Leuk filmpje hé? Heeft m'n zusje doorgestuurd, geen idee hoe ze eraan komt eigenlijk En idd, Sharon78: geboren in 1978
Het klinkt altijd zo oud hé, als je 'al' 30 bent! Nu even aandacht geven aan m'n mannetje Zit alweer een tijdje op de laptop hahaha!
Ja, dat klopt...laat staan 31 joh whaha Zit er nu ong een uurtje achter, sinds dochterlief op bed ligt, maar ga ook zo weer naar beneden. Fijne avond allemaal!
Hey meiden, jullie hebben flink gekletst zeg! Ik ben lekker tv aan t kijken met mijn mannetje.. Wipe out en dadelijk Peter Powers Payback.. Helemaal geweldig Fijne avond nog! -X-
Heb The devil wears Prada gekeken met mn lief en tijdens de reclame gezapt en ook een stukje van dat Peter powers gezien, was idd lachen hihi Weltrusten allemaal en misschien tot het nachtelijk avontuurtje XxX
heey meiden even snel nog een berichtje van mij. Daphne wat verschrikkelijk klote zeg! BAH! Ondanks dat je het verwacht had blijft het toch een teleurstelling. Dat is logisch meid. Dikke knuffel. Sharon: zo zie je maar weer dat ik nooit echt goed naar jouw naam gekeken heb! Stom zeg! Schaam me diep. Visite was erg gezellig. Ze zijn nu net weg. We hebben samen gegeten (patatjes opgehaald) en daarna de film van brad pitt gekeken. Nou de traantjes gingen hier over de wangen hoor! Daarna mijn moeder teruggebeld. Gaat niet goed met mijn nichtje! Ze is over 5 dagen 1 jaar oud en is nu heel erg ziek. Ze heeft hele erge koorts en geeft steeds over. Ze hebben al een aantal keren met haar buiten moeten staan in haar rompertje om de koorts te laten zakken! Vandaag dokter en ambulance bij mijn zus geweest. Tot nu toe is het redelijk rustig al geeft ze soms wel over. Mijn moeder houdt me op de hoogte. Ga morgen na mijn werk bij haar langs kijken hoe het is. Moet zeggen dat ik hier echt heel erg van geschrokken ben! Mijn moeder vertelde ook dat mijn nichtje je wel aan kijkt maar er niks tot haar doordringt. Lijkt me allemaal heel erg eng! Hopelijk gaat het snel weer goed met haar. Hou jullie op de hoogte. Ga nu zo mijn bedje opzoeken en kom zo snel mogelijk hier weer kijken. Weltrusten allemaal!
Hey meiden, Wat is hier weer gezellig gekletst @Meeting, lijkt me erg leuk om elkaar eens te ontmoeten. Alleen Zwolle is mij te ver...........ik kan max maar een uurtje autorijden ivm mijn beperking die ik 1,5 geleden heb opgelopen, en dan moet het ook op een dag zijn dat ik niet hoef te werken anders red ik dat ook niet. Assen e.o. zou erg fijn zijn als we daar kunnen afspreken. Sorry voor mij geklaag, maar de meiden die mij al langer kennen weten waarom. Verder een druk weekendje gehad, naar de Martinidogshow geweest. Ik ga ff wat doen, moet erg veel werken deze week, ben honde moe en ben woensdag jarig Dus dan moet het huis wel een beetje netjes zijn hè Liefs mij
Tjee Lexy, wat akelig van je nichtje! Hoop dat er snel duidelijkheid is over wat het kan zijn...? En dat het nog sneller beter met haar gaat zeg! Vind ik zo zielig, zo'n klein mensje en dan zo ziek... Brr...! Vanavond op visite, verjaardag en mijn neefje is weer terug van drie maanden zee... Leuk! Fijne avond allemaal! -X-
Hey meiden! @Lexy: Oh, wat zielig voor je nichtje! Kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent! Hoe gaat het nu met haar? @MieniMe: Leuke film hé? Ik had 'm al een keer gezien @All: Hoe is het met alle meiden? Hier is 't rustig. Nog steeds geen te bekennen Liefs Sharon
Heey meiden, Northern: ik weet idd dat zwolle geen optie voor jou is. Moeten maar even kijken hoe we dat gaan doen. Sharon nog steeds geen ongi meid! Klinkt hoopvol! Heb je last van andere kwaaltjes? Wanneer ga je er weer een testje tegenaan gooien? Vanmiddag in mijn lunchpauze opgehaald door mijn moeder om naar het ziekenhuis te gaan. Daar even bij mijn nichtje gekeken. Gaat al wel wat beter met haar, maar ze zijn nog steeds onderzoeken aan het doen. Ze is behoorlijk afgevallen en ziet erg pips. Haar koorts is inmiddels al wel wat gezakt. Ze moet vanavond nog wel in het ziekenhuis blijven en als het goed is mag ze morgen in de loop van de dag naar huis. Is echt niet leuk om je nichtje zo te moeten zien. Hopelijk valt het allemaal nog wel mee en is ze snel weer de oude. Vanavond verder geen plannen. Lekker rustig op de bank en antm kijken.
Hallo, Hier is ook weer gezellig gekletst Lexy: wel erg van je nichtje, hoge koorts en overgeven. Hoop dat het snel beter gaat, Northern: Als je nu vanaf Assen met iemand mee kan rijden hoe gaat het dan? Ben gewoon even aan het meedenken, weet dat je niet langer zelf kan rijden. Verder alles goed met jou en de kleine in je? Sharon: Nog niet ongi? Wat duurt dat lang. Balen hoor. Hoe lang blijf je wachten? Hier nog geen positieve ovutest, maar zou ook erg vroeg zijn. We wachten af.
@Lexy, hoe gaat het met je nichtje? Hopelijk mag ze vandaag weer mee naar huis? @Yvo, ja dat meerijden is wel een optie, als ik zelf maar niet hoef te sturen is het goed XXX mij
Heey meiden, met mijn nichtje gaat het allemaal weer wat beter. Ze is vanmorgen weer naar huis gegaan. Ze had een virus te pakken, daardoor koorts, dit liep op en vandaar nog een koortsstuip erbij. Al me al bij elkaar maakte het zo ernstig. Nu is alles gelukkig weer goed en is mijn zus nu ziek. Waarschijnlijk zelfde virus te pakken. Dus northern als je met iemand meerijdt vanuit Assen (met yvo dan lijkt mij) dan kun je het wel volhouden! Dat is goed om te horen! Wanneer zullen we gaan en waar willen jullie wel heen rijden? Yvo: als jij van plan bent om met de auto te gaan, dan kunnen we ook met zn 3en en dan de kosten delen! Of we gaan met de trein, ook goed. Ik wil anders ook wel vanaf hoogeveen rijden, ook geen probleem! Zal er dan nu eindelijk wat van gaan komen? Hoe is het verder hier? Hier gaat alles zijn gangetje. Geen bijzonderheden. kus
Hallo! @Lexy: Fijn dat je nichtje weer thuis is! Pfff, schrikken zeg! Maar gelukkig gaat het nu een stuk beter. Hopelijk voelt je zus zich ook snel weer beter. @Yvo: Nee, nog steeds geen ongi Snap er niets meer van, had gedacht dat m'n cyclus nu wel rond de 40 zou zitten, maar ga nu al richting 50! Da's nie goe hé? Ik bel deze week de dokter, ik wacht nog heel even af.....wie weet komt het deze week op gang. @Meeting: Leuk hoor! 't Lijkt er dan toch echt van te komen hahaha! @Daphne: Hoe gaat het met jou? Liefs
Voor de mensen die in het zuiden wonen, hoe ver willen jullie richting het noorden komen en voor de mensen die in het noorden wonen, hoe ver willen jullie naar het zuiden rijden voor een meeting? Sharon wat akelig zeg dat je al bijna op de 50 dagen zit! Dus toch de huisarts maar weer eens bellen? Jij had ook een beetje vage ovutesten he. Zou dat er mee te maken hebben?
Ooh spannend, gaan we elkaar eindelijk dan toch ontmoeten. Wel erg leuk. Lexy: turlijk kunnen we met z'n drieen rijden, als ik toch nog richting het midden van het land moet rijden kom ik toch lang Hoogeveen. Past nog wel iemand in de auto hoor Sharon: 50 dagen, wat lang Dan mag ik niet meer klagen van mezelf.
Hey meiden... Vandaag weer geen uitgebreide reactie.. Ik zit een beetje in een dipje.. Baal van onze ronde 9.. En dat t maar niet lukt.. En dat de vriendin van mijn broer bijna gaat bevallen maakt het ook moeilijker voor me.. Ik wil gewoon ook zo graag! Ben super blij voor ze hoor, maar t doet mij soms een beetje au... Ik weet dat ik ook niet moet klagen, jullie hebben t ook allemaal niet makkelijk.. Sorriej! Wilde toch even wat van me laten horen aan jullie... Sharon, balen zeg.. Wat heb jij een geduld.. Ik hoop echt voor je dat t snel op gang komt.. Pff.. Tot wanneer wacht je met bellen? Lexy, fijn dat Nova weer thuis is.. Wat betreft de meeting, ik vind het niet erg om een eindje te rijden.. Dus noem s een plaats? Is al bekend wanneer t gaat plaatsvinden? Fijne avond nog meiden, ik ga zo mijn bedje in.. Liefs..
Als ik maar geen uren in de auto zit. Ben ook niet zo'n ster op de weg, maar heb gelukkig navigatie @Daphne: KNUFFEL!!!!