaker controleren, daar hoort de echo ook bij.

12. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah oohw dat wist ik niet..
    als ik deze maand nu aangeteld ben zal ik het er eens met mijn verloskundigen over hebben die mij vorige x ook heeft geholpen..
    fijn dat je het zegt. dan maakt het tog weer wat zekerder voor mij:D als ik eerder een ego kan krijgen:D

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohh gatver.. kennen onze mannetjes elkaar ofzo.. haha als ie dat zegt is mn hele zin in seks weg hoor :)

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    zal ik jou eitje eens bevruchten?" en:"ik heb wel zin in een eitje"

GRAPPIG die teksten hihih

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Typisch mannen, daar hoeven ze elkaar niet voor te kennen dat zit in de genen ;)
    Die van mij houdt zich aardig in, tot nu toe kunnen we er vooral heel goed sámen om lachen.

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha jaa.. nou.. ik vind het aardig lustverpestend :)

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    oohh vergeten nu ik tog hier ben en hier meerdere vrouwen zitten die miss antwoord weten op mijn vraag..

als je vruchtbaar slijm verliest ( maar een dag)
    wanneer is dan je eisprong de zelfde dag of kan het later zijn?

liefs sakina

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Volgens mij later.. :rolleyes:

Vind het toch al knap dat meiden aan hun slijm kunnen zien dat het vruchtbaar is hoor.. :rolleyes:

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Die vraag laat ik graag over aan de andere dames, ik heb geen flauw idee namelijk.

20. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    "lekker legkipje van me, heb je nog een eitje voor mij?"

:) volgens mij zit dat ook in de genen, ach ja....ik zie het maar als zijn manier van aangeven dat ie een kindje wil ipv enkel seks. Anders is mijn zin inderdaad ook gauw over, haha!

Deel Deze Pagina